Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-07-2013, 18:07
Verwijderd
omgwtfbbq MISSY IS EINDELIJK FORUMBAAS AF stop de persen bel het AD
Advertentie
Oud 04-07-2013, 18:07
Slome Kameel
Avatar van Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Werd ik maar weer eens in mijn kont geknepen.
__________________
Yeezy taught me
Oud 04-07-2013, 18:10
Slome Kameel
Avatar van Slome Kameel
Slome Kameel is offline
It's been a while
__________________
Yeezy taught me
Oud 04-07-2013, 18:10
Verwijderd
dark phoenix naamzoek, bij jou hangt zeker de vlag uit?
Oud 04-07-2013, 18:10
Verwijderd
toch niet door zo'n vieze brutale onbekende
Oud 04-07-2013, 18:13
Slome Kameel
Avatar van Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:
toch niet door zo'n vieze brutale onbekende
Nog even en het maakt me niet meer uit door wie
__________________
Yeezy taught me
Oud 04-07-2013, 18:13
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik had m'n grote bek opengetrokken en er achteraan gegaan. Zeker als 'ie met een arrogante grijns omdraait. Mensen moeten hun poten thuishouden. Srsly, er zijn weinig dingen waar ik kwader om word dan mannen die denken dat ze het recht hebben om zomaar aan vrouwen te zitten.


PS: Mis-wie?
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 04-07-2013, 18:19
Slome Kameel
Avatar van Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Vinden jullie ook dat poker eigenlijk gewoon een ordinair gokspelletje is?
__________________
Yeezy taught me
Oud 04-07-2013, 18:23
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik zei erna voor de grap (maar half serieus) tegen dat andere meisje dat ik de volgende keer maar geen kort rokje meer aantrek. Direct erna dacht ik, ja eh, is dit een typisch geval van 'als je je zo kleedt vraag je erom'? Want dat vind ik zulke onzin Overigens was het helemaal niet hoerig bloot ofzo, gewoon wat kortig zwierig rokje met een shirt zonder decolleté.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 04-07-2013, 18:24
Slome Kameel
Avatar van Slome Kameel
Slome Kameel is offline
CR, jij SLET.
__________________
Yeezy taught me
Oud 04-07-2013, 18:29
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
SLET is my middle name, Chick SLET Rock
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 04-07-2013, 18:55
Verwijderd
nieuwe nick.
Oud 04-07-2013, 19:01
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Je vroeg erom
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 04-07-2013, 19:05
Verwijderd
Wat zijn reuzenkrabben maar enge beesten.
Oud 04-07-2013, 19:15
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik vraag me af wie er morgen bij GTST
Spoiler
, maar die van morgen is nog niet online
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 04-07-2013, 19:17
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Over sletten gesproken: Dit zijn de enige, normale, betaalbare hakken die ik kon vinden in mijn maat. 10 cm hak, whut?! Ik weet niet of ik dat aankan.

__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 04-07-2013, 19:20
Verwijderd
Die heb ik ongeveer ook. Alleen in het zwart.

Laatst gewijzigd op 04-07-2013 om 19:28.
Oud 04-07-2013, 19:25
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
De binnenkant zie je niet als ik mijn voet erin heb.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 04-07-2013, 19:27
Verwijderd
Ik had het niet over de binnenkant, maar de buitenkant. op mijn laptopscherm ziet er grijs uit.
Oud 04-07-2013, 19:29
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
@Sadye: Ze zijn toch echt zwart.

Zouden jullie meedoen aan 'daten in het donker'?
en stel dan dat je dates heel goed gaan en dat je het goed met iemand kunt vinden, waarop zou je dan toch afknappen als je die persoon zou zien?

Dat verbaast me wel aan het programma. Dat mensen wel aan het muilen zijn, maar dan zien ze elkaar en dan is 't van 'Oh nee...'
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 04-07-2013, 19:30
Verwijderd
Ja, dat dacht ik al aan je post te zien.
Oud 04-07-2013, 19:38
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nee, daar zou ik niet aan meedoen. Als ik wil daten, ga ik toch liever op date met iemand die ik lichamelijk ook aantrekkelijk vind, want het oog wil ook wat, hallo.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 04-07-2013, 19:41
Verwijderd
Halloooooo.

Nee, daten in het donker vind ik eet kutprogramma van een kutomroep en van wat ik heb gezien komen daar geen aantrekkelijke mensen op af.

Leuke film die snel te downloaden is, anyone?
Oud 04-07-2013, 19:54
Verwijderd
Citaat:
omgwtfbbq MISSY IS EINDELIJK FORUMBAAS AF stop de persen bel het AD
Oud 04-07-2013, 19:58
Verwijderd
Wij hebben vandaag keiveel gave diertjes gezien in de ZOO van Berlijn. En we zijn in het Stasimuseum geweest, potverdikkie interessant natuurlijk.
Oud 04-07-2013, 19:59
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Over sletten gesproken: Dit zijn de enige, normale, betaalbare hakken die ik kon vinden in mijn maat. 10 cm hak, whut?! Ik weet niet of ik dat aankan.

[afbeelding]
Wat is er sletterig aan die schoenen? Los daarvan, 10 cm met zo'n dun hakje is behoorlijk hoog dus als je geen hakken gewend bent zou ik het je niet direct aanraden.

Citaat:
@Sadye: Ze zijn toch echt zwart.

Zouden jullie meedoen aan 'daten in het donker'?
en stel dan dat je dates heel goed gaan en dat je het goed met iemand kunt vinden, waarop zou je dan toch afknappen als je die persoon zou zien?

Dat verbaast me wel aan het programma. Dat mensen wel aan het muilen zijn, maar dan zien ze elkaar en dan is 't van 'Oh nee...'
Nee, hoewel het idee me soms wel intrigeert. Het lijkt me een soort ideaalbeeld dat je alleen verliefd wordt op iemands innerlijk en het uiterlijk geen rol speelt (maar het zou natuurlijk kunnen). Ik denk ook dat deelnemers bewust dan wel onbewust een optimistisch beeld creëren bij wat ze hebben meegemaakt in het donker. Het is dan bijna onmogelijk dat dat beeld klopt met de werkelijkheid, en dat valt dan tegen.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 04-07-2013, 20:15
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ga vanavond voor Italiensk for Begyndere
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 04-07-2013, 20:18
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Oh en ter informatie: blijkbaar komt het Koninkrijk Gods op 10 juli. Een goede man op een scooter met aanhangwagen en uithangbord liet dat vandaag weten. Voor het geval je nog voorbereidingen wil treffen Zonden opbiechten ofzo. Of goede daden verrichten.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 04-07-2013, 20:20
Verwijderd
Oh dan zit ik nog op Sicilië, komt het daar ook?
Oud 04-07-2013, 20:21
Verwijderd
Parijs is geboekt.
Oud 04-07-2013, 20:26
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oh dan zit ik nog op Sicilië, komt het daar ook?
Geen idee, ik hoop ook dat Ameland gespaard blijft.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 04-07-2013, 20:27
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Leuk dat je naar Parijs gaat Sadye. Weet je al wat je daar gaat doen?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 04-07-2013, 20:33
Verwijderd
Citaat:
Leuk dat je naar Parijs gaat Sadye. Weet je al wat je daar gaat doen?
We hebben zo'n busreis van drie dagen met een vast programma. like so:


Spoiler



Nu zie ik gelukkig meer van Parijs dan toen met school. We hadden veel bezienswaardigheden misgelopen. Behalve de Eifeltoren. Als ik alles streetview kom ik erachter dat ik toen best veel gelopen heb.
Oud 04-07-2013, 20:34
Verwijderd
Citaat:
Wij hebben vandaag keiveel gave diertjes gezien in de ZOO van Berlijn. En we zijn in het Stasimuseum geweest, potverdikkie interessant natuurlijk.
Oh de Berlijnse zoo Die prachtige oude dierenverblijven
Oud 04-07-2013, 20:42
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
We hebben zo'n busreis van drie dagen met een vast programma. like so:


Spoiler



Nu zie ik gelukkig meer van Parijs dan toen met school. We hadden veel bezienswaardigheden misgelopen. Behalve de Eifeltoren.
Pfoeh, vol programma! Maar allemaal leuke dingen In het Centre Pompidou is nu een overzichtstentoonstelling van Roy Lichtenstein
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 04-07-2013, 20:46
Verwijderd
Citaat:
Pfoeh, vol programma! Maar allemaal leuke dingen In het Centre Pompidou is nu ee overzichtstentoonstelling van Roy Lichtenstein
Ja erg vol is het. Maar wel leuk. Hebben we daar wel tijd voor.

Je had er ook nog een waar je naar Versailles ging. In 1 middag Versailles bezoeken, dat lukt je nooit. Is Marie Antoinette nooit de weg kwijt geraakt in Versailles.
Oud 04-07-2013, 20:52
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ben maar één keer in Parijs geweest, een paar jaar geleden. Toen ook Versailles niet kunnen zien helaas.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 04-07-2013, 20:58
Verwijderd
Ja ik ga nu voor de tweede keer binnen een jaar. En met school in november nog eens. Als ze dit jaar niet naar London gaan.

Later als ik goort ben, wil ik Parijs uitgebreid bezoeken inclusief Versailles.
Oud 04-07-2013, 21:04
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Londen is ook leuk
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 04-07-2013, 21:05
Verwijderd
Weet ik niet, ben er nog nooit geweest, maar het ziet op tv en op internet er wel leuk uit.
Oud 04-07-2013, 21:06
Verwijderd
Holy tering. Ik heb zondag wedstrijd in Amsterdam, en uiteraard ligt de hele verbinding in Amsterdam van de NS plat. Gevolg: 05:44 de bus
Oud 04-07-2013, 21:07
Verwijderd
Ik vond Londen veel leuker dan Parijs
Oud 04-07-2013, 21:08
Verwijderd
Citaat:
Holy tering. Ik heb zondag wedstrijd in Amsterdam, en uiteraard ligt de hele verbinding in Amsterdam van de NS plat. Gevolg: 05:44 de bus
Ja de ns is flink bezig overal. Kan je een wedstrijd niet skippen of een auto regelen?
Oud 04-07-2013, 21:11
Verwijderd
Citaat:
Ja de ns is flink bezig overal. Kan je een wedstrijd niet skippen of invaller regelen?
-.- De bedoeling van een wedstrijd is wel dat je er bent. Ik ben de enige die deze jongens kan sturen het is niet dat je "even" een invaller regelt, bovendien mag het niet eens want ik sta ingeschreven als stuur, dus moet ik ook sturen. Enige uitzonderingen zijn in geval van ziekte of blessures, maar dan start je gewoon niet. Je mag niet met invaller starten.
Oud 04-07-2013, 21:12
Verwijderd
Citaat:
-.- De bedoeling van een wedstrijd is wel dat je er bent. Ik ben de enige die deze jongens kan sturen het is niet dat je "even" een invaller regelt, bovendien mag het niet eens want ik sta ingeschreven als stuur, dus moet ik ook sturen. Enige uitzonderingen zijn in geval van ziekte of blessures, maar dan start je gewoon niet. Je mag niet met invaller starten.
Ja dat klopt, maar kan iemand niet met een auto rijden waar je mee kan rijden?
Oud 04-07-2013, 21:13
Verwijderd
Voor 13 mensen is misschien een beetje veel gevraagd
Oud 04-07-2013, 21:15
Verwijderd
Ja, succes morgen
Oud 04-07-2013, 21:21
Verwijderd
AHAHAHAHA :') Ik zit een beetje alle stuurtjes op te zoeken op google, om te kijken hoe ervaren ze zijn en dat soort grapjes... 2 zijn super ervaren en sturen normaal gesproken wedstrijdboten, en bij eentje is het eerste resultaat wat ik krijg dat ze haar auto in de prak heeft gereden
Oud 04-07-2013, 21:51
Verwijderd
Citaat:
Oh dan zit ik nog op Sicilië, komt het daar ook?
Oud 04-07-2013, 22:00
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Voor 13 mensen is misschien een beetje veel gevraagd
Taxibusje? Succes iig.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:03.