Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-05-2013, 09:51
Verwijderd
Oh ja boeken, ik hoorde dat Khaled Hosseini een nieuwe heeft! Iets met een echo in de bergen ;x
Advertentie
Oud 31-05-2013, 09:52
Hazel
Hazel is offline
Ik ben net begonnen in Tonio (lekker laat ja) en ik vind het tot nu toe goed.
Oud 31-05-2013, 09:53
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik lees deel 2 van GoT.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 31-05-2013, 09:55
Verwijderd
Citaat:
Ik lees deel 2 van GoT.
Ah ik ben nog halverwege het eerste boek.
Vind jij ook dat de leeservaring minstens net zo fijn is als het kijken van de serie?
Eigenlijk is dat altijd wel zo, maar ik had het niet verwacht omdat de serie zo subliem is.
Oud 31-05-2013, 09:57
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ah ik ben nog halverwege het eerste boek.
Vind jij ook dat de leeservaring minstens net zo fijn is als het kijken van de serie?
Eigenlijk is dat altijd wel zo, maar ik had het niet verwacht omdat de serie zo subliem is.
Heel fijn ja maar ik heb wel zo mijn voorkeurspersonages, sommige hoofdstukken vin ik daarom leuker dan andere.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 31-05-2013, 11:34
Verwijderd
Citaat:
Ik ben nu 'Ventoux' aan het lezen van Bert Wagendorp, over 5 vrienden die 30 jaar na hun eerste fietsbeklimming van de Mont Ventoux, dat nog een keer gaan doen. Gaat vooral over de vriendschap geloof ik en dus ook een beetje over wielrennen. Het boek werd aangeraden in DWDD en het klonk wel tof, maar ik ben er pas net in begonnen.
Oh ja! Dat heb ik ook gezien en het maakte mij nieuwsgierig. Thanks voor de reminder
Oud 31-05-2013, 11:35
Verwijderd
Citaat:
Ik ben net begonnen in Tonio (lekker laat ja) en ik vind het tot nu toe goed.
Ik heb überhaupt nog nooit iets van A.f.t.h van der Heijden (zo?) gelezen
Oud 31-05-2013, 11:36
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ook niet
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 31-05-2013, 12:09
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Ah ik ben nog halverwege het eerste boek.
Vind jij ook dat de leeservaring minstens net zo fijn is als het kijken van de serie?
Eigenlijk is dat altijd wel zo, maar ik had het niet verwacht omdat de serie zo subliem is.
Ik vind de serie goed maar de boeken vele malen beter
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 31-05-2013, 12:12
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ik heb überhaupt nog nooit iets van A.f.t.h van der Heijden (zo?) gelezen
Ik hiervoor ook niet, maar door die aflevering van College Tour waarin hij vertelt over het boek ben ik overstag gegaan.
Oud 31-05-2013, 12:17
Verwijderd
Ik heb dus nog genoeg te doen
Oud 31-05-2013, 13:26
Verwijderd
3 van mijn sims zijn overleden aan brand.
Oud 31-05-2013, 14:07
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Heb je de boel in brand gestoken en de deur weggehaald?
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 31-05-2013, 15:01
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
De lengte van deze pagina blijft me verbazen: http://en.wikipedia.org/wiki/Toilet_paper_orientation
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 31-05-2013, 15:08
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik vond Tonio heel mooi
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 31-05-2013, 15:09
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
de taxi is al drie kwartier te laat. Ik wil naar huissss!
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 31-05-2013, 15:10
Hazel
Hazel is offline
Er is een nieuwe burritotent in Amsterdam en ik ben al de hele dag aan het ponderen of ik een burrito zal halen.
Oud 31-05-2013, 15:10
Verwijderd
Ik heb Tonio niet gelezen, ik weet niet waarom
Oud 31-05-2013, 15:13
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Ik heb Tonio niet gelezen, ik weet niet waarom
Het kan nog steeds!
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 31-05-2013, 15:14
Verwijderd
Ja! Ik was me alleen aan het afvragen waarom niet, maar het is me niet geheel duidelijk. Ik heb best vaak bij de top-20 tafel in de boekenwinkel gestaan en dan toch maar een andere gepakt
Oud 31-05-2013, 15:19
Verwijderd
Citaat:
Er is een nieuwe burritotent in Amsterdam en ik ben al de hele dag aan het ponderen of ik een burrito zal halen.
Ponderen.
Oud 31-05-2013, 15:43
Verwijderd
Zeg Uice danwel Turk, daar ik me niet kan voorstellen dat je éckt into afslankpillen bent heb ik het vermoeden dat je Twitter-account ergens door misbruikt wordt.
Oud 31-05-2013, 15:55
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Zeg Uice danwel Turk, daar ik me niet kan voorstellen dat je éckt into afslankpillen bent heb ik het vermoeden dat je Twitter-account ergens door misbruikt wordt.
Nog steeds? Heb vanmiddag het wachtwoord veranderd.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 31-05-2013, 16:01
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Nou, met een uur vertraging toch mijn bed bereikt! En de verpleegkundige die mij mijn medicijnen meegaf vond het grappig om ze te tellen. Voor twee keer avond en twee keer ochtendmedicatie, 27 pillen
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 31-05-2013, 16:04
Hazel
Hazel is offline
Jemig Snebbel. Ik ben best benieuwd wat voor medicatie dat dan is
Oud 31-05-2013, 16:05
Verwijderd
Haha wat, heeft Uice een twitteraccount?
Oud 31-05-2013, 16:06
Hazel
Hazel is offline
Dat wist ik ook niet. Leuke tweets ook nog. Ik zie allemaal dingen waar ik het over wil hebben.
Oud 31-05-2013, 16:10
Verwijderd
Jeetje, dat is echt veel Snebbeltje. Maar als je daarmee zo gezond mogelijk bent/wordt, is het het waard toch?
Oud 31-05-2013, 16:10
Verwijderd
Citaat:
Nou, met een uur vertraging toch mijn bed bereikt! En de verpleegkundige die mij mijn medicijnen meegaf vond het grappig om ze te tellen. Voor twee keer avond en twee keer ochtendmedicatie, 27 pillen
Een van mijn cliënten krijgt ook 's ochtends elf pillen en 's avonds zeven, daar zit ook echt een shitload aan anti-epileptica bij.
Citaat:
Jemig Snebbel. Ik ben best benieuwd wat voor medicatie dat dan is
Ik ook
Oud 31-05-2013, 16:15
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Jeetje, dat is echt veel Snebbeltje. Maar als je daarmee zo gezond mogelijk bent/wordt, is het het waard toch?
absoluut! En pm voor MargotTenenbaum en Ingegerd
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 31-05-2013, 16:17
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Boyband top 17 op 3fm
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 31-05-2013, 16:19
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb de middag doorgebracht met knippen, buttons maken, stempelen en stickers plakken. Ik voelde me weer even 8
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 31-05-2013, 16:22
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Ik heb de middag doorgebracht met knippen, buttons maken, stempelen en stickers plakken. Ik voelde me weer even 8
Speciale reden?
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 31-05-2013, 16:27
Verwijderd
Snebbel, pm ontvangen en ik reageer morgen even!
Oud 31-05-2013, 16:28
Verwijderd
De makelaar kwam met een idioot bod, maar 4000 euro lager. Echt niet realistisch, echt alles moet er aan dat huis worden gedaan; keuken die uit elkaar valt als je er naar kijkt, badkamer die gewoon totaal verouderd is, lekkages overal, een vlizotrap die kapot is, verouderde/verroeste radiatoren, alleen beneden dubbelglas, alle kozijnen met afbladderende verf.
Nu hebben we een eindbod gedaan en als dat niet goed genoeg is dan mogen ze het houden. De makelaar zei dat de investeringsmaatschappij van wie die huizen zijn niet op hete kolen zitten en dat ze niet veel gaan zakken.
Oud 31-05-2013, 16:29
Verwijderd
dus ik gok dat dat niet doorgaat.
Oud 31-05-2013, 16:29
Hazel
Hazel is offline
Jammer Pip. Ik hoop dat je het alsnog krijgt met dit eindbod.
Oud 31-05-2013, 16:29
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Speciale reden?
Ja, promotiemateriaal maken voor het museum (en specifiek voor de jongerenvereniging die we aan het opzetten zijn). Morgenavond is de Nacht voor Kunst en Wetenschap in Groningen (heel leuk, duisent optredens, lezingen, proefjes, vanalles) en in het museum komen zo'n 2000 mensen langs. Goede gelegenheid voor promotie dus. Ik heb buttons gemaakt voor onszelf (want we moeten verplicht een shirt van de Nacht dragen en zijn anders dus niet te herkennen) en we hebben chocolaatjes gecustomized met het logo van de vereniging. Die gaan we uitdelen.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 31-05-2013, 16:30
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
dus ik gok dat dat niet doorgaat.
Ah wat balen zeg
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 31-05-2013, 16:33
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Haha wat, heeft Uice een twitteraccount?
Wat is daar nou weer grappig/raar aan?
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 31-05-2013, 16:36
Verwijderd
Balen Pip!
Oud 31-05-2013, 16:37
Verwijderd
Citaat:
Jammer Pip. Ik hoop dat je het alsnog krijgt met dit eindbod.
ja wij ook maar ik ga maar nergens vanuit nog
Oud 31-05-2013, 16:38
Verwijderd
ja kutzooi, echt een leuk huis. Maar niet voor die prijs
Oud 31-05-2013, 16:38
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Mehhhh, ik ga voor je duimen Pip!
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 31-05-2013, 16:38
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Snebbel, pm ontvangen en ik reageer morgen even!
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 31-05-2013, 16:38
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Kutterdekut, ik snapte de screenprotector niet en nou heb ik aan de verkeerde kant gezeten en die vlekken zijn er natuurlijk niet meer af te krijgen. Doos
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 31-05-2013, 16:41
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
ja kutzooi, echt een leuk huis. Maar niet voor die prijs
Wat een jammer.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 31-05-2013, 16:41
Verwijderd
Citaat:
De makelaar kwam met een idioot bod, maar 4000 euro lager. Echt niet realistisch, echt alles moet er aan dat huis worden gedaan; keuken die uit elkaar valt als je er naar kijkt, badkamer die gewoon totaal verouderd is, lekkages overal, een vlizotrap die kapot is, verouderde/verroeste radiatoren, alleen beneden dubbelglas, alle kozijnen met afbladderende verf.
Nu hebben we een eindbod gedaan en als dat niet goed genoeg is dan mogen ze het houden. De makelaar zei dat de investeringsmaatschappij van wie die huizen zijn niet op hete kolen zitten en dat ze niet veel gaan zakken.
Nohh dat klinkt wel als heel veel tof werk om te doen. Jammer van die investeringsmaatschappij
Oud 31-05-2013, 17:11
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Oh kutterdenogkutter, dat screending is te groot
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 31-05-2013, 17:13
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Weggegooid geld dus.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:19.