Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-07-2013, 23:10
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
nou ja, veel dingen komen daar op neer hè. sporten, oefenen, studeren, etc.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Advertentie
Oud 10-07-2013, 23:14
Schipper
Avatar van Schipper
Schipper is offline
Sorry dat ik even random kom mengen maar: denkt iemand hier wel eens over na: je staat voor een stoplicht en je drukt op het knopje en dat besef je je ineens dat misschien wel honderden mensen die je kent ook op dit knopje hebben gedrukt en misschien ook wel beroemdheden die bij jou in de buurt wonen of de liefde van je leven ofzo. Gek is dat he. Ik kwam er vandaag ook achter dat als je Nathan omdraait het ook Nathan is maar dan fonetisch (want de h is wel anders). Oke. Doei.
Oud 10-07-2013, 23:15
Slome Kameel
Avatar van Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:
Sorry dat ik even random kom mengen maar: denkt iemand hier wel eens over na: je staat voor een stoplicht en je drukt op het knopje en dat besef je je ineens dat misschien wel honderden mensen die je kent ook op dit knopje hebben gedrukt en misschien ook wel beroemdheden die bij jou in de buurt wonen of de liefde van je leven ofzo. Gek is dat he. Ik kwam er vandaag ook achter dat als je Nathan omdraait het ook Nathan is maar dan fonetisch (want de h is wel anders). Oke. Doei.
Wat een diepe gedachte...
__________________
Yeezy taught me
Oud 10-07-2013, 23:25
Verwijderd
Citaat:
Sorry dat ik even random kom mengen maar: denkt iemand hier wel eens over na: je staat voor een stoplicht en je drukt op het knopje en dat besef je je ineens dat misschien wel honderden mensen die je kent ook op dit knopje hebben gedrukt en misschien ook wel beroemdheden die bij jou in de buurt wonen of de liefde van je leven ofzo. Gek is dat he. Ik kwam er vandaag ook achter dat als je Nathan omdraait het ook Nathan is maar dan fonetisch (want de h is wel anders). Oke. Doei.
Ja ik dacht laatst bijna hetzelfde! Niet speciaal het feit dat ze op dat knopje gedrukt hebben, maar dat ze over de plek waar jij nu bent hebben nagedacht, zo vreemd.
Oud 10-07-2013, 23:33
Verwijderd
Citaat:
nou ja, veel dingen komen daar op neer hè. sporten, oefenen, studeren, etc.
blijkbaar! Waarom denk je dat er nog nooit iets van mij terecht is gekomen qua doorzetten? Omdat ik dat soort mechanismes niet snap. Maar steeds beter. Daarom mag ik er toch wel m'n waardering voor uitspreken richting sann.
Oud 10-07-2013, 23:34
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
er valt ook niets aan te snappen, je moet het gewoon doen
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 10-07-2013, 23:43
Verwijderd
Goed voor jou dat het je allemaal zo makkelijk afgaat in het leven maar ik ben nog maar net begonnen met positieve dingen! Dus het komt wel goed uiteindelijk.
Oud 10-07-2013, 23:56
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
zozo, beetje gepikeerd much?
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 11-07-2013, 00:15
Verwijderd
nee hoor. Maar ik word soms heel moe van hoe jij even moet komen melden hoe makkelijk alles jou afgaat en dat als je niet precies zo leeft je een pussy bent.
Oud 11-07-2013, 00:24
Verwijderd
Wat een ellende is dit topic. :')
Oud 11-07-2013, 00:31
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
nee hoor. Maar ik word soms heel moe van hoe jij even moet komen melden hoe makkelijk alles jou afgaat en dat als je niet precies zo leeft je een pussy bent.
Gaat alles mij makkelijk af ja? Fijn om te horen, je kent me ook ontzettend goed natuurlijk Verder propageer ik nergens mijn 'manier van leven' en benadrukte alleen het eeuwen oude feit van 'gewoon doen', maar als je daar lekker moeilijk over wil doen en dat weer wil projecteren op je eigen situatie dan moet je dat natuurlijk vooral niet laten.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 11-07-2013, 00:37
Verwijderd
wie is hier nou gepikeerd much.

En zo doe je anders wel ja, dat alles je makkelijk afgaat. Je zegt het heel vaak hoor, als iemand hier komt zeuren over iets. Niet iedereen is zo rationeel ingesteld als jij.

Ik stel me hier ook nog eens kwetsbaar op, door toe te geven dat ik zelf niet zo ben ingesteld maar er wel iets aan wil doen/bezig ben dat te doen. Jij valt nu over iets waar het totaal mijn intentie niet van was een punt van te maken.
Oud 11-07-2013, 00:48
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
ik zeur gewoon zelden, misschien is dat het? Kan ik trouwens velen in DK wel aanraden, maar goed, dat terzijde.

En ik val ook over niets, ik probeerde te zeggen dat alleen 'gewoon doen' vaak al meer dan het halve werk is, totdat jij ging dramaqueenen en mijn posts ging betrekken op jezelf. En nu ga ik Dexter kijken en slapen .
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 11-07-2013, 00:48
Verwijderd
Kinderkens bemint elkander, krab elkaar den oogskens uit...
Oud 11-07-2013, 00:50
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
niets beters dan nietszeggende internetruzies midden in de nacht!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 11-07-2013, 00:51
Verwijderd
Citaat:
ik zeur gewoon zelden, misschien is dat het? Kan ik trouwens velen in DK wel aanraden, maar goed, dat terzijde.

En ik val ook over niets, ik probeerde te zeggen dat alleen 'gewoon doen' vaak al meer dan het halve werk is, totdat jij ging dramaqueenen en mijn posts ging betrekken op jezelf. En nu ga ik Dexter kijken en slapen .
Ja omdat ik zeg dat er voor mij wel iets te snappen valt, en jij daar meteen doorheen dendert dat het voor jou het geval niet is en alleen een kwestie van gewoon 'doen'. Ja dat snap ik ook wel he, maar zo werkt het blijkbaar nog niet in mijn hoofd.
Dus wie projecteert hier nou op wie.

Maar goed whatever, ik raak snel op de kast van jou. Ik weet ook niet waarom.
Oud 11-07-2013, 00:54
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
ik zeg ook nergens dat het voor mij geen probleem is, apart dat je dat dus wel denkt. Maar allee, nu weer braaf.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 11-07-2013, 00:59
Verwijderd
allee oke.
Oud 11-07-2013, 01:48
Verwijderd
slapen

ja
Oud 11-07-2013, 01:53
Verwijderd
Ik wil even melden dat ik al de hele avond heel graag naar de kerk wil.
Oud 11-07-2013, 05:11
Verwijderd
Citaat:
nou ik was gister nog over je aan het janken tegen Paranoide. Dat ik niet begrijp/jaloers ben over waarom het jou zo makkelijk af lijkt te gaan. En dan bedoel ik de motivatie. Je kan jezelf er blijkbaar zo goed toe zetten dat je al die dagen kan uitzitten, en nog een programma, en nog een keer shred. En evy.
Para haar constatering was dat jij je verstand goed op nul kan zetten blijkbaar en wij proberen nu ook iets te vinden om dat te doen waardoor je het gewoon doet ipv erover na te denken.
Aww Ik weet het ook niet, ik zie vooral geen reden om het niet te doen, geloof ik. Dus dat is wel een beetje verstand op 0 zetten, I guess. Daarna voel ik me vet relaxed, het is een half uurtje, het is goed voor me en ik vind het niet stom. Bovendien wil ik afvallen en meer conditie. En lenig zijn vind ik ook SUPERLEUK. Het enige wat ik kan bedenken dat tegen is, is 'ik heb geen zin' en dat vind ik niet opwegen tegen de voordelen, dus dan ga ik 'gewoon'.
Meestal dan want afgelopen anderhalve week/twee week leek het nergens op, 2x hardlopen en een paar schamele shredjes, maar daar voel ik me dan 'kut' bij en dat is makkelijk op te lossen door het wel te doen. Als het eenmaal een beetje in je dagritme zit wordt het sowieso veel makkelijker, meestal hoef ik niet eens te bedenken dat ik het ga doen, maar doe ik het gewoon, net als, weet ik veel, boodschappen. En ik word volgens mij gewoon nogal hitsig van vooruitgang en dat boek je met zowel Jillian als Evy vrij snel
Oud 11-07-2013, 08:29
Verwijderd
Met sporten heb ik het niet zo, want ik vind sporten gewoon leuk dus dan ga je wel. Hetzelfde als lekker eten; dat doe je gewoon want het is lekker . Maar met studeren vind ik het ook wel eens moeilijk, maar dan denk ik gewoon aan waarom je iets doet. Want je doet alles met een reden, meestal om beter te worden. Dan bedenk ik gewoon hoe graag ik mijn studies wil afronden, hoe graag ik later een super awesome baan wil hebben en hoe awesome ik dan ben dat ik de werkelijk waar de enige op de wereld ben met mijn combinatie van studies . Vooral dat laatste trouwens, dat doet het hem voor mij.
Oud 11-07-2013, 10:31
MMollie
MMollie is offline
Yaayy over naar 2 vwo
__________________
Too hot to be true
Oud 11-07-2013, 11:09
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Yaayy over naar 2 vwo
Gefeliciteerd
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 11-07-2013, 11:25
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
nou ik was gister nog over je aan het janken tegen Paranoide. Dat ik niet begrijp/jaloers ben over waarom het jou zo makkelijk af lijkt te gaan. En dan bedoel ik de motivatie. Je kan jezelf er blijkbaar zo goed toe zetten dat je al die dagen kan uitzitten, en nog een programma, en nog een keer shred. En evy.
Para haar constatering was dat jij je verstand goed op nul kan zetten blijkbaar en wij proberen nu ook iets te vinden om dat te doen waardoor je het gewoon doet ipv erover na te denken.
Ik heb dat ook hoor, ik heb ook enorm veel respect voor mensen die dat gewoon doen. Ik ben geloof ik 4x begonnen aan Evy en elke keer kwam ik niet verder dan 2x per week en les 18 of zo. Daarna haakte ik af. Maar dit shredden gaat me (zeg ik op dag 4 vandaag :') ) nog wel redelijk af. Voor mij helpt het dat jillian zegt dat het hoort dat het voelt alsof je doodgaat, en dat het juist het verschil maakt als je jezelf pusht. Wat niet weg neemt dat ik elke dag zo'n beetje 3 uur bezig ben met mezelf motiveren het daadwerkelijk gewoon te gaan doen. Maar het doen helpt wel een beetje. En als ik klaar ben is het wel een beetje fijn. Wat ik wil zeggen is dat het 'gewoon' doen niet makkelijk is, maar dat het wel helpt.
En het proberen is al heel wat. Die twee keer dat je het wel doet, is al meer dan helemaal niet. Go pip, je kunt het!
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 11-07-2013, 11:38
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik leer veel van jullie! Denkwijzen enzo
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 11-07-2013, 11:40
Verwijderd
Citaat:
Het enige wat ik kan bedenken dat tegen is, is 'ik heb geen zin' en dat vind ik niet opwegen tegen de voordelen, dus dan ga ik 'gewoon'.
Oud 11-07-2013, 11:43
Verwijderd
Oeiiii


Laatst gewijzigd op 11-07-2013 om 14:05.
Oud 11-07-2013, 11:44
Verwijderd
Voor de duidelijkheid, die visuele broddel probeert dit tamelijk fantastische schilderij te emuleren:

Oud 11-07-2013, 11:45
Verwijderd
Oef
Oud 11-07-2013, 11:48
Verwijderd
Als ik privéles tekenen gaf zou een lijst met technische verschillen tussen de twee schilderijen één van de huiswerkopdrachten zijn.
Oud 11-07-2013, 11:54
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 11-07-2013, 11:56
Verwijderd


Oud 11-07-2013, 12:10
Verwijderd
Joepie, het was rustig op m'n werk dus ik heb lekker de middag vrij genomen
Oud 11-07-2013, 12:11
Verwijderd
N krijgt weer internet. Oooo.
Oud 11-07-2013, 13:12
Verwijderd
In je post kan ik het niet zien, maar ik ben op de link gaan kijken


Afspraak met de Kringloopwinkel gemaakt, over 2 weken ben ik verlost van alles zooi in de garage <3 Kan ik ook niet meer gaan twijfelen en nog maar eens een doos opentrekken enzo. Weg ermee!
Oud 11-07-2013, 13:32
Verwijderd
Goed bezig Mutant! Leuke verjaardag nog gehad?
Oud 11-07-2013, 13:32
Verwijderd
Jongens, wat kan ik vanavond voor mezelf koken? Ik heb weinig tijd maar wil wel enigszins gezond eten, dus geen zin om pizza of iets dergelijks in de oven te gooien.
Ben inspiratieloos vandaag.
Oud 11-07-2013, 13:37
Verwijderd
Citaat:
Goed bezig Mutant! Leuke verjaardag nog gehad?
Niets speciaals eigenlijk, op de zaak bij mijn ouders geweest, cadeautjes gekregen en vlaai uitgedeeld Zaterdag vier ik het met vrienden.

Citaat:
Jongens, wat kan ik vanavond voor mezelf koken? Ik heb weinig tijd maar wil wel enigszins gezond eten, dus geen zin om pizza of iets dergelijks in de oven te gooien.
Ben inspiratieloos vandaag.
Simpel en snel: pasta of rijst met vis met spinazieroomsaus (de vis doe je in stukjes zodat het allemaal niet te lang duurt, die bak je, kapt er room of melk bij, spinazieblokjes uit de vriezer, kruiden, klaar. En de pasta/rijst kookt in de tussentijd, duurt even lang als een pizza).

Omelet met toegevoegde ingrediënten (verse spinazie <3), duurt ook niet lang.
Oud 11-07-2013, 13:50
Verwijderd
Citaat:
Wat een ellende is dit topic. :')
Ja, dat ik ook toen ik het las. Het slaat nergens meer op.
Oud 11-07-2013, 13:54
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik moest er toch op reageren
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 11-07-2013, 14:09
Verwijderd
Geheel tegen mijn principes in heb ik zojuist een mailtje beantwoordt met louter '10-4'. Eens zien of men dat snapt.
Oud 11-07-2013, 14:30
Verwijderd
Citaat:
Ik moest er toch op reageren


Kijken wat die tubjes erop te zeggen hebben.
Oud 11-07-2013, 15:23
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik herken Pip in mijzelf. Ik heb hardloopschoenen gekocht en heb het sindsdien wel één keer gedaan! En de hardloopschoenen heb ik nu al twee weken ofzo. En dat terwijl ik écht heel graag wil, maarja... Je moet je zelf er echt toe ZETTEN, en dat vind ik ook lastig.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 11-07-2013, 15:44
Verwijderd
Citaat:
Niets speciaals eigenlijk, op de zaak bij mijn ouders geweest, cadeautjes gekregen en vlaai uitgedeeld Zaterdag vier ik het met vrienden.


Simpel en snel: pasta of rijst met vis met spinazieroomsaus (de vis doe je in stukjes zodat het allemaal niet te lang duurt, die bak je, kapt er room of melk bij, spinazieblokjes uit de vriezer, kruiden, klaar. En de pasta/rijst kookt in de tussentijd, duurt even lang als een pizza).

Omelet met toegevoegde ingrediënten (verse spinazie <3), duurt ook niet lang.
Haha, als iemand zei 'gezond' zou ik toch niet iets met spinazieroomsaus adviseren.
Oud 11-07-2013, 15:46
Verwijderd
Citaat:
Jongens, wat kan ik vanavond voor mezelf koken? Ik heb weinig tijd maar wil wel enigszins gezond eten, dus geen zin om pizza of iets dergelijks in de oven te gooien.
Ben inspiratieloos vandaag.
Die wokmaaltijd voor 1 persoon van de appie met scampi's Binnen 10 minuten klaar, vis, groenten en noedels, 375 calorieen en fucking lekker
Oud 11-07-2013, 15:56
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Oh jongens, ik wilde toch nog even met jullie delen hoe hard ik gisteren heb gelachen! We (moeder, vader, zus en ik) gingen zwemmen in een overdekt zwembad. Mijn vader heeft een beenprothese, die hij natuurlijk uit doet bij het zwemmen (hij zwemt namelijk niet zo veel dat hij een waterproofprothese heeft). Dus hobbelde en schuifelde hij, wat ongemakkelijk, heen en weer tussen verschillende baden, op billen, handen en de voet die hij nog heeft. De gezichten van kinderen/tieners toen ze mijn vader voorbij zagen komen Kostelijk. Patatjes bleven halverwege in de lucht hangen, ergens tussen frietbakje en mond in.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 11-07-2013, 16:07
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Nou ik zou ook wel verbaasd opkijken als ik ineens een man met 1 been over de grond zou zien kruipen.

Volgende keer moet hij er nepbloed opdoen en gillen dat er haaien zijn.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 11-07-2013, 16:56
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Hehehe, wat smakeloos
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 11-07-2013, 17:01
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Yup.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:28.