Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-07-2013, 12:18
Verwijderd
Citaat:
Potje LoL?
Mjah. Doe maar
Advertentie
Oud 14-07-2013, 12:37
Verwijderd
Citaat:
Finn is dood :/
Ik zag het ook ja
Oud 14-07-2013, 12:40
Verwijderd
Aargh ik word zo besluiteloos van katers
Oud 14-07-2013, 12:41
Verwijderd
Ik had ongeveer 40 minuten nodig om een brakke outfit uit te kiezen om de kat eten te geven
Oud 14-07-2013, 12:59
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik wil dingen doen. maar iedereen hier gaat naar een of ander festival.
Werfpop zeker? Is superleuk joh, dat is toch ook 'iets doen'?
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 14-07-2013, 13:08
Verwijderd
De laatste keer dat ik naar iets ging met luide muziek kon ik daarna 3 dagen chillen in bed omdat het zo kut ging . Gisteren had ik ook al de hele dag luide muziek en had ik de hele dag hoofdpijn. Ik weet vrij zeker dat als ik ga ik binnen een uur weer naar huis kan vanwege de pijn , dus ik vind het niet echt een optie. In plaats daarvan ga ik mijn kamer wat opruimen en bedenken wat ik ga koken vanavond .
Oud 14-07-2013, 13:10
Verwijderd
Veel mensen en luide muziek zijn een slechte combi
Oud 14-07-2013, 13:19
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Veel mensen hoeft voor mij ook niet per se, per se niet eigenlijk, maar ik leef voor luide muziek.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 14-07-2013, 13:21
Verwijderd
Citaat:
Finn is dood :/
Ja wtf ik las het net.
Oud 14-07-2013, 13:23
Verwijderd
Oh jee . Er staat ineens 50 euro van mijn oma op mijn rekening. Voor mijn 22e verjaardag.
Oud 14-07-2013, 13:45
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Veel mensen en luide muziek zijn een slechte combi
Bij mij zijn de Vierdaagsefeesten letterlijk voor de deur (that is, als ik naar buiten kijk, kijk ik tegen een partytent aan). Ik herken dit gevoel.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 14-07-2013, 13:46
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Ik moet nog iets meer dan een half a4tje vol fluffen, dan is m'n paper af (suffe "minimaal 10 pagina's"-regels)
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 14-07-2013, 13:49
Verwijderd
Met veel pijn en moeite op de fiets gestapt om de kat eten te geven heeft het beest de HELE WOONKAMER ondergekotst Tijdens het opruimen moest ik heel erg m'n best doen niet hetzelfde te doen

Loreleitje we eten wraps met gerookte zalm, roomkaas, salade/rauwkost en bieslook enzo. Dat vind je wel lekker toch?
Oud 14-07-2013, 13:50
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Met veel pijn en moeite op de fiets gestapt om de kat eten te geven heeft het beest de HELE WOONKAMER ondergekotst Tijdens het opruimen moest ik heel erg m'n best doen niet hetzelfde te doen

Loreleitje we eten wraps met gerookte zalm, roomkaas, salade/rauwkost en bieslook enzo. Dat vind je wel lekker toch?
Zeker!
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 14-07-2013, 13:50
Verwijderd
En aardbeien, bessen en frambozen na, OMNOM
Oud 14-07-2013, 13:50
Verwijderd
Citaat:
Bij mij zijn de Vierdaagsefeesten letterlijk voor de deur (that is, als ik naar buiten kijk, kijk ik tegen een partytent aan). Ik herken dit gevoel.
Gisteren was hier een flatfeest, met de hele dag luide muziek lang van te voren aangekondigd enzo, maar ik vond het best wel naar . Hele dag binnen gezeten met het raam dicht. Maar de vierdaagse lijkt me dan echt dramatisch
Oud 14-07-2013, 13:51
Verwijderd
Citaat:
Bij mij zijn de Vierdaagsefeesten letterlijk voor de deur (that is, als ik naar buiten kijk, kijk ik tegen een partytent aan). Ik herken dit gevoel.
Ik was gisteren drie minuten in de stad en ik werd er gek van Ik ben weer naar huis gefietst
Oud 14-07-2013, 13:55
Verwijderd
Ik vind het nu best wel stom eigenlijk. Ik heb de afgelopen maanden best wel last van hier wonen zeg maar. Veel lawaai, veel mensen die 's nachts nog binnen komen. Ik slaap er gewoon slechter door, wat ik echt nóóit heb gehad. Nu denk ik aan verhuizen, omdat het niet echt lijkt dat wat ik heb heel snel voorbij zal gaan ofzo, maar goed, waar moet ik dan naartoe ? Bij andere studentenhuizen heb je dit probleem ook, want ja, het zijn studentenhuizen. Je kunt niet aan iedereen vragen of ze zachter willen doen omdat jij anders slecht slaapt.
Oud 14-07-2013, 13:57
Verwijderd
Ik heb zojuist Fitna gekeken. Stellen ze communisme nou gelijk aan nazisme?!
Oud 14-07-2013, 14:15
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
En aardbeien, bessen en frambozen na, OMNOM


Kan ik iets meenemen?
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 14-07-2013, 14:21
Verwijderd
Veel liefde! Verder heb ik alles wel geloof ik Tenzij je een heel erge craving naar chocola of chips ofzo hebt want dat heb ik dus niet in huis
Oud 14-07-2013, 14:33
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Wat stom! En dat is ook niet de eerste keer dat dit gebeurt, toch?
Nope, de tweede keer al, maar de vorige keer was een andere nachtdienst. Het scheelde wel dat ik nu wist dat het een test was en niet in paniek raakte dat er iemand in nood zou zijn
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 14-07-2013, 14:35
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Ik vind het nu best wel stom eigenlijk. Ik heb de afgelopen maanden best wel last van hier wonen zeg maar. Veel lawaai, veel mensen die 's nachts nog binnen komen. Ik slaap er gewoon slechter door, wat ik echt nóóit heb gehad. Nu denk ik aan verhuizen, omdat het niet echt lijkt dat wat ik heb heel snel voorbij zal gaan ofzo, maar goed, waar moet ik dan naartoe ? Bij andere studentenhuizen heb je dit probleem ook, want ja, het zijn studentenhuizen. Je kunt niet aan iedereen vragen of ze zachter willen doen omdat jij anders slecht slaapt.
Er zijn wel studentenhuizen waar het rustiger is, maar dan moet je dat ook maar weten welk huis dat is. Is een studiootje een optie? Of sta je nog niet zo lang ingeschreven daar?
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 14-07-2013, 14:38
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Veel liefde! Verder heb ik alles wel geloof ik Tenzij je een heel erge craving naar chocola of chips ofzo hebt want dat heb ik dus niet in huis
Nee, daar ga ik je huis niet mee bevuilen
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 14-07-2013, 14:40
Verwijderd
Citaat:
Er zijn wel studentenhuizen waar het rustiger is, maar dan moet je dat ook maar weten welk huis dat is. Is een studiootje een optie? Of sta je nog niet zo lang ingeschreven daar?
Ja, vind ze maar eens

Maar een voor een studio moet je denk ik langer ingeschreven staan ja.
Oud 14-07-2013, 14:47
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Gisteren was hier een flatfeest, met de hele dag luide muziek lang van te voren aangekondigd enzo, maar ik vond het best wel naar . Hele dag binnen gezeten met het raam dicht. Maar de vierdaagse lijkt me dan echt dramatisch
Meh

Citaat:
Ik was gisteren drie minuten in de stad en ik werd er gek van Ik ben weer naar huis gefietst
Hehe, nja, op dit moment valt het nog wel mee. De muziek is niet heel slecht (ook niet echt goed maar ik had op veel slechtere plekken kunnen zitten) en het is nog niet superdruk. Ik ben wel benieuwd of ik deze week nog zal slapen.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 14-07-2013, 14:51
Verwijderd
*Lorelei aai*
Oud 14-07-2013, 15:54
Verwijderd
Ik wil cake maken maar heb geen boter meer. Kan ik ook boter voor op brood gebruiken?
Oud 14-07-2013, 15:56
Verwijderd
Ik heb wel nog monchou. Misschien probeer ik dat wel.
Oud 14-07-2013, 15:57
Verwijderd
Volgens mij kan dat wel
Oud 14-07-2013, 15:59
Verwijderd
Vriendlief is me al tien minuten aan het overtuigen dat dat niet kan. Maar poep, dan eettie maar geen cake en hebben mijn collega's geluk morgen
Oud 14-07-2013, 17:55
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik wil cake maken maar heb geen boter meer. Kan ik ook boter voor op brood gebruiken?
Boter is boter, lijkt me. Of heb je van dat 'Becel voor op brood'-spul? Want dat kun je überhaupt nergens voor gebruiken.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 14-07-2013, 19:21
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Late train, maar over pushy moeders wat kleinkinderen betreft: ik heb er ook al zoéén Echt superirritant. Mijn zus heeft nog steeds geen vent, dus die krijgt voorlopig nog geen kind. Pas zei mijn moeder: 'Als je nu zwanger zou worden, geeft het niet, hoor! Maak jij maar lekker je studie af, dan zorg ik wel voor dat kind!!!' Wtf. En toen ik eens zei dat ik het weg zou laten halen als ik nu zwanger zou worden, ging ze helemaal ernstig met met praten en kreeg ik boekjes en artikelen uit tijdschriften van haar die ik 'maar eens moet lezen' Ach ja, ik word toch niet zwanger voorlopig, dus dan is abortus ook niet nodig
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 14-07-2013, 19:40
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Frayne, als het goed is komt bij mij per augustus een kamer vrij, want m'n huisgenote gaat emigreren. Het is een kwartiertje fietsen van Leiden CS en je hebt dan alleen mij als huisgenoot.
Als ik zelf iemand mag aandragen voor de kamer dan zou jij er kunnen wonen. Laat maar weten of je interesse hebt, dan vraag ik 't ook nog effe na bij m'n huisgenote.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 14-07-2013, 19:44
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
On a different note: net van Roffa naar Leiden voor Werfpop, nu weer naar Rotterdam voor two gallants in rotown (thanks dudebro voor je last-minute beslissing ) en dan weer terug naar Leiden voor welverdiende slaap. (ik sliep bij m'n ouders in de woonkamer en werd om half 8 al bruut gewekt.)
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 14-07-2013, 20:27
Verwijderd
Citaat:
Ging lekker, af en toe es een paar minuutjes uitgedaan, maar ik liep er zelfs in te springen.
Zohee, dan ben je goed bezig geweest
Oud 14-07-2013, 20:46
Verwijderd
Ik heb vandaag allemaal chocolade en ketchup gegeten en nu voel ik me ongeveer tachtig kilo.
Oud 14-07-2013, 21:08
Verwijderd
Mijn hemel wat een aanfluiting is dat eten & drinken forum. De gemiddelde bezoeker lijkt een maaltijdsalade uit de Allerhande al een heel avontuur te vinden.
Oud 14-07-2013, 21:11
Verwijderd
En dan dat 'wat lust de volgende forummer'-topic. Iemand noemt iets, dan zegt de volgende poster: 'Bah' of 'lekker' of de excentriekeling 'Yum' en DAT IS HET! Aarrhhg
Oud 14-07-2013, 21:19
Verwijderd
Citaat:
Mijn hemel wat een aanfluiting is dat eten & drinken forum. De gemiddelde bezoeker lijkt een maaltijdsalade uit de Allerhande al een heel avontuur te vinden.
Ja dat is toch al een eeuwigheid zo?
Oud 14-07-2013, 21:46
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat een verschil nu ik weer thuis ben met Ameland. Daar was het zo fijn stil en rustig, hier heeft overbuurmeisje blijkbaar weer eens een partyavond, zet de balkondeur wijd open en de muziek echt fucking hard aan. Godverdegodver stomme kut, ROT OP met je lawaai
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 14-07-2013, 21:50
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ook nog fucking achterbuurthiphopmeuk, donder op zeg
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 14-07-2013, 21:51
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Er is ook al minstens twee keer politie geweest omdat ze overlast veroorzaakte, hardleers blijkbaar.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 14-07-2013, 21:52
Slome Kameel
Avatar van Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Gewoon nog een keer bellen. En een klacht indienen.
__________________
Yeezy taught me
Oud 14-07-2013, 21:56
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Moet je niet eerst zelf hebben geprobeerd om het te stoppen?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 14-07-2013, 22:01
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Verdorie, net toen ik ging bellen hield het op
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 14-07-2013, 22:02
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Nou ja, dan kan ik dus fijn gaan slapen nu
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 14-07-2013, 22:20
Verwijderd
Ik wil graag winkelen maar alles is zo lelijk.



Waarom
Oud 14-07-2013, 23:19
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Zohee, dan ben je goed bezig geweest
hardcore oefenen heeft gewerkt.

Het leukste vind ik dat niemand het verwachtte. Inclusief ikzelf.
Mss omdat ik ben opgegroeid in 't hakkuhbar tijdperk.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 15-07-2013, 00:40
Verwijderd
Ik heb geen idee in welk topic dit moet maar



Ik heb nog nooit zo hard gehuild van een youtubefilmpje. Alsin echte tranen, grote tranen, en een vertrekkende mond en snikken.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:55.