Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-02-2004, 19:15
**~yvie~**
Avatar van **~yvie~**
**~yvie~** is offline
Word een borstvergroting vergoed als je er erg onder leid??

ik vind het namelijk vreselijk dat ik kleine borsten heb ik heb cup a en ben 20, mijn nichtje van 12 heeft nog meer als ik , ik vind het erg frustrerend, ik ga in de zomer na het strand met een vestje aan omdat ik niet in me bikini durf te zitten ik schaam me dood voor die erwtjes, ook durf ik niet in een t-shirt te lopen over straat in de zomer ik doe dan ook een vest of een trui aan, ookal val ik flauw van de hitte ik durf het gewoon niet, ik ging een keertje naar school me een t-shirt, en gelijk al die gasten uit me klas smoezen en zeuren dat ik zo plat was, ik kan wel huilen, waarom zijn ze zo klein

als ik uitga wordt ik zo jaloers van al die meiden in mooie topjes en mooie uitgesneden truitjes, met gewoon mooie borsten, ik kan dat niet dragen, ik ben dan helemaal plat :-(]

wordt een borstvergroting vergoed als je zeg maar veel alst ervan hebt, ik heb ene bijbaantje maar dat verdient denk ik veel te weinig om een borstvergroting te betalen, en aangezien ik nog 5 jaar moet studeren heb ik het geld misschien pas eind me 30e maaja ik wil nu al een borstvergroting die kleine borsten verpesten me leven zo...
__________________
Leer me huilen, en als ik huil, leer me zeggen het is niets...
Met citaat reageren
Oud 05-02-2004, 19:17
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Als je aan kunt tonen dat je er psychisch onder lijdt,
wordt het volgens mij wel vergoedt...

Dat hangt wel van je verzekering ed af denk ik...
Het lijkt me iig wel handig om dat goed uit te zoeken hoe
dat precies in z'n werk gaat ed. (is sowieso wel handig,
maar zeker met dit lijkt me)
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2004, 19:39
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Volgens mij inderdaad als je kunt aantonen dat je er 'psychisch' onder leidt, wat in het geval van cup a bijna altijd bewezen wordt geacht.
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Oud 05-02-2004, 22:41
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Ja, ik heb er een gehad omdat ik er psychisch onder leed.
Ik hoefde weinig aan te tonen hoor. Het werd gewoon vergoed.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 06:59
Verwijderd
Citaat:
miekmuis schreef op 05-02-2004 @ 23:41:
Ja, ik heb er een gehad omdat ik er psychisch onder leed.
Ik hoefde weinig aan te tonen hoor. Het werd gewoon vergoed.
Ligt het niet ook aan je verzekering?

Lijkt me wel handig om er van te voren even achter aan te gaan ed.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 08:46
Raven
Avatar van Raven
Raven is offline
Citaat:
**~yvie~** schreef op 05-02-2004 @ 20:15:
Word een borstvergroting vergoed als je er erg onder leid??

ik vind het namelijk vreselijk dat ik kleine borsten heb ik heb cup a en ben 20, mijn nichtje van 12 heeft nog meer als ik , ik vind het erg frustrerend, ik ga in de zomer na het strand met een vestje aan omdat ik niet in me bikini durf te zitten ik schaam me dood voor die erwtjes, ook durf ik niet in een t-shirt te lopen over straat in de zomer ik doe dan ook een vest of een trui aan, ookal val ik flauw van de hitte ik durf het gewoon niet, ik ging een keertje naar school me een t-shirt, en gelijk al die gasten uit me klas smoezen en zeuren dat ik zo plat was, ik kan wel huilen, waarom zijn ze zo klein

als ik uitga wordt ik zo jaloers van al die meiden in mooie topjes en mooie uitgesneden truitjes, met gewoon mooie borsten, ik kan dat niet dragen, ik ben dan helemaal plat :-(]

wordt een borstvergroting vergoed als je zeg maar veel alst ervan hebt, ik heb ene bijbaantje maar dat verdient denk ik veel te weinig om een borstvergroting te betalen, en aangezien ik nog 5 jaar moet studeren heb ik het geld misschien pas eind me 30e maaja ik wil nu al een borstvergroting die kleine borsten verpesten me leven zo...
Ik ben weliswaar een jongen maar een ding wil ik je toch ff zeggen ..
trek je nix aan van wat andere mensen van je vinden ... en zeker niet van dat gesmoes in de klas..
en ga gewoon lekker naar 't strand in je bikini.. wat kan jou 't nu schelen wat die anderen vinden..
als je er ZELF graag wat aan veranderen wil dan moet je dat natuurlijk doen .. maar laat je niet door anderen dingen ontnemen ..

by the way .. .. kunnen ze je niet wat geven zodat ze als nog groeien ?

enneh .. als ik 'n meisje leuk vind is dat echt niet 't eerste waar ik naar kijk hoor
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 08:47
Verwijderd
Citaat:
miekmuis schreef op 05-02-2004 @ 23:41:
Ja, ik heb er een gehad omdat ik er psychisch onder leed.
Ik hoefde weinig aan te tonen hoor. Het werd gewoon vergoed.
Idd er zijn gevallen waar het bij word vergoed.
Als ik jou was (het zou mij niet overkomen mara toch ) zou ik langs de huisarts gaan. Die kan je verder helpen en verwijzen. Hoe dat traject precies gaat weet ik niet daar zou miekmuis wel meer van weten.
Iig heel veel sterkte/ succes ermee wanneer je de eertse stappen gaat zetten (huisarts)
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 10:01
Verwijderd
Ik heb geen idee of het wordt vergoed, maar ik vraag me af of je wel een realistisch beeld van je borsten hebt...? Ik heb zelf ook cup A, en als ze een centimetertje kleiner geweest waren was het een AA geweest. Maar de enige mensen die me daar belachelijk om zouden willen maken zijn over het algemeen opscheppertjes van 14. Daarbij, met een voorgevormde BH ziet het er vrij gewoon uit, ja, wel bescheiden natuurlijk, maar ze zijn wel zíchtbaar ofzo. Ik zou het ook bepaald niet 'plat' willen noemen; als je plat zou zijn, dan zou je geen A-cup hebben, dan zou je helemaal geen cup hebben. Of 'erwtjes'; dat zijn dat toch wel flinke erwten zeg. Ik vind zelf ook niet dat ze er lelijk uit zien ofzo, en hoor ook zelden iemand ánders dat zeggen. Het klinkt alsof jij erg overdrijft... in een vestje op het strand omdat mensen anders je borsten zien? Wat willen ze daarmee gaan doen, wat verwacht je, dat ze naar je gaan wijzen en je uitlachen ofzo? Ik denk dat toch wel 10 % van de vrouwen ofzo een A-cup heeft, het is dus vrij normaal hoor.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 14:53
Verwijderd
Alsof mensen niets beters te doen zouden hebben dan naar je borsten te staren
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 15:02
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 06-02-2004 @ 11:01:
Ik heb geen idee of het wordt vergoed, maar ik vraag me af of je wel een realistisch beeld van je borsten hebt...? Ik heb zelf ook cup A, en als ze een centimetertje kleiner geweest waren was het een AA geweest. Maar de enige mensen die me daar belachelijk om zouden willen maken zijn over het algemeen opscheppertjes van 14. Daarbij, met een voorgevormde BH ziet het er vrij gewoon uit, ja, wel bescheiden natuurlijk, maar ze zijn wel zíchtbaar ofzo. Ik zou het ook bepaald niet 'plat' willen noemen; als je plat zou zijn, dan zou je geen A-cup hebben, dan zou je helemaal geen cup hebben. Of 'erwtjes'; dat zijn dat toch wel flinke erwten zeg. Ik vind zelf ook niet dat ze er lelijk uit zien ofzo, en hoor ook zelden iemand ánders dat zeggen. Het klinkt alsof jij erg overdrijft... in een vestje op het strand omdat mensen anders je borsten zien? Wat willen ze daarmee gaan doen, wat verwacht je, dat ze naar je gaan wijzen en je uitlachen ofzo? Ik denk dat toch wel 10 % van de vrouwen ofzo een A-cup heeft, het is dus vrij normaal hoor.
Helemaal mee eens. Met cup A ben je echt niet plat hoor, misschien moet je gewoon beetje aan je zelfvertrouwen werken.
Ik heb zelf ook cup A en draag gewoon voorgevormde bh en nog nooit een kut opmerking erover gehad ook niet als ik topless op het strand lig.
En tis ook wel logies als anderen over je gaan smoezen als je altijd slobber dingen aan hebt en dat je dan opeens een shirtje aan loopt..dan is alles opeens beter zichtbaar en dan valt het bij anderen op dat je wat 'minder' hebt. Dat is een keer en de volgende dag zijn ze er alweer aan gewend..Dus ik denk dat je wat minder zorgen moet maken wat anderen van jou denken.
En ik heb geen idee of ze een borstvergroting vergoeden, dat zal minder makkelijk gaan dan een verkleinig, gewoon onderzoek naar doen.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 15:43
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Lean schreef op 06-02-2004 @ 16:02:
Helemaal mee eens. Met cup A ben je echt niet plat hoor, misschien moet je gewoon beetje aan je zelfvertrouwen werken.
Ik heb zelf ook cup A en draag gewoon voorgevormde bh en nog nooit een kut opmerking erover gehad
Same here, maar ik heb er wel dingen over gehoord (nou kan ik ook weer niet zeggen dat ik altijd de meest volwassen heren in mijn klas heb gehad). Nah, boeie, zijn ze niet te klein dan zijn ze wel te groot of hangen ze te laag of zijn ze puntig.

Ik denk dat het meer een zelfvertrouwen kwestie is dan echt een lichamelijke tekortkoming. Ik zou dan ook eerst wat aan je zelfvertrouwen proberen te doen. Ze zijn van jou, het maakt je "jou".

Maar om antwoord te geven op je vraag; denk wat dat het wordt vergoedt, als moet je er misschien rekening mee houden dat je een uitspraak van de psych nodig hebt.
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 17:27
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Oh uhm pardon, ik heb de titel niet goed gelezen, ik heb een borstVERKLEINING gehad, geen vergroting
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 18:08
beestje
beestje is offline
ik heb wel vaker gehoord van borstverkleining inderdaad die vergoed werd.
Maar borstvergroting toch echt nog nooit... en ik kom nogal uit een artsen-familie

ik zou zeggen: bel je verzekering eens op, die kunnen je dat wel vertellen

succes ermee
__________________
*front anti-slaap* *lid van AntiBreezerFront**bieeeeeeeeer*
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 22:17
Daevrem
Daevrem is offline
Borstvergroting vergoeden? Is dat net zoiets als verzekeringen die BMWs en mercedessen vergoeden aan mannen met een klein lid of een klein ego?

Sorry hoor, maar je mag in deze tijden al blij zijn dat ze normale levenreddende operaties helemaal vergoeden.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2004, 00:29
Verwijderd
Citaat:
Gauloises schreef op 06-02-2004 @ 15:53:
Alsof mensen niets beters te doen zouden hebben dan naar je borsten te staren
Ben je nou kerel of niet? Alsof jij dat zelf niet ook doet.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2004, 12:52
deesmees
Avatar van deesmees
deesmees is offline
ik denk niet dat bostvergroting vergoed wordt ]
weet het eigenlijk wel bijna zeker

en je kunt proberen de pil te slikken,waardoor je borsten misschien ook wel ietsje groter worden en inderdaad gewoon een bh of bikini met voorgevormde cups kopen en gewoon aandoen wat je mooi vindt,zijn zat vrouwen met kleine borsten dus je moet je niet schamen voor je lichaam
__________________
make love not war!!!!
Met citaat reageren
Oud 07-02-2004, 16:10
~Golvend Badeendje~
Avatar van ~Golvend Badeendje~
~Golvend Badeendje~ is offline
Wordt geloof ik alleen maar vergoed als er sprake is van géén borstvorming of bijna helemaal geen en dat is dus als je nog geen cup AA bezit...

Dit heb ik er in ieder geval over gelezen.
__________________
They hit you with a prettystick
Met citaat reageren
Oud 07-02-2004, 16:14
Verwijderd
Aan de pil gaan wil helpen, ik ben zeker een halve cup gegroeid sinds ik eraan ben.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2004, 17:01
blacky
Avatar van blacky
blacky is offline
Ik ben 19, heb cup A en ik draag gewoon vorgevormde bh's. Tja soms zou ik ook wel willen dat ze iets groter zijn, maar dat zijn ze nu eenmaal niet dus jammer dan. Ik vind het wel ok zo en heb er nog nooit narigheid mee gehad of rare opmerkingen over gekregen en volgens mij boeit het de meeste jongens niet eens wat voor cup een meisje heeft. Als ze iemand leuk vinden is dat als het goed is niet om de borsten.
__________________
Geen knoop aan vast te touwen.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2004, 21:28
SilentFairy
SilentFairy is offline
Borstverkleining wordt vergoed als je kan aantonen dat je er fysiek onder lijdt. (mits je cup D of groter hebt)

Borstvergroting wordt per definitie niet vergoed.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2004, 23:15
**~yvie~**
Avatar van **~yvie~**
**~yvie~** is offline
hartstikke bedankt voor de tips, ik zal zeker naar mijn huisarts gaan en informatie vragen en natuurlijk ook verder info vragen aan verzekering en dergelijke

ik had zeker gehoopt dat ik grotere borstn door de pil zou krijgen, meestal is dat het geval , maar helaas, kheb de lichtste pil odmat ik klein en licht ben, en me borsten zijn niet gegroeid helaas
__________________
Leer me huilen, en als ik huil, leer me zeggen het is niets...
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 08:32
Verwijderd
Citaat:
**~yvie~** schreef op 08-02-2004 @ 00:15:
ik had zeker gehoopt dat ik grotere borstn door de pil zou krijgen, meestal is dat het geval , maar helaas, kheb de lichtste pil odmat ik klein en licht ben, en me borsten zijn niet gegroeid helaas
Van een lichte pil kunnen ze net zo goed groeien als van en zwaardere, is maar net hoe je lichaam er op reageert.

Ik weet niet hoe klein en licht je bent? Maar als je bv. 1.65m bent en 50kg weegt...past een A-cup dan juist niet perfect bij je lijf...? Grote borsten lijken me dan heel onnatuurlijk... Heb je al wel eens een voorgevormde bh geprobeerd, misschien maakt dat voor jou al voldoende verschil?
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 10:29
Fleur
Avatar van Fleur
Fleur is offline
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik hoop dat zoiets per definitie niet vergoed wordt.
Als jij er psychisch onder lijdt dat je borsten klein zijn dan heb je naar mijn idee meer aan een psycholoog dan aan een borstvergroting.

Als je borsten te groot zijn kun je daar lichamelijk erg veel last van hebben en dus kan een operatie uitkomst bieden. Dit is niet het geval met te kleine borsten.

Ik denk dat je je teveel druk maakt om je borsten, een A cup is geen erwtjes, je bent niet plat, ze zijn alleen klein, maar er zijn ontzettend veel mensen met een A cup. Jij bent niet alleen je borsten. Doordat jij je zo ontzettend druk maakt om je borsten, denk je dat anderen ook alleen maar naar je borsten kijken ipv naar jou als geheel.
Ik zou proberen er gewoon aan te wennen en trots te zijn op je eigen lichaam en het niet te verbergen onder vestjes en truien.
Als jij uitstraalt dat je blij met jezelf bent dan zullen anderen niet zo snel opmerkingen maken over jouw lichaam.
Als jij wanhopig probeert je borsten te verbergen en ze zijn eens een keer te zien, jij schaamt je overduidelijk, dan maken irritante jongetjes juist opmerkingen.

Kortom, volgens mij kun je beter aan je zelfvertrouwen werken.

Ik schat de kans dat een borstvergroting om deze reden vergoed wordt heel erg klein in. Je lost een psychisch probleem nou eenmaal niet op met een operatie.

Succes iig
__________________
http://fleur.madtech.cx
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 11:43
Verwijderd
Lompe opmerkingen krijg je toch alleen maar van idioten die alleen maar op sex uit zijn of van dozen die zich stoer vinden omdat ze veel seks hebben

Bij iedereen is het anders waar hij of zij op valt. Voor mij maakt het lichaam eigelijk niet eens uit. Ik kijk vooral naar gezicht en met name mooie ogen *zwijmel*

Als je er erg onder leidt is het natuurlijk heb beste om zo'n vergrotong te laten doen. Gewoon gebruiken die verzekering, je betaalt per jaar honderden euro's aan premie, dan moeten die klootzakken niet moeilijk gaan doen als je een keer een vergoeding nodig hebt. Dat hebben ze er toch zo uit
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 11:49
Verwijderd
Citaat:
Morridin schreef op 08-02-2004 @ 12:43:
Als je er erg onder leidt is het natuurlijk heb beste om zo'n vergrotong te laten doen. Gewoon gebruiken die verzekering, je betaalt per jaar honderden euro's aan premie, dan moeten die klootzakken niet moeilijk gaan doen als je een keer een vergoeding nodig hebt. Dat hebben ze er toch zo uit
Als het vergoed wordt (als het in je verzekering zit dus).
Wat ik betwijfel, maar oké.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 12:48
Verwijderd
Vergoeding van een borstvergrotende operatie


Sinds 1991 hanteren de overheid en de ziektekostenverzekeraars een andere regeling ten aanzien van plastisch chirurgische operaties. Omdat het gaat om een vormverbeterende ingreep wordt het in het algemeen niet vergoed. Alleen in uitzonderlijke situaties wil de ziektekostenverzekeraar de kosten dragen. De medisch adviseur van Uw verzekeringsmaatschappij zal U dan oproepen om te beoordelen of de operatie voor vergoeding in aanmerking komt. U moet er dus van uitgaan dat U de operatie zelf moet betalen. Wij kunnen U een offerte doen toekomen met betrekking tot de te verwachten kosten.

Van de site van een plastisch chirurg. Ga anders even googlen
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 20:37
phensicske
Avatar van phensicske
phensicske is offline
Ik heb hier niet alles gelezen, maar wou toch ff reageren.
Je lijdt dus nogal onder je cupmaat. Waarom? Heeft iemand je ooit in het openbaar superbelachelijk gemaakt omwille van je borsten? Vroeger, toen ik in het derde middelbaar of zo zat, is er nog gespot geweest met mijn 'muggenbeten' en toen zat ik daar ook redelijk mee in. Nu wordt daar (op één uitzondering na) nooit meer iets over gezegd. Als ik samen met vriendinnen toevallig op het onderwerp bots, dan lach ik er gewoon mee.
Zo zei een vriendin, 'oh, dan zal die vriend zijn hoofd op x haar borsten kunnen leggen' (ze heeft nogal veel)
En toen wij samen: 'Bij mij zou dat niet lukken, hoor!'
(aangezien we beide een A-cup hebben).

Ik wil maar zeggen...lijdt je er echt onder? Is het echt de moeite waard om geld te geven om je lichaam (naar mijn inziens) te verminken??
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 23:09
Daevrem
Daevrem is offline
Citaat:
Als je er erg onder leidt is het natuurlijk heb beste om zo'n vergrotong te laten doen.
Tuurlijk niet. Ik ben het hier met -=[ruelF]=- eens. Dan zijn je borsten groter dan dan lijd je ineens onder je grote neus en dan onder je schoonheidsrimples...

Misschien hebben verzekeringen geld over, misschien niet. Maar in tijden dat men alles uit de verzekeringspakketen gaat snijden lijkt me niet een moment om nu ineens wel bortsvergrotingen te gaan vergoeden. En dan wil ineens elke vrouw er een.

Heb je wel eens bekeken wat het verschil in inkomen is tussen een levenreddende hartchirurg en tussen een totaal nutteloze plastiche chirurg? Belachelijk groot. Die hele Schumacher gast is z'n grote 'celeb' geworden dat zelfs ik hem ken. En ik ken geen enkel ander chirurg. Het enige dat die lui doen is mensen laten geloven dat ze perfect moeten zijn, dat ze niet perfect zijn en dan het geld maar binnen graaien. Eerst een behoefte creeeren die er helemaal niet is en dan maar profiteren.

Trouwens had de inspectie voor gezondheidszorg bij enkele priveclinicen voor oa plastische chirurgie geconstateerd dat ze niet aan de eisen voldoen. Ze lieten in sommige gevallen zelfs mensen zonder diploma in andere mensen snijden.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 20:44
Simone_lilo
Avatar van Simone_lilo
Simone_lilo is offline
hoi,

Je kunt bij o.a. Hunkemoller een soort pads kopen en die in je bh doen. Dan lijkt het alsof je een maatje meer hebt.

Voor de mensen die wel een borstvergroting willen, grote borsten zijn niet altijd leuk, alleen maar mooi(zijn ze ook niet allemaal)

Nadelen;
*Met sporten gaan ze altijd een beetje stuiteren
*Ook met gewoon rennen of lopen kunnen ze gaan stuiteren
*Door het stuiteren krijg je hangers... goede bh aanschaffen anders hangt over 20 jaar je navel ertussen!!

* Het vervelendste is nog rugklachten. Door te grote borsten kun je rugklachten krijgen.
__________________
Worry looks around, Sorrow looks back, Faith looks up, Keep the faith May all your days Be bright and sunny
Met citaat reageren
Oud 12-02-2004, 12:40
Verwijderd
Ik weet dat een borstverkleining wel vergoed kan worden, omdat daarbij makkelijker 'schade' aan te tonen is. (Ze zitten fysiek in de weg, je krijgt last van je rug etc. ) Bij te kleine borsten is dat natuurlijk wat moeilijker aan te tonen, want ze kunnen niet in de weg zitten.. alleen het idee dat ze groter kunnen zit in de weg... Ik denk dat wanneer dat idee erg groot is, ze het wel zullen vergoeden...

Maar goed, 't is niet zo dat iedereens levens om jouw borsten draaien, mensen zijn niet zoveel bezig met de grote van borsten als je denkt... (Zoals sarahbressers zei; jongens van 14 zullen A te klein vinden, maar zodra ze wat ouder zijn maakt het ze niets meer uit wat voor cupmaat je hebt.)
Probeer eens wat meer zelfvertrouwen te krijgen, ik denk namelijk dat dat je leven meer verpest dan kleine borsten.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 13:30
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Mag ik dit topic even uppen?

Nou, ik kan je melden dat je er vooral niet op hoeft te rekenen dat zoiets vergoed wordt. Bovendien, als jij er écht zo onder lijdt, had je allang kunnen sparen en had je die borsten inmiddels al gehad.

Ikzelf heb ook 5 jaar lang geleden onder mijn kleine cupje, en nu is het eindelijk zover:

28 mei ga ik onder het mes en krijg ik hopelijk de borsten waar ik al jaren van droom. Afgelopen maandag ben ik op consult geweest bij een heel vriendelijke en erkende chirurg. Mijn schoonzus is ook door hem geholpen en zij is uiterst tevreden.

Het gaat me 3000 euro kosten, maar gelukkig komt mijn vriend me ook een beetje tegemoet. Ik betaal het van een studielening die ik later zal moeten terug betalen, maar who cares? Ik wil dit al zolang, heb jarenlang met push up's en prothesedingen gelopen, dus nu ik een kans heb grijp ik die met beide handen aan. Als je iets wilt, zul je er dingen voor moeten opofferen, en niet denken van: 'Oh, wat lijd ik eronder, ik ga vragen of ik het geld even toegeschoven krijg'. SPAREN is het woord.

Succes!
__________________
Bob.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:10.