Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-03-2013, 20:26
JustWannaHelp
Avatar van JustWannaHelp
JustWannaHelp is offline
Hey,

Ik zit me al een tijdje af te vragen hoe ik mijn vrienden het beste kan vertellen dat ik bi ben. Ik ben bang dat ze me niet zullen accepteren. Hebben jullie misschien tips voor mij?

Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-03-2013, 04:07
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Eigenlijk heb ik nooit begrepen waarom mensen het zo plotseling willen vertellen. "Hey weet je? Ik ben bi."

Volgens mij zijn er genoeg gesprekken waarin zoiets op zou kunnen komen en ken jij je vrienden goed genoeg om te weten hoe ze er ongeveer op zouden reageren. Gaat het een keer over relaties, of jongens, of meisjes, dan kun je er best een keer een opmerking doorheen gooien. Of wanneer je gewoon een keer één op één een gesprek hebt met een vriend(in).

Je hoeft ze dus echt niet bij elkaar te verzamelen en dan opeens uit de kast te komen. Zoiets kan ook in stapjes.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2013, 07:00
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Ik heb het vertelt bij een slaapfeestje waarbij het onderwerp op dat moment 'Vertel iets wat we niet van je weten.' was. Je hoeft het niet zomaar in de groep te gooien, tijdens de pauze een momentje nemen om het te vertellen of de docent vragen of je een mededeling mag doen. Er zijn genoeg momenten waarbij het in het gesprek past, lijkt me. En als het vriendschapwaardige vrienden zijn, accepteren ze je gewoon zoals je bent.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 04-03-2013, 14:00
JustWannaHelp
Avatar van JustWannaHelp
JustWannaHelp is offline
Citaat:
Eigenlijk heb ik nooit begrepen waarom mensen het zo plotseling willen vertellen. "Hey weet je? Ik ben bi."

Volgens mij zijn er genoeg gesprekken waarin zoiets op zou kunnen komen en ken jij je vrienden goed genoeg om te weten hoe ze er ongeveer op zouden reageren. Gaat het een keer over relaties, of jongens, of meisjes, dan kun je er best een keer een opmerking doorheen gooien. Of wanneer je gewoon een keer één op één een gesprek hebt met een vriend(in).

Je hoeft ze dus echt niet bij elkaar te verzamelen en dan opeens uit de kast te komen. Zoiets kan ook in stapjes.
Hey,

Bedankt voor je advies. Ik ben ook niet van plan om gewoon random te zeggen: He jongens, ik ben bi . Niemand zal me dan serieus nemen.

Bedankt!!
__________________
Live, laugh, love // Be yourself // You're beautifull in you way // Live your Life
x een meisje
Met citaat reageren
Oud 04-03-2013, 14:01
JustWannaHelp
Avatar van JustWannaHelp
JustWannaHelp is offline
Citaat:
Ik heb het vertelt bij een slaapfeestje waarbij het onderwerp op dat moment 'Vertel iets wat we niet van je weten.' was. Je hoeft het niet zomaar in de groep te gooien, tijdens de pauze een momentje nemen om het te vertellen of de docent vragen of je een mededeling mag doen. Er zijn genoeg momenten waarbij het in het gesprek past, lijkt me. En als het vriendschapwaardige vrienden zijn, accepteren ze je gewoon zoals je bent.
Hey,

Bedankt voor je advies. Ik denk dat ik het eerst aan mijn vriendengroep vertel. Zij zullen me wel accepteren (hoop ik)

Bedankt!!!
__________________
Live, laugh, love // Be yourself // You're beautifull in you way // Live your Life
x een meisje
Met citaat reageren
Oud 05-03-2013, 13:18
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Uiteraard zullen ze dat, anders zijn het toch niet zulke goede vrienden! Sommige zullen misschien moeten wennen, maar zullen het uiteindelijk vast accepteren! Succes!
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2013, 15:23
JustWannaHelp
Avatar van JustWannaHelp
JustWannaHelp is offline
Citaat:
Uiteraard zullen ze dat, anders zijn het toch niet zulke goede vrienden! Sommige zullen misschien moeten wennen, maar zullen het uiteindelijk vast accepteren! Succes!
Hey,

Bedankt. Ik heb het aan een aantal vriendinnen vertelt dus langzaamaan zal de rest ook komen.

Bedankt!
__________________
Live, laugh, love // Be yourself // You're beautifull in you way // Live your Life
x een meisje
Met citaat reageren
Oud 14-03-2013, 14:09
koosvriendloos
koosvriendloos is offline
zeg het met woorden?
Met citaat reageren
Oud 14-03-2013, 14:52
Verwijderd
Ach joh, tegenwoordig zijn vrijwel alle meisjes rond jouw leeftijd "bi". Je kan het ook gewoon voor jezelf houden.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2013, 15:37
JustWannaHelp
Avatar van JustWannaHelp
JustWannaHelp is offline
Citaat:
Ach joh, tegenwoordig zijn vrijwel alle meisjes rond jouw leeftijd "bi". Je kan het ook gewoon voor jezelf houden.
Dat valt echt ontzettend mee en anders heb je pech gehad want de hele wereld weet het zo ongeveer al.

Doei
__________________
Live, laugh, love // Be yourself // You're beautifull in you way // Live your Life
x een meisje
Met citaat reageren
Oud 05-04-2013, 15:44
Verwijderd
De hele wereld weet wat?
Met citaat reageren
Oud 05-04-2013, 21:08
Verwijderd
Hoe is het gegaan?
Met citaat reageren
Oud 05-04-2013, 21:10
Verwijderd
Citaat:
Ach joh, tegenwoordig zijn vrijwel alle meisjes rond jouw leeftijd "bi". Je kan het ook gewoon voor jezelf houden.

Hoe weet je hoe oud ze is?
Met citaat reageren
Oud 06-04-2013, 12:36
Verwijderd
Lust om geaccepteerd te worden en manier van schrijven.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2013, 15:02
AmsterdamDance
AmsterdamDance is offline
Je zou het eventueel kunnen vertellen in een brief aan je ouders. Maar je moet vooral niks gaan forceren. Dus het pas echt vertellen wanneer je er zelf helemaal klaar voor bent.

Verder heb ik via scholieren.com veel tips gekregen van andere homo's. Doordat ik daar anderen leerde kennen en zij er met mij over spraken.

Laatst gewijzigd op 21-04-2013 om 20:00. Reden: Reclame!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie biseksualiteit ;$$$$
mboscholier
12 07-11-2013 22:14
Seksualiteit HeLp Ik..
ontvoerder
52 01-07-2005 10:32
Psychologie Hoe vertel ik het?
Redhair
25 30-01-2004 09:59
Liefde & Relatie Ik weet het zeker ik ben BI maar hoe...
stevie_large
4 11-12-2002 09:30
Liefde & Relatie bi-meiden
helenaatjuh
2 14-06-2002 18:54
Liefde & Relatie bi---->versieren
dreadje
3 28-01-2002 17:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:52.