Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-08-2013, 10:52
Slome Kameel
Avatar van Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:
ik had het druk, reageer morgen op je mail dushiiiiiii. Ik zit nu op werk.
Geen probleem hoor

Citaat:
ik werd net op zo'n kutmanier aangesproken door een manager, waar iedereen bij was ook nog eens. Gatverdamme ik was zo flabbergasted dat ik niets wist uit te brengen, ging koken van binnen dat het maar beter was m'n mond te houden en niets heb gezegd. Maar intussen is er wel een signaal afgegeven door haar dat zij me zo mag behandelen.
Nu twijfel ik of ik haar moet bellen of haar morgen face to face moet aanspreken. In elk geval ik ga hier niet mee akkoord. ben echter nog te agressief nu om te reageren, dan ga ik een stortvloed van al mijn irritaties van haar kutafdeling wat niet loopt op haar uitsmeren, terwijl dat niet relevant is voor dit verhaal.
Misschien beter morgen dan heb ik ook geslapen.
Ik ben nu wel benieuwd wat ze gezegd heeft
__________________
Yeezy taught me
Advertentie
Oud 15-08-2013, 11:00
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Kan je de volgorde van foto's in een album op fb ook aanpassen? Ze staan allemaal door elkaar
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 15-08-2013, 11:02
Verwijderd
Onze logeerhond komt weer twee nachtjes logeren
Oud 15-08-2013, 11:06
Verwijderd
Vanmiddag The Secret World eens bekijken nu het F2P is geworden zonder dat het P2W lijkt te worden, yay.
Oud 15-08-2013, 12:03
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline


ben er gewoon een beetje stil van
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 15-08-2013, 12:51
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Nou, dat was het gesprek met de onafhankelijke arts. Nu een paar weken wachten op het oordeel dat mogelijk van grote invloed is op mijn leven
Gaat dat over de zaak met UWV? Toch hogerberoep?
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 15-08-2013, 14:21
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Gaat dat over de zaak met UWV? Toch hogerberoep?
Nee, dit gaat over de aanvraag voor studeren met behoud van bijstand.
Spoiler


Hoe is het met jou Snebbel?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 15-08-2013, 14:46
Verwijderd
Hah, Hitler-merchandise
Oud 15-08-2013, 16:02
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Werken ze in Engeland bij bakken met grammen/ml of cups?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 15-08-2013, 16:22
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Jaaaa, Noorderzon is weer begonnen maar snel eens een kijkje nemen.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 15-08-2013, 16:55
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Werken ze in Engeland bij bakken met grammen/ml of cups?
Cups, dacht ik. Maar ik weet het niet zeker.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 15-08-2013, 16:58
Verwijderd
De custardrecepten op allrecipies.co.uk gebruiken grammen en milliliters. Veel Britser wordt het niet.
Oud 15-08-2013, 17:01
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Oke mooi, hoef ik het niet om te rekenen
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 15-08-2013, 17:03
Verwijderd
Mijn schotse kookboek gebruikt zowel grammen en mililiters als ounces, maar geen cups.
Oud 15-08-2013, 17:06
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Nou, vriendin van broer bekijkt het maar. Als ze ounces of cups wil rekent ze het zelf maar om
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 15-08-2013, 17:16
Verwijderd
Citaat:
Hah, Hitler-merchandise
De eerste zinnen zijn om zoveel redenen al zo geniaal

Citaat:
It's been called "sickening," an "[apology] for fascism," and "an affront to humanity as a whole."

But enough about the wine -- it's the label that's causing a furor.
Oud 15-08-2013, 17:28
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Eieren schuimig kloppen he, hoe zeg je dat in het Engels? Whisk eggs foamy? Frothy?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 15-08-2013, 17:38
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
En 'smeer het glazuur op de bovenkant van de afgekoelde cake'? 'Smear' klinkt zo smerig
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 15-08-2013, 17:40
Verwijderd
Whisk frothy en spread
Oud 15-08-2013, 17:44
Verwijderd
Of beat in plaats van whisk
Oud 15-08-2013, 17:48
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Merci
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 15-08-2013, 17:52
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Vertalen is best wel vervelend werk eigenlijk.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 15-08-2013, 18:20
Verwijderd
Terug naar huis. Utrecht was leuk.
Oud 15-08-2013, 18:54
Verwijderd
dit kunnen bepaalde mensen hier vast wel waarderen





http://sspirate.deviantart.com/

Laatst gewijzigd op 15-08-2013 om 20:28.
Oud 15-08-2013, 18:59
Verwijderd
De bovenste is 't best, maar mijn favoriet is de begroeting van de bloemenpoes in die middelste.
Oud 15-08-2013, 19:04
Verwijderd
Oud 15-08-2013, 19:13
Verwijderd















Oud 15-08-2013, 20:27
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 15-08-2013, 20:28
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 15-08-2013, 20:29
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
waarom. http://www.cryingwhileeating.com/
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 15-08-2013, 20:32
Verwijderd
er zat net een norse man in de stilte ruimte. 4 mensen rond de 70 jaar zaten voor ons. pratend. 2 vrouwen achter ons ook pratend. staat een man op. loopt naar die 2 vrouwen en zegt hard: dit is de silence room. dus sttt.

een van die vrouwen deed hem na en maakte gekke gebaren. wij volle lachen. die oudere mensen ook volle lachen. komt die man naar de me toe en zegt: als de conducteur komt controleren ga ik het zeggen van het lachen. jullie krijgen dan een boete van 120 euro. de man liep weg en de hele stilte coupe moest nog harder lachen om die man. hij was van ellende de volgende halte uitgestapt.
Oud 15-08-2013, 20:36
Verwijderd
Mensen die lawaai maken in de stiltecoupe zouden een treinverbod moeten krijgen.
Oud 15-08-2013, 20:38
Verwijderd
De trein zat helemaal vol, en als daar plek is en mensen fluisteren, dan ga ik niet moeilijk doen. zijn telefoon maakte ook geluid, dus hij moest niet zeuren.
Oud 15-08-2013, 20:39
Verwijderd
Die man heeft gelijk.
Oud 15-08-2013, 20:40
Verwijderd
En die 2 vrouwen zijn wel écht ontzettend kinderachtig.
Oud 15-08-2013, 20:42
Verwijderd
Kort iets fluisterend vragen zal niemand erg vinden, maar je gaat gewoon geen gesprek voeren in een stiltecoupe.
Oud 15-08-2013, 20:44
Verwijderd
dat waren die vrouwen ook.
Oud 15-08-2013, 20:52
Verwijderd
Ik ga dit jaar echt op mezelf zijn op school. ik ken bijna niemand en echt leuke mensen zitten niet in mijn klas. De leraren zijn wel chil. ik heb gekregen die ik wilde ongeveer. morgen niet vergeten de boeken op te halen. en een kluisje regelen en vrijstellingen van maatschappijleer en CKV regelen. Dat mocht een meisje vorig jaar ook.
Oud 15-08-2013, 22:11
Verwijderd
Citaat:
ik ken bijna niemand en echt leuke mensen zitten niet in mijn klas. .
Oud 15-08-2013, 22:20
Verwijderd
Jezus. Ik moet morgenochtend vroeg naar de huisarts en zij vonden het een goed idee als ik al mijn klachten even opschreef, zodat ik niets kan vergeten als ik aan het praten ben. Allemaal makkelijker enzo. Ik voel me nu alleen heel depressief omdat het al meer dan een half blaadje vol is en het nog lang niet alles is . Wat een kutiets om te doen.
Oud 16-08-2013, 01:30
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik hoor net dat we morgen kijkers krijgen en toen was ik 'OH NOES KIJKERS', maar mijn kamer is nog steeds opgeruimd van de vorige kijkers, dus ik hoef alleen maar wat dingen in de wasmand te flikkeren en dan ben ik klaar
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 16-08-2013, 01:31
Slome Kameel
Avatar van Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:
Jezus. Ik moet morgenochtend vroeg naar de huisarts en zij vonden het een goed idee als ik al mijn klachten even opschreef, zodat ik niets kan vergeten als ik aan het praten ben. Allemaal makkelijker enzo. Ik voel me nu alleen heel depressief omdat het al meer dan een half blaadje vol is en het nog lang niet alles is . Wat een kutiets om te doen.
Arme meid toch, het zit je ook niet mee allemaal.
__________________
Yeezy taught me
Oud 16-08-2013, 06:26
Verwijderd
Wow, de zon schijnt zo fel de kamer in dat ik even dacht dat ik de lamp op de overloop had aan gelaten <3
Oud 16-08-2013, 08:03
Verwijderd
Idd zeg, Sadye wat ben je toch een fucking puber. Stop eens met klagen over alles en iedereen en maak er zelf wat van.
Oud 16-08-2013, 08:17
Verwijderd
Minoes is vannacht bij me komen liggen.
Oud 16-08-2013, 09:30
Verwijderd
ik ben op jouw moeder.

Laatst gewijzigd op 16-08-2013 om 23:34.
Oud 16-08-2013, 09:33
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Wat een achterlijke kut zeg
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 16-08-2013, 09:36
Verwijderd
ze zal er nog spijt van krijgen als ze weer een spoedje heeft om op te lossen.
Ik voel me echt superkrachtig, sterk en waardig hoe ik het heb aangepakt
Oud 16-08-2013, 09:38
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja, dat zeker, maar ik begrijp nooit zo goed hoe mensen dat soort dingen kunnen zeggen (inderdaad de hele tijd het antwoord terug leggen) en zeker niet als die mensen ook nog leiding geven. Dan moet je juist extra open staan voor je personeel en eventuele emoties. Duh.

Maar dan gaat ze voortaan lekker zelf 387562937502 keer lopen
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 16-08-2013, 09:39
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Goed gedaan hoor Pip!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:45.