Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-06-2013, 12:32
Hazel
Hazel is offline
Sidecuts hebben hier niets mee te maken
Advertentie
Oud 19-06-2013, 12:33
Verwijderd
Citaat:
Een wát? Dat moest ik Googlen En, ik heb ook de tanktop eens opgezocht ter vergelijking, maar het verschil ontgaat me een beetje. Ook blijkt dus dat ik geen tanktop aan heb, maar meer een T-shirt zonder mouwen, de "schouderband" is vrij breed en de hals is redelijk gesloten. Dus, het valt allemaal reuze mee.
ja ik weet precies welk lelijk ding je aanhebt
Oud 19-06-2013, 12:33
Verwijderd
aahw Q afzeikuurtje. Sorry he poes
Oud 19-06-2013, 12:37
Verwijderd
Citaat:
ja ik weet precies welk lelijk ding je aanhebt
Dat lijkt me verrekte stug daar dit dingske post-Pip is
Oud 19-06-2013, 12:38
Hazel
Hazel is offline
Nou, het is vast wel pre-MargotTenenbaum (), en ik denk dat je dat ding maar beter ritueel kunt verbranden
Oud 19-06-2013, 12:39
Verwijderd
Citaat:
Sidecuts hebben hier niets mee te maken
Ik vind van wel.

Citaat:
aahw Q afzeikuurtje. Sorry he poes
Ja, ik word er onzeker van en alles Straks maar eens flink snijden. En daarna feelgoodfood snaaien als een malle, net zo lang tot ik zo vet ben dat ik mijn shirt niet meer aan kan en mijn plassertje niet meer kan zien HEBBEN JULLIE DAN JE ZIN, HE?!
Oud 19-06-2013, 12:41
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ik vind van wel.
Hoe dan?
Oud 19-06-2013, 12:43
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Slechts 21 graden ipv een tropische 28 of de voorspelde 35
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 19-06-2013, 12:45
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Wel keelaids opgelopen, gvd, en ik was er net een week vanaf
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 19-06-2013, 12:49
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb een glas koude ijsthee
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 19-06-2013, 12:57
Verwijderd
Ik maak Mississippi Mud Pie, Limburgse rijstevlaai en slagroomtaart met aardbeien. ALLES IS LEKKER.
die mud pie omg. het is een bodem, dan een laag gebakken choco-mascarpone-prutje, dan een laag smeuige choco-gecondenseerde melk-honing-prutje
Oud 19-06-2013, 12:58
Verwijderd
ter compensatie heb ik bij de ACTION voor een luttele acht euro een professioneel uitziende harloopbroek gekocht die ik zeer binnenkort in zal wijden!
Oud 19-06-2013, 12:59
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Hallo caloriebom klinkt goed!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 19-06-2013, 13:01
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb geen hardloopschoenen, bedenk ik me net. Maar die krengen zijn godgansduur en ik ga die niet kopen als ik maar twee keer ga hardlopen omdat ik het stom vind. Is er een goedkoop alternatief, mensen?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 19-06-2013, 13:04
Verwijderd
Citaat:
Ik heb geen hardloopschoenen, bedenk ik me net. Maar die krengen zijn godgansduur en ik ga die niet kopen als ik maar twee keer ga hardlopen omdat ik het stom vind. Is er een goedkoop alternatief, mensen?
Kisten.
Oud 19-06-2013, 13:04
Verwijderd
Goedkope hardloopschoenen. Bij Scapino heb je wel voor 30 euro hardloopschoenen (daar staan bij de sportschoenen op de doos een sticker voor welke sport ze geschikt zijn).
Oud 19-06-2013, 13:06
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Kisten.
Heb je Q weer, met zijn flauwe grapjes. Pas maar op, ik ben bevriend met iemand die heel wat over jou weet te vertellen!
Citaat:
Goedkope hardloopschoenen. Bij Scapino heb je wel voor 30 euro hardloopschoenen (daar staan bij de sportschoenen op de doos een sticker voor welke sport ze geschikt zijn).
Oh Dankjewel!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 19-06-2013, 13:11
Verwijderd
Citaat:
Heb je Q weer, met zijn flauwe grapjes. Pas maar op, ik ben bevriend met iemand die heel wat over jou weet te vertellen!
Wat, denk je dat 't KCT fancy Asics draagt tijdens de marsen? En ik ken iemand die nog veel meer over mij kan vertellen; ikzelf. Je kan me best vertrouwen, ik ben vaak te lui om te liegen.
Oud 19-06-2013, 13:14
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Wat, denk je dat 't KCT fancy Asics draagt tijdens de marsen? En ik ken iemand die nog veel meer over mij kan vertellen; ikzelf. Je kan me best vertrouwen, ik ben vaak te lui om te liegen.
Ah joh, ik zat je maar te boelen, gekke Q. Kusje op.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 19-06-2013, 13:16
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Slechts 21 graden ipv een tropische 28 of de voorspelde 35
Oh, dus toch. Ik vond het al raar dat het in mijn kamer nog kouder en donkerder is dan gisteren.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 19-06-2013, 13:19
Verwijderd
Citaat:
Bas, vertel maar meer dan.
http://blog.womenshealthmag.com/dish...s-your-weight/
Oud 19-06-2013, 13:20
Verwijderd
Die 35 graden hebben ze hier gedropt.
Oud 19-06-2013, 13:21
Verwijderd
En hier. Ik ben lekker naar mijn opa en oma geweesten nu plak ik.

En de laptop doet raar. Normaal heb je onderaan je bureaublad dat balkje met start, de datum en klok enzo. Nu staat die bovenaan.
Oud 19-06-2013, 13:23
Hazel
Hazel is offline
Ik wil regen en wind en onweer en dood en verderf, niet dit plakweer waardoor ik niet kan slapen en vreselijk chagrijnig word
Oud 19-06-2013, 13:23
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Dan moet je hem weer terug onderaan zetten, Sadye. Da's toch niet zo ingewikkeld? :')
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 19-06-2013, 13:25
Verwijderd
Ik weet niet hoe. Vanmorgen was het normaal. Ik klapte de laptop dicht en nu opende ik hem weer en doet die zo raar.
Oud 19-06-2013, 13:26
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
gewoon slepen toch?
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 19-06-2013, 13:26
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik weet niet hoe. Vanmorgen was het normaal. Ik klapte de laptop dicht en nu opende ik hem weer en doet die zo raar.
Balk in het midden vastpakken, klik met linker muisknop, vasthouden en naar beneden slepen. Klaar.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 19-06-2013, 13:29
Verwijderd
Dankje! Het is gelukt. ik wist helemaal niet dat je die kon verplaatsen.
Oud 19-06-2013, 13:32
Verwijderd
Niet als je hem vergrendelt.
Oud 19-06-2013, 13:33
Verwijderd
Ik heb hem nu vergrendelt als het goed is.
Oud 19-06-2013, 14:30
Verwijderd
Citaat:
ja ik weet precies welk lelijk ding je aanhebt


Citaat:
Maar het regent in Brabant dus ook? Absinthe woont toch in Brabant? Dat is goed, want ik heb een 88-jarige oma in Brabant die te weinig drinkt op warme dagen.
Oud 19-06-2013, 14:41
Verwijderd
Ik wilde een mooi mozaiekig poedersuikerfiguurtje op de taart maken, maar het is jammerlijk mislukt en nu ziet de hele taart er niet meer uit
Oud 19-06-2013, 15:01
Verwijderd
Foto!
Oud 19-06-2013, 15:08
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Ik zou nu bijvoorbeeld best graag een afritsbroek dragen.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 19-06-2013, 15:09
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Zal ik aan de korte broek beginnen? Het probleem is, ik draag wel nog steeds een colbert, want ik moet mijn portemonnee, sigaretten en mp3-speler ergens in kwijt. Dus dan zou ik een overhemd, colbert en korte broek dragen.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 19-06-2013, 15:13
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ik zou nu bijvoorbeeld best graag een afritsbroek dragen.
Ik weet niet wat erger is, een afritsbroek of Quintiano's mouwloze shirt. Toch Quintiano's mouwloze shirt denk ik

Citaat:
Zal ik aan de korte broek beginnen? Het probleem is, ik draag wel nog steeds een colbert, want ik moet mijn portemonnee, sigaretten en mp3-speler ergens in kwijt. Dus dan zou ik een overhemd, colbert en korte broek dragen.
Wat voor colbert en wat voor korte broek? Hoe kort?
Oud 19-06-2013, 15:16
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Vandaag liep er een man van een jaar of vijfendertig voor mij op straat, waar in eerste instantie niets op aan te merken was. Toen liep een jongen van vijftien hem tegemoet. De man stak zijn vinger uit naar de jongen, en zei: "Bam! Zo door die kankerkop. Kankerjong." En toen, tegen een mevrouw met een fiets: "Oprotten met die kankerfiets." En tegen twee dames die gezellig een babbeltje aan het maken waren: "En jullie ook, kankerhoeren."

Nu heb ik ook best veel zin om zo te doen.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 19-06-2013, 15:17
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik weet niet wat erger is, een afritsbroek of Quintiano's mouwloze shirt. Toch Quintiano's mouwloze shirt denk ik
Een mouwloos shirt lijkt me ook lang niet verkeerd.

Citaat:
Wat voor colbert en wat voor korte broek? Hoe kort?
Daisy Duke.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 19-06-2013, 15:18
Verwijderd
Citaat:

Nu heb ik ook best veel zin om zo te doen.
Oud 19-06-2013, 15:18
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Daisy Duke.
Daar kun je ieder colbert mee combineren.
Oud 19-06-2013, 15:20
Verwijderd
Citaat:
Foto!
Ach het is gewoon een poedersuikerexplosie. Ik ga pas foto's maken als alle taarten af zijn en bij elkaar op mijn fancy drieverdiepingentaartplateau staan
Oud 19-06-2013, 15:22
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Vandaag liep er een man van een jaar of vijfendertig voor mij op straat, waar in eerste instantie niets op aan te merken was. Toen liep een jongen van vijftien hem tegemoet. De man stak zijn vinger uit naar de jongen, en zei: "Bam! Zo door die kankerkop. Kankerjong." En toen, tegen een mevrouw met een fiets: "Oprotten met die kankerfiets." En tegen twee dames die gezellig een babbeltje aan het maken waren: "En jullie ook, kankerhoeren."

Nu heb ik ook best veel zin om zo te doen.
Nou hee, wat een gekkie. Ik hou dat soort praat meestal gewoon in m'n hoofd. Misschien dat ik dat ook maar eens moet gaan veranderen.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 19-06-2013, 15:23
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik bladerde net door mijn favoriete bakboekje vol zoete dingen en daar stond een aardbeien-mascarponetaart in en nu heb ik zin om die te gaan maken. Maar geen zin om naar de winkel te gaan. Hmhmhm.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 19-06-2013, 15:25
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Vandaag liep er een man van een jaar of vijfendertig voor mij op straat, waar in eerste instantie niets op aan te merken was. Toen liep een jongen van vijftien hem tegemoet. De man stak zijn vinger uit naar de jongen, en zei: "Bam! Zo door die kankerkop. Kankerjong." En toen, tegen een mevrouw met een fiets: "Oprotten met die kankerfiets." En tegen twee dames die gezellig een babbeltje aan het maken waren: "En jullie ook, kankerhoeren."

Nu heb ik ook best veel zin om zo te doen.
Hoe reageerden die mensen?
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 19-06-2013, 15:25
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik draag nu trouwens een kort brrroekje (een andere dan gisteren) en ben er helemaal mee naar de universiteit gegaan en nounou, dat trok wel wat bekijks. Misschien had ik geen zwarte broek aan moeten doen, dat steekt nog meer af tegen mijn spierwitte benen.
Ik heb er wel aan gedacht om een hip blauwe plekken, moedervlekken en aderen motiefje op mijn benen te laten groeien, anders is het zo 'uni' en dat is saai.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 19-06-2013, 15:31
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Daar kun je ieder colbert mee combineren.


Citaat:
Hoe reageerden die mensen?
De jongen keek chagrijnig, de dames verbaasd.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 19-06-2013, 15:36
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Misschien had die man wel een Derek Ogilvie-style zesde zintuig en waarschuwde hij de mensen dat ze kanker hebben. Lijkt me echt erg, kanker hebben in je fiets.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 19-06-2013, 15:37
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik ga vanavond wel gewoon een cake bakken, want ik heb geen zin om naar de winkel te gaan.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 19-06-2013, 15:41
Verwijderd
Citaat:
en nounou, dat trok wel wat bekijks.


Oh mensen, ik heb letterlijk NIET geslapen. Alleen wat uurtjes tussen 11 en 3 ofzo ('s middags welteverstaan) en ik voel me nu belabberd.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:51.