Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-07-2013, 20:25
Verwijderd
Ik heb die fase niet gehad, dat ik een krijger wilde zijn. Maar m'n zusje en ik maakten soms wel ruzie over wie de roze powerranger mocht zijn.
Advertentie
Oud 17-07-2013, 20:25
Verwijderd
Citaat:
"Assepoesje, Assepoesje." Die kankermuizen.
wat ben je grappig.
Oud 17-07-2013, 20:26
Verwijderd
dan offerde ik mezelf maar weer op om de gele powerranger te zijn. Toen was ik al te goed voor deze wereld.
Oud 17-07-2013, 20:26
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Grappig, ik moest vanmiddag nog denken aan Alice in wonderland. In onze tuin ontdekte ik vandaag de bloemen links op het plaatje


Alleen ze roddelen niet
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 17-07-2013, 20:26
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Ik wilde graag piraat zijn, en Sinterklaas. Gek genoeg heb ik altijd een teringhekel gehad aan de zee.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 17-07-2013, 20:26
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
dan offerde ik mezelf maar weer op om de gele powerranger te zijn. Toen was ik al te goed voor deze wereld.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 17-07-2013, 20:27
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Goed, tijd voor de film, anders komt het 'r niet van! Tot ziens, forum.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 17-07-2013, 20:27
Verwijderd
ik wilde juist de gele zijn altijd. de roze was zo'n mainstream kutje. en ze heette KIMBERLEY.
Oud 17-07-2013, 20:28
Verwijderd
Citaat:
Ik wilde graag piraat zijn, en Sinterklaas. Gek genoeg heb ik altijd een teringhekel gehad aan de zee.
haha ik vind jou helemaal geen piraatachtige. En ook geen sintje.
Oud 17-07-2013, 20:29
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
ik wilde juist de gele zijn altijd. de roze was zo'n mainstream kutje. en ze heette KIMBERLEY.
Maar die gele was een vieze Chinees(/ander type Aziaat).
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 17-07-2013, 20:29
Verwijderd
Ik wilde nooit ridder zijn, liever uitvinder of ontdekkingsreiziger of astronaut.
Oud 17-07-2013, 20:29
Verwijderd
Citaat:
ik wilde juist de gele zijn altijd. de roze was zo'n mainstream kutje. en ze heette KIMBERLEY.
nou ja als je mag kiezen tussen iets wat meer in de buurt van een prinses of een banaan komt, dan was voor mij de keuze snel gemaakt.
Oud 17-07-2013, 20:30
Verwijderd
Ik wilde poes en krijger zijn. En de rechterhand van een machtige tovenaar, maar ik vond de buurtkinderen de rol van tovenaar onwaardig, dus was ik 'm altijd maar zelf. De rest van de kinderen mochten overigens ook geen rechterhand zijn, ze waren gieren en kraaien die dan bessen moesten zoeken voor mijn toverdranken.
Oud 17-07-2013, 20:30
Verwijderd
Citaat:
Maar die gele was een vieze Chinees(/ander type Aziaat).
ja! samenhangende met mijn sienesekrijgerfase wilde ik graag een sienees zijn.
Oud 17-07-2013, 20:30
Verwijderd
Zoals je hoort viel dat samen met de 'had ik maar vogels'-fase.
Oud 17-07-2013, 20:31
Verwijderd
ik wilde ook uitvinder zijn. en heks. zo'n koddig kruidenvrouwtje met een puntmuts, en zwarte kat en een ketel.
Oud 17-07-2013, 20:31
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik was een ninja turtle vroeger.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 17-07-2013, 20:31
Verwijderd
Ik keek geen powerrangers
Oud 17-07-2013, 20:31
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
ja! samenhangende met mijn sienesekrijgerfase wilde ik graag een sienees zijn.
Fair enough
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 17-07-2013, 20:32
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
nou ja als je mag kiezen tussen iets wat meer in de buurt van een prinses of een banaan komt, dan was voor mij de keuze snel gemaakt.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 17-07-2013, 20:33
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Ik voel me zo vies als ik posts van jongens van twaalf tegenkom op Seksualiteit.

Citaat:
ik heb ook al sperma^^ haha ownage, maar ehh, ja dus xD
Citaat:
van me zaadfabriekje xD
Ga weg, jongen van twaalf! Het is hier geen veilige omgeving!
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 17-07-2013, 20:33
Verwijderd
Citaat:
ik wilde ook uitvinder zijn. en heks. zo'n koddig kruidenvrouwtje met een puntmuts, en zwarte kat en een ketel.
Ohja ik had wel een heksenfase toverdrank maken enzo, ik heb ook een gekostumeerd heksen-en spokenfeestje gehouden
Oud 17-07-2013, 20:34
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik keek geen powerrangers
Ik ook niet. Het dichtste dat ik kwam bij een actieserie van Inspector Gadget.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 17-07-2013, 20:34
Verwijderd
oh ja dezelfde jongen die laatst aan zijn getrouwde buurvrouw ging verkondigen dat ie op d'r geilt
Oud 17-07-2013, 20:34
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik keek geen powerrangers
Ik ook niet, want pulptv, dat mocht (?) ik niet kijken. Ik keek Dinobabies en speelde dat ook met vriendinnen. Dan deden we onze rugzakken tussen onze benen als luiers. Ja.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 17-07-2013, 20:35
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Ik ben trouwens ook een keer heks geweest. Ik mocht verkleed naar de peuterspeelzaal en ging als heks. Bij de ingang zei ik: "Ik wil niet naar binnen, het stinkt hier naar kinderen." Ik zat blijkbaar zo goed in mijn rol, dat ik bleef weigeren naar binnen te gaan, en mijn moeder helemaal in paniek raakte omdat ze naar haar werk moest.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 17-07-2013, 20:36
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik speelde ook Godje met mijn beste vriendin (en we dwongen onze broertjes om mee te doen). Ze had een boek over Noordse goden dat we geweldig vonden. Zij was altijd Frija, ik weet niet meer wie ik was.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 17-07-2013, 20:38
Verwijderd
Als ik vroeger een prinsessenfilm had gezien wilde ik altijd graag die prinses worden en de hele dag verzuchten hoe zwaar me leefe was als prinses. Ik heb mezelf nooit gezien in de rol van iemand met macht of wijsheid.
Oud 17-07-2013, 20:38
Verwijderd
Ik keek inderdaad ook kindernet. Mijn ouders verboden 'vechtseries' niet, maar deden altijd zo van 'bah, wat een stomme serie, dat is toch niet leuk, hier, dit is veel leuker' op de leeftijd dat mijn zus en ik nog alles geloofden wat ze zeiden
Oud 17-07-2013, 20:39
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Kan iemand mij helpen met een goed nieuw telefoonabonnement + telefoon? Ik kom bijvoorbeeld deze aanbieding tegen: http://www.gsmweb.nl/ben/iphone-4-8gb, niet te duur abonnement met wel het aantal belminuten en Gb databundel dat ik wil hebben, maar ik weet niet of ik wel een iPhone wil (dure apps ed.). Is dit wat? Of weet iemand iets beters?
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 17-07-2013, 20:39
Verwijderd
Citaat:
Ik ben trouwens ook een keer heks geweest. Ik mocht verkleed naar de peuterspeelzaal en ging als heks. Bij de ingang zei ik: "Ik wil niet naar binnen, het stinkt hier naar kinderen." Ik zat blijkbaar zo goed in mijn rol, dat ik bleef weigeren naar binnen te gaan, en mijn moeder helemaal in paniek raakte omdat ze naar haar werk moest.
Oud 17-07-2013, 20:40
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik speelde vroeger met mijn denkbeeldige vriendjes: de spoken. Daar maakte ik dan spokensoep (koud water met kruiden) voor enzo.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 17-07-2013, 20:40
Verwijderd
Wij hadden op de laatste dag van school altijd verkleeddag. Ik ben een keer als prinses, vogel, Tinkerbell en Pierrot gegaan.
Oud 17-07-2013, 20:41
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik speelde veel 'moedertje'. Met mijn knuffels. Dan redde ik ze allemaal, want ze zaten vast in een goot, of waren wees, of te vondeling gelegd. En ik speelde lijkje met een vriendin
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 17-07-2013, 20:41
Verwijderd
Citaat:
Ik ben trouwens ook een keer heks geweest. Ik mocht verkleed naar de peuterspeelzaal en ging als heks. Bij de ingang zei ik: "Ik wil niet naar binnen, het stinkt hier naar kinderen." Ik zat blijkbaar zo goed in mijn rol, dat ik bleef weigeren naar binnen te gaan, en mijn moeder helemaal in paniek raakte omdat ze naar haar werk moest.
Oud 17-07-2013, 20:41
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Ik ging vaak parfum maken. In de praktijk werden dan onaangenaam ruikende, bruine drabjes waar altijd al na 2 dagen schimmel op zat...
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 17-07-2013, 20:42
Verwijderd
Citaat:
Ik wilde poes en krijger zijn.
Ik speelde Firecats, iets dat ik zelf had verzonnen met krijgerachtige kattenvrouwen

Citaat:
Ik was een ninja turtle vroeger.
Dat vooral, altijd ruzie over wie Donatello mocht zijn Dat was voor de Firecats.
Oud 17-07-2013, 20:43
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Oh, ik 'kookte' wel soepjes Maar geen toverdranken.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 17-07-2013, 20:44
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
En ik pikte lucifers en maakte dan vuurtjes om op te koken. Dat vond ik dan heel spannend en stoer. Dat dat altijd goed is gegaan, is echt een wonder
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 17-07-2013, 20:45
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik keek inderdaad ook kindernet. Mijn ouders verboden 'vechtseries' niet, maar deden altijd zo van 'bah, wat een stomme serie, dat is toch niet leuk, hier, dit is veel leuker' op de leeftijd dat mijn zus en ik nog alles geloofden wat ze zeiden
Ik vermoed dat het bij ons thuis ook zo ging, mijn ouders zijn nooit zo van het verbieden geweest. Overigens keek ik op mijn 12e nog steeds met alle liefde kindernet, vond ik heerlijk.

Citaat:
Ik ging vaak parfum maken. In de praktijk werden dan onaangenaam ruikende, bruine drabjes waar altijd al na 2 dagen schimmel op zat...
Dat was één van lievelingsspelletjes
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 17-07-2013, 20:45
Verwijderd
Ik prikte ook graag met naalden in m'n barbies. En ze moesten vaak kinderen baren.
Oud 17-07-2013, 20:46
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik kan het me zelf niet meer herinneren, maar ik denk dat ik helemaal het plan had gesmeed om op deze manier onder de peuterspeelzaal uit te komen, en absoluut niet wilde accepteren dat mijn waterdichte plan zou falen.

Of ik was toen gewoon een heel goede method actor.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 17-07-2013, 20:46
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Cinderella wringt haar doekjes niet uit voordat ze er de vloer mee lapt. Dat wordt toch één natte bende
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 17-07-2013, 20:50
Verwijderd
Mooie zang van de koningin
Oud 17-07-2013, 20:51
Verwijderd
Het is echt niet normaal warm op mijn kamer Plat dak enzo... En veel te weinig raam dat open kan.
Oud 17-07-2013, 20:55
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Pfff waarom zijn er zo veel seksuele spanningen (en ontladingen) in mijn boek. Daar krijg ik zin van, maar de 4 gaten in mijn buik vinden dat geen plan. Grmbl.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 17-07-2013, 20:58
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Wat lees je? 50 tinten grijs? d;d;Dd;dD;d
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 17-07-2013, 20:59
Verwijderd
Oeh er zit zo'n scooby doo - halmetdeurenscene in.
Oud 17-07-2013, 21:00
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Pfff waarom zijn er zo veel seksuele spanningen (en ontladingen) in mijn boek. Daar krijg ik zin van, maar de 4 gaten in mijn buik vinden dat geen plan. Grmbl.
Ja, die zitten wel in dat boek ja Ik vind het op dat vlak altijd een beetje en kasteelromannetje.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 17-07-2013, 21:02
Verwijderd
Ik weet niet meer of het einde in het boek ook zo was
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:54.