Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-08-2013, 10:05
Verwijderd
Oooh divaclash
Advertentie
Oud 02-08-2013, 10:18
Hazel
Hazel is offline
Nou, valt wel mee hoor, ik vind Ertur geen diva.
Oud 02-08-2013, 10:21
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Ajax heeft wel een zogenoemd warmteprotocol ingesteld. De voetballers mogen ook extra drinken. Halverwege de eerste en tweede helft wordt een drinkpauze ingelast
Ik vind dit een rare zin.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 02-08-2013, 10:22
Verwijderd
Citaat:
Oooh divaclash
Krijgt de winnaar de diva-cup?
Oud 02-08-2013, 10:35
Verwijderd
Oh ik ben weer even heel blij met mijn huis en huisgenoten
Oud 02-08-2013, 10:37
Verwijderd
Citaat:
Oh ik vind dat niet flauw hoor, en ik weet niet precies wat een viva-dame is maar ik denk dat het qua kleding wel redeijk klopt ;x

Maar euhm maar 1 bikini? Stel je bent op een vakantie waarbij je (bijna) iedere dag aan het strand of zwembad ligt? Dan is het toch gewoon fijn om niet altijd hetzelfde te dragen? Zowel uit esthetisch oogpunt als uit hygienisch oogpunt?

Mijn nick is overigens zonder h, het is ook niet van Arthur of zoiets afgeleid.
Ik ga nooit op dergelijke vakanties, daar zit 't 'm wellicht in.
Oud 02-08-2013, 10:42
Verwijderd
Citaat:
Ik ga nooit op dergelijke vakanties, daar zit 't 'm wellicht in.
Waarom niet? En dan bedoel ik niet zozeer een drie weken aan het strand liggen-vakantie. Maar ik was vorig jaar bijvoorbeeld op rondreis door China (aanrader trouwens) en zelfs daar heb ik nog een paar keer een zwembroek aangetrokken. Na een dag bezienswaardigheden nog even aan het riviertje liggen of het zwembad (als dat er is ) is juist heerlijk

Op wat voor vakanties ga je dan wel?
Oud 02-08-2013, 10:46
Verwijderd
Citaat:
Waarom niet? En dan bedoel ik niet zozeer een drie weken aan het strand liggen-vakantie. Maar ik was vorig jaar bijvoorbeeld op rondreis door China (aanrader trouwens) en zelfs daar heb ik nog een paar keer een zwembroek aangetrokken. Na een dag bezienswaardigheden nog even aan het riviertje liggen of het zwembad (als dat er is ) is juist heerlijk

Op wat voor vakanties ga je dan wel?
Omdat ik pas sinds kort geld heb voor vakantiesen (en tijd, want tijdens studententijd werkte ik vooral in de zomer) , tot nu toe vooral stedentrip-achtige dingen deed (of, zoals dit jaar, door Schotland heb gecrosst en ik het te koud vond om te zwemmen), en ik die ene keer dat ik wel in Kroatië aan het strand lag gewoon een aantal keer mn bikini gewassen heb.
En nouja, gewoon, kwam zo uit.

Laatst gewijzigd op 02-08-2013 om 10:54.
Oud 02-08-2013, 10:49
Verwijderd
Citaat:
Ik ga nooit op dergelijke vakanties, daar zit 't 'm wellicht in.
Citaat:
en ik die ene keer dat ik wel in Kroatië aan het strand lag gewoon een aantal keer mn bikini gewassen heb.
En nouja, gewoon, kwam zo uit.
AHA nooit is dus niet nooit ik ben gerustgesteld, begrijpelijk antwoord ook hoor.
Oud 02-08-2013, 10:53
Verwijderd
Citaat:
AHA nooit is dus niet nooit ik ben gerustgesteld, begrijpelijk antwoord ook hoor.
Ik herinnerde me het pas toen ik aan het typen was. (het was geen indrukwekkende vakantie)
Oud 02-08-2013, 10:55
Verwijderd
Overigens sop ik wel op mn goretex bergschoenen die hopelijk de komende acht, tien jaar meegaan. Ieder zo z'n ding.
Oud 02-08-2013, 11:08
Verwijderd
Er zitten inmiddels vijf lege kamers tussen mij en de eerstvolgende collega die present is.
Oud 02-08-2013, 11:09
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Net iets teveel deuren tegen elkaar opengezet, er klapt er net eentje dicht. Schrok me de vinkentering
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 02-08-2013, 11:31
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
hier is de helft ook opeens 'vrij'.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 02-08-2013, 11:31
Verwijderd
Citaat:
hier is de helft ook opeens 'vrij'.
Niet eens 'ziek'?
Oud 02-08-2013, 11:37
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Nee, dat soort strapatsen worden in ons bedrijf niet heel erg getolereerd.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 02-08-2013, 11:38
Verwijderd
En terecht. Kutvolk.
Oud 02-08-2013, 11:44
Verwijderd
*knip* Dat was niet zo handig om online te zetten!

Laatst gewijzigd op 02-08-2013 om 11:52.
Oud 02-08-2013, 11:59
Verwijderd
Ik ga zo naar de luxe kapper. Ik ben benieuwd! Zin in
Oud 02-08-2013, 12:04
Verwijderd
Oud 02-08-2013, 12:05
Verwijderd
Citaat:
Ik ga zo naar de luxe kapper. Ik ben benieuwd! Zin in
Ha Foto's straks
Oud 02-08-2013, 12:17
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
De VPRO krijgt een boete omdat Hans Teeuwen rookte tijdens Zomergasten.

Wat is nou Zomergasten als er niet meer gerookt mag worden?
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 02-08-2013, 12:17
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ga straks ook naar de kapper en dat meisje krijgt het nog zwaar, want ik heb 3569827 voorbeelden en ik kan niet kiezen.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 02-08-2013, 12:20
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb trouwens een heel leuk jurkje aan, maar het voelt ietwat onnatuurlijk. En ik ben als de dood dat ik er een vlek op maak, hij is namelijk wit (met een zwart printje) en ik ben niet zo charmant.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 02-08-2013, 12:21
Verwijderd
Citaat:
De VPRO krijgt een boete omdat Hans Teeuwen rookte tijdens Zomergasten.

Wat is nou Zomergasten als er niet meer gerookt mag worden?
Spuit elf
Oud 02-08-2013, 12:22
Verwijderd
Klaverhap! Klaverhap! Mijn koninkrijk voor een Klaverhap!

Nee garpje, hoe laat verwacht je me? Voor of na kinderbedtijd?
Oud 02-08-2013, 12:22
Verwijderd
Misschien kan ik beter even SMS'en.
Oud 02-08-2013, 12:27
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Spuit elf


Nou ja, volgens mij zouden ze best onder die boete uit kunnen komen als ze stellen dat het interview een vorm van theater is.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 02-08-2013, 12:27
Verwijderd
Citaat:
De VPRO krijgt een boete omdat Hans Teeuwen rookte tijdens Zomergasten.

Wat is nou Zomergasten als er niet meer gerookt mag worden?
Supergrappig dat daar nu ineens iedereen over valt. Als er iets mis is gegaan of drijgt te gaan, of als er een keer iets gedoogd wordt, roept heel Nederland dat er wel toezicht moet worden gehouden en moet worden gehandhaafd, strenger moet worden gestraft!~~!!~!~!! etc, en nu zou dit ineens niet kunnen.
Oud 02-08-2013, 12:31
Verwijderd
Citaat:
Klaverhap! Klaverhap! Mijn koninkrijk voor een Klaverhap!

Nee garpje, hoe laat verwacht je me? Voor of na kinderbedtijd?
Citaat:
Misschien kan ik beter even SMS'en.
ik was aan de wandel!
Oud 02-08-2013, 12:31
Verwijderd
Citaat:


Nou ja, volgens mij zouden ze best onder die boete uit kunnen komen als ze stellen dat het interview een vorm van theater is.
Hoezo?
Oud 02-08-2013, 12:32
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Supergrappig dat daar nu ineens iedereen over valt. Als er iets mis is gegaan of drijgt te gaan, of als er een keer iets gedoogd wordt, roept heel Nederland dat er wel toezicht moet worden gehouden en moet worden gehandhaafd, strenger moet worden gestraft!~~!!~!~!! etc, en nu zou dit ineens niet kunnen.
Ik vind niet dat het gedoogd moet worden, ik vind dat het geen probleem zou moeten zijn.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 02-08-2013, 12:33
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Hoezo?
Je mag toch roken op je werkplek als het deel is van je werk, omdat je bijvoorbeeld acteur of cabaretier bent?
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 02-08-2013, 12:33
Verwijderd
ik heb een watermeloen en het warm
Oud 02-08-2013, 12:34
Verwijderd
en nu niet naar het spelfoutentopic gaan rennen allemaal, het is een GRAPJE
Oud 02-08-2013, 12:34
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Je mag toch roken op je werkplek als het deel is van je werk, omdat je bijvoorbeeld acteur of cabaretier bent?
Volgens mij gaat het verbod op roken juist over dat andere mensen er geen hinder van ondervinden.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 02-08-2013, 12:35
Verwijderd
doe maar meer richting 5 trouwens, lock ik moet nog Jilliannen en douchen en huishoudelijke dingen doen en alles gaat heeeel lannggggzaaaaammm vandaag
Oud 02-08-2013, 12:35
Verwijderd
We hebben kikkers Op m'n werk. We hebben niet eens een vijver BUHUU hoe
Oud 02-08-2013, 12:35
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
ik heb een watermeloen en het warm


Ik had gisteren een groot stuk watermeloen. Dat ging pardoes de blender, in aardbeien en bevroren bosbessen. Dat was een goed idee van mij.

De marktkoopman die mij het stuk watermeloen verkocht zei opgewekt: "Ah, maestro!" Zo noemt hij me altijd, zelfs als ik er al drie maanden niet geweest ben. Alerte man.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 02-08-2013, 12:36
Verwijderd
Citaat:
ik heb een watermeloen en het warm
Citaat:
en nu niet naar het spelfoutentopic gaan rennen allemaal, het is een GRAPJE
Pas na de tweede quote ben ik de eerste nog eens gaan lezen en zie ik het
Oud 02-08-2013, 12:36
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ertur, welke broek heb je nou uiteindelijk besteld? Toch die lichte?
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 02-08-2013, 12:36
Verwijderd
Citaat:
Je mag toch roken op je werkplek als het deel is van je werk, omdat je bijvoorbeeld acteur of cabaretier bent?
He, hoe kom je hier bij?
Oud 02-08-2013, 12:37
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Volgens mij gaat het verbod op roken juist over dat andere mensen er geen hinder van ondervinden.
Ja, maar als het deel is van je performance mag het toch gewoon? In Amerika in ieder geval wel. Doug Stanhope rookt hele comedycafés blauw, en dat mag zolang hij niet van het podium stapt.

Maar misschien zijn de regels in Nederland stommer.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 02-08-2013, 12:38
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Ja, maar als het deel is van je performance mag het toch gewoon? In Amerika in ieder geval wel. Doug Stanhope rookt hele comedycafés blauw, en dat mag zolang hij niet van het podium stapt.

Maar misschien zijn de regels in Nederland stommer.
Yep. Het zal in NL vast mogen, als je een of andere peperdure afzuiginstallatie boven je podium hebt hangen.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 02-08-2013, 12:40
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
De marktkoopman die mij het stuk watermeloen verkocht zei opgewekt: "Ah, maestro!" Zo noemt hij me altijd, zelfs als ik er al drie maanden niet geweest ben. Alerte man.
Oud 02-08-2013, 12:40
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
He, hoe kom je hier bij?
Omdat dat in andere landen het geval is, en omdat ik me niet had voorgesteld dat de wet hier zo achterlijk zou zijn dat dat niet mocht. Als je bijvoorbeeld Dood van een Handelsreiziger speelt, mag je dan niet roken?
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 02-08-2013, 12:41
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Omdat dat in andere landen het geval is, en omdat ik me niet had voorgesteld dat de wet hier zo achterlijk zou zijn dat dat niet mocht. Als je bijvoorbeeld Dood van een Handelsreiziger speelt, mag je dan niet roken?
Misschien mag neproken wel.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 02-08-2013, 12:43
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Misschien mag neproken wel.
Dat ziet en ruikt er niet uit.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 02-08-2013, 12:45
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar als het deel is van je performance mag het toch gewoon? In Amerika in ieder geval wel. Doug Stanhope rookt hele comedycafés blauw, en dat mag zolang hij niet van het podium stapt.

Maar misschien zijn de regels in Nederland stommer.
Ja, dat zijn ze. Naar mijn weten zijn er geen uitzonderingen (behalve die voor eenmanscafés, maar die wordt ook opgeheven).

Hmmm, blijkbaar is het nog niet helemaal helder:
Citaat:
In films wordt echter ook gerookt, mag dat dan wel? Nee, want ook dat is strafbaar laat Stivoro, de voorlichtingsorganisatie over roken en de gezondheidsrisico's daarvan, weten. 'Formeel is roken op werk verboden. Een acteur op set is ook aan het werk, volgens de wet mag hij niet roken.'

Regels
Opmerkelijk genoeg kan de de Nederlandse Voedsel en Warenautoriteit (NVWA), die de boete uitdeelt, op dit moment niet vertellen wat de exacte regels zijn voor het rookbeleid op een filmset.
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/...-de-film.dhtml
Oud 02-08-2013, 12:46
Verwijderd
Citaat:
ik was aan de wandel!
Mag ik een kleinigheidje meenemen voor de kids? Wat voor soort dingen vinden ze leuk?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:40.