Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-06-2013, 21:47
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Gebruikersnaam Berichten
Pip 56
Chick Rock 49
Quintiano 33
MargotTenenbaum 33
Noedelhap 25
Ingegerd 24
Stefenootje 24
Etmakas 23
Paranoide 22
.sann 22
Sadye 21
Absinthe. 20
Quis 3.0 19
Little Phoebe 18
Carn 16
Miekje* 13
Lusi 12
Qimm 10
Turk February 7
Klaverhap 7
Frayne 6
Haubenmeise 5
Sarah 4
Schrödinger 4
Wout 4
Snebbeltje 4
biesloak 3
Uomi 3
Lieveheersbeest 3
Nardin 3
Sigmund 2
ikbennieuwhier 2
Nemo 1
pixie 1
Lorelei 1
DonaldFuck 1
Trimm Trabb 1
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Advertentie
Oud 04-06-2013, 21:50
Verwijderd
waarom lach je me uit??
Oud 04-06-2013, 21:50
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
waarom lach je me uit??
Omdat ik helemaal geen GTST kijk.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 04-06-2013, 21:53
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
En in GTST gebeurt niks spannends vandaag. Morgen ook niet trouwens.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 04-06-2013, 21:57
Verwijderd
Oud 04-06-2013, 21:58
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Het is wel leuk hoor, maar geen spannende cliffhangers ofzo.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 04-06-2013, 22:08
Verwijderd
Oh Pip wat een ontzettend lief huisje <3
Oud 04-06-2013, 22:15
Verwijderd
Citaat:
Het is wel leuk hoor, maar geen spannende cliffhangers ofzo.
Zijn er vandaag nog klappen uitgedeeld? hoe gaat het met die Tim?
Oud 04-06-2013, 22:26
Verwijderd
Citaat:
Morgen ook niet trouwens.
Oud 04-06-2013, 22:38
Verwijderd
Ik heb laatst iets gedaan wat ik nog nooit heb gedaan, ik heb Bianca uit gtst een mail gestuurd omdat ik haar zo goed vind als ze hysterisch is. Ik dacht, ik krijg vast zo'n geautomatiseerd mailtje terug met bedankt en hier heb je een foto ofzo, maar ik kreeg een persoonlijke mail!

Hoi Naomi,

Dank je wel voor je lieve mail en je complimenten.
Altijd heel erg fijn om te horen natuurlijk!!
Ja, en dat hysterisch 'gedoe' : het is heel heftig om te spelen maar ook een uitdaging natuurlijk :-))
Gezien mijn verhaallijn de komende tijd kun je je lol op wat betreft een "hysterische" Bianca...
Wens je veel kijkplezier met GTST.

liefs,

Cynthia


Oud 04-06-2013, 22:40
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Zijn er vandaag nog klappen uitgedeeld? hoe gaat het met die Tim?
Ja dag, ga lekker zelf kijken
Citaat:
Ik heb laatst iets gedaan wat ik nog nooit heb gedaan, ik heb Bianca uit gtst een mail gestuurd omdat ik haar zo goed vind als ze hysterisch is. Ik dacht, ik krijg vast zo'n geautomatiseerd mailtje terug met bedankt en hier heb je een foto ofzo, maar ik kreeg een persoonlijke mail!

Hoi Naomi,

Dank je wel voor je lieve mail en je complimenten.
Altijd heel erg fijn om te horen natuurlijk!!
Ja, en dat hysterisch 'gedoe' : het is heel heftig om te spelen maar ook een uitdaging natuurlijk :-))
Gezien mijn verhaallijn de komende tijd kun je je lol op wat betreft een "hysterische" Bianca...
Wens je veel kijkplezier met GTST.

liefs,

Cynthia




Ze is wel lekker hysterisch ja dat mag ik ook wel.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 04-06-2013, 22:42
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Overigens, nooit gedacht dat ik het zou zeggen, maar ik mis (de echte) Sjors. Ik dacht dat die andere een verademing zou zijn (want kinsje ipv kindje), maar ik vond haar nóg irritanter dan de echte. Dus beter schiet ze op met die larf van haar.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 04-06-2013, 22:44
Verwijderd
Mijn inschatting is dat Tim: 1) lang in coma blijft en 2) daaruit komt met a) geheugenverlies of b) een verlamming die na een korte periode op magische wijze ineens verdwenen is.
Oud 04-06-2013, 22:45
Verwijderd
Citaat:
Overigens, nooit gedacht dat ik het zou zeggen, maar ik mis (de echte) Sjors. Ik dacht dat die andere een verademing zou zijn (want kinsje ipv kindje), maar ik vond haar nóg irritanter dan de echte. Dus beter schiet ze op met die larf van haar.
Ik niet, van mij mag ze helemaal wegblijven.
Oud 04-06-2013, 22:52
Verwijderd
Citaat:
Ik heb laatst iets gedaan wat ik nog nooit heb gedaan, ik heb Bianca uit gtst een mail gestuurd omdat ik haar zo goed vind als ze hysterisch is. Ik dacht, ik krijg vast zo'n geautomatiseerd mailtje terug met bedankt en hier heb je een foto ofzo, maar ik kreeg een persoonlijke mail!

Hoi Naomi,

Dank je wel voor je lieve mail en je complimenten.
Altijd heel erg fijn om te horen natuurlijk!!
Ja, en dat hysterisch 'gedoe' : het is heel heftig om te spelen maar ook een uitdaging natuurlijk :-))
Gezien mijn verhaallijn de komende tijd kun je je lol op wat betreft een "hysterische" Bianca...
Wens je veel kijkplezier met GTST.

liefs,

Cynthia


Oud 04-06-2013, 23:06
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Mijn inschatting is dat Tim: 1) lang in coma blijft en 2) daaruit komt met a) geheugenverlies of b) een verlamming die na een korte periode op magische wijze ineens verdwenen is.
1) Waarschijnlijk wel en 2) ik denk b, want Noud had al geheugenverlies laatst en volgens mij was Charlie de laatste die ineens niet meer verlamd was. Of Ludo. Maar dat is wel langer geleden.
OH NEE, NINA NATUURLIJK. Hm, maar die was maar verlamd aan 1 kant. Misschien is Tim wel helemaal verlamd. Of debiel.

Ik vind Tim wel leuk, trouwens. Althans, Beau vind ik leuk.
Citaat:
Ik niet, van mij mag ze helemaal wegblijven.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 04-06-2013, 23:31
Verwijderd
Ja, en dat handje van Nina zou dus voor altijd verlamd blijven, maar ineens was dat niet zo.
Robert is een keer in een spiegel geduwd door Laura in de kledingzaak van Linda, toen zij daar aan het rommelen waren.
Waardoor was Ludo verlamd geraakt? Wij weten het niet meer. Charlie was aangereden door Robert die niet zat op te letten.

en ik denk dat Tim heel groot geschapen is.
Oud 04-06-2013, 23:34
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Sadye schreef:
Altijd als ik niet thuis ben gebeurt er iets in GTST.
Morgen de herhaling kijken.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Ads door Google
Oud 04-06-2013, 23:35
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja, en dat handje van Nina zou dus voor altijd verlamd blijven, maar ineens was dat niet zo.
Robert is een keer in een spiegel geduwd door Laura in de kledingzaak van Linda, toen zij daar aan het rommelen waren.
Waardoor was Ludo verlamd geraakt? Wij weten het niet meer. Charlie was aangereden door Robert die niet zat op te letten.

en ik denk dat Tim heel groot geschapen is.
Ja, maar ze tekent/schrijft wel met links, ik weet niet of je dat wel eens is opgevallen

Ludo was neergeschoten door Janine, in dat moordspel. En daarna sloot hij ze allemaal op in die boot om erachter te komen wie het was. Morris was het, mocht je dat ook niet meer weten

Dat denk ik ook.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 04-06-2013, 23:41
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar ze tekent/schrijft wel met links, ik weet niet of je dat wel eens is opgevallen

Ludo was neergeschoten door Janine, in dat moordspel. En daarna sloot hij ze allemaal op in die boot om erachter te komen wie het was. Morris was het, mocht je dat ook niet meer weten

Dat denk ik ook.
daardoor was Ludo niet verlamd hoor, dat was veel eerder. Toen stond hij onderaan de trap in zijn stoeltje terwijl Stefano en Janine boven aan het neuken en Lucas gingen maken.
Oud 04-06-2013, 23:42
Verwijderd
en ze kan die klauw van d'r anders prima gebruiken hoor.
Oud 04-06-2013, 23:43
Verwijderd
En dat was best luguber, Ludo had o.a. Robert, Barbara, Morris en nog iemand opgesloten en liet steeds meer water in het kamertje lopen zodat iemand zou gaan bekennen.
Oud 05-06-2013, 00:20
Verwijderd
Citaat:
Ik heb laatst iets gedaan wat ik nog nooit heb gedaan, ik heb Bianca uit gtst een mail gestuurd omdat ik haar zo goed vind als ze hysterisch is. Ik dacht, ik krijg vast zo'n geautomatiseerd mailtje terug met bedankt en hier heb je een foto ofzo, maar ik kreeg een persoonlijke mail!

Hoi Naomi,

Dank je wel voor je lieve mail en je complimenten.
Altijd heel erg fijn om te horen natuurlijk!!
Ja, en dat hysterisch 'gedoe' : het is heel heftig om te spelen maar ook een uitdaging natuurlijk :-))
Gezien mijn verhaallijn de komende tijd kun je je lol op wat betreft een "hysterische" Bianca...
Wens je veel kijkplezier met GTST.

liefs,

Cynthia


Holy Shit dit vind ik echt supergaaf
Oud 05-06-2013, 01:08
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Dat is zeker gaaf, Pip maar...

Gaat dit topic serieus over fucking Goede fucking Tijden, Slechte fucking Tijden?!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 05-06-2013, 01:10
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ander onderwerp:

Ik heb van de week voor het eerst in tijden weer eens pindakaas gekocht en het is er een met knapperige stukjes pinda en honing, en die shit is zo lekker dat er al een kwart pot leeg is, ookal heb ik 't geen een keer op brood gegeten.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Advertentie
Oud 05-06-2013, 01:21
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
daardoor was Ludo niet verlamd hoor, dat was veel eerder. Toen stond hij onderaan de trap in zijn stoeltje terwijl Stefano en Janine boven aan het neuken en Lucas gingen maken.
Ik heb het even opgezocht en hier alle verlammingen: Klik!
Citaat:
en ze kan die klauw van d'r anders prima gebruiken hoor.
Dat klopt, maar volgens mij niet zo goed als links en doet ze daarom alles daarmee.
Citaat:
En dat was best luguber, Ludo had o.a. Robert, Barbara, Morris en nog iemand opgesloten en liet steeds meer water in het kamertje lopen zodat iemand zou gaan bekennen.
Ja, klopt.

Van de Ludo Sanders wikipagina ():
Spoiler


Good times
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 05-06-2013, 05:46
Verwijderd
Citaat:
Dat is zeker gaaf, Pip maar...

Gaat dit topic serieus over fucking Goede fucking Tijden, Slechte fucking Tijden?!


Goedemorgen.
Oud 05-06-2013, 06:22
Verwijderd
Mijn wederhelft en ik hebben elkaar maandag en dinsdag niet kunnen spreken. Zojuist konden we een kwartiertje skypen, waarvan ik me de helft van de tijd aan het omkleden was omdat ik dacht dat hij tegelijk met mij wegging. Toen was ik klaar, kwam terug bij de computer en hij zei 'nou ik moet weg, doei' en dat vond ik niet leuk. Vanavond spreken we elkaar weer niet, en morgenochtend ook niet. Nu spreken we elkaar pas morgenavond weer en dat vind ik stom.

tot zover mijn ochtend.
Oud 05-06-2013, 06:24
Verwijderd
En ik ga me nu weer omkleden want ik heb me bedacht over mijn kleren, maar ik weet niet wat ik aanmoet, aaa aa aaaaaa.
Oud 05-06-2013, 07:01
Verwijderd
Ik heb een nichtje gekregen Ofja, mijn nichtje heeft een dochter gekregen, maar ik weer niet hoe je dat dan noemt.
Oud 05-06-2013, 07:12
Verwijderd
Ik kan me nog wel herinneren dat de eerste afleveringen van GTST kwamen en dat mijn ma het na drie of vier afleveringen voor gezien hield.
Oud 05-06-2013, 07:40
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Dat is zeker gaaf, Pip maar...

Gaat dit topic serieus over fucking Goede fucking Tijden, Slechte fucking Tijden?!
Mijn schuld en ik kijk het niet eens.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 05-06-2013, 07:57
Verwijderd
Citaat:
Nou, de makelaar kwam gek genoeg niet met dat praatje wat we wel verwacht hadden. Het bod loopt tot vrijdag, maar denk dat we wel eerder iets horen. Wij onderhandelen via de mail en die is er na kantoortijd pas uitgegaan.
Maar ja, om dat dus te voorkomen gelijk kablam met een scherp bod op de proppen gekomen. Als je in onderhandeling bent mag de makelaar niet met andere partijen om de tafel gaan zitten.
Ik denk dat iedereen het een leuk huis vindt, maar ik denk dat veel mensen het te klein vinden. Hoop ik.
Ik wil je niet bang maken, maar wij hebben echt serieus gehad dat we in onderhandeling waren, bod hadden gedaan en op het tegenbod zaten te wachten, en in de tussentijd kwam iemand met een hoger bod en was het dus ineens verkocht Mag niet, maar gebeurt dus wel. En een vriendin van mij had een vergelijkbaar verhaal. Na een lange zoektocht naar het juiste huis, was ik er wel achter dat 99% van de makelaars onbetrouwbare kwallen waren.
Maar dat zegt natuurlijk niks over jouw makelaar
Oud 05-06-2013, 08:18
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een nichtje gekregen Ofja, mijn nichtje heeft een dochter gekregen, maar ik weer niet hoe je dat dan noemt.
Officieel een achternichtje volgens mij.
Oud 05-06-2013, 08:56
Verwijderd
Citaat:
Ja dag, ga lekker zelf kijken


.
Aan jou heb ik ook niks.



Vandaag weer een druk dagje. Eerst bij mijn opa en oma lunchen, daarna weer de stad in. Morgen blijf ik thuis. Hoe hard een bepaald persoon gaat zeuren, dat ze zich verveelt en wilt dat ik afspreek met haar.
Oud 05-06-2013, 08:59
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik zit in de trein naar a'dam en het is zulk mooi weer. Ik heb zin om uit te stappen en in een weiland met bloemen te gaan liggen.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Ads door Google
Oud 05-06-2013, 09:01
Verwijderd
Wat ga je in A'dam doen?
Oud 05-06-2013, 09:04
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
M'n beste vriendin woont daar. We gaan naar De Appel (kunstencentrum), in de zon liggen op het museumplein dan wel het vondelpark en 's middags dan nog naar het van goghmuseum of het rijks
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 05-06-2013, 09:07
Verwijderd
Gezellig
Oud 05-06-2013, 09:13
Verwijderd
Klinkt als een leuke dag CR!
Oud 05-06-2013, 09:18
Verwijderd
Leuk CR!
Oud 05-06-2013, 09:20
Verwijderd
De katten zijn aan het spelen met een babyvogellijkje nnggggg. "Gelukkig" is het al dood en hoef ik niet in te gaan grijpen..alleen kadaverruimen als ze uitgespeeld zijn ;x
Oud 05-06-2013, 09:23
Verwijderd
Ik heb R. net voor het eerst naar de soortvanopvang gebracht. Maar hij begreep niet dat de bedoeling was dat hij daar bleef en ik niet, dus hij raakte helemaal in paniek toen ik wegging
Nu zit ik op HETE KOLEN.
Oud 05-06-2013, 09:30
Verwijderd
Komt wel goed. Kinderen zijn zo vaker. Ik heb mijn broertje zo vaak naar een opvang/crèche moeten brengen en dat ging ook vaak met huilen en schreeuwen enzo. Als je hem ging ophalen wilde hij niet meer weg.
Oud 05-06-2013, 09:38
Hazel
Hazel is offline
Ik mocht vroeger van mijn moeder nooit naar GTST kijken omdat ik dan een verkeerd beeld van de werkelijkheid zou krijgen. Daarom keek ik altijd stiekem als ik de kans kreeg.
Oud 05-06-2013, 09:40
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Officieel een achternichtje volgens mij.
Nee een achternichtje is een dochter van een neef/nicht van je vader/moeder. Volgens mij heeft het geen speciale naam, de dochter van een nicht van je.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 05-06-2013, 09:42
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
nohhhh zijn we nog niet uitgekletst over GTST? Ik heb 3 vriendinnen die dat kijken en dan hoor ik al meer dan genoeg ('ooooh, heb je dat gezien?!?!?! die heeft een ernstig ongeluk gehad!!!' en dan ben ik helemaal van wie? is het in Fucking Meerdijk)
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 05-06-2013, 09:47
Verwijderd
Meerdijk heeft wel alle voorzieningen. Beetje verdacht.
Oud 05-06-2013, 10:03
Verwijderd
@LP: Ludo is ook nog blind geweest! Toen Roxy chloor in zijn ogen gooide.

Citaat:
Ik wil je niet bang maken, maar wij hebben echt serieus gehad dat we in onderhandeling waren, bod hadden gedaan en op het tegenbod zaten te wachten, en in de tussentijd kwam iemand met een hoger bod en was het dus ineens verkocht Mag niet, maar gebeurt dus wel. En een vriendin van mij had een vergelijkbaar verhaal. Na een lange zoektocht naar het juiste huis, was ik er wel achter dat 99% van de makelaars onbetrouwbare kwallen waren.
Maar dat zegt natuurlijk niks over jouw makelaar
ja dit scenario had ik er gister ook al bij gehad. Omdat ik had opgezocht dat je niet in onderhandeling bent als je een bod doet, maar pas als je een tegenbod doet. Worst case scenario.
Man man man ik heb ook zo slecht geslapen. Laptop naast me, HEB IK AL MAIL??? HEB IK EEN OPROEP GEMIST????
Citaat:
Ik heb R. net voor het eerst naar de soortvanopvang gebracht. Maar hij begreep niet dat de bedoeling was dat hij daar bleef en ik niet, dus hij raakte helemaal in paniek toen ik wegging
Nu zit ik op HETE KOLEN.
aahw komt wel goed joh waarschijnlijk zit ie nu gewoon leuk te spelen.
Moest je huilen? Ik zelf wel toen ik Sam voor het eerst naar de opvang bracht. Ik zou ze gewoon even bellen, doen zoveel mensen! Dan ben je gerustgesteld.
Oud 05-06-2013, 10:14
Verwijderd
Citaat:
@LP: Ludo is ook nog blind geweest! Toen Roxy chloor in zijn ogen gooide.


ja dit scenario had ik er gister ook al bij gehad. Omdat ik had opgezocht dat je niet in onderhandeling bent als je een bod doet, maar pas als je een tegenbod doet. Worst case scenario.
Man man man ik heb ook zo slecht geslapen. Laptop naast me, HEB IK AL MAIL??? HEB IK EEN OPROEP GEMIST????
Heel herkenbaar, had ik toen ook ernstig veel last van Toen het uiteindelijk niet doorging was ik echt even heel verdrietig, maar uiteindelijk wonen we nu zo veel mooier! Beetje zoals jij met je vorige huis had. Komt goed
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:22.