Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-05-2013, 19:25
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ik vind van niet, tenzij ik mag kiezen op wie ze hem richten.
Je bent veel te menslievend voor deze wereld
Advertentie
Oud 28-05-2013, 19:27
Verwijderd
Citaat:
Je bent veel te menslievend voor deze wereld
Mijn voorkeursdoelwit is anders zwangere vrouwen en kinderen!
Oud 28-05-2013, 19:29
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik heb nog mee-'gedemonstreerd' tegen de invoering van de Tweede Fase. Domme rel-VMBO'ertjes die niks te zoeken hadden op de staking zaten eerst heel stoer de ME uit te dagen, vervolgens renden ze broekpoepend weg omdat ze bijna vertrappeld werden door de paarden.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 28-05-2013, 19:29
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Mijn voorkeursdoelwit is anders zwangere vrouwen en kinderen!
Zo ken ik je weer
Oud 28-05-2013, 19:32
Verwijderd
Citaat:
Ik heb nog mee-'gedemonstreerd' tegen de invoering van de Tweede Fase. Domme rel-VMBO'ertjes die niks te zoeken hadden op de staking zaten eerst heel stoer de ME uit te dagen, vervolgens renden ze broekpoepend weg omdat ze bijna vertrappeld werden door de paarden.
Sowieso; als je IQ hoger is dan je schoenmaat ga je toch geen ME uitdagen. De tering.
Oud 28-05-2013, 19:36
Verwijderd
Ik vind ME'ers niet zo lief. Politieagenten wel, overigens, behalve van die potige politieagentes die een beetje machtsgeil zijn.
Oud 28-05-2013, 19:38
Verwijderd
Citaat:
Mijn voorkeursdoelwit is anders zwangere vrouwen en kinderen!
noooo niet de lekkere zwangertjesssss
Oud 28-05-2013, 19:39
Verwijderd
er waren laatst een flink stel lekkere ME'ers in de straat hier achter en eentje was zo heet dat ik allemaal domme dingen zat uit te kramen tegen hem :')
Oud 28-05-2013, 19:40
Verwijderd
Citaat:
Ik vind ME'ers niet zo lief. Politieagenten wel, overigens, behalve van die potige politieagentes die een beetje machtsgeil zijn.
Helemaal qft.
Oud 28-05-2013, 19:42
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
er waren laatst een flink stel lekkere ME'ers in de straat hier achter en eentje was zo heet dat ik allemaal domme dingen zat uit te kramen tegen hem :')
Dit, ja. Mannen in uniform met AUTORITEIT. Rrr.
Oud 28-05-2013, 19:44
Verwijderd
Ik vind ME'ers helemaal geen autoriteit uitstralen, alleen frustratie en compensatiedrang. Ik denk dat als je de gemiddelde penislengte van politiemachten per afdeling zou opmeten, dat de ME'ers dan letterlijk en figuurlijk aan het kortste eind zouden trekken.
Oud 28-05-2013, 19:45
Verwijderd
Citaat:
noooo niet de lekkere zwangertjesssss
Ik zal er een paar bewaren voor je
Oud 28-05-2013, 19:46
Verwijderd

ik vind ze vooral agressief en meedogenloos. Maar die ik zag was een schatje hoor.
Oud 28-05-2013, 19:48
Verwijderd
Citaat:
Ik vind ME'ers helemaal geen autoriteit uitstralen, alleen frustratie en compensatiedrang. Ik denk dat als je de gemiddelde penislengte van politiemachten per afdeling zou opmeten, dat de ME'ers dan letterlijk en figuurlijk aan het kortste eind zouden trekken.

Ja, ik denk ook altijd een beetje dat het lelijke zwetende jochies zijn die kicken op de macht die ze nu eindelijk hebben.
Oud 28-05-2013, 19:50
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Nou, als het ME vs. een stel krakertjes is, ben ik voor de ME hoor. Er zullen erbij zitten die hun agressie willen botvieren op alles en iedereen dat beweegt, maar de ME is soms nu eenmaal nodig tegen volk dat niet wil luisteren.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 28-05-2013, 19:51
Verwijderd
Het zijn ook gewoon politieagenten die een cursus van 4 weken hebben gevolgd en dit naast hun normale werk doen, he. Hobbyisten.
Oud 28-05-2013, 19:52
Verwijderd
Citaat:
Nou, als het ME vs. een stel krakertjes is, ben ik voor de ME hoor. Er zullen erbij zitten die hun agressie willen botvieren op alles en iedereen dat beweegt, maar de ME is soms nu eenmaal nodig tegen volk dat niet wil luisteren.
Ik maak liever de vergelijking met voetbalhooligans dan met krakers in dezen.
Oud 28-05-2013, 19:53
Verwijderd
Citaat:
Het zijn ook gewoon politieagenten die een cursus van 4 weken hebben gevolgd en dit naast hun normale werk doen, he. Hobbyisten.
Ja, en dit is hun uitlaatklep.
Oud 28-05-2013, 19:54
Verwijderd
Citaat:
Ik vind ME'ers helemaal geen autoriteit uitstralen, alleen frustratie en compensatiedrang. Ik denk dat als je de gemiddelde penislengte van politiemachten per afdeling zou opmeten, dat de ME'ers dan letterlijk en figuurlijk aan het kortste eind zouden trekken.
Mwah, ik denk dat dát wel meevalt eigenlijk. Hoewel er vast van overcompenserende frustraatjes tussen zitten. Ik vind het wel knap, zelfs. Het lijkt me een behoorlijk veeleisende baan, tussen de oren.
Oud 28-05-2013, 19:56
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik maak liever de vergelijking met voetbalhooligans dan met krakers in dezen.
Ja, voetbalhooligans zijn nog meer tuig. Maar die krakers van dat Ubicapand die autobanden in brand steken en zitten te rellen omdat ze niet weg willen als hen dat verzocht wordt, zijn ook geen lieverdjes.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 28-05-2013, 19:56
Verwijderd
Citaat:
Mwah, ik denk dat dát wel meevalt eigenlijk. Hoewel er vast van overcompenserende frustraatjes tussen zitten. Ik vind het wel knap, zelfs. Het lijkt me een behoorlijk veeleisende baan, tussen de oren.
Ik hoor graag van je terug na je eerstvolgende noemenswaardige aanvaring met de ME.
Oud 28-05-2013, 19:57
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik denk dat het ook best meevalt om er een keer mee weggespoten (...) te worden. Als je gaat demonstreren om het een keer mee te maken moet dat eigenlijk wel onderdeel van de ervaring zijn, vind ik. Dat, of de ME, of politie te paard. En traangas.
Dude
Citaat:
Misschien komen we Kutger van Kankercum wel tegen Pheebs
Ik vind hem leuk
Citaat:
er waren laatst een flink stel lekkere ME'ers in de straat hier achter en eentje was zo heet dat ik allemaal domme dingen zat uit te kramen tegen hem :')
Hahahaha
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 28-05-2013, 19:59
Verwijderd
Citaat:
Ik zal er een paar bewaren voor je
Drijf ze samen, allemaal zwangertjes op een hoop voor Pip ^^
Oud 28-05-2013, 20:00
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Proximale tubulus contortus. Hebben ze daar geen andere naam voor kunnen verzinnen, zoals de Lis van Henle, ofzo Dat kun je tenminste onthouden.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 28-05-2013, 20:02
Verwijderd
Citaat:
Ik hoor graag van je terug na je eerstvolgende noemenswaardige aanvaring met de ME.
Ergens lijkt het me niet waarschijnlijk dat ik een kusje van de ME krijg
Oud 28-05-2013, 20:05
Verwijderd
Citaat:
Ja, voetbalhooligans zijn nog meer tuig. Maar die krakers van dat Ubicapand die autobanden in brand steken en zitten te rellen omdat ze niet weg willen als hen dat verzocht wordt, zijn ook geen lieverdjes.
Dat is natuurlijk waar.
Oud 28-05-2013, 20:06
Verwijderd
Citaat:
noooo niet de lekkere zwangertjesssss
Laatst zag ik nog een fraai drachtig exemplaar waggelen en dacht 'Ah, zonde dat Pip dit niet kan aanschouwen.'
Oud 28-05-2013, 20:07
Verwijderd
Citaat:
Ergens lijkt het me niet waarschijnlijk dat ik een kusje van de ME krijg
Nee, maar van een afstandje toekijken hoe ze nietsvermoedende mensen in de nieren rammen met een wapenstok maakt ook best indruk.
Oud 28-05-2013, 20:09
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik maak liever de vergelijking met voetbalhooligans dan met krakers in dezen.
Dit ja. Maar misschien heb ik soms een beetje een vertekend beeld van krakers, daar mijn moeder en veel van haar vrienden krakers waren in de jaren '70
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 28-05-2013, 20:10
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik was de enige die op kwam dagen bij de yogales. Dus toen hebben gefrustreerde lerares en ik eerst heel veel geketst en thee gedronken en daarna trakteerde ze me op een ijsje
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 28-05-2013, 20:11
Verwijderd
Citaat:
Nee, maar van een afstandje toekijken hoe ze nietsvermoedende mensen in de nieren rammen met een wapenstok maakt ook best indruk.
Hm, ja. Ingrijpen is dan ook geen bijster goede zet, natuurlijk.
Oud 28-05-2013, 20:12
Verwijderd
Ik heb het idee dat Noedel krakers vooral kent van GeenStijl. Al ben ik 't met die laatste post verder ook wel eens, hoor. Tuig heb je overal.
Oud 28-05-2013, 20:12
Verwijderd
Citaat:
Ik heb nog mee-'gedemonstreerd' tegen de invoering van de Tweede Fase. Domme rel-VMBO'ertjes die niks te zoeken hadden op de staking zaten eerst heel stoer de ME uit te dagen, vervolgens renden ze broekpoepend weg omdat ze bijna vertrappeld werden door de paarden.
Sorry hoor, maar jij ging heel stoer op de foto met alle vernielingen terwijl je daar niks mee van doen had, dus wie is hier nu de domme rellert die er niks te zoeken heeft, kusjes
Oud 28-05-2013, 20:13
Verwijderd
Ik hoorde net een verhaal over iemand die haar moeder ging bellen tijdens een etentje om te vragen of ze weleens lamsvlees had gegeten en of ze dat luste. Ze is ruim 25.
Oud 28-05-2013, 20:13
Verwijderd
Citaat:
Sorry hoor, maar jij ging heel stoer op de foto met alle vernielingen terwijl je daar niks mee van doen had, dus wie is hier nu de domme rellert die er niks te zoeken heeft, kusjes
Girlfriend crits you for inconceivable amounts of damage, you die
Oud 28-05-2013, 20:14
Verwijderd
Citaat:
Sorry hoor, maar jij ging heel stoer op de foto met alle vernielingen terwijl je daar niks mee van doen had, dus wie is hier nu de domme rellert die er niks te zoeken heeft, kusjes
Oud 28-05-2013, 20:15
Verwijderd
Citaat:
Ik hoorde net een verhaal over iemand die haar moeder ging bellen tijdens een etentje om te vragen of ze weleens lamsvlees had gegeten en of ze dat luste. Ze is ruim 25.
Noeste levensgenieter die wel van een gokje houdt, dus
Oud 28-05-2013, 20:16
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik heb het idee dat Noedel krakers vooral kent van GeenStijl. Al ben ik 't met die laatste post verder ook wel eens, hoor. Tuig heb je overal.
Ja, ik ken ze niet persoonlijk, maar ik denk dat er maar weinig zijn die echt nobele idealen hebben zoals 'leegstand voorkomen'.

Overigens kom ik niet op GeenStijl.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 28-05-2013, 20:17
Verwijderd
Citaat:
Dit ja. Maar misschien heb ik soms een beetje een vertekend beeld van krakers, daar mijn moeder en veel van haar vrienden krakers waren in de jaren '70
Ik ken(de) heel wat prima krakers, ook nu nog.
Oud 28-05-2013, 20:19
Verwijderd
Citaat:
Laatst zag ik nog een fraai drachtig exemplaar waggelen en dacht 'Ah, zonde dat Pip dit niet kan aanschouwen.'
aaah waggelend ook echt. Dan zijn ze op hun best
Oud 28-05-2013, 20:19
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het idee dat Noedel krakers vooral kent van GeenStijl. Al ben ik 't met die laatste post verder ook wel eens, hoor. Tuig heb je overal.
Inderdaad ja, brr
Oud 28-05-2013, 20:20
Verwijderd
Citaat:
Ik hoorde net een verhaal over iemand die haar moeder ging bellen tijdens een etentje om te vragen of ze weleens lamsvlees had gegeten en of ze dat luste. Ze is ruim 25.
Oh my
Oud 28-05-2013, 20:21
Verwijderd
Voor de mensen die geinteresseerd zijn in een update: nog steeds geen primaire tumor gevonden, wel nog meer uitzaaiingen in long, bijnier en amandelen. Amandel wordt eruit gehaald, verder meer onderzoeken en hopelijk dinsdag dan wel een een uitslag waar de primaire tumor zit. Tot die tijd kan er ook niet echt een behandelplan of vooruitzicht gegeven worden.

Nu ga ik hardlopen. Haha.
Oud 28-05-2013, 20:22
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik ken ze niet persoonlijk, maar ik denk dat er maar weinig zijn die echt nobele idealen hebben zoals 'leegstand voorkomen'.
Ik ken er heel veel en kan je zodoende vertellen dat je ongelijk hebt, maar ik vermoed dat je het leuker vindt om Rutger-stylo 'hurrr fiese krakers' te doen, dus ik denk niet dat het veel nut heeft.
Oud 28-05-2013, 20:23
Verwijderd
Citaat:
aaah waggelend ook echt. Dan zijn ze op hun best
Alsof het peren zijn.
Oud 28-05-2013, 20:23
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik ken er heel veel en kan je zodoende vertellen dat je ongelijk hebt, maar ik vermoed dat je het leuker vindt om Rutger-stylo 'hurrr fiese krakers' te doen, dus ik denk niet dat het veel nut heeft.
Nah, waar zie je me voor aan Ik heb alleen wat tegen tuigkrakers die rellen als ze eruitgezet worden. Krakers die ook echt weggaan als hen dat verzocht wordt (en de boel netjes achterlaten) heb ik niks op tegen.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 28-05-2013, 20:24
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Voor de mensen die geïnteresseerd zijn in een update: nog steeds geen primaire tumor gevonden, wel nog meer uitzaaiingen in long, bijnier en amandelen. Amandel wordt eruit gehaald, verder meer onderzoeken en hopelijk dinsdag dan wel een een uitslag waar de primaire tumor zit. Tot die tijd kan er ook niet echt een behandelplan of vooruitzicht gegeven worden.

Nu ga ik hardlopen. Haha.
Meh, rotnieuws steeds
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 28-05-2013, 20:24
Verwijderd
Citaat:
Oh my
Oke, nog eentje dan uit datzelfde verhaal: (ging over een weekendje weg waar ik goddank niet bij aanwezig was)

's avonds gingen ze uit, en na een hele tijd ging die vriendin waar ik net was dan maar drankjes bestellen voor iedereen, want het scheen anders niet te gaan gebeuren. Vervolgens zijn ze daar iets van 2,5 uur geweest, zonder dat iemand verder nog drinken ging bestellen. En dit zijn allemaal mensen met een baan hè, geen studenten ofzo.

/roddelcircuit
Oud 28-05-2013, 20:25
Verwijderd
Hm. Ik zat even totaal niet op te letten, maar dit is gewoon hartstikke rotnieuws dus, Sann..

Laatst gewijzigd op 28-05-2013 om 20:35.
Oud 28-05-2013, 20:29
Verwijderd
Citaat:
Oke, nog eentje dan uit datzelfde verhaal: (ging over een weekendje weg waar ik goddank niet bij aanwezig was)

's avonds gingen ze uit, en na een hele tijd ging die vriendin waar ik net was dan maar drankjes bestellen voor iedereen, want het scheen anders niet te gaan gebeuren. Vervolgens zijn ze daar iets van 2,5 uur geweest, zonder dat iemand verder nog drinken ging bestellen. En dit zijn allemaal mensen met een baan hè, geen studenten ofzo.

/roddelcircuit
Wat een sufkutten
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:39.