Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-07-2013, 13:25
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Ik zei ook gewoon als een mongool: "Ja, die dag kan ik wel, hoorrrr. 's Ochtends is prima."

Ugh. Ik ben zo'n debiel als ik niet voorbereid ben op dat soort gesprekken. Ik moet voortaan altijd zeggen dat ik ze zo terug zal bellen omdat ik ergens middeninzit. Ik ben ook zo iemand die zegt: "Ja, geef het nummer maar," en dan pas wanhopig op zoek gaat naar pen en papier.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Advertentie
Oud 19-07-2013, 13:25
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Kijk Jaylano, een woef-woef!
Er is nu een reclame voor een dierenwinkel: 'voor alles wat Woef nodig heeft!' ROT OP
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 19-07-2013, 13:26
Verwijderd
ik vind het leuk om zo tegen mijn zoon te praten. 'pak je tasje maar in mama's grote boef, dan gaan we met de tjoek-tjoek naar opa en oma'. Hij vindt dat minder grappig.

D;d;D;;d
Oud 19-07-2013, 13:27
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Mijn moeder noemt mij weleens 'brave borst.'
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 19-07-2013, 13:28
Slome Kameel
Avatar van Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:
Vrienden van mij zeggen, als hun dochter naar haar knuffel verwijst als 'de tijger', in koor: "Het is een puma." Dat vind ik het betere opvoedingswerk.
Precies. Jij begrijpt het.
__________________
Yeezy taught me
Oud 19-07-2013, 13:28
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Maar goed, ik ga ze dus maar niet bellen. Of is er iemand die me kan vertellen dat dat nooit een probleem is?
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 19-07-2013, 13:28
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
ik vind het leuk om zo tegen mijn zoon te praten. 'pak je tasje maar in mama's grote boef, dan gaan we met de tjoek-tjoek naar opa en oma'. Hij vindt dat minder grappig.

D;d;D;;d
Ja hallo, hij is toch ook al bijna volwassen!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 19-07-2013, 13:28
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik vind het vooral heel pauper als blanke achterbuurters hun kind Jaylano noemen.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 19-07-2013, 13:28
Slome Kameel
Avatar van Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:
Ik zei ook gewoon als een mongool: "Ja, die dag kan ik wel, hoorrrr. 's Ochtends is prima."

Ugh. Ik ben zo'n debiel als ik niet voorbereid ben op dat soort gesprekken. Ik moet voortaan altijd zeggen dat ik ze zo terug zal bellen omdat ik ergens middeninzit. Ik ben ook zo iemand die zegt: "Ja, geef het nummer maar," en dan pas wanhopig op zoek gaat naar pen en papier.
Haha, ik heb bij een sollicitatiegesprek wel eens het bedrijf teruggebeld omdat ik vergeten was welke tijd we hadden afgesproken. Toch aangenomen!
__________________
Yeezy taught me
Oud 19-07-2013, 13:31
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Haha, ik heb bij een sollicitatiegesprek wel eens het bedrijf teruggebeld omdat ik vergeten was welke tijd we hadden afgesproken. Toch aangenomen!
Mja, ik krijg sowieso nog een bevestigingsmailtje met alle informatie. Het vraag me alleen af of ze het raar vinden als ik daarvoor terugbel om te vragen of het op een ander moment kan.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 19-07-2013, 13:32
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Maar ik weet ook niet hoe de persoon heet die ik sprak. Hmmm.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 19-07-2013, 13:32
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Trouwens, dit ziet er echt awesome uit: http://paradiso.nl/web/Agenda-Item/R...ngschans-8.htm
Wow!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 19-07-2013, 13:32
Slome Kameel
Avatar van Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Waarom ga je gewoon niet de avond van tevoren terug? Is het een kutbaantje? Hoe graag wil je het?
__________________
Yeezy taught me
Oud 19-07-2013, 13:42
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Waarom ga je gewoon niet de avond van tevoren terug? Is het een kutbaantje? Hoe graag wil je het?
Ik wel gewoon de avond van tevoren terug, maar toch zou het fijner zijn van niet.

Het is wel leuk werk.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 19-07-2013, 13:46
Verwijderd
Citaat:
ik vind het leuk om zo tegen mijn zoon te praten. 'pak je tasje maar in mama's grote boef, dan gaan we met de tjoek-tjoek naar opa en oma'. Hij vindt dat minder grappig.

D;d;D;;d


Dat zijn natuurlijk wel kankerstreken.
Oud 19-07-2013, 13:46
Verwijderd
Citaat:
Maar ik weet ook niet hoe de persoon heet die ik sprak. Hmmm.
Dan zou ik niet terugbellen, dan staat het zo stom als ze daar naar vragen
Oud 19-07-2013, 13:48
Verwijderd
Citaat:
Mijn moeder noemt mij weleens 'brave borst.'
Ik moet 't doen met 'Kwinnepin'
Oud 19-07-2013, 13:56
Slome Kameel
Avatar van Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:
Dan zou ik niet terugbellen, dan staat het zo stom als ze daar naar vragen
__________________
Yeezy taught me
Ads door Google
Oud 19-07-2013, 13:57
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik zei ook gewoon als een mongool: "Ja, die dag kan ik wel, hoorrrr. 's Ochtends is prima."
Ik heb ook wel eens de fout gemaakt om 's ochtends afspraken te plannen. Dus nu spreek ik voortaan gewoon altijd 's middags af. Da's leuker voor iedereen.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 19-07-2013, 14:04
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik moet 't doen met 'Kwinnepin'
Juliebaar, word ik ook wel genoemd.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 19-07-2013, 14:07
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik heb ook wel eens de fout gemaakt om 's ochtends afspraken te plannen. Dus nu spreek ik voortaan gewoon altijd 's middags af. Da's leuker voor iedereen.
Precies. Maar als iemand me onverwacht belt en zegt: "kun jij dan en dan?" ben ik altijd zo van "hm buh wie ben ik ben ik Turk oh ja oke dan kan ik wel ja hoor prima morgen om vijf uur 's ochtends in Uttemerbroek, ja, dat kan ik wel vinden, prima!!!!!!!!!!!!!!!!1'
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 19-07-2013, 14:17
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik moet voortaan altijd zeggen dat ik ze zo terug zal bellen.
Yep.

Citaat:
aha, ok, nou, ik "ga dit uit zoeken"/"zit nu even ergens midden in"/"moet er even mijn agenda erbij halen"/"ga zo een overleg in"/"rond eerst even iets af" en dan bel ik je binnen X minuten terug
Doe ik eigenlijk ook altijd als een klant belt; kan je iig een beetje voorbereiden en nadenken over wat je bv moet weten en vragen.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 19-07-2013, 14:25
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Het Parool meldt vandaag:

Citaat:
Brussel maakt 80 miljoen euro over naar Den Haag, aldus het ministerie van I&M vrijdag. De centjes zijn afkomstig uit het potje voor het Trans-Europese Vervoersnetwerk (TEN-T), één grensoverschrijdend hoofdnetwerk voor het vervoer over land, water en door de lucht in de Unie.
Slome Kameel naamzoek.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 19-07-2013, 14:31
Slome Kameel
Avatar van Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:
Het Parool meldt vandaag:



Slome Kameel naamzoek.
godver
__________________
Yeezy taught me
Oud 19-07-2013, 17:40
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben een beetje op het meisje van het klokhuis.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Advertentie
Oud 19-07-2013, 17:41
Verwijderd
Ik stel me voor dat Pip ook wel eens in het openbaar met spuug het gezicht van haar zoon poetst.
Oud 19-07-2013, 18:06
Verwijderd
Citaat:
Ik stel me voor dat Pip ook wel eens in het openbaar met spuug het gezicht van haar zoon poetst.
nou ik rochel niet in zijn gezicht ofzo, maar ja, met een natte vinger heb ik weleens de neiging de viezigheid van zijn smoel te vegen. Dat doen toch alle moeders? Maar mijn jong rent dan altijd weg, luid IEW roepend.
Oud 19-07-2013, 18:12
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
En dan doe jij de 'IK BEN JE MOEDER HOOR' kreet, of dat nog net niet?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 19-07-2013, 18:13
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Jongens, ik weet niet goed waarom, maar ik heb ineens ontzettend veel zin om mijn rijbewijs te gaan halen. Dus ga ik nu maar eens even kijken wat dat grapje gaat kosten enzo.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 19-07-2013, 18:17
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh, godverdomme best een duur grapje. Nou ja, dat ligt er natuurlijk aan hoeveel lessen ik nodig heb, maar dat kan ik natuurlijk niet ruiken.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 19-07-2013, 18:17
Verwijderd
Citaat:
En dan doe jij de 'IK BEN JE MOEDER HOOR' kreet, of dat nog net niet?
Dat zeg ik nooit. Als het goed is weet hij dat wel inmiddels.
Oud 19-07-2013, 18:26
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Oh, godverdomme best een duur grapje. Nou ja, dat ligt er natuurlijk aan hoeveel lessen ik nodig heb, maar dat kan ik natuurlijk niet ruiken.
Waarom denk je dat ik dat kreng nog steeds niet heb? :')
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 19-07-2013, 18:27
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb nu allemaal dodelijke ongelukken door mij veroorzaakt beelden in mijn hoofd en nu durf ik niet meer zo goed

Maar ja, duur grapje, veel (meer) werken dus heb ik iets om voor te sparen.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 19-07-2013, 18:28
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh, de nare beelden hebben zich laten vervangen door goeie beelden. Ik ben keihard aan het cruisen op de snelweg, met de muziek hard, zonnebril op en mijn raampje open.

Good times.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 19-07-2013, 18:29
Verwijderd
je kan beter eerst op jezelf gaan wonen
Oud 19-07-2013, 18:29
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb wel eens gedroomd dat ik een verwassen rode VW Golf had, dus ik vind eigenlijk wel dat ik moet streven naar zo'n auto. Toen reed ik ook achterlijk goed, maar dat lag vast niet aan de auto, maar aan mijn mad driving skills

Oke, nu stop ik met spammen en ga ik even eten maken, want ik sterf verdorie van de honger!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Ads door Google
Oud 19-07-2013, 18:30
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
je kan beter eerst op jezelf gaan wonen
Dan heb ik helemaal nooit meer geld om het te gaan doen.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 19-07-2013, 18:33
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Of je gaat in een camper/busje wonen! Two flies in one clap!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 19-07-2013, 18:37
Verwijderd
Citaat:
Dan heb ik helemaal nooit meer geld om het te gaan doen.
tja. kiezen of delen he. Of een sponsor vinden.
Citaat:
Of je gaat in een camper/busje wonen! Two flies in one clap!
that is wholemeal not so an crazy ideatje!
Oud 19-07-2013, 18:41
Verwijderd
Ja echt, duur hè. Mijn vrienden en klasgenoten hebben bijna allemaal rijlessen, alleen ik heb geen geld. (zij ook niet, trouwens, maar hun ouders wel)
Oud 19-07-2013, 18:42
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik kreeg ooit de keus van mijn ouders tussen 5 rijlessen of een mp3-speler. Nou, die keus was makkelijk gemaakt. De Mp3-speler heb ik zo'n 7 jaar later nog steeds. Het geld voor de overige 100 rijlessen heb ik nog steeds niet.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 19-07-2013, 18:51
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn ouders zeiden dat ik op mijn 18e mijn rijbewijs zou krijgen als ze het konden betalen. Helaas konden ze dat toen niet meer en heb ik hem daarom nog steeds niet.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 19-07-2013, 21:17
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Mijn klasgenoten hebben bijna ook allemaal hun rijbewijs of zijn eraan bezig. Ik snap niet waar ze het geld vandaan halen. Al zou ik nu elk weekend gaan werken, zou ik het nog niet kunnen betalen.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 19-07-2013, 22:20
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Life hack: zoek vrienden die allemaal een auto hebben.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 19-07-2013, 23:18
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja, dat is het probleem dus maar ik kijk nu al uit naar het punt dat ik met Pip naast me kan rijden
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 19-07-2013, 23:38
Verwijderd
gelukkig heb ik een privéchauffeur

ik ben op werk en ik heb weer eens een internetje gehackt jeej
Oud 19-07-2013, 23:39
Slome Kameel
Avatar van Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Een internetje gehackt?
__________________
Yeezy taught me
Oud 20-07-2013, 00:11
Verwijderd
Onbeveiligde WiFi.
Oud 20-07-2013, 00:11
Verwijderd
Denk ik.
Oud 20-07-2013, 00:31
Verwijderd
nee, het moet een thomson/speedtouch router zijn waarvan de routernaam + wachtwoord niet zijn veranderd. Ik heb van Q een programmaatje gekregen waarmee ik die wachtwoorden kan opvragen.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:47.