Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-07-2013, 14:40
Verwijderd
Ik heb geen flauw idee wat dat shredden nu precies inhoudt maar als je een ongeoefende sporter bent, zou ik niet meer dan eens per dag sporten. Is namelijk vragen om blessures. Als je het toch gaat doen, maakt het niet bijster veel uit hoeveel uur er tussen zit, ik zou het misschien juist wel zo dicht mogelijk op elkaar doen, als je toch vaker wilt doen.

Dat gezegd hebbende, ik heb je fotoboek bekeken en ik zou best wel sommige van je "vetkwabben" willen zien wiebelen hoor
Advertentie
Oud 09-07-2013, 14:41
Verwijderd
En ik weet weer waarom die smiley naar mij vernoemd is
Oud 09-07-2013, 14:44
Verwijderd
Citaat:
Misschien een rare vraag; maar weten jullie hoeveel tijd er minimaal tussen twee keer shredden zou moeten? Want ik doe het zo rond 11u, en zo rond 4u. Want daar zit dus niet zo heel veel tijd tussen. Maar 's avonds laat heb ik echt de motivatie niet. Plus dat ik dan niet alleen thuis ben, en ik ben motorisch te gestoord met teveel wiebelende vetkwabbels om het aan te durven waar mensen bij zijn.
Ik ben het grotendeels eens met Ertur (behalve dat stuk over het kijken naar wiebelende vetkwabbels), want twee keer per dag shredden is vragen om ellende.
Ik weet niet of je weet hoe het programma opgebouwd is? De bedoeling is dat je 10 dagen op rij level 1 doet, dan 10 dagen level 2 en daarna 10 dagen level 3. Je spieren hebben tussendoor ook rust nodig, dus ik denk dat je niet heel veel meer resultaat (muv blessures) hebt als je er 15 dagen ipv 30 dagen over doet.
Oud 09-07-2013, 14:50
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Helemaal ongeoefende sporter ben ik niet, maar 't is nou ook weer niet zo dat ik in een fantastische vorm ben. Maar 1x per dag gewoon doen dan? Zo jammer, ik vind het zo fijn om bezig te zijn! Snif.
Dat het de bedoeling is om 10 dagen level 1 en daarna 10 dagen level 2, etc, te doen snapte ik ja.

En Ertur: de foto's zijn al oud. Iets van 4 of 5 jaar.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 09-07-2013, 14:56
Verwijderd
Ik begrijp en waardeer je enthousiasme en het ligt een beetje er aan wat je precies doet, maar sporters die meer keer op een dag sporten/trainen, doen doorgaans niet hetzelfde (bijvoorbeeld 's ochtends krachttraining en 's middags techniek) op een dag. En de enkele uitzondering daarop zijn sporters die juist aan hun techniek schaven. Ik ga er van uit dat jouw doel niet is om de oefeningen zo motorisch perfect mogelijk uit te voeren (en zelfs dan heb ik betere tips voor je dan twee keer hetzelfde doen), maar om je lichaam in vorm te krijgen dan heeft een tweede keer hetzelfde doen op een dag geen zin.

Dus de lichaamsdelen in kwestie kunnen vier of vijf jaar groter zijn geworden
Oud 09-07-2013, 15:09
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ok, thanks! Fijn dat er hier mensen rondlopen met verstand van zaken. Of in ieder geval, meer dan dat ik heb. Once a day it is, then.

Oh, ja. Dat dan weer wel.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 09-07-2013, 16:23
Verwijderd
Het mooie is dat ik vertik om te kijken wat dat shredden nu precies inhoud maar ik weet wel wat van sporten/trainingsopbouw ja

Foto?
Oud 09-07-2013, 16:37
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Maar 1x per dag gewoon doen dan? Zo jammer, ik vind het zo fijn om bezig te zijn! Snif.
je kan er prima iets anders bij doen, mits je niet (teveel) dezelfde spiergroepen belast. Wat Ertur dus ook zegt. Je zou nog prima een stukje kunnen fietsen of hardlopen of iets in die richting.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 09-07-2013, 16:59
Verwijderd
De mensen die in deel 1 begonnen met 2x per dag zijn daar uiteindelijk volgens mij ook allemaal mee gestopt Neko. 1x per dag is prima en daar heb je ook altijd tijd voor

Ik ben nog een maat kwijt Zo zit ik ruim voor m'n verjaardag op m'n streefmaat (S & 38) ipv dat 't m'n verjaardagscadeau wordt
Oud 09-07-2013, 17:00
Verwijderd
Dat weet ik omdat ik a) in de broek van m'n huigenootje pas en b) omdat ik uit extreme frustratie de COMPLETE sale heb leeggekocht. Voor zover het paste dan, ironisch genoeg was alles te groot
Oud 09-07-2013, 17:02
Verwijderd
Verjaardag? Met feestje?
Oud 09-07-2013, 17:02
Verwijderd
Haha Sann Lekker bezig hoor! Hoeveel maten ben je nu dan kwijt?

Ik ben qua maten niet veel kwijt, maar dat komt ook doordat ik een kleine opdonder ben die sowieso zou verzuipen in 38 ongeacht mijn gewicht
Oud 09-07-2013, 17:03
Verwijderd
Citaat:
Verjaardag? Met feestje?
Pas in oktober Oh en stom EI dat je bent Ik heb erg om je moet lachen vanmiddag.
Oud 09-07-2013, 17:08
Verwijderd
Waarom precies? Facebookactie? je ahd geen duidelijke recente foto's
Oud 09-07-2013, 17:09
Verwijderd
Citaat:
Waarom precies? Facebookactie? je ahd geen duidelijke recente foto's
Ja, als wraak heb ik een nieuwe profielfoto genomen nu je me niet meer kunt accepteren. Van vandaag
Oud 09-07-2013, 17:10
Verwijderd
Ik kan dat gewoon zien, zie tag
Oud 09-07-2013, 17:11
Verwijderd
Hahahaha kak Ik dacht alleen heel klein
Oud 09-07-2013, 17:11
Verwijderd
Nee ook groot
Oud 09-07-2013, 17:11
Verwijderd
Er staan ook allemaal naaktfoto's op die voor ALLEEN VRIENDEN ZIJN
Oud 09-07-2013, 20:16
Verwijderd
Tuurlijk joh
Oud 09-07-2013, 21:41
Verwijderd
Oud 09-07-2013, 21:42
Pancakes
Avatar van Pancakes
Pancakes is offline
Oke hoi ontopic! Laatste shred vandaag ik baal wel een beetje dat ik nauwelijks verschil maak qua maten, hierna killer buns en dan hopelijk wat meer resultaat!
__________________
Intergalactic proton powered electrical tentical advertising droids!
Oud 09-07-2013, 21:46
Verwijderd
Ben je klaar pancakes? Omg Wat GOED
Oud 09-07-2013, 21:47
Verwijderd


SUPERGOED GEFELICITEERD.
Oud 09-07-2013, 22:33
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Nachtmerries
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 10-07-2013, 11:33
Verwijderd
Citaat:
Er staan ook allemaal naaktfoto's op die voor ALLEEN VRIENDEN ZIJN
Klopt!
Oud 10-07-2013, 11:53
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
3/30! Nog maar 27 dagen te gaaaaaaan. GO GO GO.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 10-07-2013, 12:32
Pancakes
Avatar van Pancakes
Pancakes is offline
Citaat:
Ben je klaar pancakes? Omg Wat GOED
Citaat:
[afbeelding]


SUPERGOED GEFELICITEERD.
Hahahaha jaaa, eindelijk even geen Jillian meer op repeat, ik kon alles al bijna meekletsen up and squeeeeeze

Wel best last van mn knieën, die maar een beetje ontzien. Ennn gisteren alle Killer Buns & Thighs binnengehaald en bekeken, daar ga ik echt natalie-benen voor nodig hebben, holy shit
__________________
Intergalactic proton powered electrical tentical advertising droids!
Oud 10-07-2013, 12:36
Verwijderd
Killer B&T is best hard<ore ja, sukses
Oud 10-07-2013, 12:58
Verwijderd
http://www.runforyourlives.nl/

Hmmm
Oud 10-07-2013, 18:23
Verwijderd
24/30

Grappig hoe je op een paar dagen al merkt dat je vooruit gaat! Oefeningen gaan me echt een stuk beter af dan in het begin van level 3.
Oud 10-07-2013, 20:39
Verwijderd
Les 10! Het viel nogal mee, weer terug naar stukjes van 1, 2 en 3 minuten, met nog steeds vrij lange wandelperiodes tussendoor les 8 was nog het moeilijkst tot nu toe.
Vandaag wel voor het eerst gehad dat mijn beenspieren het er moeilijker mee hadden dan mijn (ex)rokershart en -longen bijzonder
Oud 10-07-2013, 20:40
Verwijderd
Nu probeer ik mn app te synken met mn runkeeper akkount, maar het lukt niet ik wil overzihtjes enzo
Oud 10-07-2013, 21:20
Verwijderd
Ik heb weer verzaakt vandaag IK BEN JULLIE NIET WAARD. Vanaf morgen ga ik weer bikkelen. Ik heb alle shred-, en evy-afspraken met mezelf in m'n agenda gezet. WEEKDIER



Citaat:
Les 10! Het viel nogal mee, weer terug naar stukjes van 1, 2 en 3 minuten, met nog steeds vrij lange wandelperiodes tussendoor les 8 was nog het moeilijkst tot nu toe.
Vandaag wel voor het eerst gehad dat mijn beenspieren het er moeilijker mee hadden dan mijn (ex)rokershart en -longen bijzonder
Jaa dat is fijn Dat je benen het zwaarder hebben. Ik vond het tot week 5 prima te doen. Week 5 voelde ik me weer echt een kneus en aan week 6 begin ik morgen () Die is hetzelfde als week 5 dus ik hoop dat 't nu beter gaat en anders doe ik 'm nog een x, want jezus

Doe je 2011 of 2006?
Oud 10-07-2013, 21:21
Verwijderd
Ik denk dat ik mezelf weer even goed boos moet maken, dan presteer ik altijd veel beter
Oud 10-07-2013, 21:22
Verwijderd
2006. week 5/6 issss les 13-18, zoiets?
toh wel fijn lijkt me, even twee dezelfde weken tussendoor
Oud 10-07-2013, 21:24
Verwijderd
http://www.start-to-run.be/loopschem...-kilometer.pdf

oh wait, volgens mij is dit hem. dan zijn week 3 en 4 ook hetzelfde, dat verklaart waarom les 10 makkelijker was dan 8!
Oud 10-07-2013, 21:25
Verwijderd
rood = lopen
wit = stappen

huhu
Oud 10-07-2013, 21:29
Verwijderd
Citaat:
2006. week 5/6 issss les 13-18, zoiets?
toh wel fijn lijkt me, even twee dezelfde weken tussendoor
Citaat:
http://www.start-to-run.be/loopschem...-kilometer.pdf

oh wait, volgens mij is dit hem. dan zijn week 3 en 4 ook hetzelfde, dat verklaart waarom les 10 makkelijker was dan 8!
13-18 ja. En zo te zien loop je dezelfde als ik!
Oud 10-07-2013, 21:31
Verwijderd
8 & 9 zijn ook weer hetzelfde. 2e keer week 3 vond ik wel veel relaxter dan de 1e keer, dus ik hoop dat dat nu ook zo is Maar ik loop te weinig, en dat roep ik al 2 weken dus het is tijd om er wat aan te gaan doen.
Oud 11-07-2013, 12:46
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ennnn dat was 4/30! Het is echt tof om te merken hoe snel ik vorderingen maak. De eerste keer push ups lag ik na 1 push up op de grond en dacht ik dat ik dood zou gaan. Nu kon ik het gewoon al volhouden. Wel nog op de mietjes manier, maar hey, begin is er!

'This is easy for you.'
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 11-07-2013, 13:10
Verwijderd
Goedzo Neko

Ik heb net als WOG alle oude shredtopics doorgelezen, en het is echt wel hilarisch

Maf om te merken wat het shredden met je doet. Zoals vanavond: ik moet koken/eten/boodschappen halen/stofzuigen en dat allemaal ergens tussen 18u en 21u, en ondertussen zit ik ook te puzzelen hoe ik daar shredden en douchen in ga plannen. Terwijl het zo veel makkelijker zou zijn om het shredden dan te schrappen, maar dat wil ik juist niet Alles om Jillian trots te maken
Oud 11-07-2013, 13:13
Verwijderd
Oh en mijn moeder vertelde dat mijn vader nog steeds heel fanatiek is (zij zelf is inmiddels bij level 3): hij staat iedere morgen om 6u op om voor zijn werk nog te shredden
Oud 11-07-2013, 13:17
Verwijderd
Shredden is toch een vrouwending
Oud 11-07-2013, 13:31
Verwijderd
Klopt, maar het kan voor hem zeker geen kwaad om ook eens wat beweging te krijgen. Zelfs als het vrouwenbeweging is.
Oud 11-07-2013, 13:36
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Oh en mijn moeder vertelde dat mijn vader nog steeds heel fanatiek is (zij zelf is inmiddels bij level 3): hij staat iedere morgen om 6u op om voor zijn werk nog te shredden
Geniaal!

Al moet ik zeggen dat ik het wel een beetje eens ben met Ertur. Het is moeilijk voor te stellen dat een man aan het shredden is.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 11-07-2013, 13:39
Verwijderd
Ik probeer me ook vooral niet voor te stellen hoe hij aan het shredden is hoor
Oud 11-07-2013, 14:32
Pancakes
Avatar van Pancakes
Pancakes is offline
Citaat:
Killer B&T is best hard<ore ja, sukses
Merkbaar oei oei, en level 1 is echt al HARDCORE HARCORE en nog veel te veel planks, for my likings wel fijne afwisseling van shred

En weer zo'n fantastische Jillian-quote: "I WANT SMOKE COMING OUT OF YOUR BUTTS"
__________________
Intergalactic proton powered electrical tentical advertising droids!
Oud 11-07-2013, 14:34
Verwijderd
Citaat:
Oh en mijn moeder vertelde dat mijn vader nog steeds heel fanatiek is (zij zelf is inmiddels bij level 3): hij staat iedere morgen om 6u op om voor zijn werk nog te shredden
Wat goed van ze
Oud 11-07-2013, 14:34
Verwijderd
Citaat:
Merkbaar oei oei, en level 1 is echt al HARDCORE HARCORE en nog veel te veel planks, for my likings wel fijne afwisseling van shred

En weer zo'n fantastische Jillian-quote: "I WANT SMOKE COMING OUT OF YOUR BUTTS"
Oei, misschien ook maar eens proberen Krijg je wel buikspierpijn? Dat wil ikkk
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:06.