Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-01-2002, 21:27
Hakkie
Avatar van Hakkie
Hakkie is offline
Als ik mijn vriend (sinds ruim een maand) iets vertel aan te telefoon, zit ie soms wel eens te internetten of zoiets. Dan lijkt hij zo ongeïnteresseerd! Hij reageert dan met 'ja', alsof ie het eigenlijk niet gehoord heeft... Ik wil 't 'm eigenlijk wel vertellen, maar hoe? Of moet ik dat niet doen?
Advice please!
__________________
But store up for yourself treasures in heaven...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-01-2002, 00:16
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Hakkie schreef:
Als ik mijn vriend (sinds ruim een maand) iets vertel aan te telefoon, zit ie soms wel eens te internetten of zoiets. Dan lijkt hij zo ongeïnteresseerd! Hij reageert dan met 'ja', alsof ie het eigenlijk niet gehoord heeft... Ik wil 't 'm eigenlijk wel vertellen, maar hoe? Of moet ik dat niet doen?
Advice please!
schijnbaar vindt ie zen internet belangrijker dan jij, goh, wat zou je kunnen doen....met hem er over hebben ofcourse.
gewoon vragen wrom die zo doet...

[Dit bericht is aangepast door moenbase (26-01-2002).]
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 00:18
~elvira~
~elvira~ is offline
hoihoi!

ik zag dat er nog niemand geantwoord had, maar ik heb eigenlijk ook niet echt een speciale oplossing ofzo denkik

ik had het wel met mijn allerliefste vriendintje( )... en ik heb hetr recht in dr gezicht gezegd
het hielp wel moet ik zeggen
wat je misschien kan doen trouwensn is als hij 'ongeïntreseerd' lijkt gewoon ff niks zeggen en kijken of hij uberhaupht wel luistert..
succes!

~~
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 00:37
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
belt hij jou ook weleens of niet Hakkie?
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 02:07
Soullar
Soullar is offline
er is wel een verschil in gesprekken hoor...

je hebt het algemene gelul wat iedereen heeft... waar je naar kan luisteren en op in kan gaan.. maar meestal heeft het geen waarde anders dan een doodnormale uitlaatklep voor mensen...

en je hebt het praten met echte info... de echte gesprekken waar je wat aan hebt.. discussies... meningsverschillen... of het gewone delen van gevoelens e.d. daar heb je imho wat aan...

dat ie reageerd met ja ja en aha en ja ja... zal waarschijnlijk komen doordat hij:

a. jij niks anders doet dan ff je verhaal kwijt raken
b. jij dingen eindeloos herhaald en niks boeiends hebt toe te voegen
c. hij niet kan luisteren
d. hij het verschil niet weet tussen het ene gesprek en het andere
e. hij echt niet om je geeft

kies zelf maar...
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 12:59
Zorkman
Zorkman is offline
zeg het hem gewoon en zie wa da hij zegt
't eerlijkste en 't simpelste
__________________
ZzZzZorkman...zneller dan het licht :-)
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 13:07
Verwijderd
Citaat:
Hakkie schreef:
Als ik mijn vriend (sinds ruim een maand) iets vertel aan te telefoon, zit ie soms wel eens te internetten of zoiets. Dan lijkt hij zo ongeïnteresseerd! Hij reageert dan met 'ja', alsof ie het eigenlijk niet gehoord heeft... Ik wil 't 'm eigenlijk wel vertellen, maar hoe? Of moet ik dat niet doen?
Advice please!
ik zou dit doen:
stel als ik een vriendin had en dit bij mij zou doen dan had ik dit gedaan...
ik zou naar haar toe gaan en zou vragen:
uuh...
1 hou je nog van me?
2 wat voel je van me?
3 ben je nog wel geïnteresseerd in me?
4 ben je op een ander?
5 heb je problemen?

zulke dingen zou ik tenminste vragen...
try it it could maybe work
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 13:42
Hakkie
Avatar van Hakkie
Hakkie is offline
Citaat:
moenbase schreef:
belt hij jou ook weleens of niet Hakkie?
Ja, we bellen om de beurt. (Behalve als we elkaar kunnen zien, maar das meestal alleen in 't weekend)
__________________
But store up for yourself treasures in heaven...
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 13:59
Verwijderd
Citaat:
Hakkie schreef:
Als ik mijn vriend (sinds ruim een maand) iets vertel aan te telefoon, zit ie soms wel eens te internetten of zoiets. Dan lijkt hij zo ongeïnteresseerd! Hij reageert dan met 'ja', alsof ie het eigenlijk niet gehoord heeft... Ik wil 't 'm eigenlijk wel vertellen, maar hoe? Of moet ik dat niet doen?
Advice please!
komt me bekend voor...

*blue*
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 23:26
Queen Klazina Wok
Avatar van Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
ik ben dus zo'n jongen dat had ik met m'n ex ook.. maar het is niet dat je niet geinteresseert bent, maar ik ben in ieder geval niet zo'n prater, en ik vind het niet echt interessant om uren aan de telefoon te hangen, dus ga ik tegelijk wat anders doen, maar ik kan m'n aandacht niet zo goed verdelen, dus eigenlijk moet je gewoon naar m toe gaan en hem dan opeisen
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 23:51
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Hakkie schreef:
Ja, we bellen om de beurt. (Behalve als we elkaar kunnen zien, maar das meestal alleen in 't weekend)
hm, dus dat zou dan wel weer goed zitten. Verteld hij jou ook dingen, of praat jij aan 1 stuk door?
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 31-01-2002, 18:36
Hakkie
Avatar van Hakkie
Hakkie is offline
Citaat:
moenbase schreef:
hm, dus dat zou dan wel weer goed zitten. Verteld hij jou ook dingen, of praat jij aan 1 stuk door?
Hij vertelt mij ook veel hoor, dus op zich zit 't wel goed.

___

Ik heb 't aan 'm gevraagd en hij zei dat ie afgelopen week druk en moe was. Dat was ik ook. Als hij moe is wordt ie chagerijnig en lijkt ie ongeintereseerd. Als ik moe ben, ga ik me veel sneller zorgen om iets maken... Dat was dus een fijne combinatie.

Maar gelukkig is het nu opgelost, zaterdag zien we mekaar meer en aan de telefoon is het ook weer gezellig! Bedankt voor jullie raad.

Doei
__________________
But store up for yourself treasures in heaven...
Met citaat reageren
Oud 01-02-2002, 13:17
lekker zoet beertje
lekker zoet beertje is offline
volgens mij niks aan de hand, die van mij zit er ook achter, maar volgens mij is het gewoon iets dat je moet doen, tenminste ik heb er last van als ik bel, dan maak ik mijn sokken altijd kapot enzo..
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 10:22
red_hot_chilli_pieper
red_hot_chilli_pieper is offline
een bekend verschijnsel (en volgens mij heb ik t zelf soms ook maar dan meer dat ik bezig ben in gedachte dat ik sjaggie of ongeintresseerd overkom ) maar mn vriendin (en ik dus ook) kunnen heel erg wegzakken in eigen wereldje , ik ben t nu wel beetje gewend dus t is niet erg meer maar in t begin zat ik er erg mee want dacht ik dat ze mij niet boeiend vond of dat ik iets verkeerds had gedaan ofzo
__________________
*in a fools mind everyone's simple* *I see I want I take*
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 15:46
mickael
Avatar van mickael
mickael is offline
In een relatie moet het mogelijk zijn elkaar op een volwassen manier aan te kunnen spreken op het gedrag van de ander.

Anders is het naar mijn mening geen gezonde relatie.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 17:00
Semele
Semele is offline
Ik herken het wel een beetje, maar ik heb geleerd dat ik er ook het grappige van moet inzien.

Ik kan nogal veel kletsen aan een stuk, en vaak is het totaal niet boeiend, mijn vriend gaat dan ook rustig door met wat ie bezig is en af en toe knikt ie eens van ja om mij niet te kwetsen.

Natuurlijk, wanneer ik iets van belang vertel of wanneer ik aangeef dat ik echt wil dat ie luistert, heeft hij ook alle aandacht voor mij, maar af en toe istie wat afwezig .

Jij moet voor jezelf beslissen of hij wel naar je WILT luisteren, of dat hij je bijna altijd negeert.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 17:03
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
ik had dat ook vroeger. Als ik toevallig aan de computer zat en mijn vriendin belde me dan waren het vooral korte antwoorden die ik gaf. Dat klinkt ongeïnteresseerd maar dat issie niet. Hij kan zijn aandacht gewoon niet genoeg opsplitsen. Dat hebben veel mensen, geloof mij.
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 14:31
ikke moi ikke moi
ikke moi ikke moi is offline
Ja weetje wat het is.. als je belt dan Moet je altijd iets zeggen.. en misschien weet hij niet goed wat hij moet zeggen ofzo en lijkt het zo alsof hij niet geintresseerd is. Kunnen jullie wel gewoon goed 'live' praten dus als jullie elkaar zien?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-02-2002, 19:43
Hakkie
Avatar van Hakkie
Hakkie is offline
Citaat:
ikke moi ikke moi schreef:
Ja weetje wat het is.. als je belt dan Moet je altijd iets zeggen.. en misschien weet hij niet goed wat hij moet zeggen ofzo en lijkt het zo alsof hij niet geintresseerd is. Kunnen jullie wel gewoon goed 'live' praten dus als jullie elkaar zien?
Ja hoor, en vandaag met 'm aan de telefoon gehangen.

We hadden wat probleemn, hij was weer ongeinteresseerd. Ik heb alles verteld waar ik mee zat en we hebben een keigezellig gesprek gehad van 40 minuten! Het ging gewoon hartstikke goed daarnet. Ik moet mezelf aanleren om me niet zo druk meer te maken. Misschien komt dat omdat het mijn eerste verkering is. Maar het gaat nu weer goed, we hebben de probleempjes uitgepraat en hij heeft weer duidelijk gemaakt dat het niet aan mij ligt en dat hij nog steeds met me verder wil!

Doeidoei! En bedankt voor jullie reply's (ga maar rustig verder, advies is nooit weg...)
__________________
But store up for yourself treasures in heaven...
Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 19:45
Hakkie
Avatar van Hakkie
Hakkie is offline
Citaat:
mickael schreef:
In een relatie moet het mogelijk zijn elkaar op een volwassen manier aan te kunnen spreken op het gedrag van de ander.

Anders is het naar mijn mening geen gezonde relatie.


Ik heb 'm dus vandaag alles verteld waar ik mee zat en dat heeft goed uitgepakt We hebben dus een gezonde relatie
__________________
But store up for yourself treasures in heaven...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:39.