Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-07-2013, 16:15
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
nee, ik zit er zelf ook niet mee, maar elke keer dat iemand naar mijn voeten kijkt zeggen ze "goh, wat heb jij eigenlijk lange tenen".
Lekker is dat!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Advertentie
Oud 26-07-2013, 16:18
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Drielaagse pistachetaart, gevuld met abrikozenjam, marsepein en extrapurechocoladeganache. Klinkt vreemd, is behoorlijk lekker



Ik zit al vol als ik het lees en die plaatjes zie. Maar het ziet eruit als een feestelijk ding. Taartenbakmoeder.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 26-07-2013, 16:19
Verwijderd
dank u!
Oud 26-07-2013, 16:19
Verwijderd
Ja het vult wel ehh behoorlijk.
Oud 26-07-2013, 16:27
Verwijderd
Citaat:
nee, ik zit er zelf ook niet mee, maar elke keer dat iemand naar mijn voeten kijkt zeggen ze "goh, wat heb jij eigenlijk lange tenen".
Je mag er best wat van aan mij geven; mijn tenen zijn zielige lelijke stompjes.
Oud 26-07-2013, 16:28
Verwijderd
*hak*
Oud 26-07-2013, 16:30
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Urrgh. Allebei de begeleiders van m'n onderzoek zeiden zo leuk "ja, en natuurlijk staan wij voor je klaar om je te helpen je onderzoek door de ethische commissie heen te krijgen en zo he"... Maar nu ik ze werkelijk nodig heb met de laatste dingetjes, zijn ze allebei gewoon NIET bereikbaar (de ene is op vakantie en de ander, die wel bereikbaar zou moeten zijn, mailt al een week niet terug)
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 26-07-2013, 16:31
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Lekker is dat!
Je moet niet in elke opmerking een belediging zien he.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 26-07-2013, 16:37
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Wat een rare gesprekken hebben vrouwen soms.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 26-07-2013, 16:37
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
(die wel bereikbaar zou moeten zijn, mailt al een week niet terug)
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 26-07-2013, 16:40
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 26-07-2013, 16:42
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Je moet niet in elke opmerking een belediging zien he.
Wat weer een serieuze reactie op een niet-serieuze opmerking!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 26-07-2013, 16:45
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Wat weer een serieuze reactie op een niet-serieuze opmerking!
Misschien het wel helemaal was niet zo'n serieuze reactie.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 26-07-2013, 16:53
Slome Kameel
Avatar van Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:
Urrgh. Allebei de begeleiders van m'n onderzoek zeiden zo leuk "ja, en natuurlijk staan wij voor je klaar om je te helpen je onderzoek door de ethische commissie heen te krijgen en zo he"... Maar nu ik ze werkelijk nodig heb met de laatste dingetjes, zijn ze allebei gewoon NIET bereikbaar (de ene is op vakantie en de ander, die wel bereikbaar zou moeten zijn, mailt al een week niet terug)
De ethische commissie? Wat ga je doen dan?
__________________
Yeezy taught me
Oud 26-07-2013, 16:55
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Misschien het wel helemaal was niet zo'n serieuze reactie.
Wie heeft er hier nou lange tenen?
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 26-07-2013, 17:00
Verwijderd
krijgen jullie ook pmberichten van ene takeiteasy?
Oud 26-07-2013, 17:14
Verwijderd
Citaat:
krijgen jullie ook pmberichten van ene takeiteasy?
Wat voor pm's krijg je?
Oud 26-07-2013, 17:21
Verwijderd
Citaat:
Wat voor pm's krijg je?
dat ie me zo'n leuk meisje vindt (geen idee waarop dat ie baseert) en hoe oud ik ben.
Nog niks seksueels iig dan had ik het wel gemeld
Oud 26-07-2013, 17:24
Verwijderd
Oud 26-07-2013, 17:41
Verwijderd
Citaat:
Misschien het wel helemaal was niet zo'n serieuze reactie.
Ja, ja. Player.
Oud 26-07-2013, 17:49
Verwijderd
Citaat:
Nachttrein naar Lissabon natuurlijk!
Ik heb deze vandaag van een vriendin geleend om op vakantie te gaan lezen!

Citaat:
Urrgh. Allebei de begeleiders van m'n onderzoek zeiden zo leuk "ja, en natuurlijk staan wij voor je klaar om je te helpen je onderzoek door de ethische commissie heen te krijgen en zo he"... Maar nu ik ze werkelijk nodig heb met de laatste dingetjes, zijn ze allebei gewoon NIET bereikbaar (de ene is op vakantie en de ander, die wel bereikbaar zou moeten zijn, mailt al een week niet terug)
Aargh METC, verschrikkelijk die aanvragen... Succes!
Oud 26-07-2013, 18:05
Verwijderd
k weet nu al van mezelf dat ik maandag te veel kleren ga meenemen. En het is maar voor 3 dagen.
Oud 26-07-2013, 18:06
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Ja, ja. Player.
Ik geloof dat hier sprake is van een zekere mate aan overdeterminatie.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 26-07-2013, 18:10
Verwijderd
Citaat:
Ik geloof dat hier sprake is van een zekere mate aan overdeterminatie.
Geloven doen we in de kerk, player.
Oud 26-07-2013, 18:37
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Schijnbewegingen, Floortje Zwigtman /fangirl
Die lijkt me dan weer niet zo leuk Sorry!
Citaat:
Nachttrein naar Lissabon natuurlijk!
Ja eh, ga mijn verlanglijstje nog langer maken

Maar ik ben eruit, hoor. Ik heb een boek gekocht dat ik al heel lang wil hebben, maar dus geen roman Ach, ik herlees wel wat of neus in de boekenkast van mijn zus om te kunnen lezen in het ov.
Citaat:
nee, ik zit er zelf ook niet mee, maar elke keer dat iemand naar mijn voeten kijkt zeggen ze "goh, wat heb jij eigenlijk lange tenen".
Ik heb ook best lange tenen. Met name die naast mijn grote teen, die is langer dan mijn grote teen zelf. Dat ziet er raar uit.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 26-07-2013, 18:51
Verwijderd
Citaat:
ik heb toevallig net een taart gebakken
Citaat:
nou ja, dat is niet zo toevallig want ik bak altijd taarten he
Dit klinkt vlaams in mijn hoofd.
Oud 26-07-2013, 18:58
Verwijderd
Citaat:
Ik heb deze vandaag van een vriendin geleend om op vakantie te gaan lezen!
Ben benieuwd wat je ervan vindt! Hij leest alleen niet heel makkelijk, vond ik, maar <3
Oud 26-07-2013, 19:07
Verwijderd
Ik ben benieuwd! Mijn vriendin vond hem te filosofisch en vond de film beter dan het boek. We zullen zien!
Oud 26-07-2013, 19:11
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Jongens, hoe vertaal je 'op het gebied van' goed in het Engels?

Het moet een vertaling zijn van de zin: 'Zij hebben veel betekend op het gebied van natuurwetenschap.'
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 26-07-2013, 19:11
Verwijderd
Ik heb vandaag brood gebakken. En daarna courgette-koekjes gemaakt, die echt superlekker waren.
Oud 26-07-2013, 19:23
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Die lijkt me dan weer niet zo leuk Sorry!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 26-07-2013, 19:51
Verwijderd
Citaat:
Ik ben benieuwd! Mijn vriendin vond hem te filosofisch en vond de film beter dan het boek. We zullen zien!
Dat snap ik dus echt niet. De film is zwaar overgeromantiseerd en -gedramatiseerd en ze vertellen alleen een klein deel van het verhaal. Juist de kern van het boek (de verbinding tussen de hoofdpersonages) wordt totaal niet gevat. Maar goed, ik was juist dol op de filosofie.
Oud 26-07-2013, 20:04
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik ben ook dol op filosofisch geschreven boeken <3 Ik kan iedereen die daarvan houdt, ook van harte 'Omwentelingen' van J.M.G. Le Clézio aanraden.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 26-07-2013, 20:06
Verwijderd
Citaat:
Ik ben ook dol op filosofisch geschreven boeken <3 Ik kan iedereen die daarvan houdt, ook van harte 'Omwentelingen' van J.M.G. Le Clézio aanraden.
Dan ben ik wel benieuwd wat je verstaat onder filosofisch geschreven boeken
Oud 26-07-2013, 20:13
Verwijderd
Citaat:
Dan ben ik wel benieuwd wat je verstaat onder filosofisch geschreven boeken
Ik ook, al is LeClezio wel een goede schrijver.
Oud 26-07-2013, 20:16
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Oh, nevermind Ik ben een n00b wat betreft filosofie, dus ik vind al snel iets filosofisch, denk ik.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 26-07-2013, 20:18
Verwijderd
Het was ook geen 'hahaha omdat ik filosofie studeer weet ik het beter' post, ik ben geïnteresseerd
Oud 26-07-2013, 20:19
Verwijderd
Citaat:
Dat snap ik dus echt niet. De film is zwaar overgeromantiseerd en -gedramatiseerd en ze vertellen alleen een klein deel van het verhaal. Juist de kern van het boek (de verbinding tussen de hoofdpersonages) wordt totaal niet gevat. Maar goed, ik was juist dol op de filosofie.
Dat vermoeden had ik al
Oud 26-07-2013, 20:27
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Het was ook geen 'hahaha omdat ik filosofie studeer weet ik het beter' post, ik ben geïnteresseerd
Oh, nou ja Het is een boek met oneindige hersenspinsels van de hoofdpersonen, van hoe zij denken, in het leven staan en waarom ze zo zijn geworden. Dat de dingen die de hoofdpersoon hoort van zijn oude tante, eindeloos in zijn hoofd rondtollen, zodanig dat hij op een dag de plekken opzoekt uit haar verhalen. Alles is zo doordacht en uitgediept en zo beschreven dat je het alleen maar voor je kunt zien

Maar goed, misschien valt dat niet helemaal onder 'filosofie' en doet het dat alleen maar in mijn hoofd, ofzo.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 26-07-2013, 20:28
Verwijderd
Citaat:
Jongens, hoe vertaal je 'op het gebied van' goed in het Engels?

Het moet een vertaling zijn van de zin: 'Zij hebben veel betekend op het gebied van natuurwetenschap.'
in the field zou ik doen
Oud 26-07-2013, 20:29
Verwijderd
Citaat:
Oh, nou ja Het is een boek met oneindige hersenspinsels van de hoofdpersonen, van hoe zij denken, in het leven staan en waarom ze zo zijn geworden. Dat de dingen die de hoofdpersoon hoort van zijn oude tante, eindeloos in zijn hoofd rondtollen, zodanig dat hij op een dag de plekken opzoekt uit haar verhalen. Alles is zo doordacht en uitgediept en zo beschreven dat je het alleen maar voor je kunt zien

Maar goed, misschien valt dat niet helemaal onder 'filosofie' en doet het dat alleen maar in mijn hoofd, ofzo.
Voor zo ver iets filosofisch geschreven kan zijn komt dat nog aardig in de buurt denk ik
Oud 26-07-2013, 20:37
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
in the field zou ik doen
Ik heb het al anders opgelost Maar toch bedankt voor het meedenken! *kopje thee inschenkt*
Citaat:
Voor zo ver iets filosofisch geschreven kan zijn komt dat nog aardig in de buurt denk ik
Oh Kijk nou.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 26-07-2013, 20:42
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Jongens, mag ik even schelden? Danku.

WHAAAAAHHHHHHHHH! FHIHFIQGODVERKUTNJFEUQFBENEKSCHOTNIQBFUQRADBRAKENNQIBCVQ

Zo. En weer zen.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 26-07-2013, 20:43
Verwijderd
Ja verschrikkelijk topic
Oud 26-07-2013, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Jongens, mag ik even schelden? Danku.

WHAAAAAHHHHHHHHH! FHIHFIQGODVERKUTNJFEUQFBENEKSCHOTNIQBFUQRADBRAKENNQIBCVQ

Zo. En weer zen.
Ik wil het verhaal weten
Oud 26-07-2013, 20:45
Verwijderd
Ze had een hond (border collie) die niet goed luisterde en om heel veel aandacht vroeg (happen etc), en therapie had niet geholpen en nu wilde ze van die hond af. Als ik het me goed herinner.
Oud 26-07-2013, 20:46
Verwijderd
Ah ja. Mensen gaan zo makkelijk met dieren om Accessoires die niet meer zo leuk zijn.
Oud 26-07-2013, 20:46
Verwijderd
Ja, maar toen ze daar op aangesproken werd, vond ze het niet meer leuk
Oud 26-07-2013, 20:47
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik wil het verhaal weten
Ze heeft dus een hond. Een border collie. Hij hapt naar alles en nog wat, ook naar haar broertje, volgens haar om aandacht te trekken. Ze zijn naar een gedragstherapeut maar dat 'werkte niet'. En het was zonde van het geld als het niet werkt, toch? En wat ze deden op een dag: bal gooien en in totaal ongeveer 1,5 uitlaten. HET IS EEN FUCKING BORDERCOLLIE Die put je niet uit met een beetje balgooien en lopen en fietsen.

Dus nu hebben ze er maar een andere hond bij genomen, als speelkameraadje Flikkersteenstraal toch op.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 26-07-2013, 20:48
Verwijderd
Akelige mensen zijn dat.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:08.