Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-07-2013, 14:14
Verwijderd
Citaat:
Maar zelfs als de shawshank redemption overrated is, is het nog steeds wel slordig om m helemaal niet gezien te hebben.
Ik reken je het niet aan, hoor. Want serieus, zoveel bijzonders is het niet.
Advertentie
Oud 26-07-2013, 14:18
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Jeuj, ik heb mijn salaris gekregen, als het goed is. Zo maar eens even kijken. BOEKEN
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 26-07-2013, 14:27
Verwijderd
Citaat:
Ik reken je het niet aan, hoor. Want serieus, zoveel bijzonders is het niet.
het is wel schattig dat je het blijft proberen
Oud 26-07-2013, 14:31
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het wat raar om als eerste platonische date film te kijken bij mij thuis, dan vind ik het leuker om bijv. met puntsann erbij eerst een keer gezellig bier op neutraal terrein te doen of zo. Nu goed?
Platonisch daten met Lorelei en mij. Right Volgens mij aast er iemand op een trio
Oud 26-07-2013, 14:36
Verwijderd
Citaat:
het is wel schattig dat je het blijft proberen
Wat? Een flamewar uitlokken over een middelmatige film die over het algemeen bejubeld wordt? Dat heb ik niet voor ogen, laat staan zin in.
Oud 26-07-2013, 14:40
Verwijderd
Laster!
Oud 26-07-2013, 14:53
Verwijderd
Welnee, slechts een meningkje.
Oud 26-07-2013, 14:56
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Nondeju, wat is afwassen met deze temperaturen toch bijzonder niet-leuk
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 26-07-2013, 15:02
Verwijderd
Citaat:
Nondeju, wat is afwassen met deze temperaturen toch bijzonder niet-leuk
Het inruimen van de afwasmachine is anders óók geen pretje
Oud 26-07-2013, 15:02
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Wat? Een flamewar uitlokken over een middelmatige film die over het algemeen bejubeld wordt? Dat heb ik niet voor ogen, laat staan zin in.
Jammer.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 26-07-2013, 15:03
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Het inruimen van de afwasmachine is anders óók geen pretje
Ach arme jongen!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 26-07-2013, 15:03
Verwijderd
Dat "Laster" sloeg op puntsann, mijn waarde blanke toppen der duinen.
Oud 26-07-2013, 15:03
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik stap maar eens onder de douche
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 26-07-2013, 15:09
Verwijderd
Citaat:
Dat "Laster" sloeg op puntsann, mijn waarde blanke toppen der duinen.
Aha, dat verklaart het één en ander. Maar eh, 'blanke toppen der duinen'? Nationalisme is bizar en het koningshuis bezingen is nog erger.

Citaat:
Jammer.
Welke mening heb jij ten aanzien van die film, dan? Misschien dat andere mensen geneigd zijn tot happen

Citaat:
Ach arme jongen!
Ja.
Oud 26-07-2013, 15:12
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Welke mening heb jij ten aanzien van die film, dan?
Ach, het is een film die je best een keer kunt kijken, meer niet.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 26-07-2013, 15:14
Verwijderd
Citaat:
Ach, het is een film die je best een keer kunt kijken, meer niet.
Nou, dan zitten we op één lijn. Zullen we 'n taart bakken en het vieren?
Oud 26-07-2013, 15:17
Verwijderd
ik heb toevallig net een taart gebakken
Oud 26-07-2013, 15:17
Verwijderd
Citaat:
Aha, dat verklaart het één en ander. Maar eh, 'blanke toppen der duinen'? Nationalisme is bizar en het koningshuis bezingen is nog erger.
Was de polygoon-tune. Ik ben het tegenovergestelde van een nationalist, geloof ik maar polygoon <3333
Oud 26-07-2013, 15:17
Verwijderd
nou ja, dat is niet zo toevallig want ik bak altijd taarten he
Oud 26-07-2013, 15:17
Verwijderd
het is een PISTACHIO PETIT FOUR CAKE
Oud 26-07-2013, 15:18
Verwijderd
Citaat:
nou ja, dat is niet zo toevallig want ik bak altijd taarten he
Oud 26-07-2013, 15:21
Verwijderd
Citaat:
ik heb toevallig net een taart gebakken
Als je het met Turk en mij eens bent mag je meevieren
Oud 26-07-2013, 15:22
Verwijderd
Och, jawel. Maar ik kom er dan maar bekaaid vanaf, want nu moet ik mijn taart ineens gaan delen!
Oud 26-07-2013, 15:25
Verwijderd
Anderen zien smullen van jouw creatie is toch een veel fijnere beloning voor de verichtte noeste arbeid?
Oud 26-07-2013, 15:26
Verwijderd
Citaat:
Anderen zien smullen van jouw creatie is toch een veel fijnere beloning voor de verichtte noeste arbeid?
dat is nog waar ook ;(
Oud 26-07-2013, 15:27
Verwijderd
Score.
Oud 26-07-2013, 15:33
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Mijn huisgenootje en ik hebben vanmorgen drie uur schoongemaakt om ons huis zomervakantie-proof te krijgen. Nu m'n eigen kamer nog...
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 26-07-2013, 15:37
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
dat is nog waar ook ;(
hiep hiep taart
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 26-07-2013, 15:37
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik wil eigenlijk van alles en nog wat doen, maar ik ben te lui Oh, man, wat een first world probs.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 26-07-2013, 15:37
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Ik wil wel weer 'ns een pizza shoarma.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 26-07-2013, 15:46
Verwijderd
ik ga bij mijn ouders eten, couscous met geitenkaas en vruchtgroenten. Eigenlijk zouden we vandaag naar de slager gaan maar hij neemt de telefoon niet op dus hij is waarschijnlijk op vakantie.
Oud 26-07-2013, 15:49
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Een fb-contact post een foto van haar voeten. Ze heeft echt de lelijkste grote tenen die ik ooit op een (vrouwen)voet gezien heb.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 26-07-2013, 15:49
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Haar andere tenen zijn eigenlijk ook best lelijk bij nadere inspectie.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 26-07-2013, 15:50
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Mijn salaris is nog niet gestort Ik werk dan wel anderhalve maand, maar ik hoop niet dat ze alles pas eind augustus storten, want dan kan ik helemaal niks beginnen.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 26-07-2013, 15:50
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Haar andere tenen zijn eigenlijk ook best lelijk bij nadere inspectie.
Pic!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 26-07-2013, 15:51
Verwijderd
daarom durf ik nooit zo'n foto te plaatsen van mijn voeten op het strand met de zee op de achtergrond
Oud 26-07-2013, 15:52
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Nou, ik had net schone kleren aangedaan, ging ongeveer een kwartiertje naar buiten om drrrank te kopen voor morgen, iedereen staarde naar mijn korte brrroekje en soort-van-netpanty, de drankman zei 'nou ik schat jou nog geen 25, dus heb je je ID bij je?' en nu ben ik thuis en moet ik me meteen weer omkleden omdat ik me de tering zweet.

Wat een toestanden.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 26-07-2013, 15:56
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
daarom durf ik nooit zo'n foto te plaatsen van mijn voeten op het strand met de zee op de achtergrond
Aw, heb je ook gekke teennagels?

Ik vind mijn voeten en nagels wel behoorlijk acceptabel eigenlijk één van de weinige lichaamsdelen waar ik geen issues mee heb
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 26-07-2013, 15:57
Verwijderd
Zo, het stukje kermis vanuit de trein gezien zojuist is het meeste kermis dat ik dit jaar gezien heb. En zondag is het alweer voorbij
Oud 26-07-2013, 15:57
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik weet niet welke boeken ik wil bestellen. Ik heb nu in ieder geval 'The fault in our stars' in mijn winkelmandje, maar ik weet nog niet of ik die nou in het Nederlands of in het Engels wil. En er is nog een boek dat ik heeeeel graag wil hebben, maar die is meteen weer 24 euro, dus die wil ik er niet meteen bij doen. Want dat is niet echt een leesboek, en ik wil óók een leesboek. Keuzes, keuzes.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 26-07-2013, 15:59
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik weet niet welke boeken ik wil bestellen. Ik heb nu in ieder geval 'The fault in our stars' in mijn winkelmandje, maar ik weet nog niet of ik die nou in het Nederlands of in het Engels wil. En er is nog een boek dat ik heeeeel graag wil hebben, maar die is meteen weer 24 euro, dus die wil ik er niet meteen bij doen. Want dat is niet echt een leesboek, en ik wil óók een leesboek. Keuzes, keuzes.
Schijnbewegingen, Floortje Zwigtman /fangirl
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 26-07-2013, 16:01
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet welke boeken ik wil bestellen. Ik heb nu in ieder geval 'The fault in our stars' in mijn winkelmandje, maar ik weet nog niet of ik die nou in het Nederlands of in het Engels wil. En er is nog een boek dat ik heeeeel graag wil hebben, maar die is meteen weer 24 euro, dus die wil ik er niet meteen bij doen. Want dat is niet echt een leesboek, en ik wil óók een leesboek. Keuzes, keuzes.
Nachttrein naar Lissabon natuurlijk!
Oud 26-07-2013, 16:01
Verwijderd
Citaat:
Aw, heb je ook gekke teennagels?

Ik vind mijn voeten en nagels wel behoorlijk acceptabel eigenlijk één van de weinige lichaamsdelen waar ik geen issues mee heb
ik heb lange tenen!
Oud 26-07-2013, 16:03
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
ik heb lange tenen!
Dat is toch niet zo gek?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 26-07-2013, 16:05
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik had het lumineuze idee om een bakboekje te maken voor de verjaardag van de vriendin van m'n broer, met mijn toprecepten. Jammer alleen dat ik daarvoor alle recepten moet vertalen in het Engels. Nou spreek en lees ik dat behoorlijk goed, maar mijn vertaalskills zijn toch wat minder Misschien toch maar iets anders verzinnen.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 26-07-2013, 16:07
Verwijderd
Drielaagse pistachetaart, gevuld met abrikozenjam, marsepein en extrapurechocoladeganache. Klinkt vreemd, is behoorlijk lekker

Spoiler

Laatst gewijzigd op 28-07-2013 om 19:51.
Oud 26-07-2013, 16:09
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ziet er supergoddelijk uit En leuke kindjes heb je <3
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 26-07-2013, 16:13
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Wat CR zegt!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 26-07-2013, 16:13
Verwijderd
ja dat!
Oud 26-07-2013, 16:14
Verwijderd
Citaat:
Dat is toch niet zo gek?
nee, ik zit er zelf ook niet mee, maar elke keer dat iemand naar mijn voeten kijkt zeggen ze "goh, wat heb jij eigenlijk lange tenen".
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:31.