Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-06-2013, 14:41
Verwijderd
Weet je wat pas bizar lekker is? De Sloppy Joe! Ik heb gisteren en eergisteren van die dingen weg zitten hakken, prrrima. Kleine kanttekening mijnerzijds; meer basterdsuiker en 2 theelepeltjes (of zo) kaneelpoeder door het gehakt. Ook geen HOH maar gewoon full pull rundergehakt. En door de saus zou ik een scheut Hela-curry doen. En natuurlijk een madame Jeanette, de helft door de saus en de andere helft door 't gehakt. Serveren met cheddar! En persoonlijk vind ik het ook fijner om de broodjes toch even te roosteren. Anders wordt 't wel érg zompig.
Advertentie
Oud 05-06-2013, 14:49
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Pip, ik ga nu even snel naar de AH, want mijn sigaretten zijn op, en als die gemaakt zijn, kom ik naar je toe. Als je iets wil weten over het eten oid, dan bel je maar even
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 05-06-2013, 15:20
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Weet je wat pas bizar lekker is? De Sloppy Joe! Ik heb gisteren en eergisteren van die dingen weg zitten hakken, prrrima. Kleine kanttekening mijnerzijds; meer basterdsuiker en 2 theelepeltjes (of zo) kaneelpoeder door het gehakt. Ook geen HOH maar gewoon full pull rundergehakt. En door de saus zou ik een scheut Hela-curry doen. En natuurlijk een madame Jeanette, de helft door de saus en de andere helft door 't gehakt. Serveren met cheddar! En persoonlijk vind ik het ook fijner om de broodjes toch even te roosteren. Anders wordt 't wel érg zompig.
Een hele Madame Jeanette? Dan proef je alleen die nog
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 05-06-2013, 15:21
Hazel
Hazel is offline
Quintiano heeft een veel hogere tolerantie voor Madame Jeanettes dan de gemiddelde mens, en een bovenmatige interesse voor sambal en pepers.
Oud 05-06-2013, 15:22
Verwijderd
Citaat:
Weet je wat pas bizar lekker is? De Sloppy Joe!
ik heb dat een paar dagen geleden gepost, precies ook met die link erbij
Oud 05-06-2013, 15:24
Verwijderd
en OMG ik heb ook Hela-curry gebruikt (niet door de saus, maar beetje door het gehaktmengsel omdat ik geen barbecuekruiden had, en dat me wel een aardige vervanger leek).

Check ons GMTA zijn qua eten!
Oud 05-06-2013, 15:28
Verwijderd
Citaat:
Pip, ik ga nu even snel naar de AH, want mijn sigaretten zijn op, en als die gemaakt zijn, kom ik naar je toe. Als je iets wil weten over het eten oid, dan bel je maar even
Oke. Het is nasi met vegastukjes geworden aangezien jumbo laak bijna niks aan biologisch vlees heeft.
Oud 05-06-2013, 15:30
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Trouwens, ik las dat ze bij GTST de hele dood van Frits van Houten (spoilersss omg) herschreven hadden, dat er een tweelingbroer was (ook gespeeld door diezelfde gast) die hem vermoord had, ipv Hannie :')
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 05-06-2013, 15:33
Verwijderd
Citaat:
ik heb dat een paar dagen geleden gepost, precies ook met die link erbij
Ja, klopt! Ik ben ze een dag of twee later ook gaan maken

Citaat:
Een hele Madame Jeanette? Dan proef je alleen die nog
Welnee, het is niet zo dramatisch hoor. Maar Jeanettes geven ook echt een Jeanette-smaak. Dat heb je met die schrale rode pepertjes die 'men' normaliter gebruikt helemaal niet, laat staan dat er pit in zit. Je kan ook minder gebruiken of een hele in z'n geheel laten meeborrelen in de saus. Dan krijg je wel de smaak, maar niet de pittigheid mee.

Citaat:
en OMG ik heb ook Hela-curry gebruikt (niet door de saus, maar beetje door het gehaktmengsel omdat ik geen barbecuekruiden had, en dat me wel een aardige vervanger leek).

Check ons GMTA zijn qua eten!
Ja, maar Hela-curry is gewoon de beste curry
Oud 05-06-2013, 15:34
Verwijderd
Citaat:
nou nieuws nieuws, ik kreeg net een mail met bedankt voor jullie voor bod blablabla MAAR er is nog een andere bieder en vanavond bespreken we beide biedingen met de verkoper.
Ik gelijk de hypotheker gebeld, van wat moeten we nu doen, het zal ons toch niet gebeuren dat het voor onze neus wordt weggekaapt. We kregen een advies om te vissen wat die mensen hebben geboden, gaan ze ws niet zeggen, maar dan moesten we vragen wat ze minimaal willen hebben, dan gelijk akkoord gaan en zeggen dat we vandaag nog bevestiging willen.
Wij hebben de vraagprijs er voor over. Maar het kan natuurlijk ook een truc zijn van die makelaar, hoewel mijn indruk is dat deze man niet zo'n gladjakker is die rare spelletjes speelt. maar aan de andere kant, het is wel zijn beroep natuurlijk.

Dussss. Maar hij neemt niet op
PFFF wat spannend!!! Hoop dat je vanavond nog wat hoort, anders slaap je amper denk ik (ik zou niet in slaap kunnen komen tenminste...).
Oud 05-06-2013, 15:45
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Hey Q, speel je nog op Everest? Ik zit eraan te denken om ergens anders te pokeren, ik vind de actie hier niet zo denderend. En ik wil een reloadbonus incasseren ergens, maar geen idee welke poker room ik nu het beste kan nemen. Heb op bijna elke wel al een account.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 05-06-2013, 15:45
Verwijderd
Citaat:
PFFF wat spannend!!! Hoop dat je vanavond nog wat hoort, anders slaap je amper denk ik (ik zou niet in slaap kunnen komen tenminste...).
inderdaad zeg, ik heb vannacht al zo kut geslapen
we zijn allebei heel erg zenuwachtig, zelfs anne terwijl zij hier de koude kikker is die nooit echt ergens mee zit. Zij heeft ook telefonisch contact gehad met de makelaar, vind het echt knap hoe ze dat doet. Zo rustig, geen uitlatingen over emoties. Dat hebben we ook van te voren afgesproken. Ik doe de mailtjes en zij de telefoontjes. Ik zou echt heeeel wanhopig overkomen aan de telefoon
Oud 05-06-2013, 15:49
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
inderdaad zeg, ik heb vannacht al zo kut geslapen
we zijn allebei heel erg zenuwachtig, zelfs anne terwijl zij hier de koude kikker is die nooit echt ergens mee zit. Zij heeft ook telefonisch contact gehad met de makelaar, vind het echt knap hoe ze dat doet. Zo rustig, geen uitlatingen over emoties. Dat hebben we ook van te voren afgesproken. Ik doe de mailtjes en zij de telefoontjes. Ik zou echt heeeel wanhopig overkomen aan de telefoon
He Pip, jullie kopen toch samen dat huis? Hoe gaan jullie het doen als één van jullie ergens anders wil wonen? Op wiens naam komt het huis te staan?
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 05-06-2013, 15:49
Verwijderd
Ik liet mijn vader dat soort telefoontjes doen, ik zou nooooit koele kikker kunnen spelen als ik iets zo graag wil
Oud 05-06-2013, 15:56
Verwijderd
Citaat:
Hey Q, speel je nog op Everest? Ik zit eraan te denken om ergens anders te pokeren, ik vind de actie hier niet zo denderend. En ik wil een reloadbonus incasseren ergens, maar geen idee welke poker room ik nu het beste kan nemen. Heb op bijna elke wel al een account.
Yeah daar zit ik nog. Ik heb alleen nog maar op Everest echt gespeeld, moet ik bekennen. Wel heb ik verschillende accounts op de Welbekenden, maar geen cash op staan. Welke overweeg je? Misschien ga ik wel mee, verandering van spijs doet eten.
Oud 05-06-2013, 16:00
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Yeah daar zit ik nog. Ik heb alleen nog maar op Everest echt gespeeld, moet ik bekennen. Wel heb ik verschillende accounts op de Welbekenden, maar geen cash op staan. Welke overweeg je? Misschien ga ik wel mee, verandering van spijs doet eten.
Nou, FullTilt en Pokerstars vallen af, ik vertrouw die niet meer. Partypoker misschien, als die een leuke bonus hebben (dan heb ik tenminste iets om naar toe te werken )
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 05-06-2013, 16:01
Verwijderd
Citaat:
He Pip, jullie kopen toch samen dat huis? Hoe gaan jullie het doen als één van jullie ergens anders wil wonen? Op wiens naam komt het huis te staan?
samen ja! Hoezo zou een van ons ergens anders willen wonen? Wij zijn gewoon bloedserieus en zouden alleen in geval van ernstige ruzie oid uit elkaar gaan. We zien dit niet als tijdelijk project totdat we een kerel vinden om daar verder mee te leven ofzo. Het komt op beide namen te staan.
Citaat:
Ik liet mijn vader dat soort telefoontjes doen, ik zou nooooit koele kikker kunnen spelen als ik iets zo graag wil
:emotionele vrouwenboks:
Oud 05-06-2013, 16:02
Verwijderd
Aight, ik zal vanavond of morgen naar Partypoker kijken Ik houd dezelfde nickname aan.
Oud 05-06-2013, 16:09
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
samen ja! Hoezo zou een van ons ergens anders willen wonen? Wij zijn gewoon bloedserieus en zouden alleen in geval van ernstige ruzie oid uit elkaar gaan. We zien dit niet als tijdelijk project totdat we een kerel vinden om daar verder mee te leven ofzo. Het komt op beide namen te staan.
Nouja, idd, als een van jullie idd een kerel vindt en daar gaat inwonen, zou je ineens met die hypotheek zitten dan Je weet maar nooit!
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 05-06-2013, 16:17
Verwijderd
Citaat:
Nouja, idd, als een van jullie idd een kerel vindt en daar gaat inwonen, zou je ineens met die hypotheek zitten dan Je weet maar nooit!
daar zitten we a) allebei niet op te wachten, en mocht het zich toch aandienen dan komt ie maar lekker bij ons inwonen en b) daar maken we natuurlijk onderling duidelijke afspraken over en als je met elkaar een huis gaat kopen dan ga je elkaar niet lopen naaien.

maar zo denken meer mensen hoor of dat we potten zijn die niet uit de kast durven komen.
Oud 05-06-2013, 16:30
Verwijderd
Huh wait? Je gaat een huis kopen met een vriendin? Das eigenlijk cool.
Oud 05-06-2013, 17:17
Verwijderd
Ik zit met een hardschreeuwende debiele dronkenlap in de trein en nu mis ik mijn muziek waarmee ik me voor dat lawaai kan afsluiten
Oud 05-06-2013, 17:18
Verwijderd
Godzijdank, hij stapt uit in Zaltbommel.
Oud 05-06-2013, 17:23
Verwijderd
Citaat:
:emotionele vrouwenboks:
Oud 05-06-2013, 17:29
Verwijderd
Zo, thuis van de meest productieve dag ooit, kuch. En omdat het warm is ga ik dadelijk een maaltijdsalade maken, nom! En mijn theedoeken wassen want die zijn nieuw. <3

Pip, wat enorm spannend! Ik duim voor jullie.
Oud 05-06-2013, 17:44
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Hoi!
Morgen ga ik naar Amerika
kusjes fizzle
Oud 05-06-2013, 17:45
Verwijderd
Citaat:
Hoi!
Morgen ga ik naar Amerika
kusjes fizzle
Jaloezie viert hoogtij en wat ga je daar doen?
Oud 05-06-2013, 18:04
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Jaloezie viert hoogtij en wat ga je daar doen?
Mijn papa bezoeken. Ik weet alleen dat we vrijdag zijn leraar gaan bezoeken op het conservatorium en zaterdag naar een baseball wedstrijd gaan. Ik krijg in twee dagen alle spectra van de samenleving te zien in boston
Oud 05-06-2013, 18:05
Verwijderd
Citaat:
Huh wait? Je gaat een huis kopen met een vriendin? Das eigenlijk cool.
ja! en niet zomaar een vriendin! Mijn allerbeste vriendin 4 ever wij zijn ntb en alles! en we voeden samen ons kind op. Of nou ja eigelijk mijn kind technisch gezien, maar we zorgen samen voor hem
Oud 05-06-2013, 18:05
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
daar maken we natuurlijk onderling duidelijke afspraken over
Mocht je het niet hebben gedaan: Zoek ff uit of je daar officieel een samenlevingscontract voor nodig hebt.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 05-06-2013, 18:08
Verwijderd
Citaat:
Mijn papa bezoeken. Ik weet alleen dat we vrijdag zijn leraar gaan bezoeken op het conservatorium en zaterdag naar een baseball wedstrijd gaan. Ik krijg in twee dagen alle spectra van de samenleving te zien in boston
Gaaf Een kennis van me is ooit voor de liefde naar Boston verhuisd en er heel veel leuke stukjes over geschreven. Inmiddels wonen ze op Miami trouwens
Oud 05-06-2013, 18:09
Verwijderd
en het gaat door omggggg we zijn officieel in onderhandeling en morgen moeten we het laten weten, maar wij weten het al. Wel voor de vraagprijs, was te verwachten maar toch. Net alles doorberekend en het is mogelijk. En het is pas vanaf 1 december dus we gaan sparen als jekko's. Schoonmaakster hier gaan we opzeggen en vanaf nu leven we op doperwten en droog brood.
maar ik durf pas eigenlijk echt te juichen zodra ik het koopcontract ondertekend en wel heb, want nu kan het nog misgaan met de euries enzo. Je weet maar nooit.
Oud 05-06-2013, 18:10
Verwijderd
Citaat:
Mocht je het niet hebben gedaan: Zoek ff uit of je daar officieel een samenlevingscontract voor nodig hebt.
ja dat moet moeten we bij de notaris gelijk laten opstellen bij de rest van de papierwinkel.
Oud 05-06-2013, 18:10
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
ja dat moet moeten we bij de notaris gelijk laten opstellen bij de rest van de papierwinkel.
Zoiets dacht ik al . Succes!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 05-06-2013, 18:13
Verwijderd
Citaat:
en het gaat door omggggg we zijn officieel in onderhandeling en morgen moeten we het laten weten, maar wij weten het al. Wel voor de vraagprijs, was te verwachten maar toch. Net alles doorberekend en het is mogelijk. En het is pas vanaf 1 december dus we gaan sparen als jekko's. Schoonmaakster hier gaan we opzeggen en vanaf nu leven we op doperwten en droog brood.
maar ik durf pas eigenlijk echt te juichen zodra ik het koopcontract ondertekend en wel heb, want nu kan het nog
Wat goed
Een voorzichtige gefeliciteerd dan maar alvast!
Oud 05-06-2013, 18:13
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
en het gaat door omggggg we zijn officieel in onderhandeling en morgen moeten we het laten weten, maar wij weten het al. Wel voor de vraagprijs, was te verwachten maar toch. Net alles doorberekend en het is mogelijk. En het is pas vanaf 1 december dus we gaan sparen als jekko's. Schoonmaakster hier gaan we opzeggen en vanaf nu leven we op doperwten en droog brood.
maar ik durf pas eigenlijk echt te juichen zodra ik het koopcontract ondertekend en wel heb, want nu kan het nog misgaan met de euries enzo. Je weet maar nooit.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 05-06-2013, 18:16
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
oh, ik hoor trouwens dat het volgens de wet niet verplicht is, maar dat een bank zoiets wel kan eisen (al dan opgesteld door een ekte notaris) Maar goed, het is iig wel aan te raden mocht er ooit iets zijn.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 05-06-2013, 18:22
Verwijderd
Citaat:
en het gaat door omggggg we zijn officieel in onderhandeling en morgen moeten we het laten weten, maar wij weten het al. Wel voor de vraagprijs, was te verwachten maar toch. Net alles doorberekend en het is mogelijk. En het is pas vanaf 1 december dus we gaan sparen als jekko's. Schoonmaakster hier gaan we opzeggen en vanaf nu leven we op doperwten en droog brood.
maar ik durf pas eigenlijk echt te juichen zodra ik het koopcontract ondertekend en wel heb, want nu kan het nog misgaan met de euries enzo. Je weet maar nooit.
Hoera! Hopelijk.
Oud 05-06-2013, 18:34
Verwijderd
Citaat:
Wat goed
Een voorzichtige gefeliciteerd dan maar alvast!
bedankt
Citaat:
oh, ik hoor trouwens dat het volgens de wet niet verplicht is, maar dat een bank zoiets wel kan eisen (al dan opgesteld door een ekte notaris) Maar goed, het is iig wel aan te raden mocht er ooit iets zijn.
Hmm de hypotheker heeft het ons iig aangeraden en dat willen we zelf ook liever.
Citaat:
Hoera! Hopelijk.
ja!

anne d'r ouders hebben het ons ten zeerste afgeraden omdat het een behoorlijke smak geld is en als er geen hypotheekrenteaftrek meer komt wordt het lastig. Maar gedeeld door 2 kunnen we bruto ook betalen als we verder geen idiote dingen doen.
Voor m'n eigen gemoedstoestand had ik net uitgerekend wat het scheelt met het vorige huis. Dat scheelt netto 75 euro per maand. Dat valt dus best mee (dat is de prijs van onze cleaner).
Oud 05-06-2013, 18:35
Verwijderd
Tof hoor Pip!
Oud 05-06-2013, 18:43
Verwijderd
Citaat:
en het gaat door omggggg we zijn officieel in onderhandeling en morgen moeten we het laten weten, maar wij weten het al. Wel voor de vraagprijs, was te verwachten maar toch. Net alles doorberekend en het is mogelijk. En het is pas vanaf 1 december dus we gaan sparen als jekko's. Schoonmaakster hier gaan we opzeggen en vanaf nu leven we op doperwten en droog brood.
maar ik durf pas eigenlijk echt te juichen zodra ik het koopcontract ondertekend en wel heb, want nu kan het nog misgaan met de euries enzo. Je weet maar nooit.
Wat fijn! En wat een plaatje van een huis echt. Daar hoef je in elk geval niet veel geld in te steken om het 'af' te maken.
Oud 05-06-2013, 18:45
Verwijderd
Citaat:
Waar ga je heen Quis? en wanneer? Ik ga van 3 tot 14 augustus naar edinburgh. OMG ZO'N ZIN IN!!!!
We vliegen op Glasgow, daar blijven we twee dagen, dan huren we een auto en rijden we richting een of ander natuurgebied met een groot meer (ik ben de naam alweer vergeten ), daar blijven we een paar dagen, en dan gaan we of verder richting de eilanden, of richting andere steden als het weer niet meezit (Edinburgh). Vanaf 10 juli.
Oud 05-06-2013, 18:46
Verwijderd
Ik vond het denk ik toch beter toen ik geen eetlust had, want nu zit ik te craven naar alles wat los en vast zit.
Oud 05-06-2013, 18:47
Verwijderd
Ik eet straks spareribs.
Oud 05-06-2013, 18:47
Verwijderd
Met je ava er bij is die post heel grappig.
Oud 05-06-2013, 18:49
Verwijderd
Citaat:
Met je ava er bij is die post heel grappig.
Alle posts zijn grappig met die ava erbij
Oud 05-06-2013, 18:50
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Dan moet je eten als je honger hebt.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 05-06-2013, 18:51
Verwijderd
Ik had bij wijze van late lunch een Turkse pizza gehaald, om dan vanavond braaf een gezonde pastasalade te maken. Maar die pizza heeft het vraatzuchtige snaaibeest in me wakkergemaakt, want ik zit nu al 2 uur mezelf lekker te maken met wat ik allemaal kan gaan kopen of halen bij de snackbar.
Oud 05-06-2013, 18:51
Verwijderd
Citaat:
Dan moet je eten als je honger hebt.
Ik heb niet eens echt honger, ik heb gewoon van die laffe snaaitrek. Ik voel me zo'n Obese-mens.
Oud 05-06-2013, 18:53
Verwijderd
Ohh, wat gaaf Pip
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:35.