Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-06-2013, 15:05
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ptsj.
Heb je dat ding nu al eens weggegooid, of niet?
Advertentie
Oud 25-06-2013, 15:06
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
19 euro? Wol met gouddraad er in ofzo?
Met heel veel kleurtjes, vast duur omdat het duisent keer geverfd is.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 25-06-2013, 15:08
Verwijderd
Eerder de samenstelling zie ik. En de kleurtjes zullen daar nog extra in helpen dan.
Oud 25-06-2013, 15:08
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Heeft Q nou een verdorde boomtak in zijn woonkamer staan waarvan maden nog zeggen: "hm nee, laten we verder kijken, dit is me iets te dood"?
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 25-06-2013, 15:09
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Heeft Q nou een verdorde boomtak in zijn woonkamer staan waarvan maden nog zeggen: "hm nee, laten we verder kijken, dit is me iets te dood"?
Oud 25-06-2013, 15:10
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Oh. Nou, planten zijn ook maar overrated. Keep at it, Q.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 25-06-2013, 15:11
Verwijderd
Oh de naam van die winkel valt me nu pas op. WOLHALLA <3
Oud 25-06-2013, 15:12
Verwijderd
Een van mijn favoriete filmhuizen heeft ook een sansevieria achter de bar.
Oud 25-06-2013, 15:12
Verwijderd
Citaat:
Heb je dat ding nu al eens weggegooid, of niet?
Nee Het is tenminste geen plastic

Citaat:
Heeft Q nou een verdorde boomtak in zijn woonkamer staan waarvan maden nog zeggen: "hm nee, laten we verder kijken, dit is me iets te dood"?
Nee, een dode hangplant. Hij hing er tijdens zijn leventje ook al vrij miserabel bij.
Oud 25-06-2013, 15:12
Verwijderd
Citaat:
Oh. Nou, planten zijn ook maar overrated. Keep at it, Q.
Aye
Oud 25-06-2013, 15:13
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Het is tenminste geen plastic
Soms maak ik me echt zorgen om je.
Oud 25-06-2013, 15:20
Verwijderd
Citaat:
Soms maak ik me echt zorgen om je.
Dat doe ik zelf ook
Oud 25-06-2013, 15:36
Hazel
Hazel is offline
O jongens, ik heb STRESS had ik nu maar een rustgevende kamerplant
Oud 25-06-2013, 15:38
Verwijderd
Vroeger had ik een leraar Nederlands die nooit fatsoenlijk een verhaal kon vertellen. Langzaam spreken en steeds 'ehhh' en 'uhhh' tussendoor als-ie weer eens niet op een woord kon komen. Ik schepte er dan genoegen in om zo ongeïnteresseerd mogelijk over te komen maar ondertussen steeds de woorden te mompelen waar hij naar op zoek was. Heerlijke manier om mensen te sarren. Daar heb ik nu ook zin in, alleen is er geen goed materiaal voorhanden
Oud 25-06-2013, 15:39
Verwijderd
Waarom heb je stress, Margotteke?
Oud 25-06-2013, 15:39
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Waarom heb je stress, Margotteke?
Ik pm je
Oud 25-06-2013, 16:01
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Met heel veel kleurtjes, vast duur omdat het duisent keer geverfd is.
Mooie kleurtjes, ja Maar wel een beetje duur voor een bolletje wol.

En eh, je weet waar zijde vandaan komt, toch?

//Ik heb Roosvicee Ferro gekocht Ik vind het niet naar ijzer smaken.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 25-06-2013, 16:16
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Emilie Ratelband vind mensen die aan SM doen knettergek. Dat zegt de beste man op ZoomTv. Sterker, hij vindt het net zo ziek als pedofilie en necrofilie.

Ratelband: "Je moet knettergek zijn je op je flikker te laten slaan en er een dikke lul van te krijgen en over die ander heen te spuiten. Het zijn gekke geesten, dus dan ook niet klagen over pedofilie en necrofilie. In elke samenleving worden grenzen steeds weer opgeschoven. Elke gek heeft recht op zijn gebrek."
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 25-06-2013, 16:17
Verwijderd
Citaat:
Emilie Ratelband vind mensen die aan SM doen knettergek. Dat zegt de beste man op ZoomTv. Sterker, hij vindt het net zo ziek als pedofilie en necrofilie.

Ratelband: "Je moet knettergek zijn je op je flikker te laten slaan en er een dikke lul van te krijgen en over die ander heen te spuiten. Het zijn gekke geesten, dus dan ook niet klagen over pedofilie en necrofilie. In elke samenleving worden grenzen steeds weer opgeschoven. Elke gek heeft recht op zijn gebrek."
Ratelband is een heel nare vrouwenmepper en heeft dus geen enkel recht van spreken in Quintianoland.
Oud 25-06-2013, 16:17
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Emilie Ratelband vind mensen die aan SM doen knettergek. Dat zegt de beste man op ZoomTv. Sterker, hij vindt het net zo ziek als pedofilie en necrofilie.

Ratelband: "Je moet knettergek zijn je op je flikker te laten slaan en er een dikke lul van te krijgen en over die ander heen te spuiten. Het zijn gekke geesten, dus dan ook niet klagen over pedofilie en necrofilie. In elke samenleving worden grenzen steeds weer opgeschoven. Elke gek heeft recht op zijn gebrek."
Hij lijkt me nou echt zo iemand die stiekem zelf heel hard geslagen wil worden.
Oud 25-06-2013, 16:34
Verwijderd
Ik heb zojuist twintig kilometer geskeelerd en nieuwe schoenen gekocht en nu heb ik meer zin in slapen dan in de geplande feestjes.
Oud 25-06-2013, 16:37
Verwijderd
En zelf gaat ie voor zijn plezier over gloeiende kooltjes lopen...
Oud 25-06-2013, 16:45
Verwijderd
Of z'n wèf op straat in elkaar hengsten.
Oud 25-06-2013, 17:29
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik vind dat een nare man.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 25-06-2013, 17:30
Verwijderd
Ik ben met een hoofd vol snot en oren die dichtzitten en een verstopte neus op en neer naar mijn school gefietst voor de intake. Tien km heen en tien km terug. Nu ben ik heel erg gaar en ga ik op de bank liggen en niks meer doen. Snothoofd
Oud 25-06-2013, 17:46
Verwijderd
Het was toch al wel bekend dat Ratelband graag rare dingen roept? En iemand die zijn dochter Tsjakkalotte noemt kan ik sowieso niet serieus nemen.
Oud 25-06-2013, 17:47
Verwijderd
Citaat:
Ik wilde net zeggen dat mijn enige mening over planten is dat ik graag een sansevieria wil.

[afbeelding]


<3 Ze doen me denken aan thuis.
oooh dan bewaar ik hem voor jou, want hij lijkt erop. Ik vind jou leuker dan mevrouw Gluut met d'r vieze hond.
Citaat:
Foto
het is bijna zoals para postte!
Citaat:
Je hebt toch ook van die drankjes met klontjes aloe vera erin! Smerig jongeh!
ik ken alleen negers die dat lekker vinden.
Citaat:
Jij kunt je beter verre houden van deze discussie, met dat plantenlijk van je.
ik vind het grappig dat wij allebei dezelfde plant hebben meegemaakt en dat er een jaar tussenzat
Citaat:
Emilie Ratelband vind mensen die aan SM doen knettergek. Dat zegt de beste man op ZoomTv. Sterker, hij vindt het net zo ziek als pedofilie en necrofilie.

Ratelband: "Je moet knettergek zijn je op je flikker te laten slaan en er een dikke lul van te krijgen en over die ander heen te spuiten. Het zijn gekke geesten, dus dan ook niet klagen over pedofilie en necrofilie. In elke samenleving worden grenzen steeds weer opgeschoven. Elke gek heeft recht op zijn gebrek."
Citaat:
En zelf gaat ie voor zijn plezier over gloeiende kooltjes lopen...
dat wou ik zeggen ja.
die vent spoort niet.
Oud 25-06-2013, 17:47
Verwijderd
en ik heb weer mooie nagels mijn nagelvrouwtje is de beste.
Oud 25-06-2013, 17:54
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Het was toch al wel bekend dat Ratelband graag rare dingen roept? En iemand die zijn dochter Tsjakkalotte noemt kan ik sowieso niet serieus nemen.
Are you fucking shitting me?!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 25-06-2013, 17:56
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
en ik heb weer mooie nagels mijn nagelvrouwtje is de beste.
Ja, heb je van die diamantjes en shit erop? en panterprint. Vind ik echt wat voor jou.

Mijn nagels zijn langer dan ze ooit geweest zijn. Hoera voor niet nagelbijten! Hopen dat ik dat kan volhouden. Het is wel een raar gevoel als je dingen doet, bijvoorbeeld typen, en je voelt ineens dat je dat met je nagel doet.

PS: er staat een tent in m'n kamer.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 25-06-2013, 17:56
Verwijderd
Citaat:
Are you fucking shitting me?!
Nee. Nouja, hij wilde haar Tsjakkalotte noemen, maar de burgerlijke stand zei 'nee!', dus nu heet ze Aimée of zoiets.
Oud 25-06-2013, 17:57
Verwijderd
Zijn zoon wilde hij Rolls Royce noemen, maar dat mocht ook niet.
Oud 25-06-2013, 17:57
Verwijderd
Oooo, ja, nagels lakken. Dat ga ik zo ook doen.
Oud 25-06-2013, 17:58
Verwijderd
Citaat:
Zijn zoon wilde hij Rolls Royce noemen, maar dat mocht ook niet.
Hij zou überhaupt geen kinderen mogen krijgen.
Oud 25-06-2013, 17:58
Verwijderd
O, hier:

Citaat:
In 2001 was het echter weer goed raak. De positiviteitsgoeroe kondigde aan dat hij zijn dochtertje Tsjakkalotte wilde noemen. Hij kreeg bij de burgerlijke stand voor de tweede keer het deksel op de neus: ook deze naam werd geweigerd, ongetwijfeld vanwege het verbod op ‘bespottelijke’ namen. Ratelband liet het kind daarom inschrijven als Ninette Corita Emily Chanal, maar noemt haar Beau Aimée.
::::::"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""")))))))))
Oud 25-06-2013, 17:59
Verwijderd
Citaat:
Are you fucking shitting me?!
Ook mijn reactie.

Citaat:
Nee. Nouja, hij wilde haar Tsjakkalotte noemen, maar de burgerlijke stand zei 'nee!', dus nu heet ze Aimée of zoiets.
Citaat:
Zijn zoon wilde hij Rolls Royce noemen, maar dat mocht ook niet.
Gelukkig. Jammer genoeg waren ze bij een zekere Jizz niet zo slim.
Oud 25-06-2013, 18:03
Verwijderd
Citaat:
Ratelband liet het kind daarom inschrijven als Ninette Corita Emily Chanal, maar noemt haar Beau Aimée.
Oud 25-06-2013, 18:10
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik luister James Vincent McMorrow en dat moet ik in mijn toestand niet doen. Te mooi.

[/v-lid]
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 25-06-2013, 18:13
Verwijderd
Citaat:
Ja, heb je van die diamantjes en shit erop? en panterprint. Vind ik echt wat voor jou.

Mijn nagels zijn langer dan ze ooit geweest zijn. Hoera voor niet nagelbijten! Hopen dat ik dat kan volhouden. Het is wel een raar gevoel als je dingen doet, bijvoorbeeld typen, en je voelt ineens dat je dat met je nagel doet.

PS: er staat een tent in m'n kamer.
ja wel wat voor mij maar niet voor m'n werk ik mag eigenlijk al helemaal geen nagels. Nee, ik heb gewoon korte, nette nagels waarvan het niet opvalt dat ze neppie zijn. Geen lange hoerennagels waar je niks mee kan
Oud 25-06-2013, 18:18
Verwijderd
Er zijn best wel wat dingen die je met lange hoerennagels kunt Al vereist het soms een andere manier (lenzen uitdoen bijvoorbeeld, dat gaat niet op de standaard manier dan). Alleen draden in naalden krijgen was echt kut met nepnagels, met mijn eigen nagels als die lang zijn heb ik er geen last van, want die zijn niet zo dik.
Oud 25-06-2013, 18:20
Verwijderd
Citaat:
Ik luister James Vincent McMorrow en dat moet ik in mijn toestand niet doen. Te mooi.

[/v-lid]
Germ. Ben je ongesteld ofzo?

Citaat:
ja wel wat voor mij maar niet voor m'n werk ik mag eigenlijk al helemaal geen nagels. Nee, ik heb gewoon korte, nette nagels waarvan het niet opvalt dat ze neppie zijn. Geen lange hoerennagels waar je niks mee kan
Volgens mij is het voor een hoer ook niet echt praktisch om zulke lange nagels te hebben.
Oud 25-06-2013, 18:20
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik wil mijn nagels mooi lakken voor de diplomering, maar ik moet natuurlijk PRECIES werken, de dag Jammerdebammer. En ik moet ook tot vier uur, dus dan is het naar huis, verkledenopmakenhaardoeneten en weg. Niks geen mooie nagels
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 25-06-2013, 18:21
Verwijderd
Citaat:
Er zijn best wel wat dingen die je met lange hoerennagels kunt Al vereist het soms een andere manier (lenzen uitdoen bijvoorbeeld, dat gaat niet op de standaard manier dan). Alleen draden in naalden krijgen was echt kut met nepnagels, met mijn eigen nagels als die lang zijn heb ik er geen last van, want die zijn niet zo dik.
Ja, plus dat je eigen nagels langer groeien, dus dan kan je eraan wennen, ofzo.

En lenzen uit mijn ogen halen zou ik sowieso niet durven met nepnagels. Ik ben echt zo bang dat ik ze helemaal door mijn oog heen prik en dat het glasachtig lichaam dan alle kanten op sjprietst.
Oud 25-06-2013, 18:25
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik ben opeens MOE Mooi niet dat ik nu al naar bed ga. Gek hoofd.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 25-06-2013, 18:34
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Wanneer leer ik nou dat als je aan hey koken bent en op je eten wacht (bijv als het in de oven staat) dat het opentrekken van een zak m&m's of chips geen goed idee is...
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 25-06-2013, 18:35
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline


__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 25-06-2013, 18:44
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij is het voor een hoer ook niet echt praktisch om zulke lange nagels te hebben.
Ook al ^^

Citaat:
Ja, plus dat je eigen nagels langer groeien, dus dan kan je eraan wennen, ofzo.
Als je lang genoeg valse hebt, wen je er ook wel aan, die groeien ook mee En het is ook zo dat als je er aan begint, dat je niet meer snel kunt stoppen want in de periode erna zijn je eigen nagels echt naar de knoppen: broos en scheuren snel.

Citaat:
En lenzen uit mijn ogen halen zou ik sowieso niet durven met nepnagels. Ik ben echt zo bang dat ik ze helemaal door mijn oog heen prik en dat het glasachtig lichaam dan alle kanten op sjprietst.
Nou nepnagels zijn minder gevaarlijk dan eigen wat dat betreft. Acryl- en gelnagels zijn te dik om echt te kunnen prikken, krabben en steken. Maar je hebt er wel weer minder gevoel mee. Daarom ben ik blij dat ik weer helemaal mijn eigen nagels heb, je moet wel wat voorzichtiger zijn (en nadenken over hoe je iets doet), maar je kunt net zoveel tillen en prusten als met korte


Ik heb ook jaren op mijn nagels gebeten, ik vind het altijd fijn om ze nu lang te hebben. Wat ik echt heerlijk vind is dat ik ongeduldig kan tikken ^^
Oud 25-06-2013, 18:46
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
ja wel wat voor mij maar niet voor m'n werk ik mag eigenlijk al helemaal geen nagels. Nee, ik heb gewoon korte, nette nagels waarvan het niet opvalt dat ze neppie zijn. Geen lange hoerennagels waar je niks mee kan
Waarom heb je dan nepnagels? Ik snap dat gewoon nooit zo. Zijn je eigen nagels heel broos ofzo? Ik doe er dan gewoon wat nagelverharder op. Gaan ze ook nog eens mooi glimmen.

Citaat:
Germ. Ben je ongesteld ofzo?
Ja, echt... Ik ben dan ineens emosjeneel instabiel.
Spoiler
[/wijf]
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 25-06-2013, 18:50
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Trimmeh, ik vind je wel schattig als je zo emotioneel instabiel bent En anders ook wel, heur.

Spoiler
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 25-06-2013, 18:50
Verwijderd
Citaat:
Ik wilde net zeggen dat mijn enige mening over planten is dat ik graag een sansevieria wil.

[afbeelding]


<3 Ze doen me denken aan thuis.
ik heb een sanseveria! Hij doet het goed! Eerst had ik er 1, na een tijdje had ik er ineens 3, toen heb ik ze verpot naar een grotere pot, toen heeft Daan er een uitgetrokken om op te eten (wat ze niet mocht), maar de andere twee zijn nu heel groot aan het worden! Ik mag mijn sanseveria wel. Hij is een van mijn lievelingsplanten. Groeien en nooit bruine blaadjes krijgen en ook nooit gaan schimmelen, of ik 'm nou een maand geen water geef of in een keer die hele pot vol giet <3 en dus nog voortplanten ook!

Laatst gewijzigd op 25-06-2013 om 18:57.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:27.