Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-06-2013, 07:40
Verwijderd
Nou joepie, ik heb de eer om mijn broertje bij mijn opa en oma op te halen en met zijn spullen te slepen voor schoolkamp. waarom kan hij dat niet zelf. hij is bijna 14.
Advertentie
Oud 19-06-2013, 07:44
Verwijderd
Gisteren was het in Tilburg ook voornamelijk grijs en extreem benauwd
Oud 19-06-2013, 07:51
Verwijderd
Ik zit in een zomerjurkje op mijn werk, maar buiten is het donker, hagelt en onweert het Dat was niet de bedoeling!
Oud 19-06-2013, 07:55
Verwijderd
hier is s nachts het onweer geweest. mijn oma belt al in paniek waar ik blijf. maar mijn moeder zei echt kwart over 9.
Oud 19-06-2013, 07:59
Verwijderd
Citaat:
Ik zit in een zomerjurkje op mijn werk, maar buiten is het donker, hagelt en onweert het Dat was niet de bedoeling!
Nee, ik dacht, onweer en regen/hagel 's avonds, en overdag zoek ik gewoon een park op
Oud 19-06-2013, 08:18
Verwijderd
toch maar een lange broek aangedaan, ben nu wel blij dat ik dat heb gedaan
Oud 19-06-2013, 08:18
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
bleh, ik wil weer naar huis, naar bed, slapen. Zo moe
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 19-06-2013, 08:22
Verwijderd
Citaat:
Nee, ik dacht, onweer en regen/hagel 's avonds, en overdag zoek ik gewoon een park op
Ja precies, behalve dat park dan. Nu voel ik me echt een beetje stom in mijn zomerjurkje, want het lijkt alsof alle collega's dit wel wisten.

Het is een complot
Oud 19-06-2013, 08:27
Verwijderd
The Beatles in Mad men <3
Oud 19-06-2013, 08:41
Verwijderd
True Blood S06E01:
Spoiler
Oud 19-06-2013, 08:41
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Ja precies, behalve dat park dan. Nu voel ik me echt een beetje stom in mijn zomerjurkje, want het lijkt alsof alle collega's dit wel wisten.

Het is een complot
*zomerjurkje boks*

je bent niet de enige die erin is getrapt!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 19-06-2013, 08:42
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
True Blood S06E01:
Spoiler
Ik heb vooral heel negatieve dingen gelezen over de opening van het seizoen. Ik was er al op uitgekeken geraakt, dus ik denk dat ik het niet eens ga proberen dit seizoen...
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 19-06-2013, 08:44
Verwijderd
Ik heb net een zomerjurkje gestreken. De regen is nu opgehouden, dus ik ga hem straks gewoon aantrekken! HA!
Oud 19-06-2013, 08:46
Verwijderd
Citaat:
Ik heb vooral heel negatieve dingen gelezen over de opening van het seizoen. Ik was er al op uitgekeken geraakt, dus ik denk dat ik het niet eens ga proberen dit seizoen...
Ach, meningen zijn als kontgaten; iedereen heeft er wel een. Het is gewoon True Blood, volledig over de top in iedere denkbare manier. Dat is al seizoenen zo en ik vind het smullen Heerlijk ook om Lafayette weer in actie te zien.

Spoiler
Oud 19-06-2013, 08:47
Verwijderd
hoera, onweer!
Oud 19-06-2013, 08:49
Verwijderd
Niks hoera. Ik heb überhaupt nog geen fatsoenlijk zonmoment meegemaakt
Oud 19-06-2013, 08:51
Verwijderd
Hier is het nog een bewolkte sauna. Zo te zien gaat het zometeen plenzen, als ik een dik halfuur moet fietsen met twee kinderen
Oud 19-06-2013, 08:51
Verwijderd
Citaat:
*zomerjurkje boks*

je bent niet de enige die erin is getrapt!
Gelukkig Dat is veel beter voor mijn zelfbeeld [/v-lid]
Oud 19-06-2013, 08:52
Verwijderd
het was hier buiten echt alsof je in een tropisch zwembad rondloopt met je kleren aan, en dat om acht uur 's ochtends. Dus ik ben blij met het onweer Tropisch-zwembad-weer vind ik ook niet echt een "fatsoenlijk zonmoment"
Oud 19-06-2013, 08:53
Verwijderd
Maar het regent in Brabant dus ook? Absinthe woont toch in Brabant? Dat is goed, want ik heb een 88-jarige oma in Brabant die te weinig drinkt op warme dagen.
Oud 19-06-2013, 09:00
Verwijderd
Dat is verdorie helemaal niet goed! Het regent al twee uur.
Oud 19-06-2013, 09:01
Verwijderd
Citaat:
het was hier buiten echt alsof je in een tropisch zwembad rondloopt met je kleren aan, en dat om acht uur 's ochtends. Dus ik ben blij met het onweer Tropisch-zwembad-weer vind ik ook niet echt een "fatsoenlijk zonmoment"
Ik bedoel dus dat ik gisteren ook geen zon gezien heb en dat het onweer dus veel te vroeg is.
Oud 19-06-2013, 09:02
Verwijderd
Citaat:
Maar het regent in Brabant dus ook? Absinthe woont toch in Brabant? Dat is goed, want ik heb een 88-jarige oma in Brabant die te weinig drinkt op warme dagen.
Ahhhw. Wat een lieve post.

Maar hier is het regenen al klaar, zo te zien, dus misschien lukt het nog wel vandaag met de zon.
Oud 19-06-2013, 09:04
Verwijderd
Hier (Brabant) regent het nu niet meer, maar het ziet er wat heiig en mistig uit. Niet zomers in ieder geval.
Oud 19-06-2013, 09:06
Verwijderd
Citaat:
Hier (Brabant) regent het nu niet meer, maar het ziet er wat heiig en mistig uit. Niet zomers in ieder geval.
Ik geloof dat het hier - ook Brabant - nu ook zo'n beetje over is...
Oud 19-06-2013, 09:13
Verwijderd
Hier is het vooral mistig/smog-ig, en het regent af en toe drie druppels.
Oud 19-06-2013, 09:13
Verwijderd
Ohnee, hier (noorden van Noord-Brabant)regent het nog wel.
Oud 19-06-2013, 09:14
Verwijderd
Vanmorgen van 7 tot 7.30 onweer met stevige hagel, daarna wel warm, maar geen zon. Die komt nu door.
Oud 19-06-2013, 09:15
Verwijderd
Als de regen over is, komt er vanmiddag misschien nog wel zon zonder vochtigheid of belachelijke temperaturen en dan is iedereen blij
Oud 19-06-2013, 09:15
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Ach, meningen zijn als kontgaten; iedereen heeft er wel een. Het is gewoon True Blood, volledig over de top in iedere denkbare manier. Dat is al seizoenen zo en ik vind het smullen Heerlijk ook om Lafayette weer in actie te zien.

Spoiler
Ja dat weet ik, maar ik was het vorig seizoen ook al eens met de mensen die die meningen hadden. Dus ik geloof dat ik daar redelijk mee op 1 lijn zit Ik heb het vorig seizoen min of meer 'uit beleefdheid' uitgekeken (ik hou niet van onafgemaakte zaken en ik hoopte telkens dat het toch beter zou gaan worden, maar dat viel dus echt tegen) De serie slaat nu een pad in wat me eigenlijk niet (meer) aanspreekt. Ik ben dan ook iemand die de boeken heeft gelezen, en die verhaallijnen vond ik veel leuker/aansprekender. De serie is me gewoon wat te hysterisch, over the top en gewoon meh. Als ik stukjes skip in afleveringen omdat ik me verveel is er iets niet goed
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 19-06-2013, 09:15
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Oh regen en onweer in Almelo!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 19-06-2013, 09:17
Verwijderd
Citaat:
Ja dat weet ik, maar ik was het vorig seizoen ook al eens met de mensen die die meningen hadden. Dus ik geloof dat ik daar redelijk mee op 1 lijn zit Ik heb het vorig seizoen min of meer 'uit beleefdheid' uitgekeken (ik hou niet van onafgemaakte zaken en ik hoopte telkens dat het toch beter zou gaan worden, maar dat viel dus echt tegen) De serie slaat nu een pad in wat me eigenlijk niet (meer) aanspreekt. Ik ben dan ook iemand die de boeken heeft gelezen, en die verhaallijnen vond ik veel leuker/aansprekender. De serie is me gewoon wat te hysterisch, over the top en gewoon meh. Als ik stukjes skip in afleveringen omdat ik me verveel is er iets niet goed
Hah, dat maakt wel sense. Als ik namelijk de reviews van de bóeken lees, weet ik dat 't niet mijn boeken zijn
Oud 19-06-2013, 09:21
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Waar seizoen 1 en boek 1 98% parallel lopen, zelfs wat de dialogen betreft, gebeuren er nu dingen in de serie die niet meer met het verhaallijn in de boeken te maken heeft. Nog geen stukjes overlap, niets. En het spreekt me gewoon echt niet aan, ik vind het vooral irritant
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 19-06-2013, 09:26
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
en bizaaaaaaaaaaarrrrr, zo heb je niks en zo heb je 3 mannen om je heen verzameld vanuit het fucking niks die allemaal smerige dingen willen doen. wtf hoewel ik de ene nog moet zien maar hij is erg slim en interessant. Wat een gekkigheid


Citaat:
Goeeeeeedemorgen.

Hemeltjelief, wat is het nu al warm buiten Ik vind het wel een goede reden om gewoon in tanktop naar m'n werk te gaan en iedereen die daar anders over denkt kan de spreekwoordelijke boom in.
In een tanktop naar je werk gaan kan echt niet

Ik zit vol smart te wachten tot het keihard gaat onweren en regenen.
Oud 19-06-2013, 09:48
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Hier regende het net een beetje af en toe, en het is grijs. Wel warm. Ik zit in kort broekje en tanktop.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 19-06-2013, 09:48
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Gezellig, Miekje op fb
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 19-06-2013, 09:50
Verwijderd
Citaat:
In een tanktop naar je werk gaan kan echt niet
Maar er staat vandaag niets bijzonders op het programma, geen besprekingen, vergaderingen whatsoever, just me and my PC Nou ja, en de andere dude in dit kantoortje dan. Maar dat is een oude man die zich niet zo druk maakt om appearances. Dus ik vind dat het prima kan.
Oud 19-06-2013, 09:51
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Maar er staat vandaag niets bijzonders op het programma, geen besprekingen, vergaderingen whatsoever, just me and my PC Nou ja, en de andere dude in dit kantoortje dan. Maar dat is een oude man die zich niet zo druk maakt om appearances. Dus ik vind dat het prima kan.
Nee
Oud 19-06-2013, 09:53
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Gezellig, Miekje op fb
Ja, hè? Sinds gisteren, in een vlaag van verstandsverbijstering
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 19-06-2013, 10:19
Verwijderd
Je moeder is een nee
Oud 19-06-2013, 10:21
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb sinds vannacht echt al ontzettend trek in een broodje gebakken ei, dus ik ga maar eens uit bed
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 19-06-2013, 10:22
Verwijderd
Ei met ui?
Oud 19-06-2013, 10:29
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik wil meer plantjes Ik wil nog een Aloë vera en een fijne venushaar en een krulvaren en een lepelplant en een Ficus elastica en en en...
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 19-06-2013, 11:49
Verwijderd

een tanktop bij een niet-atletische man van rond de 30 is sowieso wel wat fout
Oud 19-06-2013, 11:55
Verwijderd
Citaat:
een tanktop bij een niet-atletische man van rond de 30 is sowieso wel wat fout
Sterker nog; eigenlijk kan dat helemaal niet *grinnik* En daar ben ik het wel mee eens
Oud 19-06-2013, 12:12
Verwijderd
Citaat:




In een tanktop naar je werk gaan kan echt niet

Ik zit vol smart te wachten tot het keihard gaat onweren en regenen.
mee eens, geen gezicht. Een wifebeater tot daar aan toe maar ook niet naar werk.
Oud 19-06-2013, 12:14
Verwijderd
Aiaiai, volgens mij ben ik in anderhalve week echt vier kilo aangekomen.
Oud 19-06-2013, 12:27
Verwijderd
Citaat:
mee eens, geen gezicht. Een wifebeater tot daar aan toe maar ook niet naar werk.
Een wát? Dat moest ik Googlen En, ik heb ook de tanktop eens opgezocht ter vergelijking, maar het verschil ontgaat me een beetje. Ook blijkt dus dat ik geen tanktop aan heb, maar meer een T-shirt zonder mouwen, de "schouderband" is vrij breed en de hals is redelijk gesloten. Dus, het valt allemaal reuze mee.
Oud 19-06-2013, 12:29
Hazel
Hazel is offline
T-shirts zonder mouwen zijn al helemaal erg.
Oud 19-06-2013, 12:31
Verwijderd
Niet half zo erg als sidecuts
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:31.