Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-07-2013, 22:21
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Dit is mijn eerste dag zonder spierpijn en ik denk meteen "ik heb niet goed genoeg mijn best gedaan vanochtend dus moet ik eigenlijk nu nog een keer". Terwijl dat keihard niet waar is, en waarschijnlijk ook keihard niet handig.
__________________
Ik weet niet beter.
Advertentie
Oud 12-07-2013, 22:27
Verwijderd
Applausje voor Ertur

En @ Neko Wacht maar
Oud 12-07-2013, 22:59
Verwijderd
5/30
Oud 13-07-2013, 10:11
Verwijderd
Jaaaaa ik ben weer op Evy Les 17 ging prima, ik heb mezelf vooral ingehouden omdat het met les 14 (zelfde les) misging omdat ik indruk wilde maken op anderen Nu had ik aan het eind van de 7 minuten nog makkelijk een minuut of 2/3 door kunnen lopen, en dat moet in week 7 (aan het eind van week 7 12 minuten ) dus ik heb er nu weer vertrouwen in dat het goed komt wh00p
Oud 13-07-2013, 10:12
Verwijderd
Wel iets meer ontbijten de volgende x, ik loop in de ochtend altijd op een stuk fruit, omdat ik anders last krijg van steken en klotsend ontbijt, maar ik ging nu bijna om toen ik naar huis liep.
Oud 13-07-2013, 12:29
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
gewoon normaal eten en een 1 a 1,5u wachten .
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 13-07-2013, 12:54
Verwijderd
go sann

ik ben net terug van les 11! en ik had er weer zin in dus aan het eind van de les de 5K weer volgemaakt w00p. 38 minuten over gedaan deze keer, dus dat is 4 hele minuten sneller dan de vorige keer 5K oeh ik ben zo fier wel beetje zere knietjes nu
Oud 13-07-2013, 13:02
Verwijderd
Citaat:
gewoon normaal eten en een 1 a 1,5u wachten .
Ja weet ik en dat is 's avonds prima te doen, maar als ik 's ochtends ga is dat omdat ik plannen heb die dag, dus meestal geen anderhalf uur over.
Oud 13-07-2013, 13:16
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
oooooooooowzoooooo. dan iets van een muesliereep ofzo; zit wat meer in dan in een stukkie fruit.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 13-07-2013, 17:30
Verwijderd
Ja zoiets

NOTE TO EVERYBODY: Als je alleen je voordeursleutel meeneemt met hardlopen doe 'm dan wel weer aan je sleutelbos nadien, anders is het nogal lastig binnenkomen Gelukkig wilde m'n huisgenootje terug naar huis fietsen voor me
Oud 13-07-2013, 20:45
Verwijderd
Handig! Altijd meteen je sleutel terug doen als je weer binnen bent, hoe weinig zin je er ook in hebt

Ik kan vandaag niet shredden, want weekendje weg. Ik compenseer het met veel wijn, lekker uiteten en bonbons
Oud 13-07-2013, 21:11
Verwijderd
6/10
Oud 13-07-2013, 22:09
Verwijderd
16.3 km gefietst in 52 min. Dat is dus niet zo snel, maar ik had duizendmiljard stoplichten.
Nah goed, toch weer wat kcal'tjes verbrand.
Oud 13-07-2013, 22:42
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
6/30
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 14-07-2013, 17:39
Verwijderd
Ik heb net Burn fat fast cardio blast van Denise Austin gedaan. Dat is die blonde met die rokersstem. Het is alleen cardio, dus niet planken en opdrukken. En soms een soort dans-achtige dingen tussendoor. Zij is 56 maar lijkt 30.
Oud 14-07-2013, 21:39
Pancakes
Avatar van Pancakes
Pancakes is offline
Citaat:
Topppp. Wanneer beginnen we? Jij moet nog 5 dagen? Hoe lang moet jij nog ripped Maaike? En pancakes wil jij eerst die andere afmaken offff..?
Wat mij betreft zsm! Ik ben pas nét begonnen aan killer buns, dus wat mij betreft ga ik nu over naar Killer Abs oooof doe ik ze allebei om de dag - later beginnen kan ook, ik vind alles best!

Citaat:
Hoe lang duurt killer abs? Ik ben dit weekend een weekend weg en volgende week vierdaagse feesten in Nijmegen, dus ik ben vrijdag klaar met shredden.
Begin augustus ga ik wel op vakantie (twee weken), maar dat moet jullie niet tegenhouden hoor
Ik weet alleen dat er drie levels zijn, en ze duren wat langer dan een shred ben er maar vanuit gegaan dat het weer 30 dagen is
__________________
Intergalactic proton powered electrical tentical advertising droids!
Oud 15-07-2013, 00:45
Verwijderd
7/30 Ik verbaas mezelf met dat ik het nu nog ging doen, want ik ben al vanaf 8:00 vanochtend uitsluitend nuttig bezig. Tevens ben ik maar liefst twee kilo aangekomen van al dit sportief doen Maar dat schijnt normaal te zijn. Mijn eetpatroon is niet veranderd.

Volgende week ga ik een weekendje weg, 't zal mij benieuwen of ik tegen die tijd genoeg momentum heb opgebouwd om daarna nog door te gaan.
Oud 15-07-2013, 07:35
Verwijderd
Als alles hier in mag, gaan mijn 'fitter terugkomen van de vakantie' activiteiten hier ook in afgelopen week elke dag een half uur baantjes in verschillende slagen gezwommen en 1-4 uur/dag gewandeld, en 1 les aquagym gevolgd.
Nu ben ik weer thuis maar ik heb nog 2 weken vakantie.
Oud 15-07-2013, 07:47
Verwijderd
Het moet ook wel, want vanaf september werk ik drie maanden in Hengelo en ik ga bij voorkeur met de fiets, maar vorige week was ik al op als ik iets te haastig twee trappen op ging, dus mijn conditie is echt heel slecht
Oud 15-07-2013, 07:52
Verwijderd
Wii fit leeftijd is 22, maar dat zegt alleen dat ik niet dik ben en die balanstestjes wel kan dromen

8 minuten 'training plus' (coördinatie)
8 minuten yoga
13 minuten muscle workout
18 minuten aerobics

Laatst gewijzigd op 15-07-2013 om 09:14.
Oud 15-07-2013, 08:29
Verwijderd
Ho ho, mag alles hier in dan?
Oud 15-07-2013, 08:58
Verwijderd
Als fietsen en hardlopen en Jillian-variaties mogen, dan mag er al best veel!
Oud 15-07-2013, 09:12
Verwijderd
Ja ik ga er niet over, maar ik heb eenmalig iets er in gezet over fietsen omdat het een mooi verhaal was , niet om de sportieve prestatie

Ik kan me zo voorstellen dat enkel shredden en aanverwante spin-offs hier thuishoren. Dus Jill wel, hardlopen en fietsen niet, wii fit zeker niet Then again, je zult er geen ban voor krijgen
Oud 15-07-2013, 09:16
Verwijderd
Er zijn hier best wat mensen die het over hun hardlooptraining hebben, en Pip beschrijft ook haar fietstraining! En wii fit is zo intensief als je het zelf maakt.
Oud 15-07-2013, 09:19
Verwijderd
Ja, het is vrij zinloos om met mij hier een discussie over te beginnen, ik heb er geen zak mee te maken. Ik vind het (hardlopen, fietsen, wii fit) er niet echt thuishoren maar ik ben totaal niet de baas hiervan Volgens mij gaat het elkaar motiverende effect nogal weg als iedereen maar allerlei verschillende dingetjes er in knalt

Laatst gewijzigd op 15-07-2013 om 09:47.
Oud 15-07-2013, 09:27
Verwijderd
Ik beshouw dit topik als een redelijk algemeen topik voor allerhande sportieve beslommeringen van (voorheen niet zo sportieve) DK'ers
Oud 15-07-2013, 09:44
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik heb gisteren niet geshred en dat vind ik echt stom! Zometeen dus maar dubbel mijn best doen.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 15-07-2013, 10:55
Verwijderd
Ik had gister een GIGANTISCHE kater en een kotsende oppaskat waardoor ik bijna mee ging doen en gisteravond kwam Lorelei logeren, dus gister heb ik verzaakt. Volkomen terecht, vind ik zelf. Ik dacht dat Lorelei in m'n bed een uitstekend excuus was om vandaag ook lui te zijn, maar de trut is er vandoor dus tijd om te gaan zweten

En we hadden twee topics geleden toch al bedacht dat 't niet alleen shredden was maar elke vorm van sportievigheid? Wat mij betreft mag alles erin dus
Oud 15-07-2013, 10:56
Verwijderd
Daarom is het ook 30 Day Shred EN MEER
Oud 15-07-2013, 10:57
Verwijderd
Citaat:
Ik heb net Burn fat fast cardio blast van Denise Austin gedaan. Dat is die blonde met die rokersstem. Het is alleen cardio, dus niet planken en opdrukken. En soms een soort dans-achtige dingen tussendoor. Zij is 56 maar lijkt 30.
Wtf 56? Ik moet 'm ook nog een x doen
Oud 15-07-2013, 10:59
Verwijderd
Citaat:
Wat mij betreft zsm! Ik ben pas nét begonnen aan killer buns, dus wat mij betreft ga ik nu over naar Killer Abs oooof doe ik ze allebei om de dag - later beginnen kan ook, ik vind alles best!



Ik weet alleen dat er drie levels zijn, en ze duren wat langer dan een shred ben er maar vanuit gegaan dat het weer 30 dagen is
Hoe lang? Jillian heeft volgens mij ook een programma dat een uur per dag is en daar moet ik me wel even mentaal op voorbereiden, als dat deze is

Citaat:
7/30 Ik verbaas mezelf met dat ik het nu nog ging doen, want ik ben al vanaf 8:00 vanochtend uitsluitend nuttig bezig. Tevens ben ik maar liefst twee kilo aangekomen van al dit sportief doen Maar dat schijnt normaal te zijn. Mijn eetpatroon is niet veranderd.

Volgende week ga ik een weekendje weg, 't zal mij benieuwen of ik tegen die tijd genoeg momentum heb opgebouwd om daarna nog door te gaan.
Wh00p lekker bezig para
Oud 15-07-2013, 11:42
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
7/30!

Hebben jullie ook dat het begin echt heeel zwaar valt, en dat vanaf ongeveer de helft het ineens lijkt alsof het allemaal makkelijker is? Dat begin valt elke keer zo tegen en dan komt de cooling down en dan denk ik "oh echt, nu al?"
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 15-07-2013, 12:02
Verwijderd
8/30

@Neko ja vooral tijdens de eerste keer shredden, nu valt het wel mee. Maar warming up met jumping jacks, dan opdrukken, dan die squads met lift, weer opdrukken, nog een x squads met lift (of hoe het ook heet Ik heb er inmiddels keiharde foute muziek overheen staan dus ik hoor niet meer echt wat ze zegt ) en dan jump rope en nog meer jumping jacks vond ik echt KILLING. Als dat voorbij was (en dat heb ik nog steeds wel een beetje) is het een eitje

Die chest flies voelde ik trouwens echt niet bij de eerste ronde shred, dat was een beetje lalalalaLAAAAA uitrusten, maar inmiddels voel ik ze in m'n armen en buikspieren Ik denk dat ik ze verkeerd deed ofzo.
Oud 15-07-2013, 12:02
Verwijderd
Ik wil eigenlijk ook nog een rondje hardlopen, maar het is te warm Vanavond uit werk misschien maar
Oud 15-07-2013, 12:12
Verwijderd
Ok als toch alles mag



Gisteren 94km gefietst (eigenlijk precies 100, ik ben bij vriend op km 94 tour gaan kijken en daarna terug naar km0 gereden) dwars door de voerstreek. 1300 hoogtemeters (de hele alpe d huez is 1061 hoogtemeters, om enig perspectief te geven ) ik ben gericht aan het trainen om beter te kunnen klimmen en dat werkt nogal goed, steeds als tweede boven van ons groepje van vijf en de nummer 1 rijdt voor de lol met ons mee, die traing met profwielrenners dus dat telt niet die was onder de indruk van me overigens, zag dat ik erg veel verbeterd ben bergop

het nare gedeelte is dat ik straks weer naar het fitnesscentrum op ons werk ga om een half uurtje lang op zo'n computerfiets te rammen aan 230 watt gemiddeld. Beste manier om klimbenen te trainen maar nooit leuk om te doen
Oud 15-07-2013, 12:18
Verwijderd
Ik vind je intens schattig als je over fietsen praat
Oud 15-07-2013, 12:33
Verwijderd
Honderd kilometer! Hoe lang doe je daarover?
Oud 15-07-2013, 12:44
Verwijderd
Citaat:
Honderd kilometer! Hoe lang doe je daarover?
Dat ligt er nog al aan he, in de polder als het windstil is kan het 'gemakkelijk' in drie uur, met wind mee nog veel sneller maar een parcours als dit, met nauwelijks stukken vlak, voornamelijk klimmen en dalen, dat duurt wat langer

In dit geval (en wat je waarschijnlijk wilde weten ) hadden we er 3,5 uur over gedaan. Het tourpeleton zou over hetzelfde parcours waarschijnlijk 2,5 uur doen of zo
Oud 15-07-2013, 12:45
Verwijderd
Citaat:
Ik vind je intens schattig als je over fietsen praat
hihi nu nog wel ja
Oud 15-07-2013, 13:33
Verwijderd
Tjeempie!
Oud 15-07-2013, 13:35
Verwijderd
Ik heb net les 12 gelopen, dus week 4 is afgerond en door sann ben ik een beetje bang voor week 5. En nieuwe shoenen on the way
Oud 15-07-2013, 13:51
Verwijderd
Oh en als ik toch aan het opscheppen ben voor jullie noorderlingen die denken dat fietsen iets is dat over vlak terrein gaat, het hoogtekaartje van gisteren.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg elevation.JPG (11.4 KB, 2x gelezen)
Oud 15-07-2013, 18:43
Verwijderd
27/30 Het leuke is dat ik het nu echt zonder (al te veel) moeite doe, ik fiets er fluitend doorheen. Het minder leuke is dat ik echt klaar ben met deze oefeningen, maar vandaag heb ik dat gecompenseerd door paupertv aan te zetten.
Oud 15-07-2013, 18:50
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
http://theoatmeal.com/comics/running
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 15-07-2013, 19:37
Verwijderd
Het valt natuurlijk in het niet bij Erturs prestatie, maar ik ben er zelf aardig tevreden over: 9.9 km gefietst in 27:02 minuten. Op vlak platteland, dus alleen vertraagd door stukjes onverharde weg, hondenuitlaters en een groepje van drie sprekend op elkaar lijkende mannen die met een afstandsbestuurbaar vliegtuig bezig waren.
Oud 15-07-2013, 19:46
Verwijderd
Oud 15-07-2013, 21:15
Verwijderd
Hiervan is zo veel herkenbaar hè
Oud 15-07-2013, 21:55
Verwijderd
huhu ertur was een dikkerdje
Oud 15-07-2013, 22:04
Verwijderd
Nee, dat niet, ik was graatmager vroeger.
Oud 15-07-2013, 22:18
Verwijderd
Op mijn 19e was ik 195 cm en woog ik 65 kilo, ik liet laatst iemand foto's uit die tijd zien. Ik werd vergeleken met mijn opa die uit Auschwitz* bevrijd was. ik zou graag eens met de ertur van toen fietsen. overigens fietste ik toen omdat ik dat leuk vond en zat er geen enkele bijgedachte bij.

*mijn opa zat in een ander kamp maar dit werd letterlijk gezegd en de quote is mooier dus we houden het zo
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:24.