Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-01-2005, 12:40
Fleebee
Fleebee is offline
Ik ben heel erg benieuwd wie er ervaring heeft met sociotherapeuten en wat deze ervaringen zijn...

Mijn vragen:
*Wat maakt voor jouw een goede sociotherapeut?
*Heb je een 'echt' contact met deze mensen, of houd je ze liever op afstand?
*Heb je wat aan ze?
*Heb je het idee dat je eerlijk behandeld wordt en dat er naar je geluisterd wordt?

Ik heb zelf heel erg mijn twijfels, ik zou graag ervaringen van anderen horen. Dit niet om op die basis mijn mening te veranderen maar om te horen hoe hoe anderen hier in staan.

Thnxie
__________________
Héy muts!! Neem je dromen eens mee de dag in!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-01-2005, 12:43
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Ik heb er geen ervaring mee, sorry

Voor mensen die niet goed weten wat het precies is, heb ik even iets opgezocht.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 13:28
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Eend.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 13:40
Fleebee
Fleebee is offline
Eend?? Wat bedoel je hiermee?
__________________
Héy muts!! Neem je dromen eens mee de dag in!!
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 14:01
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
Fleebee schreef op 02-01-2005 @ 14:40 :
Eend?? Wat bedoel je hiermee?
Dat Eend hiermee wel ervaring heeft, en het misschien een aardig idee is haar te pm'en of gewoon te wachten tot ze dit topic ontdekt
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 14:12
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Lol, in elk topic over klinische dingen wordt mijn nickname genoemd