Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-10-2005, 13:03
0123456789
0123456789 is offline
Ik vind het altijd wel een leuk iets bij andere fora, is dat niets voor hier? Gewoon onder of boven het 'Lid' of "Forumbaas+".

Of was dat idee al bij voorbaat van de baan omte zorgen dat niet alle users er een troep van maken?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-10-2005, 13:31
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Het idee is al eerder afgewezen. Waarom weet ik niet meer.

Ik vind het zelf wel overbodig. In je sig kun je al kwijt wat je wilt toch?
__________________
Met citaat reageren
Oud 18-10-2005, 14:19
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Ik heb het altijd al een leuk idee gevonden. Avatar zijn beter met custom titles te combineren dan sigs.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Met citaat reageren
Oud 18-10-2005, 15:39
Verwijderd
Zo persoonlijk hoeft je account nou ook weer niet te zijn, er is genoeg ruimte om kwijt te kunnen wat je wilt, lijkt me. Hooguit wordt het er iets overzichtelijker van (alle userinfo links van de post) maar of dat nu zo'n schokkende vooruitgang is?
Met citaat reageren
Oud 18-10-2005, 19:09
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Je hebt je avatar EN je sign. Lijkt me meer dan voldoende ruimte om kwijt te kunnen wat je wil. Hoeven ondertitels niet bij. Daarbij wordt het gebruikt om de status van mensen aan te geven, dus het naar eigen keuze maken maakt het niet duidelijker.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2005, 21:34
0123456789
0123456789 is offline
Citaat:
Ieke schreef op 18-10-2005 @ 20:09 :
Je hebt je avatar EN je sign. Lijkt me meer dan voldoende ruimte om kwijt te kunnen wat je wil. Hoeven ondertitels niet bij. Daarbij wordt het gebruikt om de status van mensen aan te geven, dus het naar eigen keuze maken maakt het niet duidelijker.
Ok, zoals ik al dacht eigenlijk, uiteindelijke gaat het dus om duidelijkheid.
Misschien is een ander idee minder verwerpelijk: meerdere regels in de signature. Bijvoorbeeld met een limiet van 3 regels oid.
Of is zoiets er al?
Met citaat reageren
Oud 18-10-2005, 21:39
Verwijderd
dat is netzoiets als die fora die leden toestaan plaatjes als sig te gebruiken, erg onoverzichtelijk
Met citaat reageren
Oud 18-10-2005, 21:44
0123456789
0123456789 is offline
Citaat:
pixel schreef op 18-10-2005 @ 22:39 :
dat is netzoiets als die fora die leden toestaan plaatjes als sig te gebruiken, erg onoverzichtelijk
Door plaatjes toe testaan word het forumkijken idd erg onoverzichtelijk, daarintegen zie ik niet in waardoor er verschil in duidelijkheid kan ontstaan door 1, 2 of 3 regels in de signature toe te staan.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 07:30
Verwijderd
Citaat:
pixel schreef op 18-10-2005 @ 22:39 :
dat is netzoiets als die fora die leden toestaan plaatjes als sig te gebruiken, erg onoverzichtelijk
Of signs zonder cap. Langere sign dan de gemiddelde post...
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 08:20
Verwijderd
De sig kan al makkelijk 2 regels worden dacht ik (kijk maar naar Kruimel).

Waarom zou je dat nog uitbreiden. Waarom überhaupt? Je hebt je eigen naam, je eigen geslacht en leeftijd, je eigen ava, je eigen sig, je eigen profiel, als je nog meer informatie in de wereld wil slingeren kun je altijd een cu2 of een livejournal maken of een hele website. En je kunt altijd mooi in je profiel zetten waar al die interessante info te vinden is.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 13:06
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Ik vind een ondertitel op zich wel leuk, maar ik denk dat het ten koste gaat van de overzichtelijkheid.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 21:13
Verwijderd
Citaat:
ekki schreef op 19-10-2005 @ 14:06 :
Ik vind een ondertitel op zich wel leuk, maar ik denk dat het ten koste gaat van de overzichtelijkheid.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 21:16
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ik vind het een belachelijk idee omdat je al een signature hebt en je daar genoeg troep in kwijt kunt.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 20-10-2005, 13:45
Verwijderd
Je zou kunnen denken over predefined postranks. Die functionaliteit zit standaard in vB
Met citaat reageren
Oud 20-10-2005, 14:00
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
deadlock schreef op 20-10-2005 @ 14:45 :
Je zou kunnen denken over predefined postranks. Die functionaliteit zit standaard in vB
Daar hou ik persoonlijk niet zo van. Maar dat is persoonlijk. Dan zou ik liever een eigen ingestelde ondertitel willen zeg maar .

Als je zoiets hebt gaan mensen heel veel posten om maar een 'hogere titel' te krijgen.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 20-10-2005, 14:51
0123456789
0123456789 is offline
Citaat:
ekki schreef op 20-10-2005 @ 15:00 :
Daar hou ik persoonlijk niet zo van. Maar dat is persoonlijk. Dan zou ik liever een eigen ingestelde ondertitel willen zeg maar .

Als je zoiets hebt gaan mensen heel veel posten om maar een 'hogere titel' te krijgen.
Niet dat dat nu al niet gebeurt maar hee.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2005, 21:16
Verwijderd
Citaat:
ekki schreef op 20-10-2005 @ 15:00 :
Daar hou ik persoonlijk niet zo van. Maar dat is persoonlijk. Dan zou ik liever een eigen ingestelde ondertitel willen zeg maar .

Als je zoiets hebt gaan mensen heel veel posten om maar een 'hogere titel' te krijgen.
Wat de reclame-inkomsten(zo staat het in het nieuwe groene boekje ) ten goede zou komen
Met citaat reageren
Oud 23-10-2005, 03:19
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Citaat:
Ieke schreef op 18-10-2005 @ 20:09 :
Je hebt je avatar EN je sign. Lijkt me meer dan voldoende ruimte om kwijt te kunnen wat je wil. Hoeven ondertitels niet bij. Daarbij wordt het gebruikt om de status van mensen aan te geven, dus het naar eigen keuze maken maakt het niet duidelijker.
Je laat 't nu overkomen alsof "lid" of "forumbaas" overschreven zou worden door die eigen titel, wat niet 't geval is (Twee titels waarbij de een vast staat en de andere te wijzigen is, is mogelijk. Weet alleen niet meer hoe het moet, maar volgens mij moest je één à twee files hacken.).

Op, bijvoorbeeld, gamefora zou het wel passen (avatar + signature + bijpassende custom title is een veel voorkomend iets), maar hier zie ik er het nut niet echt van in. Je hebt geen images in signatures dus je kunt niet een bepaald thema aan je profiel hangen, en dat maakt in mijn ogen een custom title een beetje overbodig. Want voor veel andere dingen wordt zo'n custom title toch niet gebruikt.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-10-2005, 07:46
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 19-10-2005 @ 09:20 :
De sig kan al makkelijk 2 regels worden dacht ik (kijk maar naar Kruimel).
Op andere fora heb ik hele gedichten in sigs gezien. Dat is al iets té
Met citaat reageren
Oud 23-10-2005, 11:39
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Lijkt me wel leuk zoiets, maar de mensen die het niet willen hoeven het toch niet te activeren?

Klaar
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 29-10-2005, 01:04
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Ach, het is gewoon leuk. Je moet niet altijd alles pragmatisch benaderen
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2005, 08:08
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
wardt schreef op 18-10-2005 @ 22:44 :
Door plaatjes toe testaan word het forumkijken idd erg onoverzichtelijk, daarintegen zie ik niet in waardoor er verschil in duidelijkheid kan ontstaan door 1, 2 of 3 regels in de signature toe te staan.
Ik probeer juist altijd mij sign in 1 regel te laten passen omdat ik 2 regels lelijk vind staan
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:29.