Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-06-2010, 13:08
Verwijderd
Citaat:
Oh ik kijk altijd via het programma in mijn computer, en dat is via weather.com, en die voorspelt narigheid en volop regen

Maar misschien valt het dan nog mee & komt het goed!
je moet gewoon op zo veel mogelijk plekken kijken en dan op de beste optie hopen
weather.com zegt inderdaad 26 graden en 60% kans op regen, maar daarmee zijn ze het negatiefst samen met KNMI.
Advertentie
Oud 04-06-2010, 13:09
Verwijderd
Citaat:
Ja maar ik zeil niet als het regent /mooiweerzeiler
. Zeilen in regen en met stevige wind is juist het leukst.
Oud 04-06-2010, 13:10
Verwijderd
Citaat:
'Rob heeft veel studentenkeukens gezien in zijn carriere als keurmeester, en keer op keer wordt het vooroordeel over studenten bevestigd : studenten leven in DRAMATISCHE omstandigheden. En dat is echt niet omdat ze het zo druk hebben, ze leren het ook nooit!'
Dat zag ik gisteren ook. Die doos die op tv de boel even bij elkaar liegt als ze zegt dat het wel vaker schoongemaakt gaat worden en dat de troep echt niet allemaal van haar is, .
Oud 04-06-2010, 13:11
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hahahaha net twee Amerikanen die het woord coffeshop net iets te letterlijk namen

'We'd like some coffee.'
'With what?'
'Sugar.'
'No, I mean what kind of weed.'
'.. But this is a coffeeshop.'
'Yeah, over here coffeeshops are places to buy weed.'
'Hahaha now we feel stupid.'

het zijn niet de eersten, maar wel de amusantsten tot nu toe
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 04-06-2010, 13:11
Verwijderd
Citaat:
Pippeloen schreef:
'Rob heeft veel studentenkeukens gezien in zijn carriere als keurmeester, en keer op keer wordt het vooroordeel over studenten bevestigd : studenten leven in DRAMATISCHE omstandigheden. En dat is echt niet omdat ze het zo druk hebben, ze leren het ook nooit!'
Hij weet ze ook wel uit te zoeken, ik zag een keer een aflevering waarbij een van de koelkasten echt VOL schimmel zat en die was gewoon in gebruik, gatver.

Oh en altijd leuk dat hij dan de meest gore dingen overal vandaan plukt en dan een witte handschoen aantrekt en met zijn vinger langs de binnenkant van de ventilator veegt en zegt 'kijk, en daar zit ook stof!'. Alsof dat nog wat uit zou maken
Oud 04-06-2010, 13:13
Verwijderd
Citaat:
Hahahaha net twee Amerikanen die het woord coffeshop net iets te letterlijk namen

'We'd like some coffee.'
'With what?'
'Sugar.'
'No, I mean what kind of weed.'
'.. But this is a coffeeshop.'
'Yeah, over here coffeeshops are places to buy weed.'
'Hahaha now we feel stupid.'

het zijn niet de eersten, maar wel de amusantsten tot nu toe
Ik vroeg vroeger altijd aan mijn papa zullen we koffie drinken daar is een coffeeshop en dan moest hij altijd uitleggen dat het niet helemaal een 'koffie' winkel is.
Oud 04-06-2010, 13:14
Verwijderd
Citaat:
. Zeilen in regen en met stevige wind is juist het leukst.
Ja maar ik ben een beetje een loserzeiler Ik vind regen stom, want ik wil alleen nat worden als ik besluit dat ik wil zwemmen, en als het +windkracht 5 is vind ik het vooral eng

Maar met een zonnetje en windkracht 4 vind ik het heeeeerlijk <3.
Oud 04-06-2010, 13:14
Verwijderd
Citaat:
Hahahaha net twee Amerikanen die het woord coffeshop net iets te letterlijk namen

'We'd like some coffee.'
'With what?'
'Sugar.'
'No, I mean what kind of weed.'
'.. But this is a coffeeshop.'
'Yeah, over here coffeeshops are places to buy weed.'
'Hahaha now we feel stupid.'

het zijn niet de eersten, maar wel de amusantsten tot nu toe

Ik vraag me dan ook af of die mensen helemaal niets hebben voorbereid voor ze naar Nederland kwamen ofzo

Het is natuurlijk ook wel onlogisch... maar zelfs het kleinste toeristenboekje waarschuwt er nog wel voor.
Oud 04-06-2010, 13:15
Verwijderd
Volgens mij heb ik het uiterlijk van een bijzonder vriendelijk persoon! hou ik deur nog even open voor iemand loopt ze gewoon door zonder ook maar even het over te nemen, wtf manieren. Kijkt ze me nog heel raar aan toen ik zei: zo zo beatrix, ik ben geen onbetaalde portier. Nu zit ik tegenover een stel dat samen heel serieus aan zwanen en andere dieren maken van kranten. Man bijt hond zal nog wel een tijdje bestaan denk ik,
Oud 04-06-2010, 13:16
Verwijderd
Citaat:
Hahahaha net twee Amerikanen die het woord coffeshop net iets te letterlijk namen

'We'd like some coffee.'
'With what?'
'Sugar.'
'No, I mean what kind of weed.'
'.. But this is a coffeeshop.'
'Yeah, over here coffeeshops are places to buy weed.'
'Hahaha now we feel stupid.'

het zijn niet de eersten, maar wel de amusantsten tot nu toe
Wat een slechte toeristen dan Bij mij op mijn werk denken ze dat blowen in Nederland zo normaal is dat ik al geregeld verbaasd aangekeken ben als ik ze geen coffeeshop kon aanraden. En dat zijn over het algemeen nette Amerikaanse zakenmensen
Oud 04-06-2010, 13:17
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij heb ik het uiterlijk van een bijzonder vriendelijk persoon! ,
Ik heb ook het uiterlijk van een bijzonder vriendelijk persoon, als ik in het openbaar m&m's eet moedigen moeders hun kinderen aan om mij een snoepje te komen vragen
Misschien moet ik een carrière in kidnapping overwegen.
Oud 04-06-2010, 13:18
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ook het uiterlijk van een bijzonder vriendelijk persoon, als ik in het openbaar m&m's eet moedigen moeders hun kinderen aan om mij een snoepje te komen vragen
Misschien moet ik een carrière in kidnapping overwegen.
<3
een evil lach helpt, en vragen wil je ook een snoepje lief klein meisje?
Kinderlokkers.
Oud 04-06-2010, 13:18
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ook het uiterlijk van een bijzonder vriendelijk persoon, als ik in het openbaar m&m's eet moedigen moeders hun kinderen aan om mij een snoepje te komen vragen
Misschien moet ik een carrière in kidnapping overwegen.
Oud 04-06-2010, 13:18
Verwijderd
In Amerika denken ze sowieso dat in Nederland iedereen permanent stoned rondloopt, terwijl daar echt stúkken meer wordt geblowd dan hier.
Oud 04-06-2010, 13:18
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ook het uiterlijk van een bijzonder vriendelijk persoon, als ik in het openbaar m&m's eet moedigen moeders hun kinderen aan om mij een snoepje te komen vragen
Misschien moet ik een carrière in kidnapping overwegen.
Oud 04-06-2010, 13:21
Verwijderd
Ik zie er duidelijk niet kindervriendelijk uit. Bij mijn vorige werkplek zei een moeder tegen haar kind dat 'die meneer' (ik) heel erg boos zou worden als ie zich niet zou gedragen, waarop dat kind naar mij kijkt en spontaan begint te janken.
Oud 04-06-2010, 13:23
Verwijderd
Maar dat heb ik al duizend keer verteld, geloof ik.
Oud 04-06-2010, 13:24
Verwijderd
Ik wist het nog niet!
Misschien moeten we een keer proberen of kinderen nog steeds m'n chocola willen als jij naast me staat!

"Oh kijk eens die mevrouw heeft snoepjes. Wil je een snoepje? Toe maar, ga maar vragen of je er ook een mag. Dan moet je wel eerst langs die meneer. Dus pas op."
Oud 04-06-2010, 13:24
Verwijderd
Ik kijk ook wel eens bording security en dan zie je ook mensen die twee jointjes in australië willen smokkelen. Kansloos want daar groeit het supergoed en ieder boertje verstopt wel een beetje teelt in zo'n groot stuk land. Italianen die speciaal via schiphol vliegen, dure grap
Oud 04-06-2010, 13:24
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik vroeg vroeger altijd aan mijn papa zullen we koffie drinken daar is een coffeeshop en dan moest hij altijd uitleggen dat het niet helemaal een 'koffie' winkel is.
Citaat:

Ik vraag me dan ook af of die mensen helemaal niets hebben voorbereid voor ze naar Nederland kwamen ofzo

Het is natuurlijk ook wel onlogisch... maar zelfs het kleinste toeristenboekje waarschuwt er nog wel voor.
Citaat:
Wat een slechte toeristen dan Bij mij op mijn werk denken ze dat blowen in Nederland zo normaal is dat ik al geregeld verbaasd aangekeken ben als ik ze geen coffeeshop kon aanraden. En dat zijn over het algemeen nette Amerikaanse zakenmensen
Ik vond het wel grappig, leek mij ook wel dat dat duidelijk was ze gingen ook nog vragen hoe de tram werkte of je gewoon in moest stappen en een kaartje kon kopen enzo. Heb ze dat maar gewoon laten doen, strippenkaat is vel te ingewikkeld
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 04-06-2010, 13:26
Verwijderd
Citaat:
Ik zie er duidelijk niet kindervriendelijk uit. Bij mijn vorige werkplek zei een moeder tegen haar kind dat 'die meneer' (ik) heel erg boos zou worden als ie zich niet zou gedragen, waarop dat kind naar mij kijkt en spontaan begint te janken.
Supermooi (L)
Oud 04-06-2010, 13:26
Verwijderd
Citaat:
Ik kijk ook wel eens bording security en dan zie je ook mensen die twee jointjes in australië willen smokkelen. Kansloos want daar groeit het supergoed en ieder boertje verstopt wel een beetje teelt in zo'n groot stuk land. Italianen die speciaal via schiphol vliegen, dure grap
Ja dat is ook dom, als je het spul gewoon in een land koopt waar het illegaal is, is dat veel minder risico dan wanneer je er geheimzinning mee gaat lopen doen op een VLIEGVELD.
Oud 04-06-2010, 13:31
Verwijderd
Wat ook altijd leuk is, zijn kleine kinderen in winkelkarren. Dan zijn de ouders de kar aan het uitladen en de spullen op de band aan het plaatsen, terwijl dat kind met ogen zo groot als schoteltjes mij aan het aanstaren is.
Oud 04-06-2010, 13:36
Verwijderd
Maar waarom ben je zo eng dan? Heb je duizend piercings ofzo?






Laatst gewijzigd op 04-06-2010 om 13:46.
Oud 04-06-2010, 13:36
Verwijderd
Ik ben heel benieuwd hoe jaeger er eigenlijk uit ziet! Maar volgens mij houdt hij dat redelijk geheim! Welke forumster voelt zich geroepen om met alle mogelijke middelen een foto te ontfutselen?
Oud 04-06-2010, 13:40
Verwijderd
Citaat:
Ik ben heel benieuwd hoe jaeger er eigenlijk uit ziet! Maar volgens mij houdt hij dat redelijk geheim! Welke forumster voelt zich geroepen om met alle mogelijke middelen een foto te ontfutselen?
working on it
Oud 04-06-2010, 13:42
Verwijderd
Citaat:
Ik ben heel benieuwd hoe jaeger er eigenlijk uit ziet! Maar volgens mij houdt hij dat redelijk geheim! Welke forumster voelt zich geroepen om met alle mogelijke middelen een foto te ontfutselen?
moet je vriendjes met hem worden! hij heeft een fotoboek.
Oud 04-06-2010, 13:43
Verwijderd
Citaat:
Maar waarom ben je zo eng dan? Heb je duizend piercings ofzo?
[afbeelding]
omg
Oud 04-06-2010, 13:43
Verwijderd
Citaat:
working on it
eric wuvz you darlin'
Oud 04-06-2010, 13:45
Verwijderd
Citaat:
eric wuvz you darlin'




Sarah! Je zou hard aan het werk gaan zodat je om 16.00 naar huis mocht, maar als je zo doorgaat moet je tot diep in de nacht doorwerken
Oud 04-06-2010, 13:47
Verwijderd
Ohja
snel weer aan de slag!

Ik eh. Was inspiratie aan het opdoen. Ja. Gedachten verzetten. Voor de creatieve ideeën enzo, weet je
Oud 04-06-2010, 13:50
Verwijderd
Citaat:
eric wuvz you darlin'
ik geloof dat ik 'm weggejaagd heb
Oud 04-06-2010, 13:53
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nou, ik ga maar eens wat doen mensen tot vanavond wieder.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 04-06-2010, 13:53
Verwijderd
Citaat:
ik geloof dat ik 'm weggejaagd heb
Ja hoor subtiel sann, dat heb ik je toch geleerd!
Oud 04-06-2010, 13:55
Verwijderd
Nee, nee. Mijn huisgenoot had de computer nodig om heel hard muziek te draaien.
Oud 04-06-2010, 13:55
Verwijderd
Citaat:
Ja hoor subtiel sann, dat heb ik je toch geleerd!
Ja beetje fail kennelijk Ik had nog wel zo'n mijn best gedaan op een subtiele doch verleidelijke pm

Aah hij is er weer!
Oud 04-06-2010, 14:04
Verwijderd
En ik ben eng omdat ik eigenlijk altijd chagrijnig kijk. Schijnt. Tenzij ik dronken ben.
Oud 04-06-2010, 14:06
Verwijderd
Fotooo
Oud 04-06-2010, 14:22
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
'Rob heeft veel studentenkeukens gezien in zijn carriere als keurmeester, en keer op keer wordt het vooroordeel over studenten bevestigd : studenten leven in DRAMATISCHE omstandigheden. En dat is echt niet omdat ze het zo druk hebben, ze leren het ook nooit!'
rob naamzoek!
Oud 04-06-2010, 14:23
Rationeel
Rationeel is offline
zo, lekker gelunchd op een terras, nu maar een biertje en met de beentjes uit het raam voorbijgangers observeren
Oud 04-06-2010, 14:25
Verwijderd
Ik ga zo ook maar 'ns een terrasje op.
Oud 04-06-2010, 14:28
Verwijderd
Citaat:
zo, lekker gelunchd op een terras, nu maar een biertje en met de beentjes uit het raam voorbijgangers observeren
Hoeft er niet meer gewerkt te worden?
Oud 04-06-2010, 14:29
Verwijderd
Ik ga werken. en waarschijnlijk te laat komen.
Oud 04-06-2010, 14:30
Verwijderd
Citaat:
Hoeft er niet meer gewerkt te worden?
ik vraag me de hele tijd af wie jij bent, als ik je ava zie.
Oud 04-06-2010, 14:30
Verwijderd
Werk ze pip

Citaat:
ik vraag me de hele tijd af wie jij bent, als ik je ava zie.
Hm, ik kwam erachter dat mijn oude avatar stenen waren, terwijl ik dacht dat het een merel was en toen was ik dusdanig teleurgesteld dat ik een andere wilde

Maarrehm, deze bevalt wel, het is iig duidelijk wat het is, dus je hebt nog wel even tijd om eraan te wennen, want ik hou hem iig voor de zomer
Oud 04-06-2010, 14:31
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Halleelujaa, ik zit de hyves te bekijken van een oude klasgenoot. Die is goed opgedroogd.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 04-06-2010, 14:35
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Hoeft er niet meer gewerkt te worden?
ik heb eergisteren en gisteren zo hard gewerkt dat ik vandaag eigenlijk niets meer hoef te doen. ik word alleen nog steeds gebeld, maar dan zeg ik gewoon dat ik niet op mijn werkplek ben
Oud 04-06-2010, 14:35
Rationeel
Rationeel is offline
en al die dagen daarvoor heb ik trouwens ook heeel hard gewerkt
Oud 04-06-2010, 14:37
Verwijderd
Goed zo jongen, dan heb je je biertje & zonnetje wel verdiend!
Oud 04-06-2010, 14:38
Rationeel
Rationeel is offline
danku!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:41.