Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-04-2005, 15:27
Verwijderd
Leg mij dat eens uit.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-04-2005, 15:37
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Ik ben ook nieuwsgierig naar de hierop volgende reactie
__________________
Wie/Wat is ertur?
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 15:38
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Het 'erover' praten snap ik ook niet goed. Dat er geen discussie over de reden mag plaatsvinden is ergens wel logisch, maar dan vind ik wel dat een FB+ open moet staan voor privé discussie en dat is te weinig het geval.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 16:06
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 12-04-2005 @ 16:38 :
Het 'erover' praten snap ik ook niet goed. Dat er geen discussie over de reden mag plaatsvinden is ergens wel logisch, maar dan vind ik wel dat een FB+ open moet staan voor privé discussie en dat is te weinig het geval.
Een privédicussie hoort dan niet thuis op een openbaar forum dunkt mij.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 16:23
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 12-04-2005 @ 17:06 :
Een privédicussie hoort dan niet thuis op een openbaar forum dunkt mij.
Dus? Als ik een FB+ contacteer over dit soort dingen wens ik een normale reactie...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 16:28
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 12-04-2005 @ 17:23 :
Dus? Als ik een FB+ contacteer over dit soort dingen wens ik een normale reactie...
Waarom zou een FB+ jou informatie moeten geven over iemand anders z'n ban? Dat kan je aan die persoon zelf vragen. Dit is zo, zodat wij niet van 50 leden een request krijgen waarom iemand gebanned is.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 16:34
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 12-04-2005 @ 17:28 :
Waarom zou een FB+ jou informatie moeten geven over iemand anders z'n ban? Dat kan je aan die persoon zelf vragen. Dit is zo, zodat wij niet van 50 leden een request krijgen waarom iemand gebanned is.
Het gaat mij erom dat de gebande mensen zelf vaak niet te woord worden gestaan. Ik heb het nog niet mee hoeven maken, maar je hoort zo wel eens wat...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 16:34
Verwijderd
Ik heb niet iedereen op msn. En ik vroeg het ook niet aan jou. Ik vroeg het in het algemeen. Iedereen kon antwoord geven.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 16:41
Verwijderd
Citaat:
@rne schreef op 12-04-2005 @ 17:34 :
Ik heb niet iedereen op msn. En ik vroeg het ook niet aan jou. Ik vroeg het in het algemeen. Iedereen kon antwoord geven.
Als je het in het algemeen vraagt, vraag je het dus ook aan ieder individu apart
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 12-04-2005 @ 17:34 :
Het gaat mij erom dat de gebande mensen zelf vaak niet te woord worden gestaan. Ik heb het nog niet mee hoeven maken, maar je hoort zo wel eens wat...
Waarop basseer je dat, dat is niet het geval. Iedereen krijgt een banmail en als er nog vragen zijn, wordt daar meestal gewoon op gereageerd. (Als het tenminste normaal wordt gevraagt) Het probleem is dat sommige verwachten binnen 10 minuten antwoord te krijgen.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 17:51
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 12-04-2005 @ 17:34 :
Het gaat mij erom dat de gebande mensen zelf vaak niet te woord worden gestaan. Ik heb het nog niet mee hoeven maken, maar je hoort zo wel eens wat...
volgens mij komt dat behoorlijk weinig voor.

vaak staan er op M&M reacties als 'ik post even voor <username> want hij heeft gemaild naar <fb name> maar krijgt niks terug'. Achteraf blijkt dan soms dat ze al 30 minuten na het openen van die mail een topic hebben gemaakt. Tja...

Ook heb ik wel eens mails gezien die helemaal vol gescheld en doodsverwensingen stonden. Dan vind ik dat je ook niet raar op moet kijken al reageren we daar niet op. Maar gewoon normale reacties of vragen van gebande leden beantwoord ik en volgens mij ook de andere fb's, altijd.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 17:56
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Ik vind het interessanter om te weten waarom er geen topics over gebande leden mogen worden gemaakt.

Zo'n topic van perfectme laatst was een goed voorbeeld. Dat topic ging over welke forummer je mist. Daarin werden namen genoemd zoals Machiavelli en Solero; waarop het topic direct dicht ging.

Dat de redenen van sommige bans worden doodgezwegen is prima, maar dat zulke onschuldige topics worden gesloten vind ik nogal vreemd. Wat is daar de reden dan voor?
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 18:00
Verwijderd
Citaat:
RanC schreef op 12-04-2005 @ 18:56 :


Dat de redenen van sommige bans worden doodgezwegen is prima, maar dat zulke onschuldige topics worden gesloten vind ik nogal vreemd. Wat is daar de reden dan voor?
De kans dat daarin dan over de ban van een lid wordt gesproken is zeer groot.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 18:07
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 12-04-2005 @ 19:00 :
De kans dat daarin dan over de ban van een lid wordt gesproken is zeer groot.
Oh wow, opmerkingen zoals:

Forummer1: "Waarom is Machiavelli gebanned?"
Forummer2: "Vanwege 1 april spammen."
Forummer1: "Oh, okee."

Zijn ook echt zo schadelijk.

Nu nog échte argumenten?
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 18:26
Verwijderd
Citaat:
RanC schreef op 12-04-2005 @ 19:07 :
Oh wow, opmerkingen zoals:

Forummer1: "Waarom is Machiavelli gebanned?"
Forummer2: "Vanwege 1 april spammen."
Forummer1: "Oh, okee."
Forummer3: "wat een stomme reden"
Forummer2: ja idd
Forummer1: Ik vind het terecht
Forummer2: Jij bent achtelijk
Forummer3: idd, hij moet unbanned worden
Forummer4: Ja!!!
Forummer5: De reden is idd kul, unban hem!!
Zijn ook echt zo schadelijk.

Nu nog échte argumenten?
Ik wacht eigenlijk meer op echte weerleggingen.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 18:32
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 12-04-2005 @ 19:26 :
Ik wacht eigenlijk meer op echte weerleggingen.
Ten eerste heb ik nog maar weinig topics zo zien gaan, maar misschien komt dat doordat ze vroegtijdig gesloten zijn.

Wat is er overigens nou verkeerd aan zulke topics? Hetzelfde gebeurd met avatars; en die mogen wel.

Is er de angst voor een massale forumopstand alleen vanwege een simpel bannetje? De lengte van verzet tegen bans van forumpersoonlijkheden zoals Machiavelli en The Pink Flamingo zijn uitwassen. Die zijn deel van een grote 'kliek' die het natuurlijk onterecht vind dat een 'groepsgenoot' gebanned is.

Normaal modderen zulke protesten een maandje door voordat ze vanzelf wegsterven, dus waarom zo'n angst voor discussies over bans? Wat is de echte reden?
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 18:38
Verwijderd
Citaat:
RanC schreef op 12-04-2005 @ 19:32 :
Ten eerste heb ik nog maar weinig topics zo zien gaan, maar misschien komt dat doordat ze vroegtijdig gesloten zijn.
Meer waarschijnlijk is dat jij oogkleppen op hebt.
Citaat:
Wat is er overigens nou verkeerd aan zulke topics? Hetzelfde gebeurd met avatars; en die mogen wel.
Wat een ontzettend goede vergelijking
Ik heb trouwens nog nooit een topic gezien: Welke avatar mis jij
Citaat:

Is er de angst voor een massale forumopstand alleen vanwege een simpel bannetje? De lengte van verzet tegen bans van forumpersoonlijkheden zoals Machiavelli en The Pink Flamingo zijn uitwassen. Die zijn deel van een grote 'kliek' die het natuurlijk onterecht vind dat een 'groepsgenoot' gebanned is.
Dan stellen ze maar een mail op
Citaat:

Normaal modderen zulke protesten een maandje door voordat ze vanzelf wegsterven, dus waarom zo'n angst voor discussies over bans? Wat is de echte reden?
Er is geen sprake van angst, er is sprake van irritatie.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 18:46
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 12-04-2005 @ 19:38 :
Meer waarschijnlijk is dat jij oogkleppen op hebt.
Misschien. Maar het kan ook aan gebrek aan paranoïa liggen.

Citaat:
Lucky Luciano schreef op 12-04-2005 @ 19:38 :
Wat een ontzettend goede vergelijking
Ik heb trouwens nog nooit een topic gezien: Welke avatar mis jij
Mijn punt was dus:
"Unban die en die!" in een topic mag niet.
"Unban die en die!" in een avatar mag wel.

Nogal dubbelzinnig niet?

Citaat:
Lucky Luciano schreef op 12-04-2005 @ 19:38 :
Dan stellen ze maar een mail op
Nee, dat heeft nut wil je zeggen?
Affijn, een opmerking over een onterechte ban hoeft nog niet gelijk te betekenen dat ze ook willen dat hij/zij unbanned wordt. Dat maak jij er gelijk van.

Citaat:
Lucky Luciano schreef op 12-04-2005 @ 19:38 :
Er is geen sprake van angst, er is sprake van irritatie.
Internet.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-04-2005, 18:46
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
Beste mensen: get a life!

Anders ga je je even druk lopen maken waarom iemand een ban gehad heeft...lekker boeie. Je mag een week (of twee, drie, of een maand, whatever) niet op het forum komen. T is niet alsof je daar nou aan dood gaat.

Ga je druk maken om iets zinnigs, get real...
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 18:48
Verwijderd
Citaat:
RanC schreef op 12-04-2005 @ 19:46 :

Internet.
Waar maak je je dan druk om?
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 18:50
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 12-04-2005 @ 19:48 :
Waar maak je je dan druk om?
Om een hobby.
Antwoord overigens ook eens op die andere opmerkingen.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 18:51
Verwijderd
Citaat:
RanC schreef op 12-04-2005 @ 19:50 :

Antwoord overigens ook eens op die andere opmerkingen.
Internet
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 18:54
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 12-04-2005 @ 19:51 :
Internet
Ha ha ha.
Uutlul'd zouden wij hier in Drenthe zeggen.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 18:54
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 12-04-2005 @ 19:51 :
Internet


pwned
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 19:00
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 12-04-2005 @ 19:51 :
Internet
mooi om te zien dat meneer Luciano weer geheel terug is gevallen in de rol die wij allemaal zo goed bij hem vinden passen.
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-04-2005, 19:02
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
Ymir schreef op 12-04-2005 @ 20:00 :
mooi om te zien dat meneer Luciano weer geheel terug is gevallen in de rol die wij allemaal zo goed bij hem vinden passen.
Citaat:
Jolt schreef op 12-04-2005 @ 19:54 :


pwned
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 19:04
perfectme
Avatar van perfectme
perfectme is offline
Citaat:
RanC schreef op 12-04-2005 @ 18:56 :
Zo'n topic van perfectme laatst was een goed voorbeeld. Dat topic ging over welke forummer je mist. Daarin werden namen genoemd zoals Machiavelli en Solero; waarop het topic direct dicht ging.
Waarom het dichtgegooid is, blijft me dus een raadsel ...
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 19:04
Verwijderd
Citaat:
Ymir schreef op 12-04-2005 @ 20:00 :
mooi om te zien dat meneer Luciano weer geheel terug is gevallen in de rol die wij allemaal zo goed bij hem vinden passen.
Ik zie niet in waarom ik serieus op iemand zou ingaan, terwijl diegene met wat onzin aankomt. Toedienen van gelijke repliek heet dat volgens mij. Mocht jij wel met een passende argumentatie/weerlegging kunnen komen daar wil ik daar best serieus op in gaan.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 19:05
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 12-04-2005 @ 20:04 :
Ik zie niet in waarom ik serieus op iemand zou ingaan, terwijl diegene met wat onzin aankomt. Toedienen van gelijke repliek heet dat volgens mij. Mocht jij wel met een passende argumentatie/weerlegging kunnen komen daar wil ik daar best serieus op in gaan.
Eerst eten, dan over forumonzin lullen
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 19:06
perfectme
Avatar van perfectme
perfectme is offline
Kijk, dit vind ik al fout gaan.

Iedereen vindt zich hier bevoorrecht, verheven, wat je wilt.
Dat leden onderling dat doen, ok, acceptabel.
Maar een FB t.o.v een lid vind ik niet kunnen. Wij hebben recht op uitleg. Ja, sommigen van ons zijn minder intelectueel aangelegd, maar mogen we daarom geen uitleg ontvangen?
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 19:07
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 12-04-2005 @ 20:04 :
Ik zie niet in waarom ik serieus op iemand zou ingaan, terwijl diegene met wat onzin aankomt.
Pot, ketel, zwart.

Vertel mij eens duidelijk WAAROM je wél "Unban" avatars mag hebben, maar geen topics waar eens het zinnetje "waarom is die gebanned?" ter sprake komt.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 19:07
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
perfectme schreef op 12-04-2005 @ 20:06 :
Kijk, dit vind ik al fout gaan.

Iedereen vindt zich hier bevoorrecht, verheven, wat je wilt.
Dat leden onderling dat doen, ok, acceptabel.
Maar een FB t.o.v een lid vind ik niet kunnen. Wij hebben recht op uitleg. Ja, sommigen van ons zijn minder intelectueel aangelegd, maar mogen we daarom geen uitleg ontvangen?
Dank je, dat zei ik laatst in een andere discussie ook al
Kwam geen zinnig weerwoord op, maar ach dat is waarschijnlijk te moeilijk dan.
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 19:08
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Daarbij moet je bij Ieke zijn lijkt mij, zij gaat toch over de zogenaamde 'personeels zaken' daar valt dit waarschijnlijk ook onder .

Toch wil ik nog altijd weten waarom ik niet gekozen ben!. Ik heb daar het recht op!
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 19:08
Verwijderd
Citaat:
perfectme schreef op 12-04-2005 @ 20:06 :
Kijk, dit vind ik al fout gaan.

Iedereen vindt zich hier bevoorrecht, verheven, wat je wilt.
Dat leden onderling dat doen, ok, acceptabel.
Maar een FB t.o.v een lid vind ik niet kunnen. Wij hebben recht op uitleg. Ja, sommigen van ons zijn minder intelectueel aangelegd, maar mogen we daarom geen uitleg ontvangen?
Ik heb uitleg gegeven, als je het daar niet mee eens bent. Kan je op een normale manier aangeven op welk punt dat is en waarom. Op het moment dat mensen met flauwe opmerkingen als internet komen, ben ik wat dat betreft uitgediscussieerd.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 19:09
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 12-04-2005 @ 20:08 :
Ik heb uitleg gegeven, als je het daar niet mee eens bent. Kan je op een normale manier aangeven op welk punt dat is en waarom. Op het moment dat mensen met flauwe opmerkingen als internet komen, ben ik wat dat betreft uitgediscussieerd.
Of nam je dat als excuus om het feit dat je simpelweg zélf niet weet waarover je praat te beschermen?
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 19:10
Verwijderd
Citaat:
RanC schreef op 12-04-2005 @ 20:07 :
Pot, ketel, zwart.

Vertel mij eens duidelijk WAAROM je wél "Unban" avatars mag hebben, maar geen topics waar eens het zinnetje "waarom is die gebanned?" ter sprake komt.
Omdat er daarin niet gediscussieerd wordt over de ban.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-04-2005, 19:10
perfectme
Avatar van perfectme
perfectme is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 12-04-2005 @ 20:08 :
Ik heb uitleg gegeven, als je het daar niet mee eens bent. Kan je op een normale manier aangeven op welk punt dat is en waarom. Op het moment dat mensen met flauwe opmerkingen als internet komen, ben ik wat dat betreft uitgediscussieerd.
RanC geeft als antwoord 'internet'. Waarmee hij alles tracht te relativeren.
Promt krijgt hij 'internet' terug voor geschoteld. Ditmaal niet bedoeld als relativatie.
Waarom?
Wat RanC doet is misschien niet top, maar toch. Jullie zijn bij wijze van spreke, de elite van dit forum. Jullie zouden zich daarboven moeten stellen.
Dus i.p.v antwoorden te ontwijken, geef ons waar we recht op hebben. Een degelijke uitleg.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 19:10
Verwijderd
Citaat:
RanC schreef op 12-04-2005 @ 20:09 :
Of nam je dat als excuus om het feit dat je simpelweg zélf niet weet waarover je praat te beschermen?
Goed met jou ben ik uitgesproken.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 19:12
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 12-04-2005 @ 20:10 :
Omdat er daarin niet gediscussieerd wordt over de ban.
Het zal wel aan mijn definitie van discussiëren liggen, maar wáár is de discussie in dat hele eerder genoemde voorbeeld? Als er behoefte is aan zo'n discussie, waarom zou die ontnomen worden?
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 19:12
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 12-04-2005 @ 20:10 :
Goed met jou ben ik uitgesproken.
Whatever. Duidelijke antwoorden heb jij mij overigens nog nooit en te nimmer gegeven, in geen enkele discussie of PM-contact. Dus ik vind dit niet zo'n vreemde reactie.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 19:13
perfectme
Avatar van perfectme
perfectme is offline
Ik heb even mijn post aangepast
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 19:17
Verwijderd
Citaat:
perfectme schreef op 12-04-2005 @ 20:13 :
Ik heb even mijn post aangepast

Maar goed, de reden heb ik wel genoemd. Had je daar nog vragen over?
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 19:18
perfectme
Avatar van perfectme
perfectme is offline
Ik vind gewoon dat FB's zich boven dergelijke uitlatingen moeten kunnen stellen. Of toch wanneer ze ons, diegenen die het forum maken, te woord staan.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 19:20
Verwijderd
Citaat:
perfectme schreef op 12-04-2005 @ 20:18 :
Ik vind gewoon dat FB's zich boven dergelijke uitlatingen moeten kunnen stellen. Of toch wanneer ze ons, diegenen die het forum maken, te woord staan.
We geven nooit informatie over een ban, de reden hiervoor is dat niet elk lid daar even blij mee is. Als je wil weten waarom een lid gebanned is dan kan je dat aan het lid zelf vragen en hij/zij kan dan besluiten om je de reden te vertellen.
Jij vind misschien dat een FB zich daarboven moet stellen, maar waar ligt dan volgens jou de grens?
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 19:23
perfectme
Avatar van perfectme
perfectme is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 12-04-2005 @ 20:20 :
We geven nooit informatie over een ban, de reden hiervoor is dat niet elk lid daar even blij mee is. Als je wil weten waarom een lid gebanned is dan kan je dat aan het lid zelf vragen en hij/zij kan dan besluiten om je de reden te vertellen.
Jij vind misschien dat een FB zich daarboven moet stellen, maar waar ligt dan volgens jou de grens?
Ik heb het over de opmerking 'internet' die je terug kaatst richting RanC.
Zo dingen, daar moeten jullie boven staan.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 19:27
Verwijderd
Citaat:
perfectme schreef op 12-04-2005 @ 20:23 :
Ik heb het over de opmerking 'internet' die je terug kaatst richting RanC.
Zo dingen, daar moeten jullie boven staan.
dan heeft discussie dus ook geen zin, immers repliek dienen om 'internet' is zinloos. Maar ik was dus alweer ontopic.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 19:30
perfectme
Avatar van perfectme
perfectme is offline
Laat ook maar. Je wil niet inzien dat de leden, en zij maken het forum, en jullie, tot wat het is, recht hebben op een duidelijke uitleg en niet zoiets als 'internet'.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 19:33
Verwijderd
Citaat:
perfectme schreef op 12-04-2005 @ 20:30 :
Laat ook maar. Je wil niet inzien dat de leden, en zij maken het forum, en jullie, tot wat het is, recht hebben op een duidelijke uitleg en niet zoiets als 'internet'.
Goh en ze hebben dus wel het recht om op een antwoord: "internet" te antwoorden. Stel dan geen vragen.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 19:34
perfectme
Avatar van perfectme
perfectme is offline
Weet je, je laat ook maar.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 19:36
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 12-04-2005 @ 20:33 :
Goh en ze hebben dus wel het recht om op een antwoord: "internet" te antwoorden. Stel dan geen vragen.
Grote Goden, jij bent ook écht snel de gebeten hond he? Ik probeerde het te relativeren. Irritatie op een forum vanwege zulke reacties? Oh puh-lease! Is zo'n knipperende avatar die je in zo'n beetje ELK SUB-FORUM tegenkomt niet vele malen irritanter dan een "discussie" wat zich centreert in ÉÉN topic?

Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Beleidszaken Onduidelijkheid omtrent de definitie van beledigingen en de toegestane vocabulaire.
Verwijderd
392 04-04-2011 16:19
Verhalen & Gedichten Over James, Marek en de Stalinistische censuur (brief aan iedereen)
Hoofd&Schouders
7 01-07-2005 00:30
Huiswerkvragen: Exacte vakken Doping
juutje_17
8 06-04-2001 13:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:03.