Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-05-2013, 11:29
Maaike.
Avatar van Maaike.
Maaike. is offline
ALLES IS ALLES
__________________
kak
Advertentie
Oud 18-05-2013, 11:30
Maaike.
Avatar van Maaike.
Maaike. is offline
Ik kijk ook wel uit naar level 1 ripped, ik hoop dat dat me nu ook zo makkelijk afgaat. Jillian legt dan toch uit wat een plank is enzo?

Misschien dat ik ook nog over een paar dagen voor de grap level 1 shred nog eens doe, kijken hoe goed ik nu ben vergeleken met eerst
__________________
kak
Oud 18-05-2013, 11:33
Verwijderd
Mijn evenwicht is inmiddels echt een stuk beter dan op dag 1, maar verder ben ik echt nog steeds een extreme loser. Die kuthoershelley doet ook geen beginnersmoves, ja 1 seconde en dan gaat ze lekker zitten pronken bij Jillian HOER.
Oud 18-05-2013, 11:34
Verwijderd
Opdrukken in deze positie is ook HI-HALARISCH trouwens



Oud 18-05-2013, 11:35
Verwijderd
Citaat:
Ik kijk ook wel uit naar level 1 ripped, ik hoop dat dat me nu ook zo makkelijk afgaat. Jillian legt dan toch uit wat een plank is enzo?

Misschien dat ik ook nog over een paar dagen voor de grap level 1 shred nog eens doe, kijken hoe goed ik nu ben vergeleken met eerst
Ja dat wilde ik ook gaan doen

En nou ja, je moet dus 30 seconden gewoon puur in plank staan. Verder niks. Om aan de move te wennen. In level 2 en 3 doe je niks anders namelijk
Oud 18-05-2013, 11:38
Maaike.
Avatar van Maaike.
Maaike. is offline
Citaat:
Opdrukken in deze positie is ook HI-HALARISCH trouwens

[afbeelding]


Downward facing dog ofzoiets toch? Oh-jee
__________________
kak
Oud 18-05-2013, 11:39
Maaike.
Avatar van Maaike.
Maaike. is offline
Ik vind de superman en die wijdbenige hupsjes van level drie zo leuk
__________________
kak
Oud 18-05-2013, 11:42
Verwijderd
Citaat:
Opdrukken in deze positie is ook HI-HALARISCH trouwens

[afbeelding]


Dat is DE yoga-move. Pas wel op de stand van je schouders.
Oud 18-05-2013, 11:53
Verwijderd
Citaat:
Ik vind de superman en die wijdbenige hupsjes van level drie zo leuk
Ik mag nu 'creepen' in m'n hoofd zing ik Lonely Island

(Het is: op je handen en knieeen zitten, dan je knieeen een cm van de grond tillen en dan 4 ministapjes vooruit en weer terug enz.)
Oud 18-05-2013, 11:56
Verwijderd
Oh en in de warming up moet je dus die downward facing dog, dan je been de lucht in, dan dat been naar voren trekken (niet de grond aanraken ) voor je je knie optrekken (inmiddels sta je overeind) en dan naar achter zoals in de stretch van de cooling down. Vandaag masterde ik 'm voor het eerst zonder te sjoemelen of me ergens aan vast te grijpen omdat ik bijna op m'n bek ging
Oud 18-05-2013, 11:56
Verwijderd
Ik wil dat je ook level 3 doet Maaike Ik wil gelijk lopen met jou
Oud 18-05-2013, 12:20
Verwijderd
Citaat:
Oh en in de warming up moet je dus die downward facing dog, dan je been de lucht in, dan dat been naar voren trekken (niet de grond aanraken ) voor je je knie optrekken (inmiddels sta je overeind) en dan naar achter zoals in de stretch van de cooling down. Vandaag masterde ik 'm voor het eerst zonder te sjoemelen of me ergens aan vast te grijpen omdat ik bijna op m'n bek ging
Als je dit leuk vindt he, dan denk ik dat je jin-yoga of poweryoga (snelle fitte vorm van yoga) ook wel echt heel cool zou vinden.
Oud 19-05-2013, 16:39
Verwijderd
Ik spijbel vandaag Iets met een kater, moeder op visite en werken ;x.
Oud 19-05-2013, 18:53
Verwijderd
Ben er dit weekend nog niet aan toe gekomen, verhuisstress. Nog een week en dan is de verhuizing achter de rug en heb ik wat meer tijd!
Oud 20-05-2013, 11:07
Verwijderd
Koorts en ellende Wel geprobeerd vanochtend ( SLECHT IDEE) maar de warming up was al te veel. M'n bed in en fruitjes eten en hopen dat het snel voorbij is
Oud 20-05-2013, 21:14
Verwijderd
Getverdemme ik wil rippen
Oud 21-05-2013, 08:17
Verwijderd
Beterschap Sann!

Na de verhuizing komend weekend ga ik het echt weer oppakken. Nu werkt het echt niet, tussen de dozen en rommel door.
Oud 21-05-2013, 14:54
Verwijderd
Oke, fitter dan gister, dus ik ga vanavond weer een poging doen
Oud 23-05-2013, 09:42
Verwijderd
Wegens ziekte en algemene misére heb ik een week niks gedaan. Wel afgevallen, op miraculeuze wijze, ik zit nu in een ander tiental
Maar goed, ik moest eigenlijk nog 2 dagen van 30DS, maar om nou gelijk weer in level 3 te duiken. Dus ik ben vanmorgen begonnen met level 1 van Ripped. Was prima te doen, hoewel ik het bij circuit 3 wel zwaar kreeg, ik kan die anterior raises nog steeds écht níet

Ripped 1/30
Oud 23-05-2013, 09:43
Verwijderd
Oh en Bashira van Meltdown Yoga was er ook! En Jillian is idd leuk in Ripped, minder lievig. Ripped is denk ik ouder dan 30DS, heb het idee dat 30DS een nieuwere, meer toegankelijke versie van Ripped is.
Oud 23-05-2013, 09:46
Verwijderd
Oh yay, klaverhap ook begonnen aan ripped

Ik baal er echt van dat ik nu al 3!!! rips gemist heb en ik vrees dat het er vandaag ook nog niet in zit Niet alleen omdat ik rippen mis maar ook omdat het straks zo belachelijk zwaar wordt weer

En voor ander tiental, zo fijn <3
Oud 23-05-2013, 09:58
Verwijderd
Ja het is wel een mijlpaal maar een paar ons afgevallen hoor, ik zat de hele tijd net op de grens, maar toch, zo'n mooi gewicht heb ik sinds mijn vijftiende niet meer gehad ofzo

En ja zo stom, als je een paar dagen slackt merk je dat gelijk in je prestatie. welk level ben je nu bezig? pik je het meteen weer op where you left off?
Oud 23-05-2013, 10:04
Verwijderd
Citaat:
Ja het is wel een mijlpaal maar een paar ons afgevallen hoor, ik zat de hele tijd net op de grens, maar toch, zo'n mooi gewicht heb ik sinds mijn vijftiende niet meer gehad ofzo

En ja zo stom, als je een paar dagen slackt merk je dat gelijk in je prestatie. welk level ben je nu bezig? pik je het meteen weer op where you left off?
Hahaha zo fijn

Ik zit in level 3, ik hoop dat ik morgen fit genoeg ben (gister en eergister moest ik het in de warming-up al opgeven, vooral vanwege duizeligheid en je doet dus bijna alles op één been ) en ik ga gewoon heel hard bikkelen en verder waar ik gebleven ben. Ik was halverwege level 3, maar ik denk dat ik 'm gewoon een volle week ga doen, zodat ik 'm aan 't eind ook echt goed kan.
Oud 24-05-2013, 09:01
Verwijderd
ripped 2/30
Oud 25-05-2013, 16:03
Verwijderd
Goed, het is tijd om m'n titel weer waar te gaan maken

Wish me luck
Oud 25-05-2013, 16:17
Verwijderd
gl

ripped 3/30
Oud 25-05-2013, 16:37
Verwijderd
Omg lekkah

Het ging eigenlijk nog best heel goed Edit: of nou ja Ik kom nog lang niet met pro mee, maar dat kwam ik vorige week ook niet Weer een beetje meer evenwicht zoeken maar ik kwam nog helemaal mee, dus ik ga verder waar ik gebleven was

FIJNNN

Ripped 18/30.
Oud 25-05-2013, 17:42
Verwijderd
En ik vind dat er echt nog maar veel te weinig mensen mee doen

Jillian is SUPERBOOS OP JULLIE UMBERTO, PANCAKES, LIEVEHEERSBEEST, VOWEL EN IEDEREEN DIE IK NU VERGEET
Oud 25-05-2013, 17:43
Verwijderd
En ook op Maaike. omdat ze niet meer post ondanks dat ze nog braaf d'r shreds doet
Oud 25-05-2013, 19:53
Verwijderd
Jillian is niet boos op mij hoor, want ze weet dat ik heel veel workout heb gedaan met alle verhuisdozen.
Oud 26-05-2013, 00:05
Pancakes
Avatar van Pancakes
Pancakes is offline
__________________
Intergalactic proton powered electrical tentical advertising droids!
Oud 26-05-2013, 09:53
Verwijderd
ripped 4/30
Oud 26-05-2013, 11:26
Verwijderd
Ripped 19/30. Oeioeioei, toch een stuk meer spierpijn dan ik dacht, vooral het eerste level strength, mijn arme benen
Oud 26-05-2013, 12:27
Nemo
Avatar van Nemo
Nemo is offline
Wat een motiverend topic Ik ga ook even mee posten, want ik heb vanmorgen les 9 van Evy gelopen en het ging best lekker
__________________
*danst met bob the bear*
Oud 26-05-2013, 12:40
Verwijderd
Welkom Nemo

Ik ga dinsdag beginnen met Evy
Oud 27-05-2013, 08:56
Verwijderd
Ripped 20/30

Ik doe nog 2 keer level 3 en dan 8 keer level 4 en dan ben ik ook klaar met ripped

Ik had gister even foto's gemaakt en die vergeleken met die van toen ik klaar was met shredden en toen was ik al helemaal AMG IK ZIE ER ZO FUCKING GOED UIT en nu lach ik mezelf een beetje uit, want het is nog ZO VEEL BETER
Oud 27-05-2013, 11:28
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Ik ga weer meedoen! Vorige maand was ik een beetje vastgelopen met verhuizing, tijdelijk geen internet, heel veel klussen in de tuin en trainen op de fiets. Maar vandaag shred 2/30 gedaan, ik ben het nog niet verleerd .

En @sann: jij bent ook wel heel veel kwijt, ik hoop niet dat dat bij mij gaat gebeuren want dan is er niks van me over. Maar heb jij het idee dat het vooral door je verandering van eten komt of dat het shredden ook heel veel heeft gedaan?
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 27-05-2013, 11:46
Nemo
Avatar van Nemo
Nemo is offline
Citaat:
Welkom Nemo

Ik ga dinsdag beginnen met Evy
Dankjewel

En je bent zo actief bezig met shredden, dus ik denk dat Evy je ook prima gaat lukken! Vooral als je gewoon rustig aan begint
__________________
*danst met bob the bear*
Oud 27-05-2013, 15:07
Verwijderd
Citaat:
Ik ga weer meedoen! Vorige maand was ik een beetje vastgelopen met verhuizing, tijdelijk geen internet, heel veel klussen in de tuin en trainen op de fiets. Maar vandaag shred 2/30 gedaan, ik ben het nog niet verleerd .

En @sann: jij bent ook wel heel veel kwijt, ik hoop niet dat dat bij mij gaat gebeuren want dan is er niks van me over. Maar heb jij het idee dat het vooral door je verandering van eten komt of dat het shredden ook heel veel heeft gedaan?
Jaaa leuk

Ik denk dat het grotendeels door eten is hoor, toen ik begon met shredden begon ik ook met (serieus) lijnen. Jillan ( ) draagt natuurlijk wel d'r steentje bij, maar als je mijn resultaten vergelijkt met de rest dan komt het duidelijk door de kg's die eraf gaan en niet omdat ik een superterrorshredder ben (al ben ik dat natuurlijk ook )
Oud 28-05-2013, 10:05
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Vandaag shred 3/30 . Ging goed, maar kuitspierpijn nu . En ik ga nog spitten in de tuin en dansen vandaag.
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 28-05-2013, 10:29
Verwijderd
Ik heb vannacht over shredden gedroomd Het wil alleen nog niet helemaal terugkomen wat ik dan precies gedroomd heb.
Oud 28-05-2013, 11:52
Verwijderd
Na twee keer Evy had ik weer een lichamelijke dip, maar na volgende week maandag ga ik weer beginnen. Misschien dit weekend al.

.sann, hoe beviel de eerste keer?
Oud 28-05-2013, 12:19
Verwijderd
Ik ben nog niet geweest, ik zit te wachten op een telefoontje van papa en ik vind het kut als ik die mis, dus daar wacht ik op, daarna ga ik ervoor
Oud 28-05-2013, 15:11
Verwijderd
21/30, morgen laatste x level 3
Oud 28-05-2013, 20:57
Verwijderd
Zoooo en evy 1/27 Toch wel een ander soort inspanning, maar goed te doen
Oud 28-05-2013, 21:16
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
HAHAHA ik doe een buikspieryogadingestraining en behalve de dolfijn (plank, maar leunen op onderarmen), de gewone plank en de side plank, suggereert dame nu ook dat als ik het allemaal wel makkelijk vind, ik in de side plank ook natuurlijk het bovenste been in de lucht kan steken en m'n teen pakken
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 29-05-2013, 00:55
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Zoooo en evy 1/27 Toch wel een ander soort inspanning, maar goed te doen
Ik denk dat wandelen naar de AH @ Amsterdamse straatweg en terug ongeveer een gelijkwaardige inspanning is qua Kcal /hurrhurrr

Maar duursport is wel wat anders dan explosief; mij gaat dat laatste ook vele malen beter dan dan het eerste
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 29-05-2013, 06:47
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat wandelen naar de AH @ Amsterdamse straatweg en terug ongeveer een gelijkwaardige inspanning is qua Kcal /hurrhurrr

Maar duursport is wel wat anders dan explosief; mij gaat dat laatste ook vele malen beter dan dan het eerste
Ja weet ik, lekker belangrijk, je moet ergens beginnen.

Over 10 weken ren ik 5 km binnen een half uur, praten we dan verder /optimist.

Laatst gewijzigd op 29-05-2013 om 10:23.
Oud 29-05-2013, 09:23
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Over 10 weken ren ik 5 km binnen een half uur, praten we dan verder /optimist.
minstens!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 29-05-2013, 09:30
Verwijderd
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine 30 Day Shred EN MEER - deel 5
Verwijderd
500 22-08-2013 09:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:49.