Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-07-2013, 21:03
Verwijderd
Ik was een uur later thuis van mijn werk dan gepland, en ik had tien sms'jes van mijn wederhelft, en de laatste was van tien minuten terug: 'Kat-Kat, ik ga nu echt slapen, kom veilig thuis, ik mis je'. En daarna sliep hij inderdaad echt. TIJDSVERSCHIL, WAT DOE JE.
Advertentie
Oud 03-07-2013, 21:04
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Dat is wel een goed idee ja, al zijn de komende twee maanden nogal vol met vakanties van iedereen. Maar muhhh. Ik hoop maar dat mn lief snel komt (hij zit er ook bij) want ik wil gewoon even geaaid worden en horen dat t allemaal wel goedkomt en dat ik niks gemist heb en zo.
Ik moet daarbij altijd denken aan een strip van Jan, Jans en de Kinderen. Catootje zit ziek thuis terwijl Jeroentje naar een verjaardagsfeestje gaat. Als hij terug komt probeert hij Catootje te overtuigen van hoe saai en stom het feestje was. Dat ging zo van "we gingen taart eten en ballonnen blazen! Maar de taart was eigenlijk best wel vies, heel zoet en veel enzo. En de ballonnen knapten allemaal als je ze te groot opblies. En er was een clown en die viel in het zwembad! Maar je hebt niks gemist hoor..."
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 03-07-2013, 21:06
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nouja op zijn vroegst half augustus.
Ja, dat ga ik doen, eerst even warm douchen en dan maar gewoon in bed liggen.
Ja het is zomer enzo, maar ik slaap altijd heel goed met een warme kruik tegen m'n buik
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 03-07-2013, 21:07
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ach pop. Ik wil 'alleen maar' gelukkig worden.
Citaat:
En dat bereik ik middels 4117 paar schoenen!
Oud 03-07-2013, 21:08
Verwijderd
Hahaha Margot. Jij hebt ook echt een schoenentic
Oud 03-07-2013, 21:11
Hazel
Hazel is offline
Ik heb een schoenentic maar veel te weinig schoenen
Oud 03-07-2013, 21:13
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Schoenen Tassen Jassen Kleding an sich
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 03-07-2013, 21:20
Verwijderd
Citaat:
Ik moet daarbij altijd denken aan een strip van Jan, Jans en de Kinderen. Catootje zit ziek thuis terwijl Jeroentje naar een verjaardagsfeestje gaat. Als hij terug komt probeert hij Catootje te overtuigen van hoe saai en stom het feestje was. Dat ging zo van "we gingen taart eten en ballonnen blazen! Maar de taart was eigenlijk best wel vies, heel zoet en veel enzo. En de ballonnen knapten allemaal als je ze te groot opblies. En er was een clown en die viel in het zwembad! Maar je hebt niks gemist hoor..."

Ik vind het nog erger als iets fantastisch was en ik er niet-vrijwillig niet bij was.

Maar goed, douchen was fijn. Nu nog even bellen of mn lief al onderweg is en anders moet ie maar in zijn eigen bed slapen, en dag slapen.
Daaaag!
Oud 03-07-2013, 21:21
Verwijderd


Oud 03-07-2013, 21:23
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:

Ik vind het nog erger als iets fantastisch was en ik er niet-vrijwillig niet bij was.
Nou ja, dat bedoelde ik ook Ik legde het alleen niet helemaal goed uit

Maar slaap lekker!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 03-07-2013, 21:26
Verwijderd
Zo dan
Oud 03-07-2013, 21:29
Verwijderd
Shit, wat gaaf.
Oud 03-07-2013, 21:29
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
In het ziekenhuis liggen is best wel saai... Gelukkig is er WiFi
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 03-07-2013, 21:29
Verwijderd
Zo gaaf dat ik er twee posts aan wijd, ja! Nu drie. Tijdens de eerste had ik het filmpje nog niet helemaal afgekeken.
Oud 03-07-2013, 21:32
Verwijderd
Citaat:
Ik weet het niet zo goed. Kalverliefdes ja, écht verliefd, geen idee. In ieder geval niet meer na de middelbare school.
Dat lijkt me wel moeilijk. Voel je wel aantrekkingskracht bij sommige mensen, dat je denkt van 'o hallo'?
Oud 03-07-2013, 21:37
Hazel
Hazel is offline
Leuk!
Oud 03-07-2013, 21:38
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
LP, hoe gaat het bij je baan?
Ja, goed ik ben alleen maar aan het werk, en overal ook moet deze week weer naar Delft, vorige week heb ik meer in andere filialen gestaan dan mijn eigen.

Dus zolang je me niet zoveel ziet posten, kun je ervan uitgaan dat ik hard aan het werk ben en dat het nog goed gaat
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 03-07-2013, 21:39
Verwijderd
Citaat:
Maar dan weet jij van al je loved ones de seksuele voorkeuren
Ook van de niet-loved ones! Ik heb een vrij goed gekalibreerde seksradar Maar dat gaat dan niet over specifieke handelingen, hoor, meer over de staat van bewustzijn die mensen aantrekkelijk vinden in zichzelf of de ander. Je kan goed aan mensen zien of ze bijvoorbeeld graag bevestigd worden in hun mannelijkheid of vrouwelijkheid, uitgedaagd willen worden of juist gerustgesteld, wat hun voorkeursdynamiekjes zijn, hoe hoog hun libido ongeveer is. Of ze zich prooi willen voelen of begeerde sirene, de onschuld zelve of schaamteloze femme fatale, of ze willen leren of onderwijzen, doen of ondergaan, verleiden of verleid worden, beschermen of corrumperen, etc, etc.

Mensen zijn verrassend slecht in zelf ontcijferen wat voor abstracte signalen ze afvuren.

Ik heb een beetje mijn roeping als seksuologe gemist en nu botvier ik dat op mijn sociale omgeving.

Citaat:
Bovendien, wat moet je met 'gweun. bietje rampetampen'. Hoe wil je dat koppelen?
Kijken wat 'ie voor de rest allemaal uitstraalt. Anders koppelen aan iemand die net zo weinig wil en een vergelijkbaar libido heeft, zodat ze samen gelukkig kunnen rampetampen tot in den eeuwigheid
Oud 03-07-2013, 21:39
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Soms voelt het ook net of ik jullie verwaarloos ofzo
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 03-07-2013, 21:41
Verwijderd
Citaat:
Ook van de niet-loved ones! Ik heb een vrij goed gekalibreerde seksradar Maar dat gaat dan niet over specifieke handelingen, hoor, meer over de staat van bewustzijn die mensen aantrekkelijk vinden in zichzelf of de ander. Je kan goed aan mensen zien of ze bijvoorbeeld graag bevestigd worden in hun mannelijkheid of vrouwelijkheid, uitgedaagd willen worden of juist gerustgesteld, wat hun voorkeursdynamiekjes zijn, hoe hoog hun libido ongeveer is. Of ze zich prooi willen voelen of begeerde sirene, de onschuld zelve of schaamteloze femme fatale, of ze willen leren of onderwijzen, doen of ondergaan, verleiden of verleid worden, beschermen of corrumperen, etc, etc.

Mensen zijn verrassend slecht in zelf ontcijferen wat voor abstracte signalen ze afvuren.

Ik heb een beetje mijn roeping als seksuologe gemist en nu botvier ik dat op mijn sociale omgeving.
Als ik jou ooit ga meeten wil ik weten wat je bij mij allemaal ziet dan!
Oud 03-07-2013, 21:41
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ook van de niet-loved ones! Ik heb een vrij goed gekalibreerde seksradar Maar dat gaat dan niet over specifieke handelingen, hoor, meer over de staat van bewustzijn die mensen aantrekkelijk vinden in zichzelf of de ander. Je kan goed aan mensen zien of ze bijvoorbeeld graag bevestigd worden in hun mannelijkheid of vrouwelijkheid, uitgedaagd willen worden of juist gerustgesteld, wat hun voorkeursdynamiekjes zijn, hoe hoog hun libido ongeveer is. Of ze zich prooi willen voelen of begeerde sirene, de onschuld zelve of schaamteloze femme fatale, of ze willen leren of onderwijzen, doen of ondergaan, verleiden of verleid worden, beschermen of corrumperen, etc, etc.

Mensen zijn verrassend slecht in zelf ontcijferen wat voor abstracte signalen ze afvuren.

Ik heb een beetje mijn roeping als seksuologe gemist en nu botvier ik dat op mijn sociale omgeving.

Kijken wat 'ie voor de rest allemaal uitstraalt. Anders koppelen aan iemand die net zo saai is en een vergelijkbaar libido heeft, zodat ze samen gelukkig kunnen rampetampen tot in den eeuwigheid
Ik bevestig dit even. Ik ben zo blij met jou als mijn privé-seksuologe met bijna iedere nacht late dienst voor noodgevallen
Oud 03-07-2013, 21:42
Verwijderd
Citaat:
Ook van de niet-loved ones! Ik heb een vrij goed gekalibreerde seksradar Maar dat gaat dan niet over specifieke handelingen, hoor, meer over de staat van bewustzijn die mensen aantrekkelijk vinden in zichzelf of de ander. Je kan goed aan mensen zien of ze bijvoorbeeld graag bevestigd worden in hun mannelijkheid of vrouwelijkheid, uitgedaagd willen worden of juist gerustgesteld, wat hun voorkeursdynamiekjes zijn, hoe hoog hun libido ongeveer is. Of ze zich prooi willen voelen of begeerde sirene, de onschuld zelve of schaamteloze femme fatale, of ze willen leren of onderwijzen, doen of ondergaan, verleiden of verleid worden, beschermen of corrumperen, etc, etc.

Mensen zijn verrassend slecht in zelf ontcijferen wat voor abstracte signalen ze afvuren.

Ik heb een beetje mijn roeping als seksuologe gemist en nu botvier ik dat op mijn sociale omgeving.

Kijken wat 'ie voor de rest allemaal uitstraalt. Anders koppelen aan iemand die net zo weinig wil en een vergelijkbaar libido heeft, zodat ze samen gelukkig kunnen rampetampen tot in den eeuwigheid
Ik denk dat iedereen nu stiekem hoopt op een soort aura-analyse van jou.
Oud 03-07-2013, 21:44
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Dat lijkt me wel moeilijk. Voel je wel aantrekkingskracht bij sommige mensen, dat je denkt van 'o hallo'?
Jazeker wel. Dat ik wel soort-van-verliefd werd op de middelbare school komt doordat ik toen constant omringd werd door jongens (nou ja, er waren jongens op school, niet dat ze nou om mij heen cirkelden ), dat is de laatste jaren nauwelijks zo.

Deel van het probleem is misschien -maar dat weet ik niet zeker - ook dat ik tegenwoordig moeilijk verliefd word, ik stort me daar gewoon niet zomaar in, bang om gekwetst te worden. Dat maakt het dus niet makkelijker

Citaat:
Ja, goed ik ben alleen maar aan het werk, en overal ook moet deze week weer naar Delft, vorige week heb ik meer in andere filialen gestaan dan mijn eigen.

Dus zolang je me niet zoveel ziet posten, kun je ervan uitgaan dat ik hard aan het werk ben en dat het nog goed gaat
Goed zeg

Citaat:
Ook van de niet-loved ones! Ik heb een vrij goed gekalibreerde seksradar Maar dat gaat dan niet over specifieke handelingen, hoor, meer over de staat van bewustzijn die mensen aantrekkelijk vinden in zichzelf of de ander. Je kan goed aan mensen zien of ze bijvoorbeeld graag bevestigd worden in hun mannelijkheid of vrouwelijkheid, uitgedaagd willen worden of juist gerustgesteld, wat hun voorkeursdynamiekjes zijn, hoe hoog hun libido ongeveer is. Of ze zich prooi willen voelen of begeerde sirene, de onschuld zelve of schaamteloze femme fatale, of ze willen leren of onderwijzen, doen of ondergaan, verleiden of verleid worden, beschermen of corrumperen, etc, etc.

Mensen zijn verrassend slecht in zelf ontcijferen wat voor abstracte signalen ze afvuren.

Ik heb een beetje mijn roeping als seksuologe gemist en nu botvier ik dat op mijn sociale omgeving.
<33
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 03-07-2013, 21:44
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik denk dat iedereen nu stiekem hoopt op een soort aura-analyse van jou.
Dat denk ik ook.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 03-07-2013, 21:45
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ben er ook blij mee ja nu nog zorgen dat ik mezelf onmisbaar maak en dat mijn contract verlengd wordt. Daarom ga ik graag overal heen waar ze me nodig hebben, dat maakt een goede indruk
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 03-07-2013, 21:46
Hazel
Hazel is offline
Volgnes mij valt het seks-aura van Ingegerd ook wel af te leiden uit forumposts...
Oud 03-07-2013, 21:48
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
In het ziekenhuis liggen is best wel saai... Gelukkig is er WiFi
Hoe lang moet je blijven? Veel pijn nog?
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 03-07-2013, 21:55
Verwijderd
Citaat:
Ik bevestig dit even. Ik ben zo blij met jou als mijn privé-seksuologe met bijna iedere nacht late dienst voor noodgevallen
<3

Citaat:
Ik denk dat iedereen nu stiekem hoopt op een soort aura-analyse van jou.
Dat wordt dan 50,- per uur.

Nee, ik ben best voorzichtig met mijn observaties delen, dat doe ik alleen als ik ergens zeker van ben. Bovendien moet dat allemaal genuanceerd, je kan niet binnen komen vallen met 'HOI JIJ VINDT DIT LEUK'.
Oud 03-07-2013, 21:56
Verwijderd
Als ik heel enthousiast ben doe ik dat soms wel en dat is altijd heel awkward
Oud 03-07-2013, 21:58
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Hoe lang moet je blijven? Veel pijn nog?
Het ziet ernaar uit dat ik morgen godzijdank weer naar huis mag. De behandeling was echt écht niet cool, dat deed zeer. Maar nu voel ik me prima eigenlijk. Kan niet wachten tot ik morgen weer echt eten mag, want een kop boullion en een vlaflip op 32 uur is niet erg veel
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 03-07-2013, 21:58
Slome Kameel
Avatar van Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:
<3
<3



__________________
Yeezy taught me
Oud 03-07-2013, 21:58
Verwijderd
Citaat:
Volgnes mij valt het seks-aura van Ingegerd ook wel af te leiden uit forumposts...
Doe eens een poging dan!
Oud 03-07-2013, 21:59
Verwijderd
Oud 03-07-2013, 22:00
Verwijderd
Eigenlijk is het tegenovergestelde van 'verleiden' niet 'verleid worden' maar 'jagen' of 'nemen'. Verleid worden is de tegenhanger, niet de antoniem.
Oud 03-07-2013, 22:00
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Het ziet ernaar uit dat ik morgen godzijdank weer naar huis mag. De behandeling was echt écht niet cool, dat deed zeer. Maar nu voel ik me prima eigenlijk. Kan niet wachten tot ik morgen weer echt eten mag, want een kop boullion en een vlaflip op 32 uur is niet erg veel
Getver, dat is wel erg weinig. Daar ga je je ook alleen maar slechter door voelen. Hopelijk mag je inderdaad morgen naar huis, sterkte nog even!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 03-07-2013, 22:00
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
En ik heb net mijn behoorlijk immobiele kamergenote naar het toilet geholpen omdat zij heel last-minute drukt voor de verpleegster en die kennelijk niet direct kon komen. Doe ik toch nog wat nuttigs
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 03-07-2013, 22:05
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Getver, dat is wel erg weinig. Daar ga je je ook alleen maar slechter door voelen. Hopelijk mag je inderdaad morgen naar huis, sterkte nog even!
Ik moest nuchter zijn voor de behandeling, en na de behandeling mocht ik 4 uur helemaal niets, daarna alleen helder vloeibaar en s avonds heb ik die vlaflip los weten te peuteren... 1 ding is zeker door honger is alles 1000x lekkerder
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 03-07-2013, 22:12
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Goed schatjes, bedtijd voor mij. Dahag!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 03-07-2013, 22:13
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Slaap lekker!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 03-07-2013, 22:27
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oh jezus wat kut, mijn facebookapp laat opeens op mijn mobieltjesdesktop met een rood cijfertje zien hoeveel meldingen ik heb. Verslaving plus tien
Oud 03-07-2013, 22:53
Verwijderd
Ik <3 dit plaatje
Oud 03-07-2013, 23:22
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik <3 dit plaatje
[afbeelding]
Das van een threadless shirt!

Hallo, trouwens! Werk zit er weer op. Om een of andere reden herkende de manager me niet. Nou is hij er niet heel vaak, maar ik heb wel eens een praatje met hem gemaakt. Blijkbaar vroeg hij aan mijn supvrvisor 'huh, wie staat daar achter de kassa?'. Ik snap niet waarom hij me niet herkende. Zo anders zie ik er volgens mij niet uit.

Para, doe es een Analyse.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 03-07-2013, 23:28
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
(dat drinken is gewoon om de spanning een beetje op te bouwen)
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 03-07-2013, 23:29
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Het ziet ernaar uit dat ik morgen godzijdank weer naar huis mag. De behandeling was echt écht niet cool, dat deed zeer. Maar nu voel ik me prima eigenlijk. Kan niet wachten tot ik morgen weer echt eten mag, want een kop boullion en een vlaflip op 32 uur is niet erg veel
Blij dat je het overleefd hebt Hoe halen ze die galstenen weg, trouwens?
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 03-07-2013, 23:41
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik denk dat ik dit vrij snel irritant en afleidend ga vinden. Ik zou het ook zeker niet gebruiken in een met meubilair en kasten volgestouwde kamer. Maar wel toffe effecten hier en daar.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 04-07-2013, 00:32
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik denk dat ik m'n bruiloftschoenen heb gevonden.



Paranoide naamzoek!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 04-07-2013, 01:08
Verwijderd
OMGGG WAT EEN SCHATJES
Oud 04-07-2013, 01:08
Verwijderd
Oh, je naamzoekt me ook <3 Dat had ik nog niet eens gezien voor ik begon met gillen.
Oud 04-07-2013, 01:15
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
I know what you like, behbeh.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 04-07-2013, 01:16
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat ik dit vrij snel irritant en afleidend ga vinden. Ik zou het ook zeker niet gebruiken in een met meubilair en kasten volgestouwde kamer. Maar wel toffe effecten hier en daar.
Ach, eind dit jaar komt de Oculus Rift, ook verdomd mooi speelgoed

Citaat:
Ik denk dat ik m'n bruiloftschoenen heb gevonden.

[afbeelding]


Paranoide naamzoek!
Whehe

// Sleep, y u no come
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:59.