Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-05-2013, 18:23
pixie
Avatar van pixie
pixie is offline
Duh, maar het hele argument dat ze eruit moeten ivm ontsteken is natuurlijk krom. Vraag maar eens rond aan oudere generaties, hoeveel van hen hun verstandskiezen nog hebben.

Neemt niet weg dat ik ze wel ga laten trekken. Over 3 jaar ofzo, als ik durf.
__________________
we may not enjoy living together, but dying together isn't going to solve anything...
Advertentie
Oud 20-05-2013, 18:24
Verwijderd
Ik moest, want die van mij zijn begonnen met en bleven daarna om de zoveel tijd ontsteken en ik had al een paar keer in een paar maanden een heftig koortshoofd gekregen daardoor. Ik wilde in eerste instantie niet, want ik dacht dat ze gewoon aan het doorkomen waren en daar wilde ik best doorheen, maar de tandarts heeft me toen uitgelegd dat dat niet ging gebeuren, dat ze gewoon zouden blijven zitten en blijven ontsteken voor jaren en jaren Ja toen was het van, sloop de boel er maar uit. En omdat ik er in één keer vanaf wou zijn en niet bij bewustzijn aan me gewrikt wou laten worden, heb ik ze (ik had er enkel onderaan) onder narcose laten verwijderen. En ik kreeg ze mee in een potje <3
Oud 20-05-2013, 18:25
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Duh, maar het hele argument dat ze eruit moeten ivm ontsteken is natuurlijk krom. Vraag maar eens rond aan oudere generaties, hoeveel van hen hun verstandskiezen nog hebben.

Neemt niet weg dat ik ze wel ga laten trekken. Over 3 jaar ofzo, als ik durf.
Het argument vraag maar eens rond aan de oudere generatie hoeveel er nog hun wijsheidstanden hebben, is even krom.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 20-05-2013, 18:26
Verwijderd
Citaat:
Als de kans heel groot is halen ze nog wel meerdere dingen weg. Als je 85% kans hebt dat een gezwel gaat zorgen voor complicaties of kanker nou ja dan laat je het ook niet zitten.
Hangt allemaal af van de variabelen natuurlijk.

Niet zo zwart-wit kijken
Mja, Angelina had 87 procent op borstkanker geloof ik. Daar begon ook iemand ook over, 'dus voor een kleine kans op kanker laat je jezelf verminken?' Nou ja, bijna 90 procent kans op kanker vind ik toch niet meer zo heel klein en ik snap dat je dan die keuze maakt. En dan hebben we het niet over iets dat je niet zo snel mist als een verstandskies of een blindedarm.

Maar preventief verwijderen van dingen waarbij er ooit een kans zou zijn op een ontsteking, pfoe. Ach ja.
Oud 20-05-2013, 18:29
pixie
Avatar van pixie
pixie is offline
Citaat:
Het argument vraag maar eens rond aan de oudere generatie hoeveel er nog hun wijsheidstanden hebben, is even krom.
Niet in mijn wereld. Het is gewoon een steekproef van de bevolking vóór de nieuwe tandartsen-pro-verstandskiezen-trekken-groepering aan de macht kwam.
Citaat:
Mja, Angelina had 87 procent op borstkanker geloof ik. Daar begon ook iemand ook over, 'dus voor een kleine kans op kanker laat je jezelf verminken?' Nou ja, bijna 90 procent kans op kanker vind ik toch niet meer zo heel klein en ik snap dat je dan die keuze maakt. En dan hebben we het niet over iets dat je niet zo snel mist als een verstandskies of een blindedarm.

Maar preventief verwijderen van dingen waarbij er ooit een kans zou zijn op een ontsteking, pfoe. Ach ja.
Bizar dat mensen dat dan opeens een veel moeilijkere keuze vinden, terwijl je je tetten niet eens gebruikt én ook nog eens best wel dood kan gaan aan borstkanker. Ah well... iedereen moet het zelf weten.
__________________
we may not enjoy living together, but dying together isn't going to solve anything...
Oud 20-05-2013, 18:35
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Niet in mijn wereld. Het is gewoon een steekproef van de bevolking vóór de nieuwe tandartsen-pro-verstandskiezen-trekken-groepering aan de macht kwam.

Bizar dat mensen dat dan opeens een veel moeilijkere keuze vinden, terwijl je je tetten niet eens gebruikt én ook nog eens best wel dood kan gaan aan borstkanker. Ah well... iedereen moet het zelf weten.
Naast het feit dat er tegenwoordig steeds meer mensen worden geboren zonder wijsheidstanden en dat je statistieken als zou upfucken is de medische wetenschap nog eens helemaal veranderd.
Natuurlijk zullen er waarschijnlijk tandartsen bijzitten die net iets te graag trekken, maar als er echt gegronde redenen zijn dan lijkt het me gewoon verstandig. Hoewel ik moet toegeven dat ontstekingen een iets minder goeie reden lijkt dan bijvoorbeeld nooit kunnen uitkomen en op andere tanden duwen.
Ik weet ook nog eens niet of er een serieus verschil is tussen Nederland en België qua hoe snel er wordt getrokken.

Tetten zijn een secundair geslachtskenmerk en voor veel vrouwen net iets belangrijker dan 4 extra tanden lijkt me. Veel grote ingreep ook. Oh en borstvoeding niet vergeten.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 20-05-2013, 18:37
Verwijderd
Ik zat een film te kijken en ik vroeg me een tijdje geleden af of er iets mis was gegaan met de opname, want ik kreeg opeens titelrollen te zien alsof de film net begon en we zaten er midden in. En het duurt allemaal zo lang. Het blijkt een miniserie te zijn, maar gewoon aan elkaar geplakt ofzo en film genoemd. Handig. Het verklaart wel waarom ik allemaal zo uitgebreid de levens van iedereen te zien kreeg. Het begint een beetje te vervelen intussen.
Oud 20-05-2013, 18:39
Verwijderd
Citaat:
De Telegraaf had het gisteren over 'de lichaampjes'. Gadverdamme.
Citaat:
Dat heb ik wel vaker gehoord ja. Het is bijna net zo erg als 'lijkjes'.
Citaat:
Skeletjes.
Citaat:
Overschotjes. ;x
Kadavertjes.
Oud 20-05-2013, 18:39
pixie
Avatar van pixie
pixie is offline
Maar je kan ze daarna mooier laten maken dan ze waren! En niet iedereen wil kinderen en de mensen die dat wél willen geven niet allemaal borstvoeding.

Steeds meer mensen geboren zonder verstandskiezen? Heb je daar een bron voor? Volgens mij klopt dat niet.
O, en tuurlijk is het verstandig kiezen te trekken als er een gegronde reden is.
__________________
we may not enjoy living together, but dying together isn't going to solve anything...
Oud 20-05-2013, 18:39
Verwijderd
Citaat:
Ik zat een film te kijken en ik vroeg me een tijdje geleden af of er iets mis was gegaan met de opname, want ik kreeg opeens titelrollen te zien alsof de film net begon en we zaten er midden in. En het duurt allemaal zo lang. Het blijkt een miniserie te zijn, maar gewoon aan elkaar geplakt ofzo en film genoemd. Handig. Het verklaart wel waarom ik allemaal zo uitgebreid de levens van iedereen te zien kreeg. Het begint een beetje te vervelen intussen.
Ze doen maar wat op die televisies van tegenwoordig!
Oud 20-05-2013, 18:40
Verwijderd
Citaat:
Mijn blindedarm is verwijderd, omdat hij ontstoken was, niet vanwege de kans dat hij ontstoken kon raken. Dan is mijn advies dus om jouw blindedarm gewoon zsm te laten verwijderen, want dan is hij in ieder geval nog niet ontstoken
Je kunt ook gewoon lezen wat je wil lezen . Meestal moeten ze eruit vanwege reden X. Dat kan zijn dat er te weinig ruimte is, dat kan zijn dat ze gewoon zo ontiegelijk scheef doorkomen dat dat nooit goed kan gaan of weet ik het. Dan is het gewoon wel zo verstandig om ze snel eruit te halen, want als ze er toch uit moeten, dan moet dat, dan maak je de kans op ontsteking in ieder geval klein. Als mijn blindedarm eruit moet vanwege reden X dan wil ik er hem ook zo snel mogelijk uit, dat lijkt me logisch. Ik heb het niet over dat je ze er maar uit moet jassen vanwege de kans op een ontsteking, ik zeg dat als ze er sowieso uit moeten vanwege een andere reden, je ze beter gewoon zo snel mogelijk eruit kan laten halen. Heb je sowieso geen gedoe met ontstekingen.

Ik bedoel, ik ken zat mensen bij wie er geen ruimte is en die dan dus gaan wachten en wachten omdat ze bang zijn, tot het punt dat die dingen ontstoken zijn. Ja, dan heb je er nog meer last van .
Oud 20-05-2013, 18:40
Verwijderd
Ik luisterde vandaag op de fiets Godspeed You Black Emperor en toen dacht ik 'hm, dit is me veel te vrolijk'. Dat is ook voor het eerst in de bestaansgeschiedenis van de band, denk ik.
Oud 20-05-2013, 18:41
pixie
Avatar van pixie
pixie is offline
Woei, en ik wilde enkel mijn tandartshaat spuien
__________________
we may not enjoy living together, but dying together isn't going to solve anything...
Oud 20-05-2013, 18:44
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Maar je kan ze daarna mooier laten maken dan ze waren! En niet iedereen wil kinderen en de mensen die dat wél willen geven niet allemaal borstvoeding.

Steeds meer mensen geboren zonder verstandskiezen? Heb je daar een bron voor? Volgens mij klopt dat niet.
O, en tuurlijk is het verstandig kiezen te trekken als er een gegronde reden is.
En niet iedereen wil zijn lichaam veranderen (iets kwijt geraken).
Zouden ze beter wel doen is in het algemeen veel beter voor de baby.

Mijn bron zijn een paar proffen van mij, maar ik kan niet direct een artikel vinden dat ik kan linken. Dus misschien waren ze inderdaad iets te voorbarig met hun uitspraken. http://www.livescience.com/27529-mis...dom-teeth.html
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 20-05-2013, 18:46
Verwijderd
Mijn tandarts zei het ook tegen mij volgens mij... maar goed, ook niet echt een goede bron
Oud 20-05-2013, 18:47
Verwijderd
En ik vind het wel jammer dat ik nu last heb van mijn benen. Was gisteren al, en ik verwachte het ook wel, maar het valt me toch tegen
Oud 20-05-2013, 18:50
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Woei, en ik wilde enkel mijn tandartshaat spuien
Oh ik heb niks tegen je hoor ik discussieer of probeer dat gewoon wel nog eens graag. Vooral nu ik zit te soggen.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 20-05-2013, 18:58
Verwijderd
Citaat:
Ze doen maar wat op die televisies van tegenwoordig!
Meh.
Oud 20-05-2013, 19:00
pixie
Avatar van pixie
pixie is offline
Citaat:
En niet iedereen wil zijn lichaam veranderen (iets kwijt geraken).
Zouden ze beter wel doen is in het algemeen veel beter voor de baby.

Mijn bron zijn een paar proffen van mij, maar ik kan niet direct een artikel vinden dat ik kan linken. Dus misschien waren ze inderdaad iets te voorbarig met hun uitspraken. http://www.livescience.com/27529-mis...dom-teeth.html
Hmzzz.. ja, dat artikel zegt enkel dat het een mutatie is die heel lang geleden voorkwam en nu ook. Maar je hebt ook een dergelijke mutatie/atavisme (pop-up van oude eigenschappen), waardoor mensen soms in plaats van 4 voortanden er maar 2 hebben. Dat zegt niet iets over een evolutie'richting' of iets dergelijks.
Natuurlijk zou het wel kunnen, als mensen doodgaan aan hun verstandskiezen en mensen met dat gen dat je ze niet krijgt significant meer kans hebben op (meer) nakomelingen, dat een dergelijk gen vaker voor gaat komen. Maar dat is niet het geval volgens mij.

Ik was ook aan het soggen, maar dit lijkt verdacht veel op studeren, dus ik ga mijn presentatie voor morgen maar eens afmaken
__________________
we may not enjoy living together, but dying together isn't going to solve anything...
Oud 20-05-2013, 19:01
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Hmzzz.. ja, dat artikel zegt enkel dat het een mutatie is die heel lang geleden voorkwam en nu ook. Maar je hebt ook een dergelijke mutatie/atavisme (pop-up van oude eigenschappen), waardoor mensen soms in plaats van 4 voortanden er maar 2 hebben. Dat zegt niet iets over een evolutie'richting' of iets dergelijks.
Natuurlijk zou het wel kunnen, als mensen doodgaan aan hun verstandskiezen en mensen met dat gen dat je ze niet krijgt significant meer kans hebben op (meer) nakomelingen, dat een dergelijk gen vaker voor gaat komen. Maar dat is niet het geval volgens mij.

Ik was ook aan het soggen, maar dit lijkt verdacht veel op studeren, dus ik ga mijn presentatie voor morgen maar eens afmaken
Ja bij mensen zeker niet meer lijkt me.

Ik heb ook een presentatie morgen. :boks:
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 20-05-2013, 19:52
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nou, ik weet niet meer wie er hier allemaal tegen me gezegd hebben dat verstandskiezen laten trekken best meevalt, maar bij mij was dat natuurlijk weer niet zo.

Vond de verdoving tegenvallen, en vervolgens kregen ze m'n onderste kies er niet uit. Er is best lang heel erg gewrikt en geboord. M'n wang is opgezwollen tot belachelijke proporties, kon niet eten, dus voelde me zwak, kreeg preventief antibiotica mee dat ik moest oplossen in water en kkgoor smaakte. De napijn viel op zich verder wel mee, maar dat kan ook komen door de 600 mg ibuprofen waar ik lekker m'n maag en lever mee verpest heb

Ben nu 4/5 dagen verder, en m'n wang is weer best geslonken, maar heb nog wel wat pijn en kan nog steeds nauwelijks eten.

En ik mag dus lekker nog een keer voor de andere kant, geen idee hoe ik dat ooit ga durven nu
Kut zeg, dat het zo tegenviel

Citaat:
Tetten zijn een secundair geslachtskenmerk en voor veel vrouwen net iets belangrijker dan 4 extra tanden lijkt me. Veel grote ingreep ook. Oh en borstvoeding niet vergeten.
In het geval van Angelina Jolie: zij heeft het BRCA-gen (meen ik me te herinneren), waarmee je niet alleen zoveel kans hebt op borstkanker, maar ook op eierstokkanker. Vaak worden de eierstokken dus ook verwijderd. Los van het feit dat het medisch gezien natuurlijk verstandig is zo'n operatie uit te laten voeren, gaat het dus emotioneel gezien wel om de twee dingen (nou ja, drie ) die je vrouw maken. Lijkt me duidelijk dat je het daar als vrouw moeilijk mee kan hebben.

Citaat:
waardoor mensen soms in plaats van 4 voortanden er maar 2 hebben
Hoi *zwaait*
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 20-05-2013, 19:59
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Nou, ik weet niet meer wie er hier allemaal tegen me gezegd hebben dat verstandskiezen laten trekken best meevalt, maar bij mij was dat natuurlijk weer niet zo.

Vond de verdoving tegenvallen, en vervolgens kregen ze m'n onderste kies er niet uit. Er is best lang heel erg gewrikt en geboord. M'n wang is opgezwollen tot belachelijke proporties, kon niet eten, dus voelde me zwak, kreeg preventief antibiotica mee dat ik moest oplossen in water en kkgoor smaakte. De napijn viel op zich verder wel mee, maar dat kan ook komen door de 600 mg ibuprofen waar ik lekker m'n maag en lever mee verpest heb

Ben nu 4/5 dagen verder, en m'n wang is weer best geslonken, maar heb nog wel wat pijn en kan nog steeds nauwelijks eten.

En ik mag dus lekker nog een keer voor de andere kant, geen idee hoe ik dat ooit ga durven nu
Tja, bij mij brak er een kies af die men er uit moest gaan peuteren, ik had toen ook een dikke kop en kreeg gewoon antibiotica en ibuprofen mee; relaxed was anders maar om nou te zeggen "boe hoe auw auw", nee, niet echt.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 20-05-2013, 20:01
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Bij moest er ook flink gezaagd worden, ook een stuk van m'n kaakbot af en de tweede keer werkte de verdoving niet genoeg en moest er twee keer bijverdoofd worden. Maar verder, ach. Ik was héél bang van tevoren, maar het is me enorm meegevallen. Bovendien naderhand flink gekoeld en m'n wangen ingesmeerd met arnica tegen de zwelling, nergens last van gehad.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 20-05-2013, 20:03
Verwijderd
Ik lig al in bed
Oud 20-05-2013, 20:03
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
ja, zo'n ingreep is altijd vervelend, maar als het enige is een dikke wang voor een paar dagen en niet/weinig kunnen eten dan is dat volgens mij behoorlijk normaal en is er verder weinig aan de hand. Als het naderhand bruut gaat ontsteken e.d. dan is het een ander verhaal.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 20-05-2013, 20:05
Verwijderd
Oh ja, dat kan ook nog ja.
Oud 20-05-2013, 20:09
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik was dit weekend bij m'n ouders en dat was weer even heel fijn <3 Even lekker labiel geweest samen met m'n moeder, voor me laten zorgen toen ik me gisteren ziek voelde en vandaag van m'n vader een portie pompoenrisotto en van m'n moeder een groot boeket seringen meegekregen
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 20-05-2013, 20:12
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Oja, en m'n moeder had gisteren boterkoek met maanzaad gemaakt. Nom nom.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 20-05-2013, 20:12
Verwijderd
Bij mij viel het heel erg mee eigenlijk, alleen viel ik flauw in de apotheek toen ik preventief pijnstillers ging halen
Oud 20-05-2013, 20:17
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
ik vond het vooral vervelend dat ik met een verdoofd gelaat al kwijlend nog bijna een half uur in de bus zat en niet echt doorhad dat de boel uit mn mond druppelde totdat een vrouw me er op wees
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 20-05-2013, 20:20
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
awkward
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 20-05-2013, 20:20
Verwijderd
Citaat:
Oja, en m'n moeder had gisteren boterkoek met maanzaad gemaakt. Nom nom.
nom
Oud 20-05-2013, 20:20
Verwijderd
Citaat:
Bij mij viel het heel erg mee eigenlijk, alleen viel ik flauw in de apotheek toen ik preventief pijnstillers ging halen
Waardoor dan? Pijn? Want dan was het niet meer preventief

Citaat:
ik vond het vooral vervelend dat ik met een verdoofd gelaat al kwijlend nog bijna een half uur in de bus zat en niet echt doorhad dat de boel uit mn mond druppelde totdat een vrouw me er op wees
Ik heb dat ook gehad, maar ik reed gelukkig zelf met de auto en kon gewoon thuis zitten morsen met glazen aan mijn lippen proberen te zetten. Scheve lip tot en met.
Oud 20-05-2013, 20:23
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
nom
Ik hou zoveel van maanzaad

Citaat:
Ik heb dat ook gehad, maar ik reed gelukkig zelf met de auto en kon gewoon thuis zitten morsen met glazen aan mijn lippen proberen te zetten. Scheve lip tot en met.
Ik vond het voelen alsof ik maar een halve lip had, dat de ene kant gewoon.. weg was
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 20-05-2013, 20:25
pixie
Avatar van pixie
pixie is offline
Citaat:
Bij mij viel het heel erg mee eigenlijk, alleen viel ik flauw in de apotheek toen ik preventief pijnstillers ging halen
Serieus? Ik ook!!
__________________
we may not enjoy living together, but dying together isn't going to solve anything...
Oud 20-05-2013, 20:25
Verwijderd
Citaat:
Waardoor dan? Pijn? Want dan was het niet meer preventief


Ik heb dat ook gehad, maar ik reed gelukkig zelf met de auto en kon gewoon thuis zitten morsen met glazen aan mijn lippen proberen te zetten. Scheve lip tot en met.
Nee, ik weet het dus niet zo goed, want pijn had ik niet echt.
Oud 20-05-2013, 20:26
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ik hou zoveel van manzaad
huhuhuhu
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 20-05-2013, 20:26
Verwijderd
Citaat:
Serieus? Ik ook!!
Boks!
Oud 20-05-2013, 20:28
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Jongens, als je moest kiezen. Als onderstaande afbeeldingen ansichtkaarten waren, welke zou je dan versturen?

Marc Quinn, 'Kate Moss'


Inez van Lamsweerde, 'Anastasia'
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 20-05-2013, 20:29
Verwijderd
Citaat:
Niet in mijn wereld. Het is gewoon een steekproef van de bevolking vóór de nieuwe tandartsen-pro-verstandskiezen-trekken-groepering aan de macht kwam.
Bizar dat mensen dat dan opeens een veel moeilijkere keuze vinden, terwijl je je tetten niet eens gebruikt én ook nog eens best wel dood kan gaan aan borstkanker. Ah well... iedereen moet het zelf weten.
Wtf, meen je dit?
Oud 20-05-2013, 20:32
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
huhuhuhu
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 20-05-2013, 20:37
Verwijderd
Citaat:
Ik vond het voelen alsof ik maar een halve lip had, dat de ene kant gewoon.. weg was
Inderdaad. Gewoon dat glas duwen tot er weerstand is en dan slurpen en kliederen terwijl de helft er terug uit loopt. Nou ja, zo ernstig was het niet maar het was wel raar en slurpig.

Citaat:
Nee, ik weet het dus niet zo goed, want pijn had ik niet echt.
Raar!

Citaat:
Jongens, als je moest kiezen. Als onderstaande afbeeldingen ansichtkaarten waren, welke zou je dan versturen?

Marc Quinn, 'Kate Moss'
[afbeelding]


Inez van Lamsweerde, 'Anastasia'
[afbeelding]
Ik vind de onderste heel mooi.
Oud 20-05-2013, 20:42
Verwijderd
Ben beetje bang, heb nu as we speak de ergste pijn sinds donderdag. Misschien had ik eigenlijk altijd al deze pijn, maar heb ik het telkens onderdrukt met die ibuprofen.
De laatste ibuprofen die ik heb genomen was 7 uur vanochtend. Heb toch maar weer een zakje genomen nu.
Maar ik weet niet of het al over zou moeten zijn nu.
Oud 20-05-2013, 20:44
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
geloof dat je daar best een week pijn aan kunt hebben...
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 20-05-2013, 20:50
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Stefenootje, als je je zorgen maakt morgen even bellen met de tandarts/het ziekenhuis. Misschien is het heel normaal en kunnen zij je geruststellen
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 20-05-2013, 20:51
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Mijn moeder heeft na het kiezen trekken ook nog een tijd redelijk wat pijn gehad. Bij haar kwam dat doordat er steeds voedselresten in de wonden kwamen en het stopte toen ze met een waterspuitje die resten weghaalde.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 20-05-2013, 20:51
Verwijderd
Citaat:
Stefenootje, als je je zorgen maakt morgen even bellen met de tandarts/het ziekenhuis. Misschien is het heel normaal en kunnen zij je geruststellen
Het helpt ook niet dat bijna alle verhalen op internet gaan van 'oh, na 2 dagen had ik nergens meer last van en ging ik alweer skydiven'.

Maarja, moet eigenlijk ook gewoon niet gaan zitten googelen natuurlijk

Citaat:
Mijn moeder heeft na het kiezen trekken ook nog een tijd redelijk wat pijn gehad. Bij haar kwam dat doordat er steeds voedselresten in de wonden kwamen en het stopte toen ze met een waterspuitje die resten weghaalde.
Ik eet al 4 dagen niet aan die kant, dus dat lijkt me sterk Heb ook een antibioticakuur gehad, dus voor ontsteking ben ik niet zo bang. Heb ook een paar keer met een lampje in mn mond gekeken, en vond het er (naar ik kan beoordelen) wel oke uitzien.
Oud 20-05-2013, 21:05
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Dat je Ajax en het Songfestival niet meekrijgt is nog te begrijpen, maar DIT beheerst al 2 weken lang elk nieuwsprogramma, krant en website Hoe krijg je het voor elkaar om er niet IETS over te lezen?
Ik kijk geen Nederlandse nieuwsprogramma's, en als ik een krant lees, lees ik alleen dingen die me interesseren. Misschien heb ik wel een krant in mijn handen gehad waar er een bericht over in stond, maar dan heb ik er overheen gelezen omdat het niet boeit.

Citaat:
ja, dat snap ik ook niet. Dit is toch gewoon comedy van Juul denk ik?
Nee. Ik snap niet waarom jullie zo overtuigd zijn dat iedereen dat soort dingen weet.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 20-05-2013, 21:09
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
geloof dat je daar best een week pijn aan kunt hebben...
Inderdaad, bij mij was het de eerste paar dagen nog goed dik en pas na dag 4 werd het minder, wat ik me er van herinner. Gewoon braaf de ibu's opgemaakt volgens mij.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 20-05-2013, 21:10
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Sterkte Stefenootje! En ik ken meerdere mensen die er flink lang last van hadden, kwam allemaal weer goed
__________________
Lariekoek en apekool!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:00.