Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-07-2013, 04:13
Verwijderd
ik vind het tamelijk bizar dat mijn collega alle drie de nachten schaamteloos ligt te pitten in haar stoel
Advertentie
Oud 22-07-2013, 04:20
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Waarom ben ik al wakker... :/


ja, omdat ik een mietje ben
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 22-07-2013, 05:22
Verwijderd
Citaat:
genoeg drinken en niet zo aanstellen, dan overleef je de zomer wel .
Daar twijfel ik ook niet aan.

Citaat:
Waarom ben ik al wakker... :/


ja, omdat ik een mietje ben
Wat is er dan vandaag dat je een mietje zou moeten zijn?
Ik werd wakker door mijn innerlijke wekker en daarbovenop de vogels en het feit dat ik sowieso niet echt heb geslapen
Oud 22-07-2013, 06:53
Verwijderd
altijd een dilemma of ik na m'n laatste nachtdienst ga slapen of doorhalen.
Oud 22-07-2013, 09:20
Verwijderd
Vannacht besloot mijn hoofd een complete appartementherinrichting te plannen omdat ik niet kon slapen (compleet met schilderen, waar geen geld voor is), één ding is toch al uitgevoerd, ik heb de deur van de woonkamer losgeschroefd, alleen is dat ding echt veeeeeel zwaarder dan ik had gedacht en dat ga ik nooit alleen beneden krijgen
Oud 22-07-2013, 09:24
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ga straks zwemmen met een vriendin en kennissen en ik ben me er even heel erg van bewust dat mijn bikini heel oud en vrij klein is
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 22-07-2013, 09:39
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb gisteravond de laatste ep van Dexter seizoen 6 gezien en nu wil ik verder kijken, maar de dl van seizoen 7 duurt nog 14 uur
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 22-07-2013, 09:41
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Messi heeft voorkeur voor nieuwe coach: 'Ik ben een fan van Martino'
Duidelijk dus. Martin, je moet naar Barcelona!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 22-07-2013, 09:42
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
welke was seizoen 6 al weer?
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 22-07-2013, 09:48
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
welke was seizoen 6 al weer?
Spoiler
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 22-07-2013, 09:50
Verwijderd
En ik wil alwéér naar de Ikea. Bakken, nieuwe bakken, veel meer bakken! Ik ga een nieuwe verzameling starten, bakken in alle soorten en maten.
Oud 22-07-2013, 09:59
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Spoiler
ohja. Dat seizoen was wel ok. Dan was het 5 waar ik niet veel aan vond
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 22-07-2013, 10:58
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Daar twijfel ik ook niet aan.


Wat is er dan vandaag dat je een mietje zou moeten zijn?
Ik werd wakker door mijn innerlijke wekker en daarbovenop de vogels en het feit dat ik sowieso niet echt heb geslapen
Ik heb de laatste tijd te veel 'enge' dingen gekeken. (en nogmaals, ik ben een mietje dus ik heb daar nogal snel last van)

Al die beelden kwamen vannacht even langs
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 22-07-2013, 11:37
Verwijderd
Miekje, heb je dat probleem nog steeds? Of is het op even miraculeuze wijze verdwenen?
Oud 22-07-2013, 13:08
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Ik moet mijn fiets naar de fietsenmaker brengen. En eigenlijk heeft dat een beetje haast. Maar om dat te kunnen doen moet ik eerst douchen, aankleden en ontbijten. En ik heb in alle 3 die acties geen zin.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 22-07-2013, 13:13
Verwijderd
Citaat:
Ik moet mijn fiets naar de fietsenmaker brengen. En eigenlijk heeft dat een beetje haast. Maar om dat te kunnen doen moet ik eerst douchen, aankleden en ontbijten. En ik heb in alle 3 die acties geen zin.
Waarom vandaag doen wat je morgen kunt uitstellen?
Oud 22-07-2013, 13:15
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Waarom vandaag doen wat je morgen kunt uitstellen?
Omdat ik allemaal coole dingen mis doordat ik geen fiets heb!
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 22-07-2013, 14:07
Verwijderd
Ik lig op tuinstoel+voetenbankje met drinken en boek in de schaduw
Oud 22-07-2013, 14:13
Verwijderd
Zo, ik bivakkeer even een paar daagjes in het huis van m'n moeder, waar wél een tuin en internet en koelte binnen is
Oud 22-07-2013, 14:13
Verwijderd
Er zijn nu vier personages in het boek, waarvan er drie Sidney, Sophie en Susan heten. Help.
Oud 22-07-2013, 14:17
Verwijderd
Ik denk dat de baby van twee huizen verderop zijn oma op.bezoek heeft, want iemand is steeds op hoge toon "boedoeboedoeboedoe" aan het zeggen
Oud 22-07-2013, 14:18
Verwijderd
Citaat:
Zo, ik bivakkeer even een paar daagjes in het huis van m'n moeder, waar wél een tuin en internet en koelte binnen is
Oud 22-07-2013, 14:20
Verwijderd
Citaat:
Er zijn nu vier personages in het boek, waarvan er drie Sidney, Sophie en Susan heten. Help.
Dat is een lange naam!
Oud 22-07-2013, 14:22
Verwijderd
Oud 22-07-2013, 14:22
Verwijderd
Citaat:
Zo, ik bivakkeer even een paar daagjes in het huis van m'n moeder, waar wél een tuin en internet en koelte binnen is
Om die reden ben ik ook even naar mijn ouders gegaan ja
Oud 22-07-2013, 14:31
Verwijderd
Citaat:
Om die reden ben ik ook even naar mijn ouders gegaan ja

Ja, en mijn moeder is er niet! Ook handig
Oud 22-07-2013, 15:59
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Hier lopen nu ook de vliegende mieren rond. Nog niet zoveel, maar bah.
Oud 22-07-2013, 16:01
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
altijd een dilemma of ik na m'n laatste nachtdienst ga slapen of doorhalen.
Mn vriend slaapt dan altijd slechts een paar uur.
Oud 22-07-2013, 16:03
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Ik ben overigens klaar met Breaking Bad. Ben benieuwd hoe de serie zal aflopen (open/gesloten eind/eind goed, al goed).
Oud 22-07-2013, 16:12
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat een heerlijke middag aan het meer zeg helemaal niet zo warm, zelfs nog in de zon gelegen. Maar eenmaal weer weg van het meer ging ik halfdood van de hitte (vooral in de bus, jezus, je zou in dit weer maar de hele dag moeten buschauffeuren). Nu heel moe en met buikpijn op de bank, maar het was het waard
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 22-07-2013, 16:41
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik ben overigens klaar met Breaking Bad. Ben benieuwd hoe de serie zal aflopen (open/gesloten eind/eind goed, al goed).
Spoiler
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 22-07-2013, 17:17
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Wat een hitte
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 22-07-2013, 17:24
Verwijderd
Ik denk dat ik mijn roeping als ingenieur heb gemist. En ik ben gek, maar dat is niks nieuws. Ik fabriceer 'hangkasten' in deze hitte, verplaats badkamerkastjes om de pootjes er na 4 jaar onder te draaien, ben serieus aan het overwegen om mijn banken te verplaatsen en dat allemaal dankzij mijn slapeloze nacht. Alsof ik niet genoeg andere dingen op de planning had
Oud 22-07-2013, 20:24
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Wat een takkeweer en waarom is élke trein zowat vertraagd? Straks zet de NS nog een zomerdienstregeling in wegens uitzetting van het spoor door de warmte :')
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 22-07-2013, 20:27
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik denk dat ik mijn roeping als ingenieur heb gemist. En ik ben gek, maar dat is niks nieuws. Ik fabriceer 'hangkasten' in deze hitte, verplaats badkamerkastjes om de pootjes er na 4 jaar onder te draaien, ben serieus aan het overwegen om mijn banken te verplaatsen en dat allemaal dankzij mijn slapeloze nacht. Alsof ik niet genoeg andere dingen op de planning had
Een ingenieur bedenkt dat soort dingen maar laat het iemand anders doen
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 22-07-2013, 20:48
Verwijderd
Citaat:
Een ingenieur bedenkt dat soort dingen maar laat het iemand anders doen
Ja, dat is handig als je een team hebt, als je in je eentje bent en je wil iets, zul je het ook zelf moeten uitvoeren ^^

En ik denk niet dat jij je vrijwilliger wilt stellen?
Oud 22-07-2013, 21:03
Verwijderd
nou jongens de royal babeh is er
Oud 22-07-2013, 21:04
Verwijderd
zou hij james of george heten?
Oud 22-07-2013, 21:05
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
http://www.theonion.com/articles/royal-baby-born,33171/ ^_^
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 22-07-2013, 21:16
Verwijderd
Citaat:
zou hij james of george heten?
Sjeffrey!
Oud 22-07-2013, 21:24
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline

Royal Baby Eats First Meal

News in BriefNewsRoyal Baby ISSUE 49•29 • Jul 22, 2013

to Buckingham Palace are confirming that members of the Royal Family convened today to celebrate the infant prince’s first meal. “The queen herself couldn’t help but laugh and smile when His Royal Highness hungrily gobbled down his first bite,” said an anonymous source who attended the feeding, noting that while the young child ate more than anyone expected, and seemed to want even more, most of his supper ended up smeared around his face and hands. “It really was quite adorable watching him gleefully fling his food about the room. The little prince really made quite the mess.” According to sources, the royal baby was fed largely by his grandfather Charles, the Prince of Wales
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 22-07-2013, 23:01
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
http://www.theonion.com/articles/roy...t-words,33213/
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 22-07-2013, 23:03
Verwijderd
.sann, ik ben al op pagina 230. Vanaf pagina 170 ofzo vond ik het eindelijk (het iets meer getalenteerde broertje van) Carry Slee overstijgen
Oud 22-07-2013, 23:38
Verwijderd
Oei.
Oud 22-07-2013, 23:42
Verwijderd
Ja, beetje overdreven misschien, maar ik vond het wel heel erg tienerboek hoor. Nu gaat het tenminste wat dieper, ofzo.
Oud 22-07-2013, 23:43
Verwijderd
Oh ja dat tienerboek snap ik wel, maar het raakte me gewoon zo hard ofzo. Wat gebeurt er rond p. 230?
Oud 23-07-2013, 00:00
Verwijderd
Mja, het raakt mij dus echt helemaal niet zo. Misschien is het ook niet mijn thematiek ofzo, maar ook zeker niet mijn schrijfstijl. Wel vind ik Augustus steeds cooler worden.

Spoiler
Oud 23-07-2013, 06:05
Verwijderd
Over 2,5 uur kan de Kringloop voor de deur staan (en als ze er dan niet zijn, moet ik wachten tot 12.30u). Voor de tweede keer in mijn leven doe ik bewust afstand van schoenen die niet per se lelijk of stuk zijn, maar waarvan ik vind dat ze er nu te lang staan en niet meer genoeg mee kan (er blijven er genoeg over, daar niet van). Verder een hoop zooi waar je niet goed van wordt (volledig nieuwe kleren zelfs, leuk die tussenmaten op een gegeven moment), verzamelwoede van toen ik jonger was, knuffels, keukenspullen nieuw in de doos... Oma's en opa's die veel willen geven zijn fijn, maar het zou ook fijn zijn als ze wisten wat ze moeten geven Bij mijn ouders ook een hoop opgehaald (drie DVD-spelers maar liefst).
Misschien ben ik ziek. Vrijdag naast een spin gezeten en er bij in de kamer geslapen, schoenen weg doen, vrijwillig om half 7 opstaan, er klopt iets niet
Oud 23-07-2013, 08:22
Verwijderd
Citaat:
Mja, het raakt mij dus echt helemaal niet zo. Misschien is het ook niet mijn thematiek ofzo, maar ook zeker niet mijn schrijfstijl. Wel vind ik Augustus steeds cooler worden.

Spoiler
Ah ja
Oud 23-07-2013, 08:22
Verwijderd
Met August wil ik trouwen trouwens.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:30.