Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-06-2013, 10:14
Verwijderd
Citaat:
Ik heb R. net voor het eerst naar de soortvanopvang gebracht. Maar hij begreep niet dat de bedoeling was dat hij daar bleef en ik niet, dus hij raakte helemaal in paniek toen ik wegging
Nu zit ik op HETE KOLEN.
Ja, dat je kindje even in paniek raakt hoort er een beetje bij, maar je zult zien dat hij na een paar minuten huilen lekker is gaan spelen. Gewoon even bellen zoals Pip zegt, kan best op zo'n eerste dag.
Advertentie
Oud 05-06-2013, 10:36
Verwijderd
We hadden ook afgesproken dat ik zou bellen, na een uurtje gedaan. En hij had het "wel heel moeilijk" gehad, inclusief gillen en hoofd op grond bonken, maar hij was wel gekalmeerd na een tijdje. En hoewel ze hem daarna met rust moesten laten en hij niet wilde eten leek hij wel tevreden ;x

Ik hoefde zelf niet te huilen! Ik zat alleen muuhhhh nnngggg nouuuu toen ik wegfietste.
Oud 05-06-2013, 10:38
Verwijderd
Vind het best knap dat je zelf niet hoefde te huilen, volgens mij word ik echt zo'n moeder die dan zelf een beetje dood gaat.
Oud 05-06-2013, 10:44
Verwijderd
Ik ben een ijskouwe! Nee, het is ook behoorlijk heartbreaking hoor.
Ga hem zo alweer ophalen
Oud 05-06-2013, 11:20
Verwijderd
Uiteindelijk wilde ik juist niet meer mee naar huis als m'n moeder me kwam halen

(de leidster zal wel gedacht hebben, wat voor thuissituatie heeft zij )

Maar wel zielig Klaver!
Oud 05-06-2013, 11:21
Verwijderd
Citaat:
We hadden ook afgesproken dat ik zou bellen, na een uurtje gedaan. En hij had het "wel heel moeilijk" gehad, inclusief gillen en hoofd op grond bonken, maar hij was wel gekalmeerd na een tijdje. En hoewel ze hem daarna met rust moesten laten en hij niet wilde eten leek hij wel tevreden ;x

Ik hoefde zelf niet te huilen! Ik zat alleen muuhhhh nnngggg nouuuu toen ik wegfietste.
aahw die arme jongen
Oud 05-06-2013, 11:23
Verwijderd
nou, dit is raar joh. vorige week waren we met een ander huis bezig, maar het tegenbod stond ons niet aan dus we hadden gezegd geen interesse meer te hebben. Die man was tamelijk verrast, had gedacht dat we wel zouden happen. Nu een week later belt hij om te vragen of we niet toch interesse hebben als we het verschil delen met de verkoper. We houden het als optie in ons achterhoofd hoewel ik eigenlijk niet zo gecharmeerd ben van dit soort rare spelletjes.
Oud 05-06-2013, 11:24
Verwijderd
Ik mocht trouwens vroeger ook niet naar GTST kijken van m'n moeder. Vroeger was ik daar zeer verontwaardigd over, nu vind ik het een van de weinige goede opvoedzetten en uitingen van goede smaak van haar.
Oud 05-06-2013, 11:26
Verwijderd
Ik kijk al mijn hele leven gtst, afgewisseld met periodes wel en niet. Laatst hadden we ergens een 2e hands dvd gevonden uit 1992. Was echt shocking hoeveel mensen er toen rookten in de serie.
Oud 05-06-2013, 11:30
Hazel
Hazel is offline
Wat leiden jullie allemaal volwassen levens. Huizen kopen, opgroeiende kinderen...
Oud 05-06-2013, 11:33
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik kan me nog wel herinneren dat de eerste afleveringen van GTST kwamen en dat mijn ma het na drie of vier afleveringen voor gezien hield.
Godverdomme, hoe oud voel jij je nu
Citaat:
nohhhh zijn we nog niet uitgekletst over GTST? Ik heb 3 vriendinnen die dat kijken en dan hoor ik al meer dan genoeg ('ooooh, heb je dat gezien?!?!?! die heeft een ernstig ongeluk gehad!!!' en dan ben ik helemaal van wie? is het in Fucking Meerdijk)

Citaat:
@LP: Ludo is ook nog blind geweest! Toen Roxy chloor in zijn ogen gooide.
Ich weiß! Ja, zo heeft iedereen wel wat gehad.
Ik hoop trouwens dat Wiet Nina nu wel vermoordt
Citaat:
nou, dit is raar joh. vorige week waren we met een ander huis bezig, maar het tegenbod stond ons niet aan dus we hadden gezegd geen interesse meer te hebben. Die man was tamelijk verrast, had gedacht dat we wel zouden happen. Nu een week later belt hij om te vragen of we niet toch interesse hebben als we het verschil delen met de verkoper. We houden het als optie in ons achterhoofd hoewel ik eigenlijk niet zo gecharmeerd ben van dit soort rare spelletjes.
Wat vreemd zeg. Jammer dat het zo moet, inderdaad.
Citaat:
Ik kijk al mijn hele leven gtst, afgewisseld met periodes wel en niet. Laatst hadden we ergens een 2e hands dvd gevonden uit 1992. Was echt shocking hoeveel mensen er toen rookten in de serie.
Mja, ik ook, geloof ik. Ik weet nog dat Helen Helmink een grote fles bloed bij haar thuisbezorgde boodschappen kreeg. Toen liet ze het vallen en was haar hele hal bebloed
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 05-06-2013, 11:44
Verwijderd
helen werd een tijd geterroriseerd door martine. Er lag ook een keer een skelet in haar bed. Helen de 2e, heini bruinke oid, had zo'n vervelend hoofd. Ik weet alleen niet hoe het nou zat met die vete tussen haar en martine.
Oud 05-06-2013, 11:46
Verwijderd
Bruni Heinke
Oud 05-06-2013, 11:50
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ken volgens mij maar 1 Helen en die ging de pijp uit. Ofzo. Geen idee meer wat er met Helen gebeurde.

Oh btw, Linda zit nu in eens of andere slechte jeugdserie op Zapp
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 05-06-2013, 12:39
Verwijderd
Citaat:
Bruni Heinke
oh ja ik wist dat er iets niet klopte.
Citaat:
Ik ken volgens mij maar 1 Helen en die ging de pijp uit. Ofzo. Geen idee meer wat er met Helen gebeurde.

Oh btw, Linda zit nu in eens of andere slechte jeugdserie op Zapp
volgens mij ging ze emigreren ofzo.

Ik weet nog dat het precies 5 jaar bestond en de cliffhanger was dat (wat later bleek Hannie) de tv bij frits in bad flikkerde. Mama hield toen haar hand voor jouw ogen.
Daarna was de jubileumuitzending waar alle soapies gingen zingen, waaronder Linda, Roos en Jessica.
Oud 05-06-2013, 12:43
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hahaha ik kan me dat ook niet herinneren en Linda, Roos en Jessica good times.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 05-06-2013, 12:43
Verwijderd
Citaat:
Wat leiden jullie allemaal volwassen levens. Huizen kopen, opgroeiende kinderen...
Ik dacht hetzelfde. Om je gerust te stellen wil ik je wel vertellen dat ik nu een tussenuur heb en dat ik zometeen mijn kantinedienst ga inhalen. Die was ik gisteren vergeten, en bij ons op school krijg je daar eigenlijk twee uur strafklas voor, dus ik was erg blij dat ik het zometeen in mag halen.
Oud 05-06-2013, 13:05
Verwijderd
Is de druk er heel even af, heb ik meteen de focus van een zeepbel. Mijn hoofd doet de hele tijd van "dingen doen. ohja. Duizend. Ehhhh, koffie? Hmmm. Dingen. Prioriteiten of gewoon de leukste dingen eerst? Pfff, moe. Nouja, iets doen dan maar. Oh wacht kijk een pluisje in de lucht.''
Oud 05-06-2013, 13:05
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Hee pip, ga je een huis kopen? Wat tof!
__________________
you're not my demographic
Oud 05-06-2013, 13:09
Verwijderd
Citaat:
Is de druk er heel even af, heb ik meteen de focus van een zeepbel. Mijn hoofd doet de hele tijd van "dingen doen. ohja. Duizend. Ehhhh, koffie? Hmmm. Dingen. Prioriteiten of gewoon de leukste dingen eerst? Pfff, moe. Nouja, iets doen dan maar. Oh wacht kijk een pluisje in de lucht.''
Oud 05-06-2013, 13:12
Verwijderd
Citaat:
Is de druk er heel even af, heb ik meteen de focus van een zeepbel. Mijn hoofd doet de hele tijd van "dingen doen. ohja. Duizend. Ehhhh, koffie? Hmmm. Dingen. Prioriteiten of gewoon de leukste dingen eerst? Pfff, moe. Nouja, iets doen dan maar. Oh wacht kijk een pluisje in de lucht.''
Dit gevoel is enorm herkenbaar
Oud 05-06-2013, 13:13
Verwijderd
Ik werk toch beter met iets van stress of tijdsdruk, besef ik steeds meer.
Oud 05-06-2013, 13:15
Verwijderd
Citaat:
oh ja ik wist dat er iets niet klopte.


volgens mij ging ze emigreren ofzo.

Ik weet nog dat het precies 5 jaar bestond en de cliffhanger was dat (wat later bleek Hannie) de tv bij frits in bad flikkerde. Mama hield toen haar hand voor jouw ogen.
Daarna was de jubileumuitzending waar alle soapies gingen zingen, waaronder Linda, Roos en Jessica.
Ik heb laatste nog een camera-acteer workshop van Frits gehad Hij is heel tof en kon leuk vertellen over hoe het is om cliffhangers te moeten spelen enzo

Overigens heb ik het als puber ook altijd stiekem gekeken, tot mijn ouders erachter kwamen het echt niet zo heel erg bleken te vinden. Op zich was ik ook al 15 Ik kijk het nu nog steeds wel eens, maar ik erger me aan zo'n beetje iedereen, behalve Ludo, Janine, Maxime, Anton en Bianca. En Jef. Bing en Nina en Lucas vind ik het ergst denk ik.
Oud 05-06-2013, 13:15
Verwijderd
Citaat:
Ik werk toch beter met iets van stress of tijdsdruk, besef ik steeds meer.
Ik ook, maar ik word er aan de andere kant niet altijd gelukkiger van
Oud 05-06-2013, 13:18
Verwijderd
Op de een of andere manier hangt er een nare geur in onze gang en boven. Niet op mijn kamer gelukkig. Ik denk dat het door mijn huisgenoten komt. Ze blowen en roken overal en ze stinken. Maar wat kan ik daar aan doen?
Oud 05-06-2013, 13:19
Verwijderd
Citaat:
Ik ook, maar ik word er aan de andere kant niet altijd gelukkiger van
Nee ja dat is het stomme. Relaxt is ook weer anders. /vatvoltegenstrijdigheden
Oud 05-06-2013, 13:29
Verwijderd
Citaat:
Hee pip, ga je een huis kopen? Wat tof!
ja. er zijn ontwikkelingen. druk aan het bellen. godverdomme ik krijg hier een maagzweer van.
Citaat:
Ik heb laatste nog een camera-acteer workshop van Frits gehad Hij is heel tof en kon leuk vertellen over hoe het is om cliffhangers te moeten spelen enzo

Overigens heb ik het als puber ook altijd stiekem gekeken, tot mijn ouders erachter kwamen het echt niet zo heel erg bleken te vinden. Op zich was ik ook al 15 Ik kijk het nu nog steeds wel eens, maar ik erger me aan zo'n beetje iedereen, behalve Ludo, Janine, Maxime, Anton en Bianca. En Jef. Bing en Nina en Lucas vind ik het ergst denk ik.
ha wat tof met frist

waren jullie te vpro ofzo om gtst te kijken?
Oud 05-06-2013, 13:30
Verwijderd
Spannend Pip, ik hoop echt dat jullie het kunnen kopen.
Oud 05-06-2013, 13:31
Verwijderd
Citaat:
ja. er zijn ontwikkelingen. druk aan het bellen. godverdomme ik krijg hier een maagzweer van.
Is er nieuws ?
Oud 05-06-2013, 13:36
Verwijderd
nou nieuws nieuws, ik kreeg net een mail met bedankt voor jullie voor bod blablabla MAAR er is nog een andere bieder en vanavond bespreken we beide biedingen met de verkoper.
Ik gelijk de hypotheker gebeld, van wat moeten we nu doen, het zal ons toch niet gebeuren dat het voor onze neus wordt weggekaapt. We kregen een advies om te vissen wat die mensen hebben geboden, gaan ze ws niet zeggen, maar dan moesten we vragen wat ze minimaal willen hebben, dan gelijk akkoord gaan en zeggen dat we vandaag nog bevestiging willen.
Wij hebben de vraagprijs er voor over. Maar het kan natuurlijk ook een truc zijn van die makelaar, hoewel mijn indruk is dat deze man niet zo'n gladjakker is die rare spelletjes speelt. maar aan de andere kant, het is wel zijn beroep natuurlijk.

Dussss. Maar hij neemt niet op
Oud 05-06-2013, 13:40
Verwijderd
Meh, Pip, wat een hoop gezever. Hoop dat het snel duidelijk wordt

Jaja, een uurtje in de zon gezeten en superverbrand
Oud 05-06-2013, 13:42
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ze zeggen dat wel vaker, geloof ik ja. Om je bang te maken. Maar misschien is het wel waar, dat is de vraag!

Zo, uurtje buiten gezeten (jaja, frisse lucht en alles) en mijn huis ruikt nu lekker naar zon
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 05-06-2013, 13:43
Hazel
Hazel is offline
Spannend Pip!
Oud 05-06-2013, 13:48
Verwijderd
godver, hij wilde niks loslaten. We overwegen nu een hoger bod uit te brengen.
Oud 05-06-2013, 13:53
Hazel
Hazel is offline
Zitten jullie heel ver onder de vraagprijs?
Oud 05-06-2013, 13:57
Verwijderd
Citaat:
ja. er zijn ontwikkelingen. druk aan het bellen. godverdomme ik krijg hier een maagzweer van.

ha wat tof met frist

waren jullie te vpro ofzo om gtst te kijken?
Nou ja, ik mocht sowieso als kind alleen sesamstraat, klokhuis, tiktak en villa achterwerk kijken. Maar dar ging op een gegeven moment wel over hoor. En ik heb dus best wat jaartjes GTST gekeken uiteindelijk
Oud 05-06-2013, 14:07
Verwijderd
Citaat:
Zitten jullie heel ver onder de vraagprijs?
Nee. En nu hebben we een nog hoger bod uitgebracht. Vanavond of uiterlijk morgen horen we iets.
Die verkopers zijn op vakantie dus de makelaar weet niet of ie ze snel kan bereiken. Ook dat nog.
Oud 05-06-2013, 14:08
Hazel
Hazel is offline
Wat irritant. Nou, ik leef mee hoor
Oud 05-06-2013, 14:11
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, ik mocht sowieso als kind alleen sesamstraat, klokhuis, tiktak en villa achterwerk kijken. Maar dar ging op een gegeven moment wel over hoor. En ik heb dus best wat jaartjes GTST gekeken uiteindelijk
ahw mijn buurmeisje mocht ook uitsluitend van dat soort programma's kijken. Nu zegt ze dat ze een pauper tv addict is geworden door haar opvoeding
Citaat:
Wat irritant. Nou, ik leef mee hoor
bedankt
Oud 05-06-2013, 14:16
Verwijderd
Citaat:
Godverdomme, hoe oud voel jij je nu
Een paar uur ouder dan op het moment van posten ;D;d;;;;:;d;;;d;;D;; Nee maar, ja. Ja. Oud.
Oud 05-06-2013, 14:17
Verwijderd
Neu, ik niet. Ik kijk soms ook wel graag paupertelevisie, maar ook nog steeds kwaliteitstv (of theater, muziek e.d.) en ik ben wel blij dat ik dat van huis uit heb meegekregen.
Oud 05-06-2013, 14:20
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Een paar uur ouder dan op het moment van posten ;D;d;;;;:;d;;;d;;D;; Nee maar, ja. Ja. Oud.
Aww was een gemeen grapje van me.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 05-06-2013, 14:21
Verwijderd
Citaat:
Neu, ik niet. Ik kijk soms ook wel graag paupertelevisie, maar ook nog steeds kwaliteitstv (of theater, muziek e.d.) en ik ben wel blij dat ik dat van huis uit heb meegekregen.
ik snap wat je bedoelt. Ik ben ook wel blij dat wij geen tv hebben en dat we dus heel erg kunnen controleren wat sam kijkt
Oud 05-06-2013, 14:21
Verwijderd
Citaat:
Aww was een gemeen grapje van me.
jij komt om 5 uur toch? we gaan nu naar de jumbo, hebbie nog voorkeuren?
Oud 05-06-2013, 14:24
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
jij komt om 5 uur toch? we gaan nu naar de jumbo, hebbie nog voorkeuren?
Godverdomme, het is dat je het zegt, want dat was ik weer mooi vergeten

En ehh, vis/kip? Wat heb je in gedachten om te maken?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 05-06-2013, 14:27
Verwijderd
Citaat:
Aww was een gemeen grapje van me.
Welnee.
Oud 05-06-2013, 14:28
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Welnee.
Oke, gelukkig maar ik vind het vooral bizar dat jij dingen weet uit het jaar waarin ik geboren ben
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 05-06-2013, 14:30
Verwijderd
Citaat:
Oke, gelukkig maar ik vind het vooral bizar dat jij dingen weet uit het jaar waarin ik geboren ben
Tsja, ik kan er ook niets aan doen
Oud 05-06-2013, 14:32
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dat snap ik, maar het maakt het niet minder bizar Kwintie!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 05-06-2013, 14:39
Verwijderd
Mijn vriend zat in groep acht in het jaar dat ik geboren werd
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:46.