Oud 18-04-2013, 15:35
tomska
Avatar van tomska
tomska is offline
hey tijdens het parkfeest wil ik graag wat meisjes aanspreken. het aanspreken zelf heb ik geen moeite mee maar hoe kan ik het beste een gesprek aangaan en waarover?? gr tom
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-04-2013, 17:29
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Eh? Met het aanspreken heb je geen moeite, maar hoe moet je een gesprek aangaan? Dat is precies hetzelfde maar dan het tegenover gestelde?

Afhankelijk van het feestje kan je gewoon netjes voorstellen, vragen waar ze de organisator (bijv jarige) van kennen, wat hun hier heen brengt, of ze weten tot hoe laat het duurt (of hoe laat het eigenlijk begon). Simpele conversation starters.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2013, 17:42
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Het parkfeest klinkt als iets muzikaals, ja toch? Dan kan je de meiden vragen of ze die artiest al eens eerder hebben gehoord, wat ze van de muziek vinden en dan daarover door praten.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 18-04-2013, 20:00
Verwijderd
Thing to make her smile, what numbers to dial.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2013, 20:57
Thomas.
Avatar van Thomas.
Thomas. is offline
Je kan het beste eerst over iets praten waar je zeker van weet dat zij het ook kent. Dat is meestal gewoon iets dat op het feest is, zoals iets over de muziek die wordt gedraaid/gespeeld ofzo. En dan zie je wel wat eruit rolt. Als je niet zo vlot bent probeer dan door te gaan over het onderwerp. maar houd het wel een beetje spontaan
__________________
Zet je GPS eens op shuffle.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2013, 21:31
tomska
Avatar van tomska
tomska is offline
Citaat:
Eh? Met het aanspreken heb je geen moeite, maar hoe moet je een gesprek aangaan? Dat is precies hetzelfde maar dan het tegenover gestelde?

Afhankelijk van het feestje kan je gewoon netjes voorstellen, vragen waar ze de organisator (bijv jarige) van kennen, wat hun hier heen brengt, of ze weten tot hoe laat het duurt (of hoe laat het eigenlijk begon). Simpele conversation starters.
ik bedoel dat ik er geen problemen mee heb om naar het meisje toe te stappen en een gesprek aan te gaan maar ik zou niet weten waar het gesprek over zou moeten gaan

maar bedankt voor de tips alvast
Met citaat reageren
Oud 18-04-2013, 21:41
BorderCross
Avatar van BorderCross
BorderCross is offline
Citaat:
Dat is precies hetzelfde maar dan het tegenover gestelde?
Because, fuck logic.. deze zin is een beetje tegensprekend..

OT : Als je niet weet waar je over moet praten, kun je ze het beste niet aanspreken, want dat zorgt er alleen maar voor dat je enorm voor gek zult staan. Dingen om bijvoorbeeld over te praten, het weer, het feest.. of je kan beginnen met : Zeg, ken ik jou niet ergens van? En dan een beetje op gang houden
__________________
Video killed the radio star...
Met citaat reageren
Oud 19-04-2013, 14:22
tomska
Avatar van tomska
tomska is offline
Citaat:
Because, fuck logic.. deze zin is een beetje tegensprekend..

OT : Als je niet weet waar je over moet praten, kun je ze het beste niet aanspreken, want dat zorgt er alleen maar voor dat je enorm voor gek zult staan. Dingen om bijvoorbeeld over te praten, het weer, het feest.. of je kan beginnen met : Zeg, ken ik jou niet ergens van? En dan een beetje op gang houden

haha dat wil ik ook juist tegengaan(mezelf voor paal zetten) dus eigelijk maar gewoon kijken op het moment zelf waar je het beste over kan praten>><<
Met citaat reageren
Oud 19-04-2013, 16:30
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Citaat:
Because, fuck logic.. deze zin is een beetje tegensprekend..
zelfde onderwerp, tegenovergestelde instelling daarop. Expres zo gedaan omdat OP dat deed. duh.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2013, 23:43
BorderCross
Avatar van BorderCross
BorderCross is offline
Citaat:
zelfde onderwerp, tegenovergestelde instelling daarop. Expres zo gedaan omdat OP dat deed. duh.
Alsnog.. dan is het niet "hetzelfde maar het tegenovergestelde", want dat slaat gewoon nergens op, dan noem je het toch gewoon : in tegenspraak zijn met zichzelf.
__________________
Video killed the radio star...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Contact en aanspreken
mb93
10 22-05-2012 21:27
Liefde & Relatie Aanspreken
Verwijderd
9 25-10-2011 23:12
Liefde & Relatie Als een vreemde je aanspreekt
Yab-Yum
54 02-07-2005 11:30
Liefde & Relatie iemand gewoon aanspreken?
load_harmony
10 24-09-2003 20:34
Liefde & Relatie Op aanspreken?
Verwijderd
10 30-08-2003 22:37
Liefde & Relatie Meisje versieren, aanspreken
PublicExection
39 22-07-2002 13:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:56.