Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-12-2012, 08:29
Verwijderd
Ja die waardeer ik ook heel erg! Al snap ik soms echt niet hoe sommige liedjes zo hoog zijn gekomen.
Advertentie
Oud 31-12-2012, 15:31
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Haken Nouja, meer dat het lukt. Ik kan al lossen maken en nu ben ik aan het oefenen met vasten. Omg, het is net of ik opnieuw moet leren breien, maar het is zo leuk <3
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 31-12-2012, 15:34
Takkeling
Takkeling is offline
'Regen in heel Nederland om middernacht.'
Oud 31-12-2012, 16:05
Verwijderd
Citaat:
Haken Nouja, meer dat het lukt. Ik kan al lossen maken en nu ben ik aan het oefenen met vasten. Omg, het is net of ik opnieuw moet leren breien, maar het is zo leuk <3
Ik heb het ook pas geleerd, en het is leuk!
Oud 31-12-2012, 16:27
Verwijderd
Citaat:
'Regen in heel Nederland om middernacht.'
Ik las dat ook en toen moest ik heel clichématig schurkachtig gniffelen.
Oud 01-01-2013, 15:34
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb mijn vriendjes haar geknipt, en het is helemaal goed gekomen Het is gewoon hetzelfde als bij honden, alleen dan op een ronder vormpje. Easy things are easy. En zijn ouders, zus en zwager vonden het ook tof staan
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 01-01-2013, 15:55
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
voor miekjes haakkunsten! Ik heb een paar dagen geleden een nieuw boekje gekocht: 'gelukspoppetjes haken' en ik heb al helemaal zin om te beginnen, maar ik moet eerst wat kleurtjes katoen kopen.

En ik waardeer mijn vriendinnetjes enorm. We zijn het beste team ever. En dankzij elkaar gaat het ook beter met ieder persoonlijk. We hebben heel veel lol, we helpen elkaar bij praktische dingen en de emotionele dingen en elke week komen we bij elkaar en dan bespreken we wat er goed gaat en bespreken we de dingen waar we advies bij nodig hebben en maken we doelen voor de komende week en het werkt zo goed en voor de rest doen we gewoon heel veel leuke dingen
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 01-01-2013, 17:31
Verwijderd
Ik heb geloof ik een date met Miekje* en een heel groot aantal honden
Oud 01-01-2013, 17:32
Verwijderd
Citaat:
Ik heb geloof ik een date met Miekje* en een heel groot aantal honden
Hondenshow? Waar ergens en wanneer?
Oud 01-01-2013, 17:33
Verwijderd
En ik word tante! Mijn schoonzusje is zwanger!
Oud 01-01-2013, 17:34
Verwijderd
Citaat:
Hondenshow? Waar ergens en wanneer?
Eind februari in Amersfoort! Ga je mee?
Oud 01-01-2013, 17:42
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
En ik word tante! Mijn schoonzusje is zwanger!
Gefeliciteerd! Tante zijn is zó ontzettend leuk! Wanneer is ze uitgerekend?
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 01-01-2013, 17:48
Verwijderd
Citaat:
Eind februari in Amersfoort! Ga je mee?
Ik wil in ieder geval wel, maar even kijken of mijn auto tegen dan is gerepareerd. Ik kan wel rijden, maar niet op LPG en benzine is behoorlijk prijzig ^^ Stuur me een pm met de details, dan zet ik het iig in mijn agenda.
Oud 01-01-2013, 18:27
Verwijderd
Citaat:
Gefeliciteerd! Tante zijn is zó ontzettend leuk! Wanneer is ze uitgerekend?
Eind juli! Precies een week na de verjaardag van mijn vriend, en haar eigen verjaardag (die allebei op dezelfde dag jarig zijn maar met drie jaar verschil) Ik ben dus benieuwd of de beebie kan wachten met geboren worden tot na die verjaardagen!Maar ik vind 't wel heel spannend en heb d'r heel veel zin in!

Laatst gewijzigd op 01-01-2013 om 19:33.
Oud 01-01-2013, 19:26
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Nohh ik heb zachtste huidje ever! En zometeen zet ik mijn pootjes nog in een bak sodawater <3
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 01-01-2013, 20:13
Verwijderd
Shadows of the Sun van Ulver.
Oud 01-01-2013, 20:31
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik heb geloof ik een date met Miekje* en een heel groot aantal honden
Ja + Muut Omg, dat wordt een spannende date!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 01-01-2013, 21:04
Verwijderd
Citaat:
Ja + Muut Omg, dat wordt een spannende date!
Oud 01-01-2013, 22:11
Verwijderd
Ben benieuwd, heb jullie allebei nog nooit gezien!
Oud 02-01-2013, 13:52
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Er kwam net een straatveger voorbij Goed bezig, gemeente.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 02-01-2013, 14:09
Verwijderd
Oud 02-01-2013, 16:53
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Downton Abbey, heel erg. <3
Oud 02-01-2013, 17:27
Verwijderd
De broodjes mexicano-pinda die ik zo ga verorberen na dagenlang moeite gedaan te hebben in de keuken. Het is weer eens tijd de vetvijver te laten borrelen
Oud 02-01-2013, 17:28
Verwijderd
M'n vaste wasmiddel is 1 + 1 gratis bij de AH, net nu ik het nodig had
Oud 02-01-2013, 22:24
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik heb een vriendinnetje verteld dat het vaak niet zo goed gaat 's avonds en dat ik iets nodig heb om mijn bed voor uit te komen zodat ik ook op tijd naar bed ga en nu hebben we afgesproken dat we regelmatig lunchdates gaan maken en een stuk gaan wandelen/fietsen en zij heeft het vooral op zondagavonden lastig dus dan gaan we samen eten en eventueel logeren En we hebben meteen morgen een lunchdate en zondag een wandel/fiets date
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 03-01-2013, 14:22
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik ga zo lekker wat drinken met frayne in leiden en thuis zeggen mijn huisgenoten steeds dat ze het fijn vinden dat ik er weer ben en dat is ook fijn en zo voel ik me niet zo alleen al is mijn vriendje er niet <3
Oud 03-01-2013, 14:25
Verwijderd
Welle:Erdball, Clan of Xymox en God Is An Astronaut op Summer Darkness dit jaar al confirmed
Oud 03-01-2013, 14:28
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Koffie <3
__________________
you're not my demographic
Oud 03-01-2013, 15:44
Verwijderd


En ik heb er vast niet het figuur voor, maar ik kan het verdorie passen om te zien of het wel of niks is!
Oud 03-01-2013, 16:20
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
sann naamzoek
__________________
you're not my demographic
Oud 03-01-2013, 16:36
Verwijderd
Ik snap de naamzoek niet zo goed
Oud 03-01-2013, 16:41
Verwijderd
katz
Oud 03-01-2013, 16:41
Verwijderd
Ja maar geen schattige mooie wollige lieve dikke Of kitten. Voor kittens doe ik ook alles.
Oud 03-01-2013, 16:55
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
oke, verkeerd ingeschat dan
__________________
you're not my demographic
Oud 03-01-2013, 16:57
Verwijderd
Sorry
Oud 03-01-2013, 17:02
Verwijderd
Citaat:
katz
Oud 03-01-2013, 17:15
Verwijderd
Oh, dit is het saaitopic niet.

In dat geval waardeer ik Turk February en zijn lange hondenpoten.

Oud 03-01-2013, 19:44
Verwijderd
Een Barsoi <3
Oud 03-01-2013, 23:53
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Die sneeuwpop is een van de betere die ik gezien heb.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 04-01-2013, 11:53
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline


__________________
you're not my demographic
Oud 04-01-2013, 11:57
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Muizen <3
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 04-01-2013, 14:39
Verwijderd
ik waardeer mijn organisatietalent en dat ik altijd alles wat ik organiseer zo smooth onder controle houd. Omdat ik zo'n doemdenker zie ik overal problemen in die ik dan gelijk kan oplossen, eventuele problemen die niet per se hoeven te gebeuren al bedacht heb en daar een plan B en soms zelfs C voor heb verzonnen.
Oud 04-01-2013, 15:30
Verwijderd
Het verhelderende inzicht dat ik vandaag heb gekregen door een Burger King te bezoeken. Gadverdamme wat smerig. En de Cola Zero was zo zoet dat ik ze verdenk er iets aan toegevoegd te hebben. Het broodje en de cola zijn de vuilbak in gegaan.
Oud 05-01-2013, 18:31
Verwijderd
Citaat:
Het verhelderende inzicht dat ik vandaag heb gekregen door een Burger King te bezoeken. Gadverdamme wat smerig. En de Cola Zero was zo zoet dat ik ze verdenk er iets aan toegevoegd te hebben. Het broodje en de cola zijn de vuilbak in gegaan.
Als je een tijdje heel weinig/geen suiker eet, vind je vanzelf alle frisdrank te zoet, en proef je veel meer subtiele zoetsmaken van bijv. fruit. Werkt als een tierelier.
Oud 05-01-2013, 18:33
Verwijderd
Ik waardeer dat ik me voor het eerst in maanden energiek voel, midden op de dag, en dat ik niet meer zo opzie tegen de drukke tijd die er aan komt. En ik waardeer dat ik met mn lief besloten heb geen geld te besteden aan een zonvakantie in februari die we toch maar zo-zo zouden vinden, maar dat we in plaats daarvan wel vrij nemen en ''leuke dingen'' gaan doen, en al beginnen met regelen dat we in de zomer naar schotland kunnen.
Oud 05-01-2013, 18:35
Verwijderd
Citaat:
Als je een tijdje heel weinig/geen suiker eet, vind je vanzelf alle frisdrank te zoet, en proef je veel meer subtiele zoetsmaken van bijv. fruit. Werkt als een tierelier.
Toen ik voor het eerst terug Cola Light dronk, was dat inderdaad van 'fucking hell wat zoet!'. Intussen drink ik weer gewoon Zero, dus ik ben er weer aan gewend ^^ Maar die Zero was echt veel zoeter dan wat ik in de winkel koop, kan zijn dat het ligt aan dat het siroop is, maar het zou me niks verbazen als ze stiekem daar wat extra dingen aan toevoegen.
Oud 05-01-2013, 18:38
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Als je een tijdje heel weinig/geen suiker eet, vind je vanzelf alle frisdrank te zoet, en proef je veel meer subtiele zoetsmaken van bijv. fruit. Werkt als een tierelier.
Klopt ja! Toen ik jaren geleden een tijd erg ziek ben geweest en veel misselijk dronk ik maandenlang alleen water. Sindsdien drink ik nog maar heel weinig frisdrank omdat ik het zo zoet vindt

Citaat:
Ik waardeer dat ik me voor het eerst in maanden energiek voel, midden op de dag, en dat ik niet meer zo opzie tegen de drukke tijd die er aan komt. En ik waardeer dat ik met mn lief besloten heb geen geld te besteden aan een zonvakantie in februari die we toch maar zo-zo zouden vinden, maar dat we in plaats daarvan wel vrij nemen en ''leuke dingen'' gaan doen, en al beginnen met regelen dat we in de zomer naar schotland kunnen.
Omg, wat tof dat je naar Schotland gaat Staat ook al heel lang op mijn verlanglijstje!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 05-01-2013, 18:59
O RLY
Avatar van O RLY
O RLY is offline
De muziek van de The Kinks.
__________________
Overigens ben ik van mening dat Carthago verwoest moet worden.
Oud 06-01-2013, 13:22
Verwijderd
Omg tijgerbalsem. Nu al mijn ontdekking van het jaar. <3
Oud 06-01-2013, 19:54
Verwijderd
Ik kan erg waarderen dat de leraren morgen een studiedag hebben en ik nog een extra dag vrij ben haha
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Waarderingstopic
fizzle-fluffy
500 12-01-2014 01:19
Muziek Horse the band waarderingstopic
Ymir
20 18-01-2006 21:59
Films, TV & Radio WAARDERINGSTOPIC: twin peaks.
netram
19 29-03-2004 16:43
Muziek Herwaarderingstopic: Deftones - Around the fur.
Stevill
90 09-03-2004 12:33
Muziek (waarderingstopic) Carry On-A Life Less Plagued
DeadNation
59 24-12-2003 14:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:51.