Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-05-2013, 13:34
Verwijderd
Citaat:
Eh, bevrijdingsfestival?
Ah ja, natuurlijk 't Is allemaal een beetje aan me voorbij gegaan geloof ik.
Advertentie
Oud 05-05-2013, 13:37
Verwijderd
Stom bevrijdingsfestival
Oud 05-05-2013, 13:39
Verwijderd
Citaat:
hou even in de gaten of het niet omhoog klimt!
Dank, zal ik doen! Zometeen ook even betere schoenen kopen.
Oud 05-05-2013, 13:40
Verwijderd
Citaat:
Para! Ik trok gisteren een boekie uit de rekken bij de bioscoop en daar zag ik zomaar de namen van jou en Turk in staan. Coolcoolcool!
Yeyeye
Oud 05-05-2013, 13:43
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Stom bevrijdingsfestival
Waarom stom?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 05-05-2013, 13:49
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Oke, gotta go! Hopelijk gaan die wolken zo wel een beetje weg ik wil zonnnn!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 05-05-2013, 13:49
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb net lekker buiten gezeten En ik zou zweren dat ik al een beetje verkleurd ben.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 05-05-2013, 14:32
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Hallo mensen, ik zit in de trein nsar Haarlem. Daar es kiek'n wat er aan bandjes is. Leukleuk. Kusjedoei!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 05-05-2013, 14:38
Verwijderd
Zou ik voor 1.5 uur fietsen zonnebrandcreme nodig hebben als ik vandaag ook al een uur in de tuin ben geweest?

Ik doe het maar wel.
Oud 05-05-2013, 14:47
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik zou het ook doen, Sarah.

//Woei, mijn tas schiet al aardig op Als het laatste stukje waarmee ik nu bezig ben goed gaat, is 'ie vandaag nog af.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 05-05-2013, 14:59
Verwijderd
Citaat:
Kijk, dit is Freek

Spoiler
<3 Mooie foto ook!

Zalig feestje gisteren, ik deed om half 4 een poging om te gaan slapen, ik heb gelegen met mijn ogen dicht, maar ik hoorde wel alles. Uiteindelijk om half 6 een nieuwe poging terwijl de eerste couchsurfer om 7u alweer naar het vliegveld moest. *gaap*

Ik ben een beetje moe nu
Oud 05-05-2013, 15:46
Verwijderd
iedereen is vandaag bruin geworden en ik blijf erg wit.
Oud 05-05-2013, 16:38
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Wat zal ik zo eens gaan eten? We hebben eieren die eigenlijk op moeten, en in de koelkast liggen cherrytomaatjes en broccoli, maar verder geen groenten. In de diepvries alleen nog spinazie. We hebben verder wel een shitload aan pasta en rijst in huis, dus een basisding is er wel. Ik wil wel iets koken, want om nou te gaan avondeten met meloen en aardbeien is ook weer zo wat. Q keukenprins naamzoek, wat moet ik hiermee?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 05-05-2013, 16:59
Verwijderd
Ik was te moe om echt iets te koken, dus ik heb een omelet met verse spinazie gemaakt.
Oud 05-05-2013, 17:01
Verwijderd
Q is aan het genieten van zijn supersnelle internet!
Oud 05-05-2013, 17:02
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Q is aan het genieten van zijn supersnelle internet!
Ik wil geloof ik niet weten op welk gebied
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 05-05-2013, 17:05
Verwijderd
Oud 05-05-2013, 17:06
Verwijderd
Citaat:
Wat zal ik zo eens gaan eten? We hebben eieren die eigenlijk op moeten, en in de koelkast liggen cherrytomaatjes en broccoli, maar verder geen groenten. In de diepvries alleen nog spinazie. We hebben verder wel een shitload aan pasta en rijst in huis, dus een basisding is er wel. Ik wil wel iets koken, want om nou te gaan avondeten met meloen en aardbeien is ook weer zo wat. Q keukenprins naamzoek, wat moet ik hiermee?
Pasta met spinazie en cherrytomaatjes. Opfleuren met alles wat een beetje daarbij past qua accessoires en kruiden
Oud 05-05-2013, 17:08
Verwijderd
Citaat:
Ik wil geloof ik niet weten op welk gebied
Dames toch Mijn oude vertrouwde ADSL-lijntje was voor pr0n al meer dan genoeg heurrr
Oud 05-05-2013, 17:12
Verwijderd
Citaat:
Dames toch Mijn oude vertrouwde ADSL-lijntje was voor pr0n al meer dan genoeg heurrr
Maar nu laadt alles nog sneller!

En WTF Miekje, die teacup hondjes. Bah, wat vies
Oud 05-05-2013, 17:13
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Pasta met spinazie en cherrytomaatjes. Opfleuren met alles wat een beetje daarbij past qua accessoires en kruiden
Klinkt wel goed, maar ik heb deze week al iets van 3 keer pasta gegeten. Al heb ik wel lekkere volkorenpenne liggen.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 05-05-2013, 17:16
Verwijderd
Pasta kan je nooit teveel eten Maar anders doe je hetzelfde maar dan met rijst. Living on the edge en zo.
Oud 05-05-2013, 17:17
Verwijderd
Citaat:
Pasta kan je nooit teveel eten Maar anders doe je hetzelfde maar dan met rijst. Living on the edge en zo.
Ik protesteer.
Oud 05-05-2013, 17:19
Verwijderd
Citaat:
Ik protesteer.
Ik zou niet weten waarom. Spinazie en rijst gaan prima samen. Spinazie en cherrytomaatjes ook. Rijst en cherrytomaatjes ook. Dat wordt dus gewoon een bordje seks.
Oud 05-05-2013, 17:19
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Pasta kan je nooit teveel eten Maar anders doe je hetzelfde maar dan met rijst. Living on the edge en zo.
Dat is waar, maar ik ben dan ook echt een pastafan <3

Ok, ik ga koken. Van de eieren maak ik wel eiersalade voor op brood
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 05-05-2013, 17:20
Verwijderd
Nou ja, je zou de eieren ook kunnen roerbakken en door die hap mikken.
Oud 05-05-2013, 17:21
Verwijderd
OH JA! Ik heb nu dus ook Spotify Premium
Oud 05-05-2013, 17:22
Verwijderd
Overigens heb ik zojuist een grote friet stoofvlees verorberd.
Oud 05-05-2013, 17:22
Verwijderd
Citaat:
Ik zou niet weten waarom. Spinazie en rijst gaan prima samen. Spinazie en cherrytomaatjes ook. Rijst en cherrytomaatjes ook. Dat wordt dus gewoon een bordje seks.
Je wordt natuurlijk wel duisentvet als je veel pasta eet.
Oud 05-05-2013, 17:22
Verwijderd
Citaat:
Je wordt natuurlijk wel duisentvet als je veel pasta eet.
Ik ben niet duisentvet. En ik eet behoorlijk wat pasta. Kwestie van verbranden (lees: van je luie reet komen)
Oud 05-05-2013, 17:22
Verwijderd
Pfff. Mijn zus is best wel van hoe het moet en wat er afgesproken is en hokjesdenken enzo, en vindt het moeilijk om daar vanaf te wijken. Nu hebben we duisent jaar geleden eens gezegd geen cadeautjes meer te doen voor moeder- en vaderdag, tenzij er een duidelijk leuk idee zou zijn. Nu was mijn moeder laatst hier en ze was helemaal fan van een heel leuk kookboek dat ik heb. Doe ik een mailtje de deur uit met het voorstel dat te doen als cadeautje, krijg ik van haar een mailtje "ja, ik vind het niet zo'n moetje, een cadeautje voor Moederdag."
Ja, nee, maar soms is het ook gewoon leuk om wel een cadeau te geven zonder dat het een moeten is zo vermoeiend vind ik dat soms.
Oud 05-05-2013, 17:23
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Nou ja, je zou de eieren ook kunnen roerbakken en door die hap mikken.
Wat een idee

Ja, ik ben niet creatief met eten Koken kan ik goed, als ik maar vast een idee heb voor wat ik moet maken.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 05-05-2013, 17:24
Verwijderd
Citaat:
Pfff. Mijn zus is best wel van hoe het moet en wat er afgesproken is en hokjesdenken enzo, en vindt het moeilijk om daar vanaf te wijken. Nu hebben we duisent jaar geleden eens gezegd geen cadeautjes meer te doen voor moeder- en vaderdag, tenzij er een duidelijk leuk idee zou zijn. Nu was mijn moeder laatst hier en ze was helemaal fan van een heel leuk kookboek dat ik heb. Doe ik een mailtje de deur uit met het voorstel dat te doen als cadeautje, krijg ik van haar een mailtje "ja, ik vind het niet zo'n moetje, een cadeautje voor Moederdag."
Ja, nee, maar soms is het ook gewoon leuk om wel een cadeau te geven zonder dat het een moeten is zo vermoeiend vind ik dat soms.
Dan gooi je toch lekker de knuppel in het hoenderhok door tóch dat cadeautje te geven maar dan zonder haar naam er bij? To battle, TO WAR
Oud 05-05-2013, 17:26
Verwijderd


Oud 05-05-2013, 17:26
Verwijderd
Citaat:
Pfff. Mijn zus is best wel van hoe het moet en wat er afgesproken is en hokjesdenken enzo, en vindt het moeilijk om daar vanaf te wijken. Nu hebben we duisent jaar geleden eens gezegd geen cadeautjes meer te doen voor moeder- en vaderdag, tenzij er een duidelijk leuk idee zou zijn. Nu was mijn moeder laatst hier en ze was helemaal fan van een heel leuk kookboek dat ik heb. Doe ik een mailtje de deur uit met het voorstel dat te doen als cadeautje, krijg ik van haar een mailtje "ja, ik vind het niet zo'n moetje, een cadeautje voor Moederdag."
Ja, nee, maar soms is het ook gewoon leuk om wel een cadeau te geven zonder dat het een moeten is zo vermoeiend vind ik dat soms.
Je kan het haar toch gewoon geven. Desnoods helemaal los van het hele moederdag.
Oud 05-05-2013, 17:31
Verwijderd
Citaat:
Dan gooi je toch lekker de knuppel in het hoenderhok door tóch dat cadeautje te geven maar dan zonder haar naam er bij? To battle, TO WAR


Citaat:
Je kan het haar toch gewoon geven. Desnoods helemaal los van het hele moederdag.
Als mijn zusjes niet mee doen, doe ik dat sowieso. Maar het is wel vermoeiend, dit is t zoveelste waarin t niet helemaal gaat zoals zij in d'r hoofd heeft en dan gooit ze de kont in de krib. T eerste half jaar was ze ook tegen de relatie tussen mij en mijn vriend, en een van mijn exen vond ze ook niet tof. En dat mijn zusje kunstacademie ging doen vond ze ook niet zo'n goed idee. En dat de relatie tussen een nichtje en een vrouw met drie kinderen serieus werd en dat ze gingen samenwonen, dat vond ze ook maar niks.
Oud 05-05-2013, 17:34
Verwijderd
Ik dacht vandaag goed aan de zomer te beginnen en meteen antizonnebrandcrème (wat een lelijk woord) te gebruiken, verbrand ik alsnog Niet zo ontzettend erg, het ziet er gelukkig niet als vervelmateriaal uit, maar toch.
Oud 05-05-2013, 17:35
Verwijderd
wow :jaloers:
Oud 05-05-2013, 17:35
Verwijderd
Citaat:



Als mijn zusjes niet mee doen, doe ik dat sowieso. Maar het is wel vermoeiend, dit is t zoveelste waarin t niet helemaal gaat zoals zij in d'r hoofd heeft en dan gooit ze de kont in de krib. T eerste half jaar was ze ook tegen de relatie tussen mij en mijn vriend, en een van mijn exen vond ze ook niet tof. En dat mijn zusje kunstacademie ging doen vond ze ook niet zo'n goed idee. En dat de relatie tussen een nichtje en een vrouw met drie kinderen serieus werd en dat ze gingen samenwonen, dat vond ze ook maar niks.
Was ze zo altijd al, of is het zo geworden? In het laatste geval kun je misschien proberen om haar er voorzichtig bewust van te laten worden.
Oud 05-05-2013, 17:37
Verwijderd
Citaat:
Ik zou niet weten waarom. Spinazie en rijst gaan prima samen. Spinazie en cherrytomaatjes ook. Rijst en cherrytomaatjes ook. Dat wordt dus gewoon een bordje seks.
Ik protesteerde tegen deel 1, maar Etmakas weet wat ik bedoel:
Citaat:
Je wordt natuurlijk wel duisentvet als je veel pasta eet.
Citaat:
Ik ben niet duisentvet. En ik eet behoorlijk wat pasta. Kwestie van verbranden (lees: van je luie reet komen)
Ja, maar dus kun je niet zomaar nooit teveel pasta eten En ik gok dat jouw behoorlijk wat amper in de buurt komt van mijn vroegere pastahoeveelheden.

Citaat:
Je kan het haar toch gewoon geven. Desnoods helemaal los van het hele moederdag.
Dat.

Citaat:
Als mijn zusjes niet mee doen, doe ik dat sowieso. Maar het is wel vermoeiend, dit is t zoveelste waarin t niet helemaal gaat zoals zij in d'r hoofd heeft en dan gooit ze de kont in de krib. T eerste half jaar was ze ook tegen de relatie tussen mij en mijn vriend, en een van mijn exen vond ze ook niet tof. En dat mijn zusje kunstacademie ging doen vond ze ook niet zo'n goed idee. En dat de relatie tussen een nichtje en een vrouw met drie kinderen serieus werd en dat ze gingen samenwonen, dat vond ze ook maar niks.
Je zusje vindt precies nogal veel niks.
Oud 05-05-2013, 17:41
Verwijderd
Citaat:
Was ze zo altijd al, of is het zo geworden? In het laatste geval kun je misschien proberen om haar er voorzichtig bewust van te laten worden.
Ze is altijd al zo geweest, maar eerder liep ik er zelf niet zo tegen aan, nu word ik zelf wat makkelijker en heb ik er zo nu en dan wel last van. Maar ze is soms ook wel heel lief hoor
Oud 05-05-2013, 17:46
Verwijderd
Oke, fack deze shit . Ik ga morgenochtend de fysio bellen en daarna de huisarts want er klopt écht iets niet in mijn lichaam. Ik kan amper nog tegen licht en harde geluiden, ik kan niets doen wat ook maar lijkt op een activiteit en zelfs als ik niets doe heb ik pijn en minder kracht en tintelende handen . Ik kan amper slapen omdat als ik ga liggen altijd wel ergens iets aan het trekken is. Nu ook; ik dwing mezelf om naar buiten te gaan, want de afgelopen week was ik een kluizenaar en kwam ik alleen uit huis als het noodzakelijk was (dus nooit), mét zonnebril, binnen no-time hoofdpijn van hier tot Tokio. Ik kom in mijn kamer waar de luxaflex naar beneden is en de gordijnen dicht en binnen een seconde is het weer weg. Alleen kan ik nu weer mijn hoofd niet bewegen zonder dat mijn rug daarbij duizend pijn gaat doen . Ik ben er nu echt HELEMAAL klaar mee. Ik hoor een gezonde 21-jarige te zijn. Ik leef als iemand van 100 ofzo.
Oud 05-05-2013, 17:47
Verwijderd
Zo dan
Oud 05-05-2013, 17:49
Verwijderd
Oke en nu weer helemaal zen. Wij hebben 3dubbelchocoladechipkoekjes gebakken vandaag

Alhoewel het een leugen is, want het zijn 2 soorten chocolate chips, namelijk melk en wit en je gooit cacao door het beslag. Maar goed. Ze zijn goddelijk <3
Oud 05-05-2013, 17:52
Verwijderd
Die van mij blijkbaar ook Ik heb zelf één klein stukje geproefd, gisteren op tafel gezet en toen ik zelf een groter stukje wou nemen, waren ze tot de laatste kruimel verorberd ^^
Oud 05-05-2013, 17:53
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oke en nu weer helemaal zen. Wij hebben 3dubbelchocoladechipkoekjes gebakken vandaag

Alhoewel het een leugen is, want het zijn 2 soorten chocolate chips, namelijk melk en wit en je gooit cacao door het beslag. Maar goed. Ze zijn goddelijk <3
Amg dat klinkt echt superlekker <33

En verder heel veel knuffels en thee en liefde voor jou, wat kut zeg dat het weer zo slecht gaat
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 05-05-2013, 17:54
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb vanmiddag een paar uur lekker in het gras gezeten en naar fijne muziek geluisterd <3 en er was heel veel zon
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 05-05-2013, 17:54
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Nu ben ik wel nogal moe, maar ik moet nog koken.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 05-05-2013, 17:55
Verwijderd
Oh ja en Frayne, goed dat je naar de dokter gaat. Schoppen tot je iets weet!

Citaat:
Ik heb vanmiddag een paar uur lekker in het gras gezeten en naar fijne muziek geluisterd <3 en er was heel veel zon
Ik heb denk ik in totaal een half uur zon op mijn armen gehad en er zit al een vaag rood jeuklaagje
Oud 05-05-2013, 17:55
Verwijderd
Het grappige is dat het op zich wel meevalt . Als ik stilzit . Dan voel ik me zo'n aansteller, en dan loop ik alleen maar uit te stellen.

Maar ja
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:07.