Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-08-2003, 12:56
Verwijderd
Tja, hoeveel lessen heb je gehad, hoeveel examens(waardoor gezakt?)


Allee, ik begin maar:

37 lessen gehad.
´kHeb net examen gehad. Gezakt wegens te voorzichtig zijn
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-08-2003, 12:58
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Ik heb nog nooit rijles gehad.

Jammer dat je gezakt bent...
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 13:00
tinkle
Avatar van tinkle
tinkle is offline
Ik heb 26 lessen gehad van 1,5 uur en ben afgelopen vrijdag in 1 keer geslaagd!! Joepie!!!!!
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 13:03
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
40 lessen

geslaagd wegens ontzettend zelfverzekerd en foutloos rijden
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 13:12
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik heb iets van tussen de 50 en 60 lessen gehad, is hendig veel, maarrrrrr ik ben wel in 1 keer geslaagd!!! Zowel theorie en praktijk. Bij praktijk had ik een instructeur waar wel heel weinig mensen de eerste keer slagen, dus kheb het goed gedaan!
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 13:14
the tourist
the tourist is offline
Is er nog niet, op dit moment
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 13:36
poesiefox
poesiefox is offline
Dat is een zwarte bladzijde in de historie. Toen ik namelijk voor de eerste keer, na ruim 40 lessen opging, had mijn vader vast een autootje gekocht.

Maar ik zakte. Vier keer. Was maar goed ook, ik geef het eerlijk toe. Ik heb een keer een lelijke eend bijna van de weg afgereden. Hij gaf geen voorrang, en dat nam ik niet.

De vijfde keer reed ik heel relaxt en sloeg ik, maar toen was die auto al verrot. Die had al die tijd stil gestaan en ergens buiten. En het was al een gebakje natuurljk...

Kortom:beter huid van beer niet verkopen, vooraleer beer geschoten is.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 13:47
Cybernetic Joosíe-lastig
Avatar van Cybernetic Joosíe-lastig
Cybernetic Joosíe-lastig is offline
Ben nu op lesje 11 van de 35 en ik rij al zonder erbij na te denken Ik ben net geslaagd voor mijn theorie, met 1 fout
__________________
Spetter Pieter Pater, lekker in het Water, ga maar vast naar Huis.. Hij komt een druppel later.. La, lala, lalalalalala, la, lala, lalalalalala
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 14:07
~Golvend Badeendje~
Avatar van ~Golvend Badeendje~
~Golvend Badeendje~ is offline
Ben voor mijn theorie in één keer geslaagd met 0 fout.

Met mijn praktijk heb ik 40 lesuren gehad en ben ik ook in één keer geslaagd.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 14:27
Verwijderd
Theroie heb ik gelukkig wel in 1 keer gehaald . 2 fout maar. Was wel ff eng toen de boel werd uitgedeeld. Het ruime overgrote deel was namelijk gezakt ... en dan hoor je opeens: Gefeliciteerd u bent geslaagd. YEsh

Jammer dat dat me theorie was en niet me praktijk
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 15:39
PV
PV is offline
ik heb dr 3 gehad, maandag de 4e... het gaat nog niet geweldig
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 16:14
Verwijderd
het is helaas nog geen geschiedenis, want ik heb 25 augustus examen
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 16:45
heavinly
heavinly is offline
27 augustus eerste keer examen, heb dan 35 lessen gehad.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 16:54
mixtape
Avatar van mixtape
mixtape is offline
Voor de eerste keer examen had ik 40 lessen gehad van 50 minuten. Toen zakte ik, allemaal kleine dingetjes - o.a. dat ik niet keek (wat ik wel deed, maar goed, dat zag hij niet).

En toen gingen er weer een paar weken voorbij en toen had ik weer 20 lessen van 50 minuten gehad. Toen voor de tweede keer examen en toen haalde ik het (was vorige week donderdag).

En nu rij ik alweer een week Theorie had ik in 1x met wel 4 fout..
__________________
jaaaaa jaaa
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 16:57
Verwijderd
Mja, ze kunnen echt goed op de kleine dingen zeiken.

Is ook zo k*t dat de ene examinator wil dat je stevig doorrijdt en de ander wil dat je je precies aan de snelheid houdt
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 17:00
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
Morridin schreef op 01-08-2003 @ 17:57:
Mja, ze kunnen echt goed op de kleine dingen zeiken.

Is ook zo k*t dat de ene examinator wil dat je stevig doorrijdt en de ander wil dat je je precies aan de snelheid houdt
plus dat het ook nog eens ligt aan het humeur van de examinator.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 17:06
ster
Avatar van ster
ster is offline
ik heb 4 lessen gehad... rij 18 september af
__________________
behh
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 17:21
beuk
Avatar van beuk
beuk is offline
stuk of 15 lessen
pols gebroken, 8 weken niet gereden
toen nog een stuk of 15
en toen geslaagd
__________________
when i rock..
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-08-2003, 17:31
Verwijderd
Ik ben begonnen met een pakket van 39 lessen, tussentijdse toets plus examen. Dit alles heb ik binnen 3 weken gedaan. Ik had dus bijna elke dag les. De eene dag 1 les, de andere dag smorgens 2 en smiddags 2.
Na 28 lessen/2 weken heb ik tussentijdse toets gegaan en dat was niet echt geweldig. Die zelfde avond was ik met me moeder in belgie en kwam ze een oude vriend tegen en hij bleek ook rij-instructeur te zijn en hij had zijn les auto bij zich, hij zij meteen.. stap maar ff in de auto en kheb toen 2 uurtjes rond gereden in belgie. Voor niks dus .
Daarna de rest van mijn 12 lessen afgemaakt in 1 week tijd en toen had ik praktijk examen. Ik reed redelijk goed maar hij vond dat veelste laat remde bij kruispunten en stoplichten Dus hij zei dat ik het nog maar een keertje moest over doen.

Toen 2 weken geen les gehad. Na 2 weken ben ik weer begonnen met 3 lessen per week. Dat waren bij elkaar weer 12 lessen en heeft ongeveer iets meer dan een maand geduurd. Reden dat ik was gezakt was omdat ik heel veel moest leren binnen 3 weken tijd en dat was dus veelste snel voor mij blijkbaar, vandaar dat hij er nu wat meer tijd voor wou nemen zodat ik alles beter kon verwerken.
Ondertussen heb ik ook nog af en toe paar keer gereden met die oude vriend van me moeder. Extra lessen kunnen nooit kwaad, en het koste me niks natuurlijk en ik leerde nog extra dingen bij.

Toen ik uiteindelijk op examen ging reed ik na mijn gevoel toch veel slechter dan de eerste keer omdat ik veelste zenuwachtig was, maar blijkbaar ben ik toch geslaagd

Dus in totaal 51 lessen ongeveer. tussentijdse toets en 2 examens. Kosten... tegen de 2000,- euro
Ohwja en dan nog die paar uurtjes in totaal dat ik heb gereden met die eene jongen

EINDE

ohwja, en ik ga nu beginnen met mijn motorrijbewijs
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 18:12
Orion16
Avatar van Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
ster schreef op 01-08-2003 @ 18:06:
ik heb 4 lessen gehad... rij 18 september af
Woh! Ik heb tot nu toe iets van 14 rijlessen gehad van 1,5 uur en t gaat hartstikke goed. Moet ook ergens in september afrijden.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 18:13
Verwijderd
weet niet hoeveel uren, ik heb wel een dik jaar over mijn rijbewijs gedaan

ik ben ooit begonnen bij een rijschool, 3 jaar geleden, maar ben daar na 5 lessen gestopt ivm geldgebrek, vervolgens de stomme zet gedaan om na een half jaar een ANWB opleiding te doen, ipv 10 kreeg ik 7 dagen, die er 6 werden ivm hertentamen VWO (ook gezakt) Bij het examen zakte ik dus....


Vervolgens direct naar mijn oude rijschool, daar nog een lesje of 10 gehad (veelal vanwege de wachttijden bij het CBR) en ben vervolgens geslaagd

Het theorie examen heb ik pas de 3e keer gehaald, ik ben simpelweg te arrogant.


Vorige maand heb ik mijn theorie voor de motor in een keer gehaald en deze maand mag ik afrijden op de zware motor, na een lesje of 14, 15.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 18:18
Bellenblaas
Avatar van Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Nog niks
__________________
Home is where the heart is...
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 18:38
BBEM
BBEM is offline
ik weet het niet meer helemaal precies hoeveel lessen ik gehad heb maar ik begon in begin november van het jaar dat ik 18 was geworden en deed het jaar daarop in mei examen dus ik deed er ruim 6 maanden over dat kwam omdat ik weinig tijd had om te rijden dus ik kreeg uiteindelijk maar eens in de 2 a 3 weken een les wat dus ongeveer neerkomt op 16 lessen in totaal, eerste keer zakte ik voor me examen( ik had echt een vreselijk oude lul die ook superchagereinig in de auto zat, te wachten op de dag dat hij 65 werd. Tweede keer 2 lesse later slaagde ik alsnog met pluim, ik kreeg wel een ingreep maar dat was ten onrichte want de examinatrische had de verkeerssituatie niet goed bekeken.

en nu ruim 10.000km later zou ik NOOIT meer examen kunnen doen ik heb zo vreselijk mijn eigen stijl aangeleerd. maar ik ga binnenkort met me motorrijbewijs beginnen als ik genoeg geld overhou na de restauratie van me auto.
__________________
/ 4AGE POWER \
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 18:48
Verwijderd
In de 30 lessen, gezakt door te besluiteloos te zijn (grgrgrgr klootzak dat die vent is, ik besloot toch heel duidelijk om niet fietsers in te halen ), over 2 weken weer voor... *slik*
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 19:01
Verwijderd
die is er nog niet, ik hoef nog geen rijbewijs, heb toch geen auto.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-08-2003, 20:46
AngelofSilence
Avatar van AngelofSilence
AngelofSilence is offline
Rond de 40 lessen, 2 keer gezakt voor theorie (dat krijg je als je je theorieboek alleen van de buitenkant ziet) en 1 keer gezakt voor praktijk, omdat die kerel een eikel was (kreeg een remingreep terwijl dat helemaal niet nodig was)
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 21:10
Onbekende
Avatar van Onbekende
Onbekende is offline
Ik heb eerst 31 lessen gehad, toen examen gedaan en gezakt. Nadat mijn fileparkeren mis gegaan was was ik uit mijn concentratie waardoor ik een auto en een fiets op een voorrangsweg over het hoofd zag. Gevolg: ingreep en gezakt.
Bij 35 lessen heb ik voor de tweede keer examen gedaan en dat ging uitstekend en toen ben ik geslaagd.
__________________
May the best day of your past be the worst of your future!
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 21:28
3rd Rock
Avatar van 3rd Rock
3rd Rock is offline
25lessen van 1 uur. en ik kan er geen zak van en ben daarom gestopt. weggegooid geld
__________________
As many intelligent people know, aliens are all around us. */* http://www.achterklap.nl
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 22:05
Thomas
Thomas is offline
Theorie tweede keer geslaagd, 21 lessen gehad en eerste keer voor praktijk ook geslaagd. Nu heb ik al meer dan 1,5 jaar mijn rijbewijs en ik mag mezelf wel een zelfverzekerde, sociale weggebruiker noemen.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 22:12
Verwijderd
Citaat:
azaziël schreef op 01-08-2003 @ 19:13:
Vorige maand heb ik mijn theorie voor de motor in een keer gehaald en deze maand mag ik afrijden op de zware motor, na een lesje of 14, 15.
Ik mag alleen nog maar afrijden op een lichte motor
En dan moet ik vervolgens 2 jaar wachten voordat ik op een zware motor mag rijden

Maja die regel is er vast en zeker niet voor niets

edit:
Succes trouwens
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 22:14
Thomas
Thomas is offline
Motorrijbewijs wil ik zeker ook ooit halen, alleen wacht ik wel tot ik 21 ben.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 22:57
Verwijderd
29 lessen en in 1 keer geslaagd. En dat dankzij mijn eigen oplettenheid. 1 keer sloeg de motor af toen ik wilde optrekken in de 3e versnelling, stond toen op een helling. In flits de handrem aangetrokken en soepel weggereden. Was geen reden tot zakken vond de examinator, had ik goed op gereageerd en op gelost. Was echter wel een twijfelgevalletje. Ik wilde namelijk een voorrangsweg oversteken. Van links kwam een andere lesauto aangereden en die wilde linksaf slaan, dus de weg in waar ik ook in wilde. Maar die reed veels te langzaam dus ik besloot op te trekken omdat ik tijd zat had. Trapte de examinator vol op de rem. Ik had rekening moeten houden met een onverwachte versnelling van de andere lesauto. Ff over gebabbeld en viola geslaagd Theorie btw met 2 fout, snap niet dat mensen er voor kunnen zakken. Beetje inspanning en het is een makkie.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 00:49
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Ik had iets van 32 lessen nodig. Ben ook in een keer geslaagd..

Maar dat boeit allemaal niet zo, het leukste was in de rijlesauto rondhangen, met de muziek flink aan.. beetje auwehoeren, en de rest van de dag helemaal niets doen..

Maar hoe zijn jullie ervaringen tijdens de rijles zelf? Heb je een debiel van een rijinstructeur, of valt het allemaal wel mee?
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 01:57
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
ik heb geen idee hoeveel lessen ik gehad heb. Ik heb m'n rijbewijs op m'n 18e gehaald, dus ik ben iig niet langer dan een jaar bezig geweest.

Wel ben ik 2 keer gezakt (de derde keer dus geslaagd...)
Eerste keer was omdat ik examen moest doen, terwijl ik daar nog absoluut nog niet aan toe was. Op een gegeven moment heb ik rijles, zegt m'n instructrice: "ik heb je examen aangevraagd.".
Ik had echt zoiets van: WTF?!
Naja, dus ook gezakt...

Tweede keer was ik gewoon slecht, dat geef ik ruiterlijk toe

Derde keer ging alles perfect, maar ik was zo stom om te zeggen: "Heeee... zo goed is het nog nooit gegaan!" tsja...
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 13:57
Knutselsmurfie
Avatar van Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
ik heb nu exact 29 lessen gehad en moet binnenkort voor de 1e keer op, kei eng
__________________
I don't ask for much, but enough room to spread my wings | You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 16:14
langejongen
Avatar van langejongen
langejongen is offline
Ik heb 35 lessen gehad van 1,5 uur en had hem in 1 keer. Theorie ook in 1 keer. Had een zeikerd van een instructeur en een mafkees van een examinator.
__________________
De meeste mensen lopen in en uit je leven, maar alleen vrienden laten voetstappen achter in je hart.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-08-2003, 16:22
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
ok,..komt die,...volgens mij breek ik het record tot nu toe:
72 lessen,..(ben bang in de auto,...ik haat autorijden, waarom weet ik niet maja) ben de 1e keer gezakt,..komt ook omdat ik niet mijn vaste instructeur had, maar een eikel die me op me zenuwen werkte,...na 4 lessen weer opgegaan,...me eigen instructeur, GESLAAGD,..maar was wel een twijfelgeval, maar de examinator kon zien dat ik het wel in me had,..het kwam er alleen niet zo goed uit.

theorie in 1x gehaald, met 1 fout, maar ik was me toch zenuwachtig
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 17:45
nickz
Avatar van nickz
nickz is offline
Theorie in een keer gehaald, praktijk volgende week dinsdag na ong. 26 lessen. Ben benieuwd.
__________________
Aapie!
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 18:25
Verwijderd
Citaat:
benchMarc schreef op 01-08-2003 @ 22:50:
Niet zelfverzekerd rijden heet dat.
De examninator zei :te voorzichtig rijden
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 18:54
lana
Avatar van lana
lana is offline
Heb gisteren mijn eerste les gehad.




ik vond het kut.
__________________
http://www.davidmsc.com/pix/cowleap.JPG
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 18:58
lana
Avatar van lana
lana is offline
De instructeur zat constant aan mijn stuur te trekken, ik let ook totaal niet op tijdens het rijden, ik zat constant om me heen te kijken.

O wat een leuke poster
Wat een lomp haar heeft die fietser
wat is dat dingetje op mijn stuur eigenlijk?
Wat is het warm zeg
o ja ik moet mijn haar nog kleuren
...en mijn nagels lakken


ect.
__________________
http://www.davidmsc.com/pix/cowleap.JPG

Laatst gewijzigd op 02-08-2003 om 19:26.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 19:03
BBEM
BBEM is offline
Citaat:
Morridin schreef op 02-08-2003 @ 19:25:
De examninator zei :te voorzichtig rijden
dus eigenlijk moet je gewoon lekker doortrappen met die lesauto, en dat doen zonder fouten en je bent volgens mij geslaagd
__________________
/ 4AGE POWER \
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 19:18
Bartje
Avatar van Bartje
Bartje is offline
35 lessen van 1.5 uur en in 1 x geslaagd
__________________
Hatsjoe!
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 21:09
Verwijderd
Citaat:
BBEM schreef op 02-08-2003 @ 20:03:
dus eigenlijk moet je gewoon lekker doortrappen met die lesauto, en dat doen zonder fouten en je bent volgens mij geslaagd
Mja, bij het wegrijden rag ik het pedaal niet vol in, ik kom redelijk rustig op snelheid omdat ik om de een of andere reden het idee heb dat als ik het gas vol inrag ik erg asociaal rijd.

Plus dat ie zat te klagen dat ik afremde voor stukken waar ik voorrang moest geven behalve dat er helemaal niks aan kwam. En het feit dat ik door schutting of coniveren helemaal niet goed kon zien of er wat aan zou komen vond die eikel geen goede reden

Komt ie aanzetten met de verklaring dat het niet fijn is voor degene achter me als ik voor niets afrem. Nee, opeens keihard op de rem gaan staan omdat er iets aankwam dat je helemaal niet kon zien is fijn zeker
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 21:12
Verwijderd
Citaat:
lana schreef op 02-08-2003 @ 19:54:
Heb gisteren mijn eerste les gehad.




ik vond het kut.
Och, laat je door de 1e les niet van de wijs brengen.
Toen ik net begon wilde ik eigelijk helemaal niet lessen, maar mijn vader en mijn oudere broer bleven me soms zo aan de kop zeuren dat ik het maar heb gedaan om van het gezeik af te zijn(plus dat mijn ouders toch de lessen betalen ) De eerste 7 à 8 lessen vond ik het dan ook eigelijk niet echt leuk. Daarna werd het leuker, maar das vooral omdat ik toen een stel lessen kreeg van een andere instructeur(tis familiebedrijf van 1 man+zoon+schoondochter+ingehuurde extra). En met die zoon was het vaak flink ouwehoeren, dan rijdt je ook veel relaxter
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 21:25
lana
Avatar van lana
lana is offline
Citaat:
Morridin schreef op 02-08-2003 @ 22:12:
Och, laat je door de 1e les niet van de wijs brengen.
Toen ik net begon wilde ik eigelijk helemaal niet lessen, maar mijn vader en mijn oudere broer bleven me soms zo aan de kop zeuren dat ik het maar heb gedaan om van het gezeik af te zijn(plus dat mijn ouders toch de lessen betalen ) De eerste 7 à 8 lessen vond ik het dan ook eigelijk niet echt leuk. Daarna werd het leuker, maar das vooral omdat ik toen een stel lessen kreeg van een andere instructeur(tis familiebedrijf van 1 man+zoon+schoondochter+ingehuurde extra). En met die zoon was het vaak flink ouwehoeren, dan rijdt je ook veel relaxter
Wauw! bijna het zelfde verhaal voor mij, ik kreeg de rijlessen van mijn ouders voor mij 18e maar had er geen zin in, nou jah ik ben toch maar begonnen omdat mijn ouders het anders niet meer zouden betalen , en dus om van et gezeik af te komen, en ik rijd ook bij een familiebedrijf vader-zoon-dochter, en mijn oudere broer zeikte ook altijd dat het makkelijk was (yeah right hij heeft er 3 keer over gedaan) en wannneer ik nou ging beginnen, en of ik wilde dat hij een afspraak regelde.

maar ja we zullen zien, ik moet aanstaande vrijdag weer lessen.



bleugh
__________________
http://www.davidmsc.com/pix/cowleap.JPG
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 21:51
Inf3sted Funk
Avatar van Inf3sted Funk
Inf3sted Funk is offline
Nu ik NU ik NU ik:

afgelopen woensdag geslaagd

Heb iets van 32 lessen gehad,
Theorie in 1 keer met 2 fout

1ste keer praktijk gezakt, omdat ik te hard reed en te snel op kruispunten afreed en te weinig tijd om te kijken overhield

2de keer geslaagd, ondanks een stuuringreep bij het achteruit fileparkeren (roste bijna een spiegel eraf) daarna mislukte het parkeren ook nogges en ramde ik de stoep...
Desondanks, heb ik diezelfde dag nog met mijn vrienden rond lopen crossen
__________________
-= I Kick the Lyrics so Hard, People get Injuries =-
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 22:49
Verwijderd
Tot nu toe 7 lessen gehad en 11 september mn rijexamen. (lessen gaan gelukkig lekker, ik rij ongeveer 3 keer per week. Over 2 weken ben ik een week met vakantie en ook daarna kan ik niet meer dan 3 keer rijden, misschien zelfs maar 1 keer)

Theorie is een ander vehaal...
Ik ken de theorie op zich uit mn hoofd... echter gaat het op het examen mis aangezien ik woorden omdraai, zinnen niet goed lees, vraag fout begrijp (binnenkort waarschijnlijk een dyslexietest). Maandag ga ik wederom een poging doen, als het dan fout gaat vraagt mijn rijinstructrice een individueel theorie examen aan.

liefs, Hanne
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 23:09
Lady Penelope
Avatar van Lady Penelope
Lady Penelope is offline
Het is helaas nog geen geschiedenis, want ik heb het nog niet gehaald (en ik ben nu al een half jaartje bezig )

Eerste les stonden we aan de kant van de weg, het was eind januari en het sneeuwde. Instucteur zegt: trap het gaspedaal maar eens in. Dus dat doe ik. Opeens begint die motor toch te roken! Instructeur zegt: dit is niet goed, ik ga er maar even mee naar de garage. Ik heb welgeteld een kwartier les gehad toen....

Tweede les werd afgebeld vanwege de sneeuw. Toen was het begin februari.

Bij mijn derde echte les (het was zaterdagochtend, kwart over 9), moest ik een bochtje naar links maken. Rechts had voorrang op ons. Ik was gefocust op dat bochtje en zag het rode bestelbusje dat van rechts kwam niet....instructeur ook niet. Gelukkig konden we nog op tijd remmen en het busje ook. Sindsdien let ik heel goed op bij kruispunten en nu vindt de instructeur dat ik te voorzichtig rijd.....ja vindt ie ´t gek!

8 juli theorie gedaan, in 1x geslaagd, met 2 fout

19 augustus moet ik een tussentijdse toets doen, 2 september afrijden (na +/- 40 lessen).

Ik zit nu trouwens op 34 lessen
__________________
5..4..3..2..1..Thunderbirds are GO!
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 10:55
Verwijderd
Theorie is voor iedereen anders. Ik heb het theorieboek 1 keer doorgelezen voor ik aan de lessen begon(was gewoon bij de instructeurs thuis, aantal andere mensen die les hadden verschilde elke week weer).

Ik had het boek dus helemaal niet goed geleerd en had af en toe goed wat fouten bij de theorie, maar elke fout die ik maakte, maakte ik daarna niet meer. Erg handige manier om te leren, want ze leggen ook voor je uit waarom iets goed of fout is, en dat doet een cd-rommetje of boek niet.(niet zo duidelijk in elk geval).

Grote tip dus: neem theorie lessen!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:53.