Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-06-2013, 10:46
Verwijderd
Douchen, vis eten en treinen naar het noorden.
Advertentie
Oud 22-06-2013, 10:57
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Lijstjestopic?
Ik ga nu naar de fitness, fitnessen, saunaën, douchen, voor ik in slaap val of per ongeluk alle Breaking Bad afleveringen kijk
Oud 22-06-2013, 11:00
Verwijderd
Taart is klaar! Hij bubbelt nog.
Oud 22-06-2013, 11:02
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
wat voor taart? Dat hij bubbelt
Oud 22-06-2013, 12:30
Verwijderd
Goedemorgen! Het is weer schijtweer hier en ik heb over twee uur een afspraak bij de kapper. Maar eens uitzoeken of er trams die kant op gaan, want hij zit helaas niet om de hoek.

@ Pip: fijn van je geseks!
@ Para: leuk van je date!
Oud 22-06-2013, 12:35
Verwijderd
Citaat:
wat voor taart? Dat hij bubbelt
vijgenvlaai! De vulling was aan het koken.
Oud 22-06-2013, 12:37
Verwijderd
Vijgenvlaai klink een beetje als een combi van paardenvijg en koeienvlaai. Toch is het dat niet.
Oud 22-06-2013, 12:37
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Goedemorgen! Het is weer schijtweer hier en ik heb over twee uur een afspraak bij de kapper. Maar eens uitzoeken of er trams die kant op gaan, want hij zit helaas niet om de hoek.

@ Pip: fijn van je geseks!
@ Para: leuk van je date!
Kapper! Dat ging ik doen!


Jongens, ik moet een beetje een leven gaan opbouwen hier in Nijmegen. Wat zal ik eens gaan doen om dat voor elkaar te krijgen?
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 22-06-2013, 12:37
Verwijderd
Oh wauw, klinkt goed. Vijgenvlaai heb ik nog nooit gehad geloof ik.
Oud 22-06-2013, 12:38
Verwijderd
Citaat:
Kapper! Dat ging ik doen!


Jongens, ik moet een beetje een leven gaan opbouwen hier in Nijmegen. Wat zal ik eens gaan doen om dat voor elkaar te krijgen?
Ik kan je niet echt goed helpen, ik ben niet zo goed in van die leven opbouw dingen. Hobby/les in iets? Studievereniging?
Oud 22-06-2013, 13:23
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik kan je niet echt goed helpen, ik ben niet zo goed in van die leven opbouw dingen. Hobby/les in iets? Studievereniging?
Ik vraag me ook altijd af hoe mensen hun vriendennetwerk uitbreiden Maar dat lijkt me inderdaad door de dingen die jij noemt. Het ligt wel ook aan de mensen zelf. Ik ben best goed in praatjes maken met nieuwe mensen, maar niet zo goed in een volgende stap. Iemand uitnodigen om te komen eten ofzo. Kan jij dat goed Lorelei?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 22-06-2013, 13:27
Verwijderd
Citaat:
Ik vraag me ook altijd af hoe mensen hun vriendennetwerk uitbreiden Maar dat lijkt me inderdaad door de dingen die jij noemt. Het ligt wel ook aan de mensen zelf. Ik ben best goed in praatjes maken met nieuwe mensen, maar niet zo goed in een volgende stap. Iemand uitnodigen om te komen eten ofzo. Kan jij dat goed Lorelei?
Ja, dat vind ik ook altijd moeilijk.

Ik sta nu in het reisbureau te wachten tot ik aan de beurt ben om de door hun geprinte tickets op te halen, omdat Theodoor tegen ze had gezegd dat ik datzou doen want dat was nakkelijker dan zelf uitprinten
Oud 22-06-2013, 13:29
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik zit in de trein naar hip assen, voor een tentoonstelling van Erwin Wurm. Het schijnt leuk te zijn, maar ook buiten en het gaat vast regenen. Paraplu in de aanslag.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 22-06-2013, 13:30
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:

Ik sta nu in het reisbureau te wachten tot ik aan de beurt ben om de door hun geprinte tickets op te halen, omdat Theodoor tegen ze had gezegd dat ik datzou doen want dat was nakkelijker dan zelf uitprinten
Logisch
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 22-06-2013, 13:32
Verwijderd
Citaat:
Ik vraag me ook altijd af hoe mensen hun vriendennetwerk uitbreiden Maar dat lijkt me inderdaad door de dingen die jij noemt. Het ligt wel ook aan de mensen zelf. Ik ben best goed in praatjes maken met nieuwe mensen, maar niet zo goed in een volgende stap. Iemand uitnodigen om te komen eten ofzo. Kan jij dat goed Lorelei?
Ik ben juist slecht in praatjes maken met nieuwe mensen. Als dat lukt, vind ik het redelijk makkelijk om mensen waarmee ik een echte ''klik'' heb uit te nodigen voor iets. Maar om mensen te vinden waarmee ik dat heb, ben ik makkelijk honderden gezichten/namen/kennissen verder die ik überhaupt niet wil uitnodigen om te komen eten.
Oud 22-06-2013, 13:32
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ik zit in de trein naar hip assen, voor een tentoonstelling van Erwin Wurm. Het schijnt leuk te zijn, maar ook buiten en het gaat vast regenen. Paraplu in de aanslag.
Oh te gek! Ik ben fan van Erwin Wurm. Post je nog even hoe het was?
Oud 22-06-2013, 13:32
Verwijderd
Ja, want 'ik ging toch naar het winkelcentrum'

Maar ik hou het voor gezien, hij belt ze maar dat ze het naar ons mailen
Oud 22-06-2013, 13:33
Verwijderd
Citaat:
Ja, want 'ik ging toch naar het winkelcentrum'

Maar ik hou het voor gezien, hij belt ze maar dat ze het naar ons mailen
En dan zeggen ze dat vrouwen minder praktisch inzicht hebben.
Oud 22-06-2013, 13:54
Verwijderd
Hij is gewoon bang voor de printer!
Oud 22-06-2013, 14:31
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
CR: Ik maak heel makkelijk praatjes met nieuwe mensen.. op het onderzoekscentrum waar ik volgend jaar kom te werken en waar ik nu af en toe college heb, kent iedereen me en ken ik iedereen. Maar ik kom niet zo heel veel verder dan praatjes in de keuken of groupsdingen (zoals vrijdagmiddagborrels of pubquiz of zo). Er zitten ook maar heel weinig mensen tussen die ik zou willen uitnodigen voor iets want ik vind de meeste mensen niet boeiend genoeg voor meer dan wat chit-chat. Dat is sowieso een beetje het probleem. Ik ken genoeg mensen in Nijmegen want ik maak echt supermakkelijk contact, maar ik vind de meeste mensen gewoon niet interessant genoeg
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 22-06-2013, 14:45
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Vijgenvlaai klink een beetje als een combi van paardenvijg en koeienvlaai. Toch is het dat niet.
paardenkoei
Oud 22-06-2013, 14:46
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Naar welk museum in Utrecht móet ik echt eens gaan? Ik ben al twee keer in het centraal museum geweest, was al in het catharijnenconvent, in het speelklok tot pierement, in het stoomteinenmuseum en in het Wijk C museum.
Oud 22-06-2013, 15:34
Verwijderd
Hoi! Ik maak een cartoon voor een facebookpagina, de cartoon gaat over pandapunten
Oud 22-06-2013, 15:38
Verwijderd
Ik heb allerlei kleren besteld! een groen sweatcolbertje en een rood/witte, voor mijn werk, en drie leggings voor jeweetmaarnooit, en een rood shirtje voor bij mijn korte broek, en een sjaal. Ik moet van mijn groepsbegeleider wat zakelijker kleding dragen.

Laatst gewijzigd op 22-06-2013 om 15:49.
Oud 22-06-2013, 16:54
Verwijderd
Citaat:
CR: Ik maak heel makkelijk praatjes met nieuwe mensen.. op het onderzoekscentrum waar ik volgend jaar kom te werken en waar ik nu af en toe college heb, kent iedereen me en ken ik iedereen. Maar ik kom niet zo heel veel verder dan praatjes in de keuken of groupsdingen (zoals vrijdagmiddagborrels of pubquiz of zo). Er zitten ook maar heel weinig mensen tussen die ik zou willen uitnodigen voor iets want ik vind de meeste mensen niet boeiend genoeg voor meer dan wat chit-chat. Dat is sowieso een beetje het probleem. Ik ken genoeg mensen in Nijmegen want ik maak echt supermakkelijk contact, maar ik vind de meeste mensen gewoon niet interessant genoeg
Wat heb ik gemist? Werkwerk? Of onderzoeksstage-werk?

Citaat:
Ik heb allerlei kleren besteld! een groen sweatcolbertje en een rood/witte, voor mijn werk, en drie leggings voor jeweetmaarnooit, en een rood shirtje voor bij mijn korte broek, en een sjaal. Ik moet van mijn groepsbegeleider wat zakelijker kleding dragen.
Is een rood-wit sweatcolbertje zakelijk genoeg dan? Ik vind dat -als ik me er tenminste het goede ding bij voorstel- van die veredelde hoodies.
Oud 22-06-2013, 17:10
Verwijderd
Citaat:
CR: Ik maak heel makkelijk praatjes met nieuwe mensen.. op het onderzoekscentrum waar ik volgend jaar kom te werken en waar ik nu af en toe college heb, kent iedereen me en ken ik iedereen. Maar ik kom niet zo heel veel verder dan praatjes in de keuken of groupsdingen (zoals vrijdagmiddagborrels of pubquiz of zo). Er zitten ook maar heel weinig mensen tussen die ik zou willen uitnodigen voor iets want ik vind de meeste mensen niet boeiend genoeg voor meer dan wat chit-chat. Dat is sowieso een beetje het probleem. Ik ken genoeg mensen in Nijmegen want ik maak echt supermakkelijk contact, maar ik vind de meeste mensen gewoon niet interessant genoeg
Dan ontmoet je mensen op de verkeerde plekken ^^ Waar vond je vroeger je favoriete gezelschap? Zijn dat soort plaatsen daar ook te vinden? Ik spreek ook heel makkelijk vreemden aan, maar er zijn er maar weinig waar ik meer contact mee ga/wil onderhouden. Ik vind de mijne meestal via de larpwereld online of evenementen in de buurt, bepaalde concerten en uitgaansplekken.


En fuck it, waar is je gezonde verstand als het echt moet werken ^^ Ik dacht niet na en gebruikte een vork om te proeven die vlakbij de warmtebron lag. Gewoon blaasjes op mijn lippen nu, om nog maar te zwijgen over de pijn


Sweatcolbertjes, zijn dat jasjes met een soort joggingstof?
Oud 22-06-2013, 17:11
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Hoi! Ik heb net lekker gewerkt en ik ga straks mijn vriendje ophalen bij de bushalte. En ik heb mijn rupsen net verschoond en nieuwe blaadjes gegeven, en nu liep er zojuist een bladluis over mijn arm Gekke groene monstertjes, zijn het.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 22-06-2013, 17:13
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik vind sweatcolbertjes er altijd een beetje uitzien alsof iemand netjes wil zijn, maar toch niet té netjes. en typisch iets voor tienermeisjes Kusje hoor.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 22-06-2013, 17:19
Verwijderd
Citaat:
Ik vind sweatcolbertjes er altijd een beetje uitzien alsof iemand netjes wil zijn, maar toch niet té netjes. en typisch iets voor tienermeisjes Kusje hoor.
Ik wou al niks zeggen

Ik vind ze zelf lelijk eigenlijk, de combinatie van stof en uiterlijk klopt gewoon niet. Ik heb er al eens een gepast, maar ik heb dan veel liever een echt jasje. Maar als Sarah ze wel leuk vindt, dan moet ze ze natuurlijk gewoon fijn dragen Zat mensen die mijn halve kleerkast wanstaltig zullen vinden ^^
Oud 22-06-2013, 17:47
Verwijderd
Ik was vandaag zo van de wijs uit slaapgebrek dat ik pardoes een marineblauw jasje heb aangetrokken bij een zwarte broek!!!
Oud 22-06-2013, 17:55
Verwijderd
Wat zal ik eens eten? Ik heb nog gekookte rijst over.
Oud 22-06-2013, 17:56
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Wat zal ik eens eten? Ik heb nog gekookte rijst over.
Dan zou ik voor gekookte rijst gaan.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 22-06-2013, 17:56
Verwijderd
Met?
Oud 22-06-2013, 18:00
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Pap. Emmers pap.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 22-06-2013, 18:12
Verwijderd
Hmmm nee, dat maar niet, dan pas ik donderdag niet in mn jurkje!
Oud 22-06-2013, 18:15
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Quisje, wanneer zie ik je weer eens?
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 22-06-2013, 18:25
Verwijderd
Citaat:
Wat zal ik eens eten? Ik heb nog gekookte rijst over.
De rijst bakken met vanalles wat je lekker vindt erdoor.
Oud 22-06-2013, 18:33
Verwijderd
Citaat:
Ik was vandaag zo van de wijs uit slaapgebrek dat ik pardoes een marineblauw jasje heb aangetrokken bij een zwarte broek!!!
fashion crime
Oud 22-06-2013, 18:46
Verwijderd
Citaat:
Wat heb ik gemist? Werkwerk? Of onderzoeksstage-werk?

Is een rood-wit sweatcolbertje zakelijk genoeg dan? Ik vind dat -als ik me er tenminste het goede ding bij voorstel- van die veredelde hoodies.
ja een soort vestje maar dan met kraag. Het hoeft niet echt zakelijk, vooral minder "schattig" dan de kanten vestjes die ik nu vaak aanheb met warm weer.
En een echt colbertje is mooier, maar beweegt lastiger en is meteen zo warm
Oud 22-06-2013, 18:48
Verwijderd
Klaar met treinen. ik moest natuurlijk weer eens in slaap vallen in de trein. Een vrouw had me wakker gemaakt.
Oud 22-06-2013, 18:49
Verwijderd
Citaat:
Quisje, wanneer zie ik je weer eens?
De 30e?

Citaat:
ja een soort vestje maar dan met kraag. Het hoeft niet echt zakelijk, vooral minder "schattig" dan de kanten vestjes die ik nu vaak aanheb met tussenweer.
Dat vind ik wel een beetje raar, dat het niet per se zakelijk hoeft maar wel minder schattig... dat is bijna alsof het zijn persoonlijke smaak niet is en het daarom niet mag. Zegt ie ook wel eens tegen mannen ''dat het niet zakelijker hoeft maar wel minder ballerig?''
Oud 22-06-2013, 18:51
Verwijderd
De vlaai was lekker
Oud 22-06-2013, 18:51
Verwijderd
Ballerige huisartsen hebben geen last van patiënten die denken dat ze 19 zijn!
Oud 22-06-2013, 18:52
Verwijderd


ik zag een forumer/forumster. ik weet nog steeds wat het voor iets is.
Oud 22-06-2013, 18:52
Verwijderd
Hmmm, de kapster heeft weer eens goed werk gedaan. Het is niet echt anders, maar wel weer fris en uitgedund en zoooo zacht.
Citaat:
Ballerige huisartsen hebben geen last van patiënten die denken dat ze 19 zijn!
Oh zit dat erachter!
Oud 22-06-2013, 22:27
Hazel
Hazel is offline
Zo, lekker rustig hier. Ik kom net thuis van een epische reis en mijn kat heeft haar biergistsnoepjes van het aanrecht gemikt, opgegeten en weer uitgekotst. Joy.
Oud 22-06-2013, 22:41
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
ok ik heb weer veel te veel Breaking Bad gekeken vandaag enzo, ik moet maar eens gaan slapen! kusjes
Oud 22-06-2013, 23:27
Verwijderd
Dikke liefde voor Damien Rice <3
Oud 23-06-2013, 04:59
Verwijderd
Zelfde hier fizzle! Kan niet stoppen met kijken.
Oud 23-06-2013, 05:41
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik ben begonnen aan Girls. Leuke serie! Die Adam, waar men hier zo op sopt, is wel een engnek, ongelooflijk. Zijn gekke hoofd past proportioneel ook niet echt bij zijn gespierde lichaam, alsof het te klein is.

Nou, tot zover mijn intelligente observaties over de serie. Slaaptijd.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:33.