Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2013, 23:49
Verwijderd
Goed bedtijd, morgen na 10.00 uur mag ik weer instorten

Kusjes.
Advertentie
Oud 24-05-2013, 00:07
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Wat is er nou weer ? Ik vond het juist wel leuk!
Daar gaat het niet om, schattepetatje. Alleen om het laatste woord.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 24-05-2013, 00:20
Verwijderd
Want er is iets mis met awesome? Ik kon zo snel gewoon niet het Nederlandse woord ervoor vinden
Oud 24-05-2013, 06:46
Verwijderd
Ja, want 'awesome' wordt gedefinieerd als 'something which inspires awe' en 'awe' is dit:

Citaat:
A feeling of reverential respect mixed with fear or wonder: "they gazed in awe at the small mountain of diamonds".
En no wai dat sturen bij een of ander studentenroeiclubje, hoe leuk ook, daaraan voldoet. Héél awesome nog wel

Maar goed, heel veel mensen gebruiken het verkeerd. Louis CK zegt het goed, vanaf 1:40:

Oud 24-05-2013, 06:58
Verwijderd
Tenminste, ik weet niet of dit Trimms en Absinthe's probleem met het woord is, maar het is wel 't mijne.
Oud 24-05-2013, 07:12
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Zeikerds
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 24-05-2013, 07:30
Verwijderd
Nagekeken en affff. Nu moet ik naar de bieb om te printen en ik voel me belabberd en ik wil niet en ik wil terug naar bed /zeik
Oud 24-05-2013, 07:32
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ga daarna terug naar bed
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 24-05-2013, 07:47
Verwijderd
yes laptopje doet hert weer.

en we krijgen nu nieuwe ramen en een voordeur, oma is hier gastvrouw spelen.
Oud 24-05-2013, 07:48
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oké jongens, ik ben best nerveus en dat vind ik een beetje idioot van mezelf
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 24-05-2013, 07:51
Verwijderd
wat moet je doen?
Oud 24-05-2013, 07:51
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
En het regent als een malle
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 24-05-2013, 07:51
Verwijderd
Hoe kun je het beste je laptoptoetsenbord schoonmaken?


Hier schijnt de zon als een malle.
Oud 24-05-2013, 07:53
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
wat moet je doen?
Eerste werkdag!

Ik ga maar eens weg aju.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 24-05-2013, 07:53
Verwijderd
Citaat:
Eerste werkdag!

Ik ga maar eens weg aju.
Succes en veel plezier!!!

Daag!!
Oud 24-05-2013, 08:32
Verwijderd
Citaat:
Hoe kun je het beste je laptoptoetsenbord schoonmaken?
Voorzichtig.
Oud 24-05-2013, 08:36
Verwijderd
met wat voor spul?

kan het met een wattenstaafje?
Oud 24-05-2013, 08:43
Verwijderd
Wat wil je schoonmaken? Rondom te toetsen? Of ónder de toetsen?

Rondom is met een wattenstaafje en uh, lauw zeepsop of wasbenzine wel schoon te krijgen. Met dat laatste een beetje oppassen; niet iedere coating of ieder materiaal houdt van wasbenzine. Terpentine en spiritus werken ook wel, maar ook daarmee een beetje uitkijken.
Oud 24-05-2013, 08:45
Verwijderd
rondom lukt me wel. tussen en onder de toetsen, was ik een beetje bang voor.


Dankjewel ik ga het met zeepsop proberen. dat gaat waarschijnlijk al mis bij mij. laat staan enge chemische troep middeltjes.
Oud 24-05-2013, 08:48
Verwijderd
Echt ónder de toetsen is misschien wat lastiger. Als je ze niet eenvoudig kan opwippen zou ik 't dan ook lekker laten zitten. Mocht een glas ranja jouw laptop gecrit hebben, zou ik 'm -als ik jou was- wegbrengen naar mensen die 't vaker gedaan hebben.
Oud 24-05-2013, 08:49
Verwijderd
Nee er zit geen ranja of andere drank. alleen koejeskruimels en heel veel stof.
Oud 24-05-2013, 08:51
Verwijderd
Als je die rommel niet ín je laptop kan blazen (even goed kijken) is een busje perslucht nog wel een idee. Hoewel je wel drie keer de hoofdprijs betaalt voor het briesje-uit-de-bus.
Oud 24-05-2013, 08:53
Verwijderd
oke thanks



het wordt een beetje koud zonder ramen in huis.
Oud 24-05-2013, 08:54
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Wow.



Dit is zo te zien meest agressief slechte product aller tijden.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 24-05-2013, 08:57
Verwijderd
Ja, het is wel huilen met de spreekwoordelijke pet op met de XBOX 1. Ik hoop voor die knullies dat ze op de E3 iedereen weg gaan blazen, vooralsnog lacht Sony zich de krullen van de buik. En dat gun ik Sony niet.
Oud 24-05-2013, 09:14
Verwijderd


Hier, een klassiekertje voor jullie.
Oud 24-05-2013, 09:21
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ha! Ik ga dit weekend naar huis! Mijn ouders komen sowieso vanmiddag en dan brengen ze me thuis en doen boodschappen voor me en morgen avond komt een vriendinnetje logeren en dan helpt ze me met koken enzo Ik heb er heel erg zin in en ook heel erg behoefte aan.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 24-05-2013, 09:28
Verwijderd
Leuk Snebbel



ik ga morgen naar Düsseldorf
Oud 24-05-2013, 09:34
Verwijderd
De centrale bank van Duitsland heet BuBa.
Oud 24-05-2013, 10:54
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ja, het is wel huilen met de spreekwoordelijke pet op met de XBOX 1. Ik hoop voor die knullies dat ze op de E3 iedereen weg gaan blazen, vooralsnog lacht Sony zich de krullen van de buik. En dat gun ik Sony niet.
Ik snap echt niet waarom die mensen zo moeten juichen terwijl die man alle zwaktes van 't apparaat opnoemt. Zit je daar een beetje tv te kijken, vraagt iemand onschuldig "what's on HBO," schakelt ie over naar HBO. Zeg je "Oh, I have to call mom tomorrow," belt ie meteen je moeder. En je kunt het ook gewoon NIET UITZETTEN. Dat ding gaat een constante irritatie in je huis worden.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 24-05-2013, 10:59
Verwijderd
Citaat:
Ik snap echt niet waarom die mensen zo moeten juichen terwijl die man alle zwaktes van 't apparaat opnoemt. Zit je daar een beetje tv te kijken, vraagt iemand onschuldig "what's on HBO," schakelt ie over naar HBO. Zeg je "Oh, I have to call mom tomorrow," belt ie meteen je moeder. En je kunt het ook gewoon NIET UITZETTEN. Dat ding gaat een constante irritatie in je huis worden.
Blijkbaar is de 'activator' (bij een gebrek aan 'n beter woord) 'XBOX', dus ik denk dat dát wel meevalt. Wat mij natuurlijk een doorn in het oog is -en voor iedereen zou moeten zijn-; het ding luistert áltijd, of er nou een trigger valt of niet. Lekker, met o.a. de Patriot Act nog steeds alive and kicking.



Oud 24-05-2013, 11:04
Itai
Itai is offline
Hallo allemaal,

ik moet voor mijn afstudeer scriptie 150 mensen werven die zich inschrijven voor de site www.ikbeneenvervelendespammer.nl mensen hoeven zich alleen maar in te schrijven zonder dat ze spam krijgen of iets dergelijks. een keer per 2 weken krijgen ze een mailtje als er een product wordt aangeboden, dan kunnen ze zelf beslissen om ook er iets mee te doen? zou jij je miss willen inschrijven en aan colega's/vrienden kunnen vragen of zij dat ook zouden willen doen? zou je me heel erg mee helpen!

alvast bedankt!

Laatst gewijzigd op 24-05-2013 om 14:13.
Oud 24-05-2013, 11:09
Verwijderd
Je krijgt dus geen spam, maar eens per twee weken spam?
Oud 24-05-2013, 12:07
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Blijkbaar is de 'activator' (bij een gebrek aan 'n beter woord) 'XBOX', dus ik denk dat dát wel meevalt.
In die demonstratie reageert ie gewoon op iedere opdracht die die man geeft, ook als ie er geen XBOX zegt. Misschien onthoudt ie het een paar minuten als je XBOX zegt?

Maar goed, voice command is sowieso onzin. En dat gezwaai met die armen voor je scherm al helemaal. Mep je een vlieg van de tafel, zit je opeens in een ander menu.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 24-05-2013, 12:09
Verwijderd
er zitten allemaal vreemde mannen te werken op alle verdiepingen en ik ben alleen thuis nu. Minoes is boven
Oud 24-05-2013, 12:26
Verwijderd
Citaat:
In die demonstratie reageert ie gewoon op iedere opdracht die die man geeft, ook als ie er geen XBOX zegt. Misschien onthoudt ie het een paar minuten als je XBOX zegt?

Maar goed, voice command is sowieso onzin. En dat gezwaai met die armen voor je scherm al helemaal. Mep je een vlieg van de tafel, zit je opeens in een ander menu.
Mhm, that would make sense. Of dat ze de activator-timeout omhoog gezet hebben, of misschien zelfs uit. Voor de presentatie. Wat ik me afvraag is hoeveel 'activators' er in zitten waar men geen weet van heeft, maar dat is slechts het aluhoedje in mij.

En inderdaad; voice- en gesturecontrol vind ik ook totaal niet spannend. Doe mij dan maar een mind-machine interface voor de éckte revolutie in besturing van apparatuur
Oud 24-05-2013, 12:40
Verwijderd
er gebeurde net iets heel bizars. rent mijn beste vriendin het huis binnen legt een blaadje neer en rent weer naar buiten. Ze zei alleen: doei brenda ik ben weer weg.
Oud 24-05-2013, 13:08
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
er gebeurde net iets heel bizars. rent mijn beste vriendin het huis binnen legt een blaadje neer en rent weer naar buiten. Ze zei alleen: doei brenda ik ben weer weg.
Misschien staat er iets op het blaadje.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 24-05-2013, 13:09
Verwijderd
Ja daar staat iets op. een uitnodiging voor een examen feest.
Oud 24-05-2013, 13:29
Verwijderd
Gisteren keek ik eindelijk de (niet meer zo) nieuwe GoT ep en ik vind alle verhaallijnen zo leuk nu <3
helaas nog maar twee afleveringen dit seizoen
Oud 24-05-2013, 13:30
Verwijderd
ik moet gewoon de boeken gaan lezen
Oud 24-05-2013, 13:35
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ja zo jammer he, dat er altijd maar 10 per seizoen zijn
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 24-05-2013, 13:39
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik had het laatst met een collega over GoT -hij is overduidelijk homo- en hij vertelde vol enthousiasme hoe blij hij was met de homoseksscene waar je ook vanalles zag een paar eps geleden
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 24-05-2013, 13:48
Verwijderd
Free Record Shop is failliet

JA IK KOOP NOG CD'S EN DVD'S
Cd's niet bij de FRS, maar toch..
Oud 24-05-2013, 13:49
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ze gaan misschien nog een doorstart maken.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 24-05-2013, 13:50
Verwijderd
Oh, dat had ik gemist. Lees weer niet verder dan m'n neus lang is
Oud 24-05-2013, 13:52
Verwijderd
Citaat:
Ik heb even een geavanceerde zoek gedaan om te zien hoe vaak ik 't gebruik...Vaak. Sorry Mink.
Ai ai ai ai
Oud 24-05-2013, 13:53
Verwijderd
Citaat:
Free Record Shop is failliet

JA IK KOOP NOG CD'S EN DVD'S
Cd's niet bij de FRS, maar toch..
Awh, echt? Die online budget- c.q. actiebakken in combinatie met IMDB of Rotten Tomatoes was altijd zo fijn
Oud 24-05-2013, 13:54
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik had het laatst met een collega over GoT -hij is overduidelijk homo- en hij vertelde vol enthousiasme hoe blij hij was met de homoseksscene waar je ook vanalles zag een paar eps geleden
Mijn broer vertelde laatst dat hij zich zo stoort aan de geschoren piemels in GoT. Toen riep zijn dochtertje: " Er bestaan helemaal geen geschoren piemels!!"
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:57.