Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-05-2013, 01:49
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hahahaha ik heb een boot bij Pownews

Oké nu echt slapen
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Advertentie
Oud 03-05-2013, 01:49
Verwijderd
Citaat:
Oh, dat zeg ik ook niet.
Ik zeg ook niet dat je dat zegt

Citaat:
Ik kwam er trouwens achter dat bepaalde mensen denken dat ik een ontzettend harig monster ben, want ja 'geen seks+vrij butch=haat aan scheren' ofzo.
Dat heb ik opgeklaard met de opmerking 'Dat er nou niemand in mijn huis op bezoek komt wil nog niet zeggen dat ik de tuin laat overwoekeren!'



Citaat:
Ik heb er toch alleen zin als ik dronken ben en denk elke keer steeds meer bah. Social smokers zijn ook een beetje derp dat ook.
Social smokers; net kaarsen. Alleen roken als je uit gaat. Beetje jammer!

Citaat:
Ja, ik ga slapen. Morgen weer de godganse dag domme vragen beantwoorden. Kusjes!
Slaap wel, deerne.
Oud 03-05-2013, 01:52
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Sorry Belg, ik had 't niet zo bedoeld. Ik ben gewoon een beetje teleurgesteld dat Pip mijn prinsessenglazuur heeft afgewezen.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 03-05-2013, 01:53
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Prinsessenglazuur godverdomme ik giechelde
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 03-05-2013, 01:56
Verwijderd
Prinsessenglazuur.
Oud 03-05-2013, 01:58
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Die ga ik morgen gebruiken in vieze berichtjes
Heb je nog van die termen? Dat moet hilarisch zijn als je zo iemand in je bed krijgt.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 03-05-2013, 02:01
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Nee niet echt. Prinsessenglazuur is wat Pip en ik voor elkaar opsparen en eens in de zoveel tijd aan elkaar schenken. Verder gebruik ik geen rare termen.
Alleen dingen als liefdesgrotje en genotsknots enzo.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 03-05-2013, 02:05
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Slaap lekker

Ik ga dromen over harige liefdesgrotjes uitgerust met prinsessenglazuur.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 03-05-2013, 07:15
Verwijderd
Om 6:30 opstaan na een avond biertjes drinken is not cool, maar ik heb Bloodhound Gang aangezet en mijn minidreumesje is er op aan het dansen* en nu is mijn ochtendhumeur weg <3

Hefty Fine is één van mijn lievelingsalbums everrrrr

* Rondjes draaien om haar as.
Oud 03-05-2013, 07:45
Verwijderd
Citaat:
Mutant 50
Wel fuck, ik ga vroeg slapen (heeft goed gedaan, van half 11 tot 8 <3) en jullie spammen 3 pagina's zonder me vol en nog sta ik bovenaan Wel hilarisch om een dronken Pip te lezen!

Citaat:
lololol. Ik kan wel waarderen dat je tipsy niet als een mongool gaat typen, Pip. Want dat doen veel mvnsen zo van iihihihihih kik mijs lekkr dronkah zijngjdfii!
Ik had dat ook nooit zo. Ik heb wel ergens in een keer in Art iets heel vaags getypt in hoofdletters wat Rode Panda heeft gerapporteerd geloof ik. Ik kan het zo niet vinden, maar het sloeg nergens op en ik wist ook van niks de volgende dag.

Citaat:
Hoeveel roken kost is voor mij al genoeg om niet te beginnen. Zo veel bier/eten weg per week
Eigenlijk valt dat best mee. Mensen hebben het vaak over duizenden euro's, ik had berekend dat het mij ongeveer 600 euro per jaar scheelt. Ook niet mis en mooi meegenomen natuurlijk, maar het is lang die 3000 niet die sommigen beweren.
Oud 03-05-2013, 07:46
Verwijderd
En ik denk dat een duif hier ergens haar nest heeft, ik hoor ze nu al 2 dagen koeren, maar ik kan ze niet vinden Jammer, wat ik wil het zien!
Oud 03-05-2013, 07:49
Verwijderd
En fuck, ik lees net dat Jeff Hanneman van Slayer gisteren is gestorven.
Oud 03-05-2013, 09:06
Verwijderd
i ben vandaag te lui om op te staan en ik heb zin in saucijzenbroodjes.
Oud 03-05-2013, 09:39
Verwijderd
Pip. <333 Ik krijg bijna zin om te drinken van jou.
Oud 03-05-2013, 10:09
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Hilarisch om bij te lezen
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 03-05-2013, 10:13
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
jij bent me leeeeeveee jij bent mijn geluk
[afbeelding]
Dat deze best wel op mijn moeder lijkt Ongeveer dezelfde kleur haar, vorm bril en gezichtsuitdrukking En ook een behoorlijke fatty.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 03-05-2013, 10:20
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Yay, Villagers spelen op 5 mei in Groningen <333
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 03-05-2013, 10:22
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
En teruglezende lig ik inderdaad ook dubbel Pip haar dronken posts met een 'godnakende' van Q ertussendoor <3 Wat hou ik toch van jullie
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 03-05-2013, 10:23
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Oh en ik ga waarschijnlijk volgende week met mijn zus naar het Teylersmuseum
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 03-05-2013, 10:30
Verwijderd
Teylersmuseum <3
Oud 03-05-2013, 10:30
Verwijderd
En oeh oeh ik ben aangenomen om met pinksteren mee te helpen bij de Leidse hofjesconcerten en dat vind ik heel erg leuk. En maandag mag ik bij het rijksmuseum van oudheden solliciteren!
Oud 03-05-2013, 10:33
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ja, ik heb er zo'n zin in ^^
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 03-05-2013, 10:34
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Goed, ik ga maar eens uit bed.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 03-05-2013, 10:35
Verwijderd
Minoes is weer zoek.
Oud 03-05-2013, 11:08
Verwijderd
Ik kijk catfish en vind het een beetje vreemd dat mensen na een jaar in een internetrelatie, niet achterdochtig worden als ze nog nooit geskypt hebben en maar drie foto's hebben die duidelijk door een fotograaf geschoten zijn en waar weing persoonlijks in zit.
Oud 03-05-2013, 11:54
Verwijderd
Larpcomplotten smeden is leuk. Ik heb één keer eerder iemand in de richting van een terechtstelling geschopt, maar nu ben ik aan het plannen om 'een rotte appel uit de fruitmand te verwijderen' en de bedoeling is dat ik dat helemaal zelf ga doen. Ik speel nooit erg moordzuchtige characters, maar ik snap nu wel wat er zo verleidelijk is aan het plotten van een moord (in larp welteverstaan!)
Voordeel is dat mijn nutteloze skills op gebied van giffen veranderd worden naar hele nuttige dingen, maar dat nieuwe regelsysteem heb ik nog niet in handen en ik weet dus nog niet wat ik precies ga kunnen en kan gebruiken, dat maakt het wel lastig.
Zoveel mogelijkheden om rekening mee te houden!
Oud 03-05-2013, 12:20
Verwijderd
Oh, en Q, ik was niet zozeer iets goed aan het maken met whisky en blues, maar ik word daar altijd een beetje minder vervelend van als ik mezelf vervelend vind. Dus ik dacht: Misschien jij ook wel! Ik hoop dat je jezelf wat minder vervelend vind vandaag


En nu ga ik werken, daaag!
Oud 03-05-2013, 12:50
Verwijderd
bla bla blaaaaaaaaah. Pruttel pruttel.
Oud 03-05-2013, 12:56
Verwijderd
Het is warm en ik ben vrij nuttig vandaag
Oud 03-05-2013, 12:59
Verwijderd
warm, koppijn, saaiheid.
Oud 03-05-2013, 13:11
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Mmmmmmmmm nesquick
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 03-05-2013, 13:11
Verwijderd
Citaat:
Mmmmmmmmm nesquick
Oud 03-05-2013, 13:13
Verwijderd
http://www.dumpert.nl/mediabase/6540...an_anders.html

Aah wat dope
Oud 03-05-2013, 13:35
Verwijderd
die nesquick koekjes. helaas verkopen ze het hier niet meer. alleen in Duitsland.
Oud 03-05-2013, 13:41
Verwijderd
Huhuu 't Glasvezelmeneertje is druk bezig
Oud 03-05-2013, 13:54
Verwijderd
Citaat:
Je was niet vervelend En jaaaa, na twee.. Eh, wat dronk je ook 'ns weer? Nou goed, giechel galore, RODE KOONTJES INCLUIS
ik bedoelde eigenlijk dat hele weekend behalve die avond
Citaat:
Toen was ik 10 ofzo, dat weet ik toch niet meer
jeeezus en dan noemen ze mij een stoner.
Oud 03-05-2013, 13:59
Verwijderd
huis 1: afspraak ging niet door want er zit een huurder in die moeilijk doet ofzoiets, blablabla maar de makelaar zei ook dat er vanaf 1974 NIETS aan gedaan was en dat riolering, elektra (maar 2 groepen) en waterleidingen vervangen moeten worden. En dat je dan rustig 80.000 euroknallers kwijt bent. Dus die valt duidelijk af.

Huis 2: net bekeken. Wel mooi, maar geen eigen pand dus verplichte VvE, er is geen cent gespaard door vorige bewoners en op sommige plekken zit houtrot en het voegwerk is kapot. Ik ben er niet verliefd op. Anne is wat enthousiaster.

maandag huis 3, wat onze voorkeur heeft bekijken. Even langs gereden en wat buren aangesproken. Tegenvaller is dat een aantal buren geen vergunning hebben gekregen om een dakkapel te plaatsen en dat de zolder blijkbaar zo laag is dat jer niet kan staan.
Oud 03-05-2013, 14:13
Verwijderd
had ik godverdomme weer een blauw scherm met mijn laptop die net een week terug is na 2e keer vervaning van harde schijf en ook reageert hij nu weer megatraag. Ik wil mijn euro's terug!
Oud 03-05-2013, 14:44
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
OMG, zojuist op Vakantieveilingen een avondje Grieks voor 2 personen "gewonnen" met mijn bod van €15,-
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 03-05-2013, 14:49
Verwijderd
huhu een avondje Grieks huhu
Oud 03-05-2013, 14:49
Verwijderd
W00pw00p, er is glasvezel operationeel Beetje jammer dat het een aardige klus gaat worden bedraad naar boven te gaan met ethernetkabels en voorlopig een stukje draadloos naar boven moet maar KNIESOOR die daar over valt. En foeifoei, wat ziet snooker er ineens anders uit op HD

Nou goed, even snel de 7170 als switch inzetten en boven is ook weer voorzien van intarwebs

Citaat:
ik bedoelde eigenlijk dat hele weekend behalve die avond
Mwach.
Oud 03-05-2013, 14:51
Verwijderd
Hoe is het eigenlijk met Stefenootje, en waar is ze? Komt ze nog terug?
Oud 03-05-2013, 15:58
Verwijderd
Citaat:
huhu een avondje Grieks huhu
Oud 03-05-2013, 16:15
Verwijderd
Er ligt een vrij grote vissenkop onder de tuintafel
Oud 03-05-2013, 16:22
Verwijderd
Citaat:
Er ligt een vrij grote vissenkop onder de tuintafel
huh
Oud 03-05-2013, 16:28
Verwijderd
Citaat:
Er ligt een vrij grote vissenkop onder de tuintafel
Ach, zolang het geen paardenkop in bed is, kan je dit offer best refusen
Oud 03-05-2013, 16:29
pixie
Avatar van pixie
pixie is offline
Citaat:
Ik kwam er trouwens achter dat bepaalde mensen denken dat ik een ontzettend harig monster ben, want ja 'geen seks+vrij butch=haat aan scheren' ofzo.
Dat heb ik opgeklaard met de opmerking 'Dat er nou niemand in mijn huis op bezoek komt wil nog niet zeggen dat ik de tuin laat overwoekeren!'

__________________
we may not enjoy living together, but dying together isn't going to solve anything...
Oud 03-05-2013, 16:30
Verwijderd
Citaat:
Ach, zolang het geen paardenkop in bed is, kan je dit offer best refusen
Nee, in ons bed hadden ze wat anders achtergelaten (zie nietwaardeertopic).

Leuk joh, katten
Oud 03-05-2013, 16:31
Verwijderd
Hmm maar even de Godfather soundtrack aanzetten <3
Oud 03-05-2013, 16:32
Verwijderd
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:35.