Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-07-2013, 21:03
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Wat lees je? 50 tinten grijs? d;d;Dd;dD;d
God no.

Cross Stitch. Tis niet heel graphic of zo, but still...
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Advertentie
Oud 17-07-2013, 21:05
Verwijderd
Citaat:
Als ik vroeger een prinsessenfilm had gezien wilde ik altijd graag die prinses worden en de hele dag verzuchten hoe zwaar me leefe was als prinses. Ik heb mezelf nooit gezien in de rol van iemand met macht of wijsheid.
Ik wilde ook wel prinses zijn. En een meisje uit een Sovjetboek dat een revolutie van het proletariaat opzet door te infiltreren in het paleis van de heersende klasse.
Oud 17-07-2013, 21:05
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Huh, ik dacht dat je Outlander las
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 17-07-2013, 21:06
Verwijderd
Die wilde ik vooral zijn omdat ze enerzijds grote belangrijke dingen mocht doen, maar anderzijds ook veel taartjes mocht eten en mooie japonnen mocht dragen. Ze deed zich daar voor als levende pop.
Oud 17-07-2013, 21:06
Verwijderd
De vrouw die de stem van Alice heeft gedaan, ziet eruit alsof ze er vroeger uitzag als Alice.
Oud 17-07-2013, 21:09
Verwijderd
Oja, ik wilde ook Alice zijn, en dinges uit Wizard of Oz, en dat muizenwijf uit The Rescue Rangers, en Sherlock Holmes.
Oud 17-07-2013, 21:11
Verwijderd
Qua Power Rangers en Ninja Turtles bedachten we onze eigen personages.
Oud 17-07-2013, 21:11
Verwijderd
Ik wilde Nala zijn. En Belle. Ik vond het cool dat zij ook van lezen hield (dat ze een pathetisch zeikwijf was had ik toen nog niet door denk ik)
Oud 17-07-2013, 21:12
Verwijderd
PFFFFFFFFFF. Ik had mijn studiecoördinator gemaild voor een afspraak, want moeilijk voor volgend jaar en alles, komt ze er ineens mee dat ik mijn propedeuse niet gehaald heb. Maar ik heb alle cijfers gewoon gekregen maar daarvan blijkt dus 1 niet te zijn ingevoerd. Zul je zien dat ik daarvoor eerst weer moeilijk moet doen om dat in orde te krijgen. WAAAROM WERKEN DINGEN GODVERDOMME NIET MEE .
Oud 17-07-2013, 21:12
Verwijderd
En Matilda!
Oud 17-07-2013, 21:12
Verwijderd
Ik wilde astronaut zijn. En elfje. In ieder geval iets vliegends.
Oud 17-07-2013, 21:13
Verwijderd
Matilda
Oud 17-07-2013, 21:14
Verwijderd
Oja, ik ook astronaut. Nouja, kosmonaut. Maar dat wilde ik eigenlijk alleen omdat de boeken mij leerden dat alle brave kinderen ambities moesten hebben in de ruimtevaart.
Oud 17-07-2013, 21:14
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
PFFFFFFFFFF. Ik had mijn studiecoördinator gemaild voor een afspraak, want moeilijk voor volgend jaar en alles, komt ze er ineens mee dat ik mijn propedeuse niet gehaald heb. Maar ik heb alle cijfers gewoon gekregen maar daarvan blijkt dus 1 niet te zijn ingevoerd. Zul je zien dat ik daarvoor eerst weer moeilijk moet doen om dat in orde te krijgen. WAAAROM WERKEN DINGEN GODVERDOMME NIET MEE .
Stom zeg maar

__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 17-07-2013, 21:14
Verwijderd
Citaat:
En Matilda!
Jaaa, die ook inderdaad!

En Bep Brul
Oud 17-07-2013, 21:14
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik kan me helemaal niet herinneren wie of wat ik allemaal wilde zijn Misschien was ik fantasieloos.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 17-07-2013, 21:15
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Jaaa, die ook inderdaad!

En Bep Brul
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 17-07-2013, 21:15
Verwijderd
Citaat:
Stom zeg maar

[afbeelding]
Ik deed wel even heel erg zuchten. Maar goed, het komt inderdaad allemaal wel goed. Zelfs als het moeilijk zou zijn (2e jaar bsa enzo) dan krijg ik natuurlijk gewoon uitstel omdat ik niet kon studeren. Maar goed, dat is weer met brieven schrijven naar de examencommissie en daar heb ik ook niet bijster veel zin in
Oud 17-07-2013, 21:16
Verwijderd
Nou ja, Bep Brul was ook meer voor als we Loenatik na gingen doen, dan was Bep mijn lievelingsrol. De Majoor is overigens mijn lievelingspersonage, even voor de duidelijkheid.
Oud 17-07-2013, 21:16
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ohja, ik wilde vroeger Flora zijn van Winx Club
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 17-07-2013, 21:17
Verwijderd
Ik wilde ook de 101 dalmatiërs zijn. Niet een specifieke dalmatiër maar gewoon een belichaming van het concept 'ruim honderd puppy's'.
Oud 17-07-2013, 21:17
Verwijderd
Citaat:
Oja, ik ook astronaut. Nouja, kosmonaut. Maar dat wilde ik eigenlijk alleen omdat de boeken mij leerden dat alle brave kinderen ambities moesten hebben in de ruimtevaart.
Ik wilde het na 'Kuifje op de maan', of hoe dat boek ook heet, nouja, die ene dat ze in een rood-wit geblokte raket naar de maan gaan. En na een of andere documentaire over Gagarin. En na ehhhmmm nouja gewoon, nadat iedereen me altijd had verteld dat kosmonaut/astronaut zijn het hoogst haalbare is.

Verder dan de busstop in de stad Gagarin ben ik nooit bij die droom gekomen.
Oud 17-07-2013, 21:18
Verwijderd
En ik wilde het meisje zijn van My Girl. Ik wilde vooral ook zo'n ring en van die leuke flosjes aan mijn fiets!
Oud 17-07-2013, 21:19
Verwijderd
En Pippi Langkous natuurlijk, duhh.
Keisterk zijn, een aapje en een paard als huisdier, superveel goudstukken hebben en altijd leuke dingen doen
Oud 17-07-2013, 21:19
Verwijderd
Ennn ik wilde Misty zijn. Togepie. <3
Oud 17-07-2013, 21:19
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Huh, ik dacht dat je Outlander las
Wat blijkt:

Outlander (1991) (published in the UK as Cross Stitch)
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 17-07-2013, 21:20
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Wat blijkt:

Outlander (1991) (published in the UK as Cross Stitch)
Ah! Een mysterie opgelost!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 17-07-2013, 21:20
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
dat alle brave kinderen ambities moesten hebben in de ruimtevaart.
Dat klopt ook. Als dat niet zo is ben/was je gewoon geen braaf kind!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 17-07-2013, 21:20
Verwijderd
Citaat:
En Pippi Langkous natuurlijk, duhh.
Keisterk zijn, een aapje en een paard als huisdier, superveel goudstukken hebben en altijd leuke dingen doen
Ohjaaaa dit ook. En Lilo van Lilo en Stitch. Hallo, een blauwe alien als huisdier.
Oud 17-07-2013, 21:21
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Pippi <33
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 17-07-2013, 21:21
Verwijderd
Eigenlijk wil ik nog steeds al die dingen zijn.
Oud 17-07-2013, 21:21
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik wilde Nala zijn. En Belle. Ik vond het cool dat zij ook van lezen hield (dat ze een pathetisch zeikwijf was had ik toen nog niet door denk ik)
Dat bedacht ik me laatst ook. "Daar gaat de bakker met zijn brood," ja, wat wou je anders?
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 17-07-2013, 21:21
Verwijderd
Citaat:
Dat klopt ook. Als dat niet zo is ben/was je gewoon geen braaf kind!
Ik was verdomme het braafste kind dat een ouder zich kon wensen
Oud 17-07-2013, 21:21
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Ah! Een mysterie opgelost!
Mijn boeken komen kennelijk uit de UK want er staan prijzen in ponden op
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 17-07-2013, 21:23
Verwijderd
Citaat:
Eigenlijk wil ik nog steeds al die dingen zijn.


Citaat:
Dat bedacht ik me laatst ook. "Daar gaat de bakker met zijn brood," ja, wat wou je anders?
Ik doelde meer op "Oh danku, duizendmaal dank!" en "Ik mocht niet eens afscheid van hem nee-heemen..."
Oud 17-07-2013, 21:24
Verwijderd
Ik wilde wel altijd kunnen vliegen (zwemmen door de lucht, ik droom het nog steeds regelmatig), maar de ruimte vond ik als klein kind al eng.
Oud 17-07-2013, 21:25
Verwijderd
Verstrooide professor leek me ook wel wat.
Oud 17-07-2013, 21:26
Verwijderd
En Sophia uit Gebroeders Leeuwenhart. Wijs en dapper en goed en met miljard witte duiven. o zo mooi.
Oud 17-07-2013, 21:27
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik doelde meer op "Oh danku, duizendmaal dank!" en "Ik mocht niet eens afscheid van hem nee-heemen..."
Nou, die laatste is toch best begrijpelijk?
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 17-07-2013, 21:27
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
ik weet echt niet wat ik vroeger 'wilde zijn'. Ik denk er nu al een paar minuten over na maar ik heb echt geen flauw idee. Vond natuurlijk wel heel veel dingen gaaf en interessant maar zover ik weet had ik nooit iets van "jaaa ik wil dat ook!"
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 17-07-2013, 21:27
Verwijderd
wat ik als kind ónuitstaanbaar vond in B&hB: dat ze die eetzaal binnensharrelt "ik heb toh een beetje honger..." en dan voeren duizenden bedienden een show van jewelste op en komen er enorme hoeveelheden voedsel voorbij, en als het allemaal afgelopen is ruimen ze zihzelf weer op, en dan HEEFT ZE HELEMAAL NIKS GEGETEN. behalve één likje ergens halverwege.
Oud 17-07-2013, 21:29
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
En Sophia uit Gebroeders Leeuwenhart. Wijs en dapper en goed en met miljard witte duiven. o zo mooi.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 17-07-2013, 21:29
Verwijderd
Mary Poppins, dat was pas een heldin. En Pippi uiteraard.
Oud 17-07-2013, 21:29
Verwijderd
Citaat:
Nou, die laatste is toch best begrijpelijk?
Ja, is ook, maar het was de toon
Oud 17-07-2013, 21:30
Verwijderd
O nee, Mary Poppins was zo stom! En die kinderen al helemaal, echt, wat een braakseltjes.
Oud 17-07-2013, 21:30
Verwijderd
Citaat:
ik weet echt niet wat ik vroeger 'wilde zijn'. Ik denk er nu al een paar minuten over na maar ik heb echt geen flauw idee. Vond natuurlijk wel heel veel dingen gaaf en interessant maar zover ik weet had ik nooit iets van "jaaa ik wil dat ook!"
Ook geen beroep?
Oud 17-07-2013, 21:30
Verwijderd
Ik vond Pippi best stom. Want ze was vrij irrationeel en haar sokken vloekten waarschijnlijk bij 'r haar.
Oud 17-07-2013, 21:30
Verwijderd
Citaat:
En Sophia uit Gebroeders Leeuwenhart. Wijs en dapper en goed en met miljard witte duiven. o zo mooi.
Oh jaaaa! En Ronja!
Oud 17-07-2013, 21:30
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
nou ja, Indiana Jones of Luke Skywalker; zoiets, maar ik had dan ook altijd al iets van "die maken ook weer teveel ellende mee dus dan laat maar"
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 17-07-2013, 21:31
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
O nee, Mary Poppins was zo stom! En die kinderen al helemaal, echt, wat een braakseltjes.
De boeken zijn leuk.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:44.