Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-10-2004, 16:16
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Ik heb cup 60F. Nou hoef ik natuurlijk niet te vertellen dat ik die bijna nergens kan kopen. Ik heb een winkel in Utrecht gevonden waar ik het kan kopen, maar daar hebben ze niet veel keus. Ik vroeg me af of iemand misschien nog wat speciaalzaken weet (liefst in de omgeving van Amsterdam) waar ze deze maat verkopen.
Alvast bedankt!

ps: wist niet zeker of ie op t goede forum stond. Misschien beter op LS, maar wilde t hier proberen, goed?
__________________
Tsja
Oud 08-10-2004, 16:17
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Ik wilde zeggen: In Utrecht zit een winkel. Maar die ken je zo te zien al. In Amsterdam zitten ze vast wel maar daar ken ik ze niet. 60F is dat ook wel echt een rotmaat zeg.
Oud 08-10-2004, 16:58
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Bij Lindessa hebben ze wel aardig wat grote maten geloof ik, en Lindessa heb je in Alkmaar, Apeldoorn, Assen, Baarn, Best, Bodegraven, Bussum, Drunen, Goes, Heemstede, Heerenveen, Hilversum, Hoofddorp, Leiderdorp, Lisse, Naaldwijk, Nieuw Vennep, Nijmegen, Noordwijk aan zee, Oudenbosch, Roermond, Rotterdam, Uden, Venray, Winschoten en Zwijndrecht
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 08-10-2004, 17:15
Verwijderd
probeer batavia-stad eens.. kheb van mn mams gehoord dat ze daar ook de meest ''rare'' maten verkopen.. (no offence )
Oud 08-10-2004, 17:49
Verwijderd
Citaat:
-nurvana- schreef op 08-10-2004 @ 18:15 :
probeer batavia-stad eens.. kheb van mn mams gehoord dat ze daar ook de meest ''rare'' maten verkopen.. (no offence )
Voor mannen. Voor vrouwen heb je daar qua lingerie alleen de Triumph en die winkel is niet veel groter dan een schoenendoos. De rest zijn allemaal winkels met gewone maten.

Ts: misschien kan je iets bestellen bij http://www.victoriassecret.com ?
Oud 08-10-2004, 19:17
Verwijderd
Citaat:
Jadie schreef op 08-10-2004 @ 18:49 :
Voor mannen. Voor vrouwen heb je daar qua lingerie alleen de Triumph en die winkel is niet veel groter dan een schoenendoos. De rest zijn allemaal winkels met gewone maten.

Ts: misschien kan je iets bestellen bij http://www.victoriassecret.com ?
echt waar joh? Da wissik nie

maar Marlies Dekker.. das 80 euro voor een BH hier bij ons op het winkelcentrum.. beetje belachelijk.. zoveel zal dat toch niet kosten
Oud 08-10-2004, 22:17
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
Aan je fotoalbum te zien, heb je toch echt geen 60 F hoor
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Oud 08-10-2004, 22:20
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Apomes schreef op 08-10-2004 @ 23:17 :
Aan je fotoalbum te zien, heb je toch echt geen 60 F hoor
Oeh, een man die er wat van (denkt te) we(e)t(en)
Oud 08-10-2004, 23:00
Verwijderd
Citaat:
Apomes schreef op 08-10-2004 @ 23:17 :
Aan je fotoalbum te zien, heb je toch echt geen 60 F hoor
een 60F is optisch ongeveer even groot als een 75D/C
Oud 08-10-2004, 23:16
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
En er valt ook echt heel veel te zien in t fotoboek.
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 09-10-2004, 12:16
Verwijderd
Dit klinkt misschien stom maar bij de Hans textiel hebben(hadden?) ze ook van die vreselijk grote maten. Maar dan loop je weer in een beha waar zelfs je oma niet in gezien wil worden.
Oud 09-10-2004, 12:45
Auntie M
Avatar van Auntie M
Auntie M is offline
Citaat:
Jadie schreef op 09-10-2004 @ 13:16 :
Dit klinkt misschien stom maar bij de Hans textiel hebben(hadden?) ze ook van die vreselijk grote maten. Maar dan loop je weer in een beha waar zelfs je oma niet in gezien wil worden.
Ja, irritant is dat. Hoe groter je maat hoe meer die dingen op een harnas gaan lijken. Of je betaalt je eigen de tandjes.
__________________
You love me You hate me, You hate to love me You love to hate me...||De Nieuwe Wereld komt eraan!!!! ...
Oud 09-10-2004, 13:28
MightyDuck
Avatar van MightyDuck
MightyDuck is offline
Citaat:
grl schreef op 08-10-2004 @ 23:20 :
Oeh, een man die er wat van (denkt te) we(e)t(en)
Hij dacht zich even te kunnen rukken
__________________
Est unusquisque faber ipsae suae fortunae
Oud 09-10-2004, 14:10
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
60F is wel een irritante maat ja, ik heb vaak al problemen met het kopen van 80D..
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 09-10-2004, 14:24
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Ah, het leven is zwaar met mensen zonder 'normale' tieten
__________________
Hela världen är så underbar

Laatst gewijzigd op 02-09-2007 om 21:05.
Oud 09-10-2004, 14:35
Auntie M
Avatar van Auntie M
Auntie M is offline
Ja en je kunt je dan afvragen wat dan 'normaal' is als A en B blijven hangen en de grotere al weg zijn.
__________________
You love me You hate me, You hate to love me You love to hate me...||De Nieuwe Wereld komt eraan!!!! ...
Oud 09-10-2004, 15:25
Eva*
Avatar van Eva*
Eva* is offline
De gemiddelde cupmaat in Nederland schijnt C te zijn, maar in de meeste winkels waar ze beha's verkopen gaan ze voornamelijk maar tot C.
Die winkels begrijpen er niks van.
Frustrerend.
Oud 09-10-2004, 15:40
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Eva schreef op 09-10-2004 @ 16:25 :
De gemiddelde cupmaat in Nederland schijnt C te zijn, maar in de meeste winkels waar ze beha's verkopen gaan ze voornamelijk maar tot C.
Die winkels begrijpen er niks van.
Frustrerend.
en als de gemiddelde maat C is dan zit de helft er ook boven dus dan zou je in feite net zoveel bh's in maten onder C moeten hebben als maten erboven.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 09-10-2004, 15:57
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Volgens mij is 60 A al moeilijk te krijgen. Lijkt me echt moeilijk te vinden.

De meerderheid van de vrouwen heeft maat A t/m C. (toch een keer in de libelle) Daarom zijn daar zoveel van.
Oud 09-10-2004, 16:25
Verwijderd
Ik ben net vandaag nieuwe bhs gaan kopen Hier in het dorp hebben we een kleine lingeriezaak en die hebben grote cups met veel uitlopende omvangen. Zelf ben ik dankzij mijn lijnproject van een F naar een E weer gegaan, maar het is nog steeds een regelrechte HEL.

Al die gruwelijk lelijke harnassen, ok, onder een truitje staat het allemachtig goed, ze staan voor een keer rond en recht, maar fuck zeg, ik voel me ingeregen en totaal niet 'sexy'. Mooie lingerie doet wonderen voor je gevoel, ook al ziet niemand het. Ik heb er maar 1 in mijn smaak gevonden en die is van Wacoal. Hij zit lekker en zacht en heeft een mooie vorm.
Dan ook om aan te raden: Marie Jo en L'Aventure. L'Aventure is weer iets speelser en meestal met te slappe bandjes, maar af en toe zit er een zeer goed leuk modelletje tussen (geruit, jeanskleur enz), Marie Jo is dacht ik meer gericht op grotere borsten en hebben wel leuke dingen ertussen, maar ik ben geen kantfreak en daar komt het helaas wel vaak op neer. Op zich hebben ze hier best veel keuze, alleen ben ik bijzonder lastig: Mijn borsten staan best dicht bij elkaar: dus aansluiten in het midden doen ze niet vaak, ze zijn groot, ik heb nogal grote tepels dus ik wil niets doorschijnends of opengewerkt kant, dwarse naad vind ik een lelijk model geven en het mag geen wit of een complete lap stof zijn... . Die Wacoal is zwart met stukjes gaas erin, echt leuk.

En ik heb er nog een besteld, een soort van push up, zodat ik ook eens een model heb voor onder een uitgesneden bloesje, zit echt heel prettig en is mooi. Ik weet alleen niet meer welk merk het is, maar zodra hij er is zal ik het hier neerzetten of pmen als ik eraan denk (je kunt me er ook aan doen denken ).

De winkel waar ik het over heb is Janel in Baarle-Nassau. Niet bepaald in de buurt, maar goed, ik meld het toch.

Mocht je nog sportlessen hebben, raad ik je aan om toch voor zo'n soort harnasgeval te gaan, dat is echt wel prettig, ook al ziet het er niet uit, alleen voor tijdens sport dan natuurlijk. Pijn tijdens het rennen is ook niet leuk en iemand zien rennen met de armen gekruist voor de borsten ziet er ook niet uit ^^ (spreek uit eigen ervaring).
En koop nix wat niet leuk uitziet of niet meteen lekker zit, want je betaalt je blauw en je laat het liggen in de kast, er liggen hier zeker 10 bhs te verpieteren. Qua prijs moet je toch al minstens op zo'n 50 euro rekenen, voor de saaie stukken, voor de bewerkte en jeugdige modelletjes zit je al snel op 80 euro, jammer maar helaas. Wat nog vervelender is, is dat je meestal toch wel een bijpassende slip wilt, voor een keertje en dat die ook niet zomaar ff te vinden zijn. Qua prijs komen die ook al snel tegen de 40 euro.

Ach ja. We leren ermee leven. Ik was me zelfs eigenlijk net aan het afvragen of ik niet eens wat info over een borstverkleining zou kunnen inwinnen.
Oud 09-10-2004, 16:34
Verwijderd
Groter, maar daarom meldde ik dat ze verschillende omvangen hebben . Ik heb ze 65 iig horen noemen, maar dat was bij mij niet aan de orde dus... En als ik er daadwerkelijk over ga denken, dan pm ik ^^.
Oud 10-10-2004, 09:08
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
iedereen: bedankt voor de reacties!
Waar ik wel even op wil reageren: Het probleem is idd niet dat het een cup F is, maar dat het een cup F is icm die omvang 60 (wat inderdaad inhoudt dat mijn borsten niet groter zijn dan een gemiddelde C/D cup). Ik heb hier wel een hoop bruikbare tips zien staan, ik ga maar s goed rondneuzen, want ik ben het toch wel zat om alleen maar dingen te vinden die niét passen.
Oh ja: hunkemoller heeft dus echt NIKS. Die hebben heel soms omvang 65, maar dan alleen voor cup AA. En van een omvang 60 hebben ze nog nooit gehoord. Toen ik daar vroeg of ze dat hadden zei die vrouw: "maar dat bestaat helemaal niet"
__________________
Tsja
Oud 10-10-2004, 11:14
Verwijderd
www.xllingerie.nl

de winkel zit in arnhem helaas
je kunt wel via internet bestellen
ze hebben wel maat 65 F

verder kan je nog ff kijken op

grotematen.pagina.nl
staat ook nog een rubriek lingerie op


*verveelde me *
Oud 10-10-2004, 13:51
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
kwebbelientjuh schreef op 10-10-2004 @ 12:14 :
www.xllingerie.nl

de winkel zit in arnhem helaas
je kunt wel via internet bestellen
ze hebben wel maat 65 F

verder kan je nog ff kijken op

grotematen.pagina.nl
staat ook nog een rubriek lingerie op


*verveelde me *
thanx! Wat raar is: ze hebben wel 65 F, maar niet 65E
Maar ik ga zeker even kijken!
__________________
Tsja
Oud 10-10-2004, 14:44
Verwijderd
Citaat:
snoopy schreef op 10-10-2004 @ 14:51 :
thanx! Wat raar is: ze hebben wel 65 F, maar niet 65E
Maar ik ga zeker even kijken!
kan wel uitverkocht zijn
Oud 11-10-2004, 12:47
Eva*
Avatar van Eva*
Eva* is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 09-10-2004 @ 16:40 :
en als de gemiddelde maat C is dan zit de helft er ook boven dus dan zou je in feite net zoveel bh's in maten onder C moeten hebben als maten erboven.
Exact.
En dan is er vanzelf ook meer plaats voor buitengemiddelde omvangmaten.
Oud 11-10-2004, 13:14
Kip187
Avatar van Kip187
Kip187 is offline
TieteN!
__________________
Een appel is geen peer.
Oud 11-10-2004, 13:17
Verwijderd
Idem hiero alle leuke bh's gaan maar tot C

Citaat:
Kip187 schreef op 11-10-2004 @ 14:14 :
TieteN!
Wat een ongelooflijk intelligente opmerking.

Laatst gewijzigd op 02-09-2007 om 21:06.
Oud 11-10-2004, 13:51
sofie3
Avatar van sofie3
sofie3 is offline
Gek hoe een paar mannen hier uit hun dak gaan als het over een F cup gaat. Ze schijnen niet te beseffen dat die cup nix over de grootte van de borst zegt, maar eerder de verhouding tussen omtrek en borstomvang aangeeft. De F cup van een slank meisje is misschien net zo groot als een A cup van iemand met een grotere omtrek....
Oud 11-10-2004, 14:30
Verwijderd
Ik heb zelf 75D wat ook meestal uitverkocht is, maar lang niet zo moeilijk te vinden als jouw cup. Ikzelf heb een hele mooie Marlies Dekkers bh gekocht in Palazzina bij de Dam in Amsterdam. Ik heb alleen geen idee hoe de maten daar zijn, ik vind het wel één van de fijnere lingeriezaken. Prettige sfeer enzo.
Oud 11-10-2004, 16:45
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 11-10-2004 @ 15:30 :
Ikzelf heb een hele mooie Marlies Dekkers bh gekocht in Palazzina bij de Dam in Amsterdam. Ik heb alleen geen idee hoe de maten daar zijn, ik vind het wel één van de fijnere lingeriezaken. Prettige sfeer enzo.
hm... dan wil ik daar wel even kijken! Is dat in dat straatje tussen de Dam en het Magna Plaza in? Want dan ken ik m.
__________________
Tsja
Oud 11-10-2004, 18:56
[Wacko] KiP
Avatar van [Wacko] KiP
[Wacko] KiP is offline
Tegenwoordig is er best een ruime keus in bh's t/m cup D/E Hunkemoller heeft idd wel grotere maten ertussen zitten maar die ondersteunen voor geen meter, en ze zijn snel uitgerekt. Zelf koop ik mijn bh's bij LinCherie, ik draag Prima Donna bh's maar echt keus heb ik niet ... maarja wat wil je met een 70 G ....
__________________
niet rokers sterven ook
Oud 11-10-2004, 18:59
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
[Wacko] KiP schreef op 11-10-2004 @ 19:56 :
Tegenwoordig is er best een ruime keus in bh's t/m cup D/E Hunkemoller heeft idd wel grotere maten ertussen zitten maar die ondersteunen voor geen meter, en ze zijn snel uitgerekt. Zelf koop ik mijn bh's bij LinCherie, ik draag Prima Donna bh's maar echt keus heb ik niet ... maarja wat wil je met een 70 G ....
er zijn best veel grote maten, ja...
Maar niet in combinatie met een omvang van 60...
__________________
Tsja
Oud 11-10-2004, 22:26
[Wacko] KiP
Avatar van [Wacko] KiP
[Wacko] KiP is offline
een omvang van 60 hebben is nog vervelender ja .. ik heb al moeite met wat vinden met mijn omvang van 70 ...
__________________
niet rokers sterven ook
Oud 11-10-2004, 23:03
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
[Wacko] KiP schreef op 11-10-2004 @ 23:26 :
een omvang van 60 hebben is nog vervelender ja .. ik heb al moeite met wat vinden met mijn omvang van 70 ...
Ik al met 80D, dus dat wil wat zeggen.
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 12-10-2004, 06:42
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
[Wacko] KiP schreef op 11-10-2004 @ 23:26 :
een omvang van 60 hebben is nog vervelender ja .. ik heb al moeite met wat vinden met mijn omvang van 70 ...
mja... 70 is op zich weer niet zo moeilijk, maar wel in combinatie met een G. Wat zijn wij toch moeilijk he?
__________________
Tsja
Oud 12-10-2004, 06:52
Verwijderd
He meis, rot zeg. Ik had al keer eerder van je gehoord. Ben je al wezen kijken?

Voor Mutant(en anderen die geinteresseerd zijn ): heb borstverkleining gehad, zo'n *denkt* (ik was bijna 16, ben nu 18, dus 2 jaar geleden) 2 jaar geleden. Ondertussen ben ik wat aangekomen en natuurlijk ook wat gegroeid, maar dat wist ik van te voren, maar ik ben toch heel erg blij dat ik van mn 70 F/G af ben en van die grote tepelhof en ga zo maar door. Ook is de vorm van mn borsten voor mijn gevoel veranderd. Mooier geworden. Mijn moeder heeft het ook laten doen en is ook heel enthousiast, net als een goede vriendin van mij die het pas heeft laten doen. Ook miekmuis van het forum heeft het gedaan. Naja, je weet me te vinden
Oud 12-10-2004, 22:08
[Wacko] KiP
Avatar van [Wacko] KiP
[Wacko] KiP is offline
Ik zit ook al een hele tijd na te denken over een verkleining .. vanwege rug/schouderpijn enzo ...
Ik vind het eng om het te laten doen ... en ik ben bang dat er vanalles mis gaat.. dat ze te klein worden of juist lelijk of wat dan ook .. ik weet et nog niet ...
__________________
niet rokers sterven ook
Oud 13-10-2004, 07:58
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
[Wacko] KiP schreef op 12-10-2004 @ 23:08 :
Ik zit ook al een hele tijd na te denken over een verkleining .. vanwege rug/schouderpijn enzo ...
Ik vind het eng om het te laten doen ... en ik ben bang dat er vanalles mis gaat.. dat ze te klein worden of juist lelijk of wat dan ook .. ik weet et nog niet ...
idem hiero. Ik heb wel niet zulke hele grote borsten, maar in verhouding zijn ze behoorlijk zwaar. Ik heb ook vaak last van m'n rug/nek/schouders en ik dénk dat dat wel beter zou gaan als ik ze zou laten verkleinen. Maar ja... Hoe weet je dat ooit zeker? En idd... ben bang voor de operatie, voor hoe ze eruit zien etc...
__________________
Tsja
Oud 13-10-2004, 11:48
sofie3
Avatar van sofie3
sofie3 is offline
Een verkleining is geen lachtertje, "bezint eer ge begint"! Vaak moet de tepel worden verplaatst en verlies je al het gevoel er in. Borstvoeding later kan ook een probleem zijn. Een vriendin van me heeft het laten doen, en heb het resultaat ervan gezien. Je ziet dus echt een lijn helemaal rond de tepel, en verder een lijn naar beneden over de borst. Ze had echt heeeel grote borsten en bij haar vond ik het echt verantwoord. Als je maar "een cupje meer" hebt zou ik het zeker niet doen. Je borsten blijven de gevolgen dragen voor de rest van je leven.
Oud 13-10-2004, 20:19
Verwijderd
Maar dat is gemakkelijk gezegd als je er zelf niet mee zit. Truitjes en bloesjes die gewoon nooit passen, jasjes die niet dichtgeknoopt kunnen worden, hangende borsten als je niet de juiste bh hebt, corsetten voor een mooie vorm, jongens die doen alsof je uit één en al tiet bestaat, problemen met pijnlijk hoppende borsten als je springt of rent, rugproblemen, de blikken die je krijgt als je eens met een wat lager uitgesneden truitje durft lopen van zowel jongens als meisjes, bikini's die niet in je maat zijn, tepels waar je je gewoon voor schaamt...

Pijnlijke problemen met de borsten zelf, rugproblemen, de ellende van kleding die gewoon nooit om de bovenkant past, bhs die er gewoon niet zijn of veel te duur, de commentaar, op een gegeven moment wordt het je wel beu gemaakt.

Ik schaam me nu toch al voor mijn borsten, ik denk niet dat een litteken daar veel aan zal veranderen als een groot deel van die problemen al wegvalt. Maar het is geen zekerheid. ik denk er over.
Oud 13-10-2004, 20:41
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
sofie3 schreef op 11-10-2004 @ 14:51 :
Gek hoe een paar mannen hier uit hun dak gaan als het over een F cup gaat. Ze schijnen niet te beseffen dat die cup nix over de grootte van de borst zegt, maar eerder de verhouding tussen omtrek en borstomvang aangeeft. De F cup van een slank meisje is misschien net zo groot als een A cup van iemand met een grotere omtrek....
Hmm, ik denk dat ik die cups dan nooit heb begrepen. Ik heb altijd gedacht hoe groter de cup, hoe groter de borsten. En hoe groter het getal, hoe groter de omtrek onder de borsten. Ofzoiets.

Maar wat je hier dan zegt snap ik niet (ik ben niet echt een borstenkenner zeg maar ). Kun je dit nader uitleggen? Vooral de laatste zin snap ik niet: "De F cup van een slank meisje is misschien net zo groot als een A cup van iemand met een grotere omtrek.... ".
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Oud 13-10-2004, 20:59
Verwijderd
Citaat:
ekki schreef op 13-10-2004 @ 21:41 :
"De F cup van een slank meisje is misschien net zo groot als een A cup van iemand met een grotere omtrek.... ".
daarmee bedoeld ze de hoeveelheid borst dat je dan hebt
Oud 13-10-2004, 21:03
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
spacegirl schreef op 13-10-2004 @ 21:59 :
daarmee bedoeld ze de hoeveelheid borst dat je dan hebt
Nee dat is lekker duidelijk
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 14-10-2004, 08:18
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
ekki schreef op 13-10-2004 @ 21:41 :
Hmm, ik denk dat ik die cups dan nooit heb begrepen. Ik heb altijd gedacht hoe groter de cup, hoe groter de borsten. En hoe groter het getal, hoe groter de omtrek onder de borsten. Ofzoiets.

Maar wat je hier dan zegt snap ik niet (ik ben niet echt een borstenkenner zeg maar ). Kun je dit nader uitleggen? Vooral de laatste zin snap ik niet: "De F cup van een slank meisje is misschien net zo groot als een A cup van iemand met een grotere omtrek.... ".

Het is de verhouding. Het getal is idd het aantal centimeters onder je borsten, bij mij dus 60.
Maar de cup is dan de verhouding die je daarbij hebt. Mijn borsten zijn een bepaalde grootte. Als ik een wat grotere omtrek zou hebben (bijv. 70) dan zou ik D hebben. Een 70 D past ook qua cup, maar niet qua omtrek. Hij geeft dan totaal geen steun.
Maar het is dus ook omgekeerd. Als je een vrij grote omtrek hebt (bijv 90), dan is een A-cup helemaal niet zo klein als mensen vaak denken. Snappie?

Dat is dus ook de reden waarom een cup D bij sommigen wél heel groot is en een cup F bij mij helemaal niet zo gigantisch. Een cupmaat zegt zonder het getal niet veel.
__________________
Tsja
Oud 14-10-2004, 08:20
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
oh ja: je hebt trouwens ook wel gelijk. Officieel is het idd zo dat hoe groter de cup hoe meer borst. Dan meet je je omtrek onder je borsten, de omtrek over je borsten en het verschil daartussen is de cup. bijv: 5 cm.=cup A. (weet ik veel... ben niet goed met cm. )

Maar zo doen ze t niet. Officieel heb ik ook cup 60 D (niet dat die wel te koop is... ), maar zo werken ze om de een of andere reden gewoon niet meer...
__________________
Tsja
Oud 14-10-2004, 09:08
sofie3
Avatar van sofie3
sofie3 is offline
Hoe groter de cupletter hoe groter de borsten. Dat klopt. Maar alleen als je in dezelfde omtrek blijft. Een 75A is dus kleiner dan een 75B en een 75D is groter dan een 75C. De letters geven het volume aan van de borst in relatie met de omtrek (de cijfers). Een A cup is dus bij een slank iemand veel kleiner dan een A cup bij een wat gezettere persoon. Zeggen dat een F cup een grote borst is, is dus onzin. Een 60F lijkt gigantisch, maar de borsten zelf passen wellicht niet eens in een 95A. Snappie? Een jongen die zegt "ik val op een c-cup, die is lekker groot" heeft dus pas gelijk als zijn vriendin niet superslank is. Want een 75C is helemaal niet zo groot als een 95C.
Oud 14-10-2004, 09:13
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
sofie3 schreef op 14-10-2004 @ 10:08 :
verhaal
allemaal waar. Maar was dat niet zo'n beetje hetzelfde als wat ik zei?
__________________
Tsja
Oud 14-10-2004, 12:13
Verwijderd
Citaat:
snoopy schreef op 11-10-2004 @ 17:45 :
hm... dan wil ik daar wel even kijken! Is dat in dat straatje tussen de Dam en het Magna Plaza in? Want dan ken ik m.
Euhm..

Nou ja, als je zeg maar voor het Paleis staat dan kun je er aan de linkerkant langs en in dat straatje zitten ze.
Oud 14-10-2004, 20:59
Angie_
Avatar van Angie_
Angie_ is offline
ik heb 75E
en sandrabra in utrecht heeft pefecte bra's
je kan ook dat boekje vragen die bhs zijn wat duurder maar wel heel mooi
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware [Advies] Nieuwe Monitor
Verwijderd
41 01-09-2006 23:09
Lichaam & Gezondheid Enquête: Grote cup, kleine omvang
*MiSs HoNeY*
64 09-05-2006 00:18
Lichaam & Gezondheid borsten
9lovely9
244 05-06-2005 20:30
De Kantine het grote *geloof jij in De kantine* topic
Verwijderd
37 07-01-2005 22:07
Algemene schoolzaken agendateksten
gangstah_girl
0 06-07-2002 18:59
Algemene schoolzaken Versier la agenda!
Mik-mother
14 30-06-2002 06:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:24.