Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-07-2013, 13:00
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
haha aww trimm
Ja echt kut. M'n moeder werd vroeger altijd boos op me omdat ze de meur niet uit m'n tshirts kreeg.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Advertentie
Oud 27-07-2013, 13:01
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oh ja leuk, doe maar weer bovenaan de pagina!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 27-07-2013, 13:08
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ah, goede hoosbui
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 27-07-2013, 13:12
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Zo zag de lucht eruit voor het begon te regenen:

__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 27-07-2013, 13:13
Verwijderd
Citaat:
Hier heeft 't net al flink geonweerd. Lekker!
Gisteren ben ik overdag een kwartiertje buiten geweest en ik zeette me ook kapot. Daarna moest ik door naar de bios en de dudes zeiden op een gegeven moment 'eww wat stinkt er zo?', nou dat was ik dus. Dan ga je weg met schone kleren en een halve liter deo op en dan alsnog...ik schaamde me dood.
is het niet gewoon een shirt waar de geur is ingetrokken? Ik heb dat ook met sommige shirts die ik wat langer heb, vooral als ze strak zitten in de oksel, net uit de was ruiken ze schoon maar zodra ze je lichaamswarmte aannemen stinken ze weer.
Oud 27-07-2013, 13:17
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
En daar is ook het onweer
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 27-07-2013, 13:17
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Omg, ik wil deze http://www.cutoutandkeep.net/project...ightsky-shorts
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 27-07-2013, 13:21
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
is het niet gewoon een shirt waar de geur is ingetrokken? Ik heb dat ook met sommige shirts die ik wat langer heb, vooral als ze strak zitten in de oksel, net uit de was ruiken ze schoon maar zodra ze je lichaamswarmte aannemen stinken ze weer.
Oh dat zou kunnen, maar dan moet ik dat bij al m'n shirts hebben. Hoe kom je daar vanaf, bwuh.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 27-07-2013, 13:22
Verwijderd
Citaat:
Hier heeft 't net al flink geonweerd. Lekker!
Gisteren ben ik overdag een kwartiertje buiten geweest en ik zeette me ook kapot. Daarna moest ik door naar de bios en de dudes zeiden op een gegeven moment 'eww wat stinkt er zo?', nou dat was ik dus. Dan ga je weg met schone kleren en een halve liter deo op en dan alsnog...ik schaamde me dood.
Ik heb echt niets gehoord . Ik wilde eigenlijk hier ook wel een beetje storm, maar het regende alleen maar
Oud 27-07-2013, 13:24
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Een reactie op de fbpagina van weeronline:
Citaat:
Pfffff wat een paniekzaaiers zijn jullie toch.. het regent hier maar meer is er ook niet loos!!!! Weeralarm ?!?!.... Weer een druppel in een glas water...
:')
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 27-07-2013, 13:28
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
:') hier was even terug een inslag heel dichtbij. Ik maak me normaal niet zo druk om onweer maar ik schrok me het leplazarus
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 27-07-2013, 13:56
Verwijderd
Citaat:
Jij wel he
ik snap je niet






hier is het ook in 2 huizen ingeslagen.

in de bieb hadden ze geen airco normaal wel.
Oud 27-07-2013, 14:00
Verwijderd
Wat doe jij zoal in de bibliotheek?
Oud 27-07-2013, 14:01
Verwijderd
het was benauwd in de stad. maar nu heb ik 2 awesome parapluutjes
Oud 27-07-2013, 14:01
Verwijderd
Citaat:
Wat doe jij zoal in de bibliotheek?
Boeken zoeken om te lezen en uren door de rekken neuzen. En meezingen met de liedjes van de radio.
Oud 27-07-2013, 15:24
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik was even bang dat mijn shopmiddagje niet door zou gaan door het pokkeweer, maar na een flinke bui werd het weer droog en hebben we alsnog geshopt Voor 't eerst innn 4 maanden! Ik hield het niet super lang vol, maar ik heb wel geshopt! En nu ben ik helemaal blij
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 27-07-2013, 16:38
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Exit through the gift shop op Canvas Ik snap alleen niet waarom 'ie een Vlaamse verteller heeft, terwijl de oorspronkelijke natuurlijk gewoon Engelstalig is.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 27-07-2013, 16:42
Verwijderd
Canvas stelde me laatst ook teleur door een Duitse film in de Engelse gedubde versie uit te zenden.
Oud 27-07-2013, 16:50
Verwijderd
Citaat:
Exit through the gift shop op Canvas Ik snap alleen niet waarom 'ie een Vlaamse verteller heeft, terwijl de oorspronkelijke natuurlijk gewoon Engelstalig is.
Dat is wel stom. Hele gave documentaire.
Oud 27-07-2013, 16:54
Verwijderd
Citaat:
Dat is wel stom. Hele gave documentaire.
Aan een halve heb je dan ook niet zoveel eah :;d;;d;;;d;d;D:;d;D;d
Oud 27-07-2013, 16:54
Verwijderd
Citaat:
Aan een halve heb je dan ook niet zoveel eah :;d;;d;;;d;d;D:;d;D;d
Godverdomme
Oud 27-07-2013, 16:59
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Dat is wel stom. Hele gave documentaire.
Nou ja, het beeld en de interviews zijn natuurlijk precies hetzelfde. Alleen de voice-over is anders. Maar ik ben het met je eens, ik zou het liever anders horen.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 27-07-2013, 18:08
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Canvas stelde me laatst ook teleur door een Duitse film in de Engelse gedubde versie uit te zenden.
Welke film was dat? Want sommige films zijn in twee talen opgenomen.

Overigens zou ik bij een Duitse film die in het Duits en in het Engels is opgenomen de Duitse versie uitzenden.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 27-07-2013, 19:38
Verwijderd
Citaat:
Welke film was dat? Want sommige films zijn in twee talen opgenomen.

Overigens zou ik bij een Duitse film die in het Duits en in het Engels is opgenomen de Duitse versie uitzenden.
Krabat.
Oud 27-07-2013, 19:41
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Die hoort natuurlijk gewoon in het Duits ja.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 27-07-2013, 19:50
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Mmm perenijsje
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 27-07-2013, 19:58
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Die uit 1975 of die uit 2008?

Het verbaast me dan trouwens wel dat uitgerekend Canvas nagesynchroniseerde films uitzendt.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 27-07-2013, 19:58
Verwijderd
onze poezen-eierstokken rammelen en nu zoeken we een (liefst witte) langharige pers
Oud 27-07-2013, 20:01
Verwijderd
Citaat:
Die hoort natuurlijk gewoon in het Duits ja.
Inderdaad, ik zag dat de lippen alweer niet klopten en toen ben ik het gaan opzoeken en ja hoor...

Citaat:
Die uit 1975 of die uit 2008?

Het verbaast me dan trouwens wel dat uitgerekend Canvas nagesynchroniseerde films uitzendt.
2008. En ja, het kan ook Eén geweest zijn, kom, maar in ieder geval een van die twee en dat vond ik dus behoorlijk teleurstellend van hen.

Oh wacht, ik ben gaan zoeken en ik heb er op Admin mijn beklag over gedaan, het was Eén blijkbaar. Dan nog snap ik het niet.
Oud 27-07-2013, 20:10
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Je zou ze een mailtje kunnen sturen.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 27-07-2013, 20:15
Verwijderd
Citaat:
Inderdaad, ik zag dat de lippen alweer niet klopten en toen ben ik het gaan opzoeken en ja hoor...


2008. En ja, het kan ook Eén geweest zijn, kom, maar in ieder geval een van die twee en dat vond ik dus behoorlijk teleurstellend van hen.

Oh wacht, ik ben gaan zoeken en ik heb er op Admin mijn beklag over gedaan, het was Eén blijkbaar. Dan nog snap ik het niet.
Wat een goede plek om je beklag te doen.
Oud 27-07-2013, 20:20
Verwijderd
Citaat:
Wat een goede plek om je beklag te doen.
Oud 27-07-2013, 20:42
Verwijderd
dat wicht van die border collie omschrijft zichzelf op CG als dierenliefhebber
Oud 27-07-2013, 20:48
Verwijderd
Citaat:
Wat een goede plek om je beklag te doen.
Tja, ik was hier nog niet actief en ik wou het toch kwijt (mailtjes sturen had ik niet zo'n zin in).
Oud 27-07-2013, 21:25
Verwijderd
morgen een date met een schattig poesje om te kijken of het klikt het schatje is dertien weken en nu al behoorlijk aan de maat. dus dat wordt vast een lekker dikkertje
Oud 27-07-2013, 21:25
Verwijderd
en ook beter voor koen, want die wordt gek van schrodinger zijn jeugdige gespeel en dit is een speels dingetje volgens de mevrouw aan de tellie.
Oud 27-07-2013, 21:27
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Klinkt tof pip!
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 27-07-2013, 22:03
Verwijderd
Lange witte haren? mijn garderobe zou niet blij zijn.
Oud 27-07-2013, 22:28
Verwijderd
ja care we zitten nu ook al vaak onder de haren van dikke koen.
oh en ons schatje is grijs trouwens, met grote witte bef!
Oud 27-07-2013, 22:50
Verwijderd
Vandaag heb ik ontdekt dat Den Bosch niet alleen een plaats (wat voor plaats weet ik niet, ik ken alleen de wegwijzers ernaartoe) heeft die Beflijster heet, maar ook een Witgatje.
Oud 28-07-2013, 02:39
Verwijderd
Fucking hell, lang geleden dat ik zo dronken ben geweest. Ik durf niet eens eens meer naar het huis van m'n moeder te fietsen want dar is te ver weg. Gewoon ruim twee flessen prosecco/rosé opgedronken
Oud 28-07-2013, 08:41
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
De pijn in mijn linkeroor wordt elke dag erger.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 28-07-2013, 09:11
Verwijderd
Ik kan zonder schroom met eten gooien op de komende larp:
Oud 28-07-2013, 09:53
Slome Kameel
Avatar van Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Wat moet hert voorstellen? Een appel en twee plakken cake? Kaas? Mango?
__________________
Yeezy taught me
Oud 28-07-2013, 09:53
Verwijderd
Zou er eventueel animo zijn voor een quantumkwartetmeet*?

*Quantumkwartet is kwartet zonder kaarten. Door naar een kaart te vragen, impliceer je zijn bestaan, en dan moet iemand hem dus hebben. Categorieën en kaarten verzin je zelf.
Oud 28-07-2013, 09:58
Slome Kameel
Avatar van Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Haha, ik niet. Ik heb al genoeg moeite met gewone spelletjes.
__________________
Yeezy taught me
Oud 28-07-2013, 10:11
Verwijderd
Citaat:
Wat moet hert voorstellen? Een appel en twee plakken cake? Kaas? Mango?
Appel en twee stukken kaas.

De ene kaas heeft geen gaten omdat ik eerst wilde testen of het ging lukken zonder al te veel moeite te gaan doen met knippen.
Oud 28-07-2013, 10:22
Verwijderd
De dagen dat wij op vakantie gaan krijgen weercijfer 9
Oud 28-07-2013, 10:50
Slome Kameel
Avatar van Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Ik ben zo benieuwd naar Hans Teeuwen vanavond.
__________________
Yeezy taught me
Oud 28-07-2013, 10:54
Verwijderd
Citaat:
De dagen dat wij op vakantie gaan krijgen weercijfer 9
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:16.