Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-08-2013, 09:42
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik snap ook niet zo goed dat zij blijkbaar niet weet dat jij je werk gewoon altijd goed doet. Dan kan ze het nog niet eens zijn met je gezucht, maar het dan niet zo hoeven op te blazen. En inderdaad, bepaald niet netjes om je daar in het openbaar op aan te spreken.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Advertentie
Oud 16-08-2013, 09:46
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Wat een gedoe zeg Pip, maar vind dat je het echt heel netjes hebt afgehandeld. Ik denk dat ik niet zo rustig had kunnen blijven.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 16-08-2013, 09:50
Verwijderd
Dat zei ik ook nog! Ik zei dat ik me daar een slag in de rondte werk en dat ik altijd respectvol met bewoners omga. Toen zei ze dat ze dat wist en dat als ze iets persoonlijks tegen me had ze me wel had aangesproken onder vier ogen. Hier snapte ik ook weinig van, maar ik had op een gegeven moment ook geen zin meer om door te vragen want het ging in cirkeltjes het gesprek.
Oud 16-08-2013, 09:55
Verwijderd
Citaat:
Wat een gedoe zeg Pip, maar vind dat je het echt heel netjes hebt afgehandeld. Ik denk dat ik niet zo rustig had kunnen blijven.
ik had d'r ook een nachtje (of in mijn geval dagje) over geslapen hoor gister werd ik ook erg onredelijk.
mijn doel is om toch voortaan direct aan te spreken, hoewel dit voor mij ook wel een stap was omdat ik dit voorheen over mijn kant had laten gaan uit angst voor minder werk.
Maar goed, liever minder werk dan minder eigenwaarde

En nu ga ik slapen!
Oud 16-08-2013, 09:57
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Wat een gedoe zeg Pip, maar vind dat je het echt heel netjes hebt afgehandeld. Ik denk dat ik niet zo rustig had kunnen blijven.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 16-08-2013, 10:18
Verwijderd
Wat een stom wijf.
Oud 16-08-2013, 10:27
Verwijderd
Nice pip! Echt heel netjes gedaan, wat een acjterlijke manager, zelf zeker weinig ervaring aan het bed?
Oud 16-08-2013, 10:35
Verwijderd
Het deurtje van de wasmachine gaat niet open. Wat raar
Oud 16-08-2013, 10:48
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Nou ja het is voor die trol straks gewoon megakut als zij omhoog zit en jij niet wil komen. Misschien leert ze dan nog eens hoe je met goed personeel moet omgaan.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 16-08-2013, 11:40
Verwijderd
Go go pip ze trok conclusies over je algehele functioneren en toen dat niet lukte ging ze dit voorval opblazen. Zwak leiderschap
Oud 16-08-2013, 11:50
Verwijderd
Citaat:
Nou ja het is voor die trol straks gewoon megakut als zij omhoog zit en jij niet wil komen. Misschien leert ze dan nog eens hoe je met goed personeel moet omgaan.
Dat soort 'managers' leert hier zelden tot nooit van, hoor.

Laatst gewijzigd op 16-08-2013 om 21:21.
Oud 16-08-2013, 11:50
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Het deurtje van de wasmachine gaat niet open. Wat raar
Staat hij wel aan?
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 16-08-2013, 11:54
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Dat soort 'managers' leren hier zelden tot nooit van, hoor.
Dan mag je dat toch nog wel hopen.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 16-08-2013, 11:58
Verwijderd
Citaat:
Dan mag je dat toch nog wel hopen.
Mwah.
Oud 16-08-2013, 11:59
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ha Tink, dat is alweer even geleden! Hoe is het met jou? Ga je nog Noorderzonnen?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 16-08-2013, 12:12
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Mwah.
Niet zo negatief hè.

Citaat:
Ha Tink, dat is alweer even geleden! Hoe is het met jou? Ga je nog Noorderzonnen?
Ja wel goed hoor. Ik ga nog wel een paar dagen, maar weet nog niet precies welke. Ik heb wel een programmaboekje dus ik moet nog maar wat leuks uitzoeken. Heb je nog tips?
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 16-08-2013, 12:19
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Wow, goed opgelost, Pip Ik heb met stages enzo ook wel geleerd om eerst af te koelen voordat ik op dingen ga reageren, werkt prima. En je hebt het volste recht om je nu waardig en goed en alles te voelen, hoor!

//Het Archeon gisteren was zo leuk! Nadeel daarvan is wel dat ik nu een beetje in mijn eentje thuis dippig zit te zijn omdat het gister zo leuk was en mijn moeder meteen weer begon met zeuren toen ik thuis kwam. En ik heb net gehoord dat het verzorgingsgedeelte van 'mijn' verzorgingshuis dicht gaat wegens geldgebrek. Echt, wtf

Ach ja, ignore maar, ofzo.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 16-08-2013, 12:26
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
verhaal
Wat een dom wijf. Lijkt me volkomen normaal en gezond dat je als je dat soort werk doet af en toe ventileert. Misschien zelfs noodzakelijk voor een prettige omgang met bewoners.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 16-08-2013, 12:27
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Zit godverdomme die gast naast me weer alle liedjes mee te fluiten. WAAROM. WAAROM DOET IE DAT.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 16-08-2013, 12:39
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja wel goed hoor. Ik ga nog wel een paar dagen, maar weet nog niet precies welke. Ik heb wel een programmaboekje dus ik moet nog maar wat leuks uitzoeken. Heb je nog tips?
Ik ga vaak maar op goed geluk Heb wel de playlist van Noorderzon op spotify, staan leuke dingen tussen
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 16-08-2013, 12:41
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Ik stoor me trouwens heel erg aan dit stukje van Anna Holligan van BBC News over de dood van Friso:

Citaat:
News of a royal death is usually accompanied by images of faithful flower-laden subjects, converging en masse at the most conveniently located royal residence.

The fact that I found only a scattering of smart-phone photographers at each of the three official palaces of the Dutch royal family in the Hague perhaps reflects the feeling of a country that has already come to terms with the idea that Prince Friso will not return.

"Most Dutch people are down to earth," one told me. "When there is no hope of recovery, we think it is better this way."

And that seems to be the general consensus - a lot of sadness, less shock.
DOES IT?

Blegh. Journalistiek van niks.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 16-08-2013, 12:42
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Wat een dom wijf. Lijkt me volkomen normaal en gezond dat je als je dat soort werk doet af en toe ventileert. Misschien zelfs noodzakelijk voor een prettige omgang met bewoners.
Tijd voor meer bilateraaltjes!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 16-08-2013, 13:00
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Vind ik zomaar een dode hommel buiten, onder de vlinderbom Waarschijnlijk nog maar net dood, want ik hoefde er maar één mier vanaf te pieken en hij is puntgaaf. Net uit de verpakking, zullen we maar zeggen
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 16-08-2013, 13:13
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Vind ik zomaar een dode hommel buiten, onder de vlinderbom Waarschijnlijk nog maar net dood, want ik hoefde er maar één mier vanaf te pieken en hij is puntgaaf. Net uit de verpakking, zullen we maar zeggen
Wat ga je ermee doen?
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 16-08-2013, 13:14
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Wat ga je ermee doen?
Laten drogen en in een doorzichtig doosje bewaren.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 16-08-2013, 13:16
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Laten drogen en in een doorzichtig doosje bewaren.
Heb je veel dode dieren in doorzichtige doosjes?
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 16-08-2013, 13:27
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Heb je veel dode dieren in doorzichtige doosjes?
Helaas (nog) niet Ik heb een grote vos (een vlinder) in geprepareerde toestand gekocht, deze. En ik heb op de kinderboerderij een dode rozenkever gepikt van een collega (ze lagen dood en gedroogd in een terrarium, gewoon niet goed verzorgd/opgeruimd). Ik had de mooiste uitgezocht, maar die was al zijn poten en antennes kwijt, dus hij is eigenlijk niet zo mooi. Verder heb ik nog niet zoveel, al verzamel ik wel vleugels van doodgeslagen vliegen, zodat ik kan zien wat voor soort ze zijn.

En de hommel ga ik straks mooi op een plankje prikken, zodat hij in een mooie houding droogt.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 16-08-2013, 13:27
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb trouwens ook rugschildjes van strandkrabben, maar dat is niet zo bijzonder want die liggen op stranden voor het oprapen.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 16-08-2013, 13:29
Verwijderd
Citaat:
Staat hij wel aan?
ik doe niets anders dan normaal. Blijkbaar had die een vergrendelknop voor de deur.
Oud 16-08-2013, 13:29
Verwijderd
Ik heb ook veel rugschildjes van krabben thuis liggen.
Oud 16-08-2013, 13:39
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Overigens wil ik nog eens een boer om dode mollen vragen, maar dat durf ik niet zo goed Misschien moet ik maar gewoon mijn oom bellen, dat is tenslotte ook een halve boer.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 16-08-2013, 13:48
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Volgens mij ben ik van die week vakantie wel wat ongezonder geworden, afgelopen 10 dagen elke dag gebak gegeten En nog een portie wienerbrød over, morgen verjaardag van oma en zondag verjaardag van vriendin van broer
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 16-08-2013, 13:54
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Och. Moet ook een keer kunnen.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 16-08-2013, 13:58
Slome Kameel
Avatar van Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Pip wat een verhaal, bah goed dat je zo duidelijk bent geweest.
__________________
Yeezy taught me
Oud 16-08-2013, 14:01
Verwijderd
Citaat:
Nice pip! Echt heel netjes gedaan, wat een acjterlijke manager, zelf zeker weinig ervaring aan het bed?
nee juist heel veel. ze heeft honderd jaar als verpleegkundige gewerkt. Ze beweerde dus in haar hele carrière dat nog nooit te hebben gedaan. jaaaa hoorrrr.

En bedankt allemaal voor de reacties ik kreeg ook best veel bijval van collega's. Dat is het enige voordeeltje hieruit, er was vanmorgen een heel ander, meer saamhorige sfeertje dan er het afgelopen jaar is geweest. Iedereen sprak er schande van hoe zij deed. En daarna gingen ze zich beklagen over die bewoner!
Oud 16-08-2013, 14:06
Slome Kameel
Avatar van Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Nou dat helpt wel, dat je collega's het ook idioot vinden.
__________________
Yeezy taught me
Oud 16-08-2013, 14:28
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ah fijn, m'n haarkleur is weer goed
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 16-08-2013, 14:31
Slome Kameel
Avatar van Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Pip ik heb je toch niet geshockeerd met mijn laatste bericht?
__________________
Yeezy taught me
Oud 16-08-2013, 14:39
Verwijderd
Welke kleur CR?
Oud 16-08-2013, 14:41
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Gewoon weer bijgekleurd, dus is nu weer wat donkerder Donkerblond met wat roods erin.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 16-08-2013, 14:42
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Of hoe heet het op de verpakking, dark golden blonde geloof ik.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 16-08-2013, 14:44
Slome Kameel
Avatar van Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Foto CR!
__________________
Yeezy taught me
Oud 16-08-2013, 14:46
Verwijderd
Dat is een mooie kleur
Oud 16-08-2013, 15:05
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Foto CR!
Het lijkt nogal op hoe het hiervoor was hoor
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 16-08-2013, 15:09
Slome Kameel
Avatar van Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Nou en
__________________
Yeezy taught me
Oud 16-08-2013, 15:15
Slome Kameel
Avatar van Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Grmrbmbml ik ben zo kooplustig de laatste tijd. Ik wil een nieuwe jas, nieuwe sneakers, nieuwe oorbellen en nieuwe leggings en broeken. En een net jasje voor als ik in september aan mijn nieuwe baan begin maar ja, beter van niet natuurlijk. Wat doen jullie tegen kooplustigheid?
__________________
Yeezy taught me
Oud 16-08-2013, 15:15
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Oh man, wat kijk ik uit naar de dag dat ik niet 100x per dag goed moet nadenken over wat ik wel en niet kan doen wat geld betreft. Als die dag ooit zal komen, that is.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 16-08-2013, 15:16
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nou en
Nou ja, ik wilde toch wat foto's van vakantie uploaden, dus vooruit!

Citaat:
Grmrbmbml ik ben zo kooplustig de laatste tijd. Ik wil een nieuwe jas, nieuwe sneakers, nieuwe oorbellen en nieuwe leggings en broeken. En een net jasje voor als ik in september aan mijn nieuwe baan begin maar ja, beter van niet natuurlijk. Wat doen jullie tegen kooplustigheid?
Ik koop dan soms toch iets kleins, zodat ik het wat minder erg vind dat ik niets groots kan kopen /v-lid
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 16-08-2013, 15:21
Slome Kameel
Avatar van Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:
Nou ja, ik wilde toch wat foto's van vakantie uploaden, dus vooruit!



Ik koop dan soms toch iets kleins, zodat ik het wat minder erg vind dat ik niets groots kan kopen /v-lid
Dat doe ik ook vaak en dan "vergeet" ik vervolgens om een winterjas of nieuwe schoenen te kopen
__________________
Yeezy taught me
Oud 16-08-2013, 15:26
Slome Kameel
Avatar van Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Ik wil onder andere deze muts:

Spoiler
__________________
Yeezy taught me
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:50.