Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-01-2013, 14:58
Verwijderd
Citaat:
Walt Disney legt uit hoe de multiplane-camera werkt. Leuk om te zien hoe technologie zo vooruit is gegaan dat we dit soort omslachtige machineprocessen niet meer nodig hebben

[filmpje]
Advertentie
Oud 31-01-2013, 18:44
Verwijderd
Mijn afstudeer-plan-van-aanpak-ding is goedgekeurd door allen die het moeten goedkeuren. En het is me gelukt negatieve feedback over iets anders dan inhoud te geven aan een collega.
Oud 31-01-2013, 19:37
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Shut up and take mah moneeh!
Maar de grap is juist dat je het zelf kunt maken!
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 31-01-2013, 20:23
Verwijderd
Waterschapsheuvel.

En hoe erg N. van Rusland houdt, en hoezeer hij dat niet doorheeft. <3
Oud 31-01-2013, 20:33
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Walt Disney legt uit hoe de multiplane-camera werkt. Leuk om te zien hoe technologie zo vooruit is gegaan dat we dit soort omslachtige machineprocessen niet meer nodig hebben

[filmpje]
Wat een genie was die ouwe lul toch ook.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 31-01-2013, 22:51
O RLY
Avatar van O RLY
O RLY is offline
Het optrede van de punkband UK Subs gisteren. Het was het meest geweldige briljantje ongelooflijke leuk fantastische punkoptreden wat ik ooit heb gezien. ;D Ik had geen idee dat ze nog leefde want het is een vrij oude band uit 1976. Echt leuk om te zien dat de oudjes het nog steeds hebben.
__________________
Overigens ben ik van mening dat Carthago verwoest moet worden.
Oud 01-02-2013, 20:01
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Maar de grap is juist dat je het zelf kunt maken!
Ja, ze zijn inderdaad op mijn nog-eens-maken-lijstje beland!

// Ik ging vandaag naar het boekenfestijn, en dat was LEUK Ik heb niet zo veel gekocht vanwege geldgebrek, maar ik ben wel heel blij met wat ik wel heb kunnen kopen
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 01-02-2013, 20:24
Champs-Élysées
Avatar van Champs-Élysées
Champs-Élysées is offline
Ik waardeer de nieuwe site van Geert Wilders, mosknee.nl.
Oud 01-02-2013, 21:39
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Dat behandelplanbesprekingen steeds meer gezellige theekransjes worden en alle complimenten kan ik natuurlijk ook erg waarderen En dat men vond dat ik maar eens met de baas moest gaat praten, aangezien ik straks een training ga doen om trainer te worden in een bepaalde methodiek.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 02-02-2013, 15:05
Verwijderd
Dat pa net belde dat ik waarschijnlijk over dik 2 weken ergens vakantie ga vieren met hem (en misschien mijn moeder, ik krijg echt niks te weten nu ^^). Het is een paar uur vliegen en het is er tussen 20 en 30 graden. Op zijn kosten.

Oud 02-02-2013, 16:45
Takkeling
Takkeling is offline
Leuk Mutant!

Ik waardeer dat ik vanmiddag op de rommelmarkt een superleuk theeservies op de kop heb getikt.

En vanmiddag tijdens het fietsen heb ik een roerdomp gespot, een redelijk schaarse en bovendien schuwe vogel die ik nog nooit in het echt had gezien. Ik vind het ook zulke lachwekkende beesten. Om niet op te vallen (tussen het riet) staan ze in een zogenaamde paalhouding, met de snavel omhoog gericht. Dat ziet er zo uit:



<3
Oud 02-02-2013, 17:39
michellewhoelse
Avatar van michellewhoelse
michellewhoelse is offline
Ik waardeer dat het over 1 week alweer vakantie is, en dat we de definitieve data van de 'uitwisseling' hebben gekregen. We zijn afgelopen September naar Noorwegen geweest, en 21 april komt mijn uitwisselingsmeid dus hierheen! Gezellig !
__________________
The world would be a lonely place, without the ones that put a smile on your face.
Oud 02-02-2013, 18:58
Verwijderd
Citaat:
Dat pa net belde dat ik waarschijnlijk over dik 2 weken ergens vakantie ga vieren met hem (en misschien mijn moeder, ik krijg echt niks te weten nu ^^). Het is een paar uur vliegen en het is er tussen 20 en 30 graden. Op zijn kosten.

Oh wauw, doe mij ook zo'n telefoontje!
Oud 02-02-2013, 19:04
Verwijderd
Citaat:
Ik waardeer dat het over 1 week alweer vakantie is, en dat we de definitieve data van de 'uitwisseling' hebben gekregen. We zijn afgelopen September naar Noorwegen geweest, en 21 april komt mijn uitwisselingsmeid dus hierheen! Gezellig !
Uitwisseling, altijd goed
Oud 02-02-2013, 19:47
Verwijderd
Citaat:
Oh wauw, doe mij ook zo'n telefoontje!
Ja nou ja, mijn vader had me sowieso beloofd om naar Rome/Athene te gaan omdat ik nooit mijn Romereis heb gehad en omdat ik nog nooit heb gevlogen. Probleem was mijn overgewicht. Destijds stond de aanmoediging dat, als ik terug 70 woog, we zouden gaan en hij alles zou bekostigen. Ik heb goeie pogingen gedaan maar als ik 20 kilo kwijt was, dan begon het er weer bij te komen. Nu is het overgewicht geen probleem meer en Rome/Athene komt vast nog wel, maar nu dus eerst een verrassingsreis ^^
En gezien ik al heel lang niet meer heb gereisd en zelf het geld ook niet heb voor zulke dingen, is dit wel heel fijn natuurlijk. De laatste keer dat ik echt op reis ben geweest, is volgens mij meer dan 10 jaar geleden, met mijn ex, naar Spanje.
Oud 02-02-2013, 19:53
Verwijderd
Echt super lief van je vader! Ben benieuwd welke bestemming het gaat zijn!
Oud 02-02-2013, 20:01
Verwijderd
Ik zit ook te speculeren. Ze weten dat ik van stenen, ruïnes en cultuur hou en het is er warm nu, maar niet bloedheet. Ik zou Egypte en Israël overwegen als het daar niet zo onrustig was. Ik weet dat zij goede ervaringen hebben met Marokko. Ik heb het idee dat er weinig mogelijkheden zijn met een paar uur vliegen, met dat weer en waar het niet onrustig is...
Oud 03-02-2013, 09:41
Verwijderd
Marokko zou wel een goede zijn!

Australie is helaas net wat meer dan een paar uur vliegen, maar daar is het nu ook lekker warm
Oud 03-02-2013, 16:23
Verwijderd
Delft, en de cafetière die ik daar voor zeven euro heb gekocht. <3
Oud 03-02-2013, 17:54
Verwijderd
Oud 03-02-2013, 18:12
Takkeling
Takkeling is offline
Spoiler

Laatst gewijzigd op 04-02-2013 om 19:13.
Oud 03-02-2013, 23:41
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Die vind ik een beetje bah
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 04-02-2013, 15:34
Verwijderd
Dat ik tegenwoordig wel op houdbaarheidsdata let omdat ik niet meer zo snel ben in het opmaken van iets. 2 weken geleden heeft me dat bij de AH behoed voor ossenworst die de dag erop verviel en vandaag had ik een fles Fruitontbijt in mijn handen die van 13-1 vervallen was.
Ik maak me over het algemeen niet zo druk over houdbaarheid, maar bij versproducten (en zeker iets als ossenworst) zijn dat toch geen dingen waar ik me aan wil wagen, laat staan geld aan uitgeven. De Carrefour hier gooit regelmatig dingen die de volgende dag of de dag erna vervallen in de snelverkoop met 50% korting, dat vind ik handig bij het vlees, maar dat komt dan ook binnen de 10 minuten in mijn diepvries terecht.
Oud 04-02-2013, 16:26
Verwijderd
De Nokia Lumia 620 wordt elk moment verwacht
Oud 04-02-2013, 19:12
Takkeling
Takkeling is offline
Vanaf nu weer elke week vrijwilligerswerk ipv maar eens in de maand.
Oud 04-02-2013, 22:07
Verwijderd
Ik kom net terug van Spinvis en ik heb ze gewaardeerd.
Oud 04-02-2013, 22:08
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Spinvis <3
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 04-02-2013, 22:23
Verwijderd
Drillpudding!
En dat mijn ratjes zichzelf heel erg uitgebreid zitten te wassen op mijn schoot, zo leuk om te zien <3
Oud 04-02-2013, 22:30
Verwijderd
Totdat hij bij de balzaksector is aanbeland.
Oud 04-02-2013, 22:37
Verwijderd
Citaat:
Totdat hij bij de balzaksector is aanbeland.
Dat doen ze meestal in hun kooi! Nu waren het tenen die in oren gingen.
Oud 05-02-2013, 11:04
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Thunderbirds komen terug jeugdsentiment <3
__________________
you're not my demographic
Oud 05-02-2013, 11:18
Verwijderd
Citaat:

Een eeuw daarna, rond 750, kwam Padmasambhava of: Guru Rinpoche ("kostbare meester") naar Bhutan. Guru Rinpoche is de belangrijkste persoon uit de geschiedenis van Bhutan. Hij wordt door de Bhutanen als een heilige vereerd, omdat hij definitief het Boeddhisme naar Bhutan bracht. Dat deed hij door in het hele land de lokale geesten te onderwerpen aan het Boeddhisme. In de Bumthang vallei, bij Jakar, lokte hij met magie een demon uit diens grot, veranderde zich in een Garoeda en onderwierp de demon door zijn klauwen in de demon te zetten. Op deze plaats werd later een belangrijke tempel gebouwd, de Kuje Lhakhang. Door zijn handelen werd het Boeddhisme snel populair in het land. Overal in Bhutan komt men tempeltjes tegen, waar een voetstap of een haar van Guru Rinpoche wordt bewaard. De legende vertelt, dat Guru Rinpoche op de rug van een tijger landde op een berg in de Paro vallei. Op die plek is nu het Tijgernestklooster gebouwd.



En ik waardeer dat ik een HEEL lief kaartje kreeg van een vrienden. <3
Oud 05-02-2013, 11:24
Verwijderd
Ik waardeer een meneer des te meer.
Oud 05-02-2013, 13:05
Verwijderd
Oh fuck yeah!

De locatie is me net meegedeeld!

FUCKING CANARISCHE EILANDEN IT IS!



*stuiter*
Oud 05-02-2013, 13:08
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Omg
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 05-02-2013, 13:14
Verwijderd
Alleen al de naam van de bestemming is voor mij al te gaaf natuurlijk (al is canarisch afgeleid van canis voor hond, maar de vogel heet dan weer zo vanwege de eilanden <3). Meloneras op Gran Canaria wordt het overigens.
Ik zit nu een beetje te janken van blijdschap
Oud 05-02-2013, 13:20
Verwijderd
Niceee Mutant
Oud 05-02-2013, 13:27
Verwijderd
OOOOOOOOOOOHH wat lekker!!!!! Echt fijn!!
Oud 05-02-2013, 13:45
Verwijderd
Oh en we vliegen Business Class. Mijn eerste vliegervaring wordt dus meteen één die ik waarschijnlijk zelf nooit meer kan evenaren
Oud 05-02-2013, 13:59
Verwijderd
Haha dan ben je in één keer goed verpest
Oud 05-02-2013, 14:27
Verwijderd
Ik ben 3 kilo in één week afgevallen, en ik heb gewoon (lees: veel) gegeten.
Nu weeg ik net zoveel als toen ik 16 was. Misschien is de weegschaal gewoon kapot
Oud 05-02-2013, 15:17
Verwijderd
heeft al iemand de magische zin 'omg!!11 heb jij TWEE kinderen?! En je bent ZO slank?! ' al gezegd?
Oud 05-02-2013, 15:26
Verwijderd
Nee ik moest maar eens aan de buikspieroefeningen
Oud 06-02-2013, 05:52
Takkeling
Takkeling is offline
Ik ben door de voorselectie van de Boijmanswedstrijd heen gekomen! Van de 1321 inzendingen zijn er 112 uitgekozen en ik zit erbij! Omg, er is gewoon een kans van 1 op 5 en misschien zelfs wel van 1 op 4 dat ik in het Boijmans mag hangen, omg, omg, omg.

Take that, adviescommissie.
Oud 06-02-2013, 07:39
Verwijderd
Ik heb geen idee wat het is, ik zal zo even Googlen, maar nu zwelg ik nog in het duf zijn dat ik niet begrijp, maar ik met je mee! Fijn ^^ en proficiat!
Oud 06-02-2013, 07:47
Verwijderd
Netjes hoor
Oud 06-02-2013, 08:44
Takkeling
Takkeling is offline
Thanks.

En ik lees net pas van je vakantiebestemming, wat tof Mutant!
Oud 06-02-2013, 08:59
Verwijderd
Dank je ^^ En wel doorgeven waar we kunnen stemmen als het van ons afhangt!
Oud 06-02-2013, 14:05
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Tof Poedelie!

Ik mag dit jaar weer een lesje geven over psychoses aan psychologiestudenten en dat alleen al is tof, maar toen een andere psycholoog dat hoorde vroeg ie direct of ik dat ook op een andere universiteit zou willen doen. En nog betaald ook
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 06-02-2013, 16:08
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Had je deze dan al gezien?

<3
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Waarderingstopic
fizzle-fluffy
500 12-01-2014 01:19
Muziek Horse the band waarderingstopic
Ymir
20 18-01-2006 21:59
Films, TV & Radio WAARDERINGSTOPIC: twin peaks.
netram
19 29-03-2004 16:43
Muziek Herwaarderingstopic: Deftones - Around the fur.
Stevill
90 09-03-2004 12:33
Muziek (waarderingstopic) Carry On-A Life Less Plagued
DeadNation
59 24-12-2003 14:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:30.