Oud 13-06-2010, 23:46
Verwijderd
Citaat:
Ik ben niet onder de indruk.
En: wat oeh ja, die was ik ook alweer vergeten!
Hahahah het is ook niet echt een ding hoor, ik kijk af en toe half kwijlend naar hem, ik heb wat oppervlakkige gesprekken met 'm over Nederland en verder gaat ons groepswerk vooral over de mail
Advertentie
Oud 13-06-2010, 23:47
Verwijderd
Hoe kom je eigenlijk aan die Australische surfdude, Sann?

Edit: oh, ik weet het al nu
Oud 13-06-2010, 23:47
Verwijderd
Maar ik maak 'm wel wijs dat het in Nederland gebruikelijk is om met een internationale student naar bed te gaan als Nederland een wedstrijd wint
Oud 13-06-2010, 23:48
Verwijderd
Zul je zien dat Nederland niet in vorm is
Oud 13-06-2010, 23:48
Verwijderd
En verwacht je dan wel dat déze Australier wél skills heeft?
Oud 13-06-2010, 23:49
Verwijderd
Citaat:
Hoe kom je eigenlijk aan die Australische surfdude, Sann?

Edit: oh, ik weet het al nu
Hij studeert hier een semester, en ik doe Comparative Human Rights, net als hij. En daar is het zeg maar 50% Nederlandse studenten en 50% buitenlandse. En ik zag hem en toen dacht ik OEH HEETHEID. En toen werd ik met hem ingedeeld voor de groepassingments die we elke 2 weken moeten doen. En toen heb ik mijn fantasie hard op de loop gelaten hoe onze studiesessies zouden verlopen, maar helaas blijken die dus een beetje een flater
Oud 13-06-2010, 23:50
Verwijderd
Citaat:
ik kijk af en toe half kwijlend naar hem,
Misschien zit hier de fout!
Oud 13-06-2010, 23:50
Verwijderd
Citaat:
Zul je zien dat Nederland niet in vorm is
Dan leg ik me erbij neer dat God mij geen seks meer gunt
Citaat:
En verwacht je dan wel dat déze Australier wél skills heeft?
Ik moest even nadenken waar je het over had, maar je hebt het natuurlijk over hun vreselijke voetbalskillz. Ach ookal heeft ie geen skillz, dan ben ik wel met de heetste vent van het zuidelijk halfrond naar bed geweest
Oud 13-06-2010, 23:50
Verwijderd
Citaat:
Misschien zit hier de fout!
dat zal het zijn ja
Oud 13-06-2010, 23:53
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hoera ik heb het snoertje gevonden (mn ma had hem gepikt) dus de foto's zijn aan het uploaden
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 13-06-2010, 23:59
Verwijderd
Slettebakken! Nu moeten jullie wel doorpraten want jullie zijn mijn fijne sogvrienden!
Oud 14-06-2010, 00:00
Verwijderd
Hmm zo maar is naar bed. Morgen al om 8 uur lesgeven.
Oud 14-06-2010, 00:01
Verwijderd
Citaat:
Slettebakken! Nu moeten jullie wel doorpraten want jullie zijn mijn fijne sogvrienden!
Excuseer, ik ga naar bed. Succes nog!
Oud 14-06-2010, 00:02
Verwijderd
Saaie mutsen zijn jullie Nou dan ga ik nog maar een uurtje bikkelen

Trusten lieverds! En archont, ik hoop voor je dat je kunt slapen met al die spanning!
Oud 14-06-2010, 00:11
Verwijderd
Psst, sann is aan het werk!

We kunnen weer tevoorschijn komen!



(Trusten )
Oud 14-06-2010, 00:24
Verwijderd
Citaat:
Psst, sann is aan het werk!

We kunnen weer tevoorschijn komen!



(Trusten )
Oud 14-06-2010, 00:55
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Is iedereen nu naar bed? Fraai is dat.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 14-06-2010, 00:57
Verwijderd
Ik kijk een keer in de zoveel tijd nog wel even hoor Maar ik ben ook bezig met mijn essay, dus veel zul je niet aan me hebben.
Oud 14-06-2010, 01:12
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Maakt niet uit ben even die foto's online aan het gooien
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 14-06-2010, 01:24
Verwijderd
Nou ja, Ray Mears begint zo dus ik blijf nog wel even hangen.
Oud 14-06-2010, 01:32
Verwijderd
Citaat:
Ik kom er net achter dat ik zaterdagmiddag op Mundial ben en dus helemaal geen Nederlands elftal kan kijken dan
Natuurlijk wel!
Tenminste, daar ga ik wel vanuit hoor!
Spelen ze dan om half 2? Dan moeten we even kijken of we bij mij gaan kijken en dan pas naar Mundial of dat we daar gaan kijken. Maar ik ga er wel vanuit dat ze daar een groot scherm hebben. Ik wil het sowieso zelf zien ook, dus
Oud 14-06-2010, 01:37
Verwijderd
Wat zeggen jullie, deze paper of dit paper? Ik ben zo moe dat ik niet eens meer kan spellen
Oud 14-06-2010, 01:38
Verwijderd
Citaat:
Eisenlijst:

- mijn ideale vrouw moet van voetbal houden/kijken of op zijn minst haar mond erover houden als ze het toch niet begrijpt en zal nooit of te nimmer ook maar een negatieve klank over dit mooie spelletje uit haar mond laten komen. Zinnen als: '' het is maar een spelletje'' of ''volgende keer beter'' is een regelrechte echtscheiding.
Ha! Check. Of in elk geval een halve check, want ik volg voetbal verder niet zo heel veel Maar aan dooddoeners doe ik niet en ik kan ook heel goed m'n mond houden. Ik doe hoogstens mee met m'n gezicht als er een goed doelpunt wordt gescoord of als er iets ergs gebeurt... En dan naderhand klagen natuurlijk, als het slecht afloopt, en feest vieren als het goed afloopt. Maar verder ben ik je niet tot last hoor
Oud 14-06-2010, 01:38
Verwijderd
Citaat:
Wat zeggen jullie, deze paper of dit paper? Ik ben zo moe dat ik niet eens meer kan spellen
Ik gebruik nooit het woord paper, maar ik denk dat het 'deze paper' is.
Oud 14-06-2010, 01:39
Verwijderd
Citaat:
Ik gebruik nooit het woord paper, maar ik denk dat het 'deze paper' is.
Ik denk het ook ja
Oud 14-06-2010, 01:41
Verwijderd
En ik heb koppijn van alle heftigheid thuis net. Mijn vader heeft z'n spullen gepakt en is er nu echt vandoor. En toen een lang en heftig maar uiteindelijk wel goed gesprek met m'n moeder.
Oud 14-06-2010, 01:42
Verwijderd
Citaat:
En ik heb koppijn van alle heftigheid thuis net. Mijn vader heeft z'n spullen gepakt en is er nu echt vandoor. En toen een lang en heftig maar uiteindelijk wel goed gesprek met m'n moeder.
Oh jeetje, dat is wel heel heftig ja Gaat 't goed met je? *Knuf*
Oud 14-06-2010, 01:46
Verwijderd
Het gaat wel ok, maar ik heb echt heel hard moeten huilen, toen m'n vader wegging. Het was echt een kutmoment, en ook heel abrupt enzo. Kreeg net nog wel een 'welterusten'-smsje, dus het zal voor nu wel even ok zijn.
edit: Ik zie net dat ik onderweg op de fiets een smsje terug heb gehad dat hij het goed heeft daar. en 'Het komt goed.' En daar begin ik nu zelf ook wel een beetje in te geloven, alleen is het gewoon heel moeilijk om m'n gevoel en verstand een beetje uit elkaar te houden en ondertussen dus tegelijkertijd boos, verdrietig, opgelucht en begripvol etc. zijn. Mja. Maar het komt goed, ook met mij
Oud 14-06-2010, 01:47
Verwijderd
En hoe was jouw kuttige kutzondag uiteindelijk?
Oud 14-06-2010, 01:51
Verwijderd
Citaat:
Het gaat wel ok, maar ik heb echt heel hard moeten huilen, toen m'n vader wegging. Het was echt een kutmoment, en ook heel abrupt enzo. Kreeg net nog wel een 'welterusten'-smsje, dus het zal voor nu wel even ok zijn.
edit: Ik zie net dat ik onderweg op de fiets een smsje terug heb gehad dat hij het goed heeft daar. en 'Het komt goed.' En daar begin ik nu zelf ook wel een beetje in te geloven, alleen is het gewoon heel moeilijk om m'n gevoel en verstand een beetje uit elkaar te houden en ondertussen dus tegelijkertijd boos, verdrietig, opgelucht en begripvol etc. zijn. Mja. Maar het komt goed, ook met mij
Ja dat kan ik me voorstellen, het is natuurlijk ook niet zomaar iets . Maar gelukkig heeft ie je nog gesmst en natuurlijk komt het allemaal goed, maar daar heb je nu niet zoveel aan, want nu is het kut en nu mag je ook gewoon lekker balen & huilen zonder dat je hoeft te relativeren! Ik denk dat het voor je vader wel heel goed is dat ie nu weg is, dan kan hij ook rustig beginnen z'n nieuwe leventje op te pakken enzo.

Mijn kuttige zondag was vrij kut, maar mijn essay heeft een redelijke vorm gekregen, ik ben nu nog aan het doorlezen en aanvullen en verbeteren enzo, maar eigenlijk ben ik daar veel te moe voor, dus ik denk dat ik zo maar naar bed ga, een uur of 5 ga slapen en morgenochtend nog even flink er aan ga trekken voor ik 'm inlever Dan morgenmiddag bier drinken en voetbal kijken en dan ben ik om 4 uur dronken omdat ik zo weinig heb geslapen en dan ga ik naar bed Denk ik
Oud 14-06-2010, 01:56
Verwijderd
Citaat:
Ja dat kan ik me voorstellen, het is natuurlijk ook niet zomaar iets . Maar gelukkig heeft ie je nog gesmst en natuurlijk komt het allemaal goed, maar daar heb je nu niet zoveel aan, want nu is het kut en nu mag je ook gewoon lekker balen & huilen zonder dat je hoeft te relativeren! Ik denk dat het voor je vader wel heel goed is dat ie nu weg is, dan kan hij ook rustig beginnen z'n nieuwe leventje op te pakken enzo.

Mijn kuttige zondag was vrij kut, maar mijn essay heeft een redelijke vorm gekregen, ik ben nu nog aan het doorlezen en aanvullen en verbeteren enzo, maar eigenlijk ben ik daar veel te moe voor, dus ik denk dat ik zo maar naar bed ga, een uur of 5 ga slapen en morgenochtend nog even flink er aan ga trekken voor ik 'm inlever Dan morgenmiddag bier drinken en voetbal kijken en dan ben ik om 4 uur dronken omdat ik zo weinig heb geslapen en dan ga ik naar bed Denk ik
Mijn moeder wilde eerst niet begrijpen waarom hij nu ineens weg moest, maar dat heb ik er gelukkig wel aan haar verstand kunnen praten. Want het is absoluut het beste. Het ging gewoon niet meer, klaar. En kut voel ik me ook nog wel hoor, ook gewoon door de hoofdpijn nu enzo maar ik vind het juist wel fijn dat ik het ook een beetje kan relativeren. Uiteindelijk wil ik helemaal geen ruzie met m'n moeder, hoe boos ik ook ben. Maar dat heb ik ook echt wel uitgesproken.

Oooh, maar het is je in elk geval wél gelukt om iets van je essay te maken vandaag Daar zag het er vanmorgen nog niet helemaal naar uit En denk maar zo; vanaf half 2 is het gewoon feest en dan maakt het allemaal geen zak meer uit. Als Nederland maar wint, natuurlijk
Oud 14-06-2010, 01:58
Verwijderd
Citaat:
Mijn moeder wilde eerst niet begrijpen waarom hij nu ineens weg moest, maar dat heb ik er gelukkig wel aan haar verstand kunnen praten. Want het is absoluut het beste. Het ging gewoon niet meer, klaar. En kut voel ik me ook nog wel hoor, ook gewoon door de hoofdpijn nu enzo maar ik vind het juist wel fijn dat ik het ook een beetje kan relativeren. Uiteindelijk wil ik helemaal geen ruzie met m'n moeder, hoe boos ik ook ben. Maar dat heb ik ook echt wel uitgesproken.

Oooh, maar het is je in elk geval wél gelukt om iets van je essay te maken vandaag Daar zag het er vanmorgen nog niet helemaal naar uit En denk maar zo; vanaf half 2 is het gewoon feest en dan maakt het allemaal geen zak meer uit. Als Nederland maar wint, natuurlijk
Nou ja het is niet mijn beste stuk ooit ofzo, maar het is best redelijk geworden ik ben wel tevreden. Maar nu ga ik slapen, om half 8 gaat mijn wekker weer

Slaap lekker & een hele dikke knuffel voor jou en het komt allemaal goed schatje!
Oud 14-06-2010, 02:00
Pyro Power
Pyro Power is offline
Mijn god, does it ever stop here?
Oud 14-06-2010, 02:02
Verwijderd
Citaat:
Nou ja het is niet mijn beste stuk ooit ofzo, maar het is best redelijk geworden ik ben wel tevreden. Maar nu ga ik slapen, om half 8 gaat mijn wekker weer

Slaap lekker & een hele dikke knuffel voor jou en het komt allemaal goed schatje!
'Komt wel goed schatje'
En voor jou ook! Slaap fijn en succes nog morgenochtend!
Oud 14-06-2010, 03:33
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ga ook naar bed. Weltrusten!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 14-06-2010, 07:09
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
En de week is voor mij ook weer begonnen
__________________
Yoloswag 420
Oud 14-06-2010, 07:19
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Voor mij was de week al om 05.20 begonnen! Maar het verliep vanochtend allemaal erg soepel. Lekker rustig opgestaan en geen vertragingen.
__________________
you're not my demographic
Oud 14-06-2010, 07:28
Verwijderd
Ik wou even -sorryexcuses- aanbieden voor mijn lome aanval uit het niets van gisteren op Philo.
Bij deze.
Oud 14-06-2010, 07:36
Rationeel
Rationeel is offline
goeeeeeedemorgen!
Oud 14-06-2010, 07:43
Verwijderd
Morning
Oud 14-06-2010, 07:46
Rationeel
Rationeel is offline
wat is er sann?
Oud 14-06-2010, 07:48
Verwijderd
Stap 1. Scroll iets naar boven
Stap 2. Check hoe laat mijn laatste post was
Stap 3. Kijk rechtsonder in uw scherm
Stap 4. Reken uit dat ik onmenselijk kort heb geslapen



/zelfmedelijden
Oud 14-06-2010, 07:51
Rationeel
Rationeel is offline
check!
check!
check!
check!


oei
Oud 14-06-2010, 07:54
Verwijderd
Ja Maar nu ik aan mijn 2e kop koffie zit gaat het wel weer. Hoe is het met jou?
Oud 14-06-2010, 07:58
Rationeel
Rationeel is offline
goeeeed, ik zit ook aan mijn 2e sloot en die is net zo lekker als de eerste!
Oud 14-06-2010, 08:03
Rationeel
Rationeel is offline
en mijn werkdruk gaat deze week exponentieel afnemen
Oud 14-06-2010, 08:05
Verwijderd


Hoezo?
Oud 14-06-2010, 08:11
Rationeel
Rationeel is offline
mijn project loopt ten einde en ik krijg geen grote klussen meer in de aanloop naar mijn vakantie

jeeeej
Oud 14-06-2010, 08:41
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Vanmiddag voetbal.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 14-06-2010, 09:27
Verwijderd
hoi
ik ben thuis aan het werken omdat ik verkouden ben
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:59.