Oud 17-04-2006, 22:12
Verwijderd
Citaat:
ook hallo schreef op 17-04-2006 @ 22:07 :
Ze had toch altijd al overal een mening over
Ja, ik kan me herinneren dat ik haar de vorige keer ook niet zo sympathiek vond.
Advertentie
Oud 17-04-2006, 22:23
Verwijderd
die slet van een eh gvd ben haar naam kwijt maargoed, dat jankwijf die loopt te sletten moet er echt uit! haha die maxime: ze heeft een kop om op te kakken
echt een vreselijk wijf.
Oud 17-04-2006, 22:25
Verwijderd
Citaat:
Shadina schreef op 17-04-2006 @ 21:56 :
Ik vond het wel terecht dat ze hem niet mee wilden laten doen. Zou er zelf ook voor gekozen hebben. Denk niet dat Douwe erg snel kan zwemmen, en hij heeft sowieso niet zo'n goed uithoudingsvermogen.

Even een vraagje over Lydia. Volgens mij heb ik het jaar dat Lydia meedeed niet gekeken. Was ze toen ook zo cheap?
ik vind het wel lullig, ik vind het wel waar wat een van hun zei: ze hadden het al van te voren besproken en gaan ze er nog over zeiken.
Oud 17-04-2006, 22:27
Verwijderd
bjorn en die mick de meesters ohja en die indiaan geezer
en trouwens hebben die mensen niet iets van werk ofzo wtf?
Oud 17-04-2006, 22:37
Frostbite
Avatar van Frostbite
Frostbite is offline
Jezus wat loopt die Douwe zielig te doen. Hij heeft echt nog nooit iets gepresteerd dus die weerstand kan je verwachten en als je van jezelf weet dat je het kan moet je het gewoon doen. Vet kinderachtig om dan op zo'n manier toch niet mee te doen en dan nog eindeloos blijven klagen ook.

Ilona vond ik kut dus ik zit er niet mee dat zij weg is.
Oud 17-04-2006, 22:44
Fay
Avatar van Fay
Fay is offline
Arme maxime! Nu is ie helemaal zielig alleen! En lydia, misschien nodigt mick haar wel uit om in zijn erotische restaurant te werken!
__________________
__ [[**Peanut**]]__ Op een dag wordt alles beter
Oud 17-04-2006, 22:57
Bloody_Kisses
Avatar van Bloody_Kisses
Bloody_Kisses is offline
En hoera! de volgende aflevering gaat Lydia weer janken.

Echt heel jammer dat Ilona eruit is. Vooral van Fleur had ik het echt niet verwacht dat ze op Ilona zou stemmen. Zo hebben ze alleen nog maar minder kans om proeven te winnen.
Oud 17-04-2006, 23:16
Verwijderd
Citaat:
Bloody_Kisses schreef op 17-04-2006 @ 22:57 :
En hoera! de volgende aflevering gaat Lydia weer janken.

Echt heel jammer dat Ilona eruit is. Vooral van Fleur had ik het echt niet verwacht dat ze op Ilona zou stemmen. Zo hebben ze alleen nog maar minder kans om proeven te winnen.
eh?? ik kon niet zien dat ze op haar gestemd had, maar vind het idd dom. ik kan echt niet tegen die sletjes he, en die klote mick die iedereen om probeert te lullen.
Oud 17-04-2006, 23:22
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Citaat:
_Mosquito_ schreef op 17-04-2006 @ 23:16 :
eh?? ik kon niet zien dat ze op haar gestemd had, maar vind het idd dom. ik kan echt niet tegen die sletjes he, en die klote mick die iedereen om probeert te lullen.
Ze zei al tegen Mick dat ze op Ilona zou stemmen, omdat ze niks met haar had etc. Zou ze misschien pot zijn?
Oud 17-04-2006, 23:30
Verwijderd
eh pot hoezo dat
ah ik ga ff poepen hoor
Oud 18-04-2006, 01:34
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Stiekem hoopte ik dat Ilona eruit gestemd zou worden; nu blijft 't vermakelijker. Ik wil niet een stelletje robinsons hebben die goed met elkaar overweg kunnen. en ik had al eerder gezegd dat ik wel wat meer romantische dingen wilden zien .. lydia met haar doos, close enough
Oud 18-04-2006, 08:49
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
Bah, die Mick. Wat een ongelofelijke kwal. Hij kwam vorige keer al niet sympathiek over, maar nu heeft hij het helemaal verpest. Ilona was gewoon erg goed, en dan gaat hij weer een of ander plan smeden om haar eruit te krijgen want ze is de "zwakste schakel", rot op man, kwal. En die Lydia, wat een fout mens. Ook ongelofelijk dat die mannen zelfs op een onbewoond eiland nog hun leuter achterna lopen. En die bulldyke uit dat andere kamp, die heel de tijd op Douwe loopt te zeiken, die mag ook de kogel krijgen.
__________________
Willem was in zijn leven een doorzetter.
Oud 18-04-2006, 09:34
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Frank is nog steeds de coolste
__________________
<):o)
Oud 18-04-2006, 10:21
Verwijderd
Wat jammer voor Ilona. Zij en Maxime zijn van dat kamp wel de laatsten die het verdienen om eruit te gaan.. Ik vrees voor Maxime volgende week

Al vond ik wel dat Ilona en Maxime een beetje overdreven in het begin, toen Lydia begon met Melvin's baard. Ja, het is een expeditie, maar ze rennen toch niet de hele tijd rond op zoek naar voedsel? En of je nou gaat zwemmen in de zee of je gaat/laat even je baard bijknippen, dat maakt toch niks uit?
Maar daarna ging Lydia er inderdaad wel ver mee, en die mannen geilen alleen maar op haar ofzo Ik hoop dat als ze de volgende proef verliezen, het dan door lydia komt!
En Melvin en Fleur vallen me tegen
En Mick is gewoon stom, met zn zwakste schakel..

Ik snap ook dat het andere team het niet meer zo heeft op Douwe, maar dat met die proef was wel lullig..
En de expeditie met Jennifer heb ik niet gezien geloof ik, maar ik vind haar niet zo leuk.
Oud 18-04-2006, 10:41
Verwijderd
Ik vind er zo niks meer aan...

Eerst Bjorn er al uit (nota bene in plaats van Lydia!!) en daarna Ernestine door die kutMik. En nu weer Ilona, ook al onterecht.

Hmpfr.
Oud 18-04-2006, 11:25
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef op 18-04-2006 @ 01:34 :
Stiekem hoopte ik dat Ilona eruit gestemd zou worden; nu blijft 't vermakelijker. Ik wil niet een stelletje robinsons hebben die goed met elkaar overweg kunnen. en ik had al eerder gezegd dat ik wel wat meer romantische dingen wilden zien .. lydia met haar doos, close enough
romantisch je bedoelt rond geneuk.
Oud 18-04-2006, 11:47
Verwijderd
Nou, ik moet wel zeggen dat het me opvalt dat er nog nooit liefdes zijn ontstaan tijdens Expeditie Robinson... Maarja, de meesten hebben ook wel een man/vrouw denk ik, en je bent natuurlijk wel met iets anders bezig daar dan met liefde en seks.... Maar toch.
Oud 18-04-2006, 12:03
.Pure
.Pure is offline
Citaat:
DanielC schreef op 18-04-2006 @ 08:49 :
Bah, die Mick. Wat een ongelofelijke kwal. Hij kwam vorige keer al niet sympathiek over, maar nu heeft hij het helemaal verpest. Ilona was gewoon erg goed, en dan gaat hij weer een of ander plan smeden om haar eruit te krijgen want ze is de "zwakste schakel", rot op man, kwal. En die Lydia, wat een fout mens. Ook ongelofelijk dat die mannen zelfs op een onbewoond eiland nog hun leuter achterna lopen.
iedereen zegt het al zo'n beetje, maar dit vind ik dus ook. Zó onterecht dat Ilona eruit is. Lydia, simpele doos aarrrrgh. En waaarom stemt Fleur op Ilona?
Ik vond wel dat Ilona zich goed opstelde op 't end, ipv gelijk in janken uit te barsten (like Lydia) en lekker dr woordje klaar had tegen Mick, want hij is toch de dader van dit alles 'Lydia gooi je charmes in de strijd' yeah right. Fok of. Ernst-Paul deed wel vervelend op 't end met maar doorvragen.

En ik heb medelijden met Douwe want Douwe is tof en hij heeft toch wel iets gedaan, ze moeten 'm niet zo aanvallen.

Maxime for Robinson!
Oud 18-04-2006, 12:04
.Pure
.Pure is offline
Citaat:
Stefenootje schreef op 18-04-2006 @ 11:47 :
Nou, ik moet wel zeggen dat het me opvalt dat er nog nooit liefdes zijn ontstaan tijdens Expeditie Robinson... Maarja, de meesten hebben ook wel een man/vrouw denk ik, en je bent natuurlijk wel met iets anders bezig daar dan met liefde en seks.... Maar toch.
uh ja vind ik ook, wie weet, Mick en Lydia
Oud 18-04-2006, 12:58
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Bah bah bah bah bah. Wat een ontzettend achterbakse kerel is die Mick toch en wat nog het ergste is: als hij zijn stem uitbrengt hangt hij yoch nog één of ander soppig verhaaltje op! Ja sorry, ik vind je wel een echte robinson MAAR flikker toch op, kerel

*stoom*

Oke, ik vond idd Douwe wel een beetje zielig en ze pakken hem op dat ene punt wel een beetje te hard aan, maar hij moet zich wel wat meer gaan inzetten voor het kamp, want zo wordt het natuurlijk niks.

Robinson is
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 18-04-2006, 13:24
niña
Avatar van niña
niña is offline
Ik vond het wel heel gaaf dat Ilona gewoon eerlijk zei wat er aan de hand was.
__________________
“I have a friend who is a stripper. You’re much happier than her.”
Oud 18-04-2006, 13:37
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
.Pure schreef op 18-04-2006 @ 12:03 :


Maxime for Robinson!
Maxime ligt er natuurlijk uit als dat kamp weer moet stemmen. Loners worden gelijk afgestraft.
__________________
.
Oud 18-04-2006, 13:48
Verwijderd
Citaat:
Gwen. schreef op 18-04-2006 @ 13:37 :
Maxime ligt er natuurlijk uit als dat kamp weer moet stemmen. Loners worden gelijk afgestraft.
ik denk het ook

lydia en mick zullen dan wel samen op maxime stemmen.
Karin denk ik niet, en hopelijk draait fleur ook bij. En dan Melvin nog..

Hopelijk haalt mick een of andere rotstreek uit, zodat niemand hem meer leuk vindt en hij wordt weggestemd.
Oud 18-04-2006, 13:59
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Citaat:
_Mosquito_ schreef op 17-04-2006 @ 23:30 :
eh pot hoezo dat
ah ik ga ff poepen hoor
Omdat zij misschien ook wel stiekem geilt op Lydia.
Oud 18-04-2006, 15:44
Footprint
Avatar van Footprint
Footprint is offline
Citaat:
ook hallo schreef op 17-04-2006 @ 22:07 :
Ze had toch altijd al overal een mening over
ze was de vorige keer idd ook al behoorlijk irritant
jammer van ilona
en douwe heeft gewoon gelijk
__________________
vBulletin bericht: Je kunt jezelf natuurlijk niet toevoegen aan je lijst...
Oud 18-04-2006, 16:15
Verwijderd
Citaat:
Bloody_Kisses schreef op 17-04-2006 @ 22:57 :
En hoera! de volgende aflevering gaat Lydia weer janken.

Echt heel jammer dat Ilona eruit is. Vooral van Fleur had ik het echt niet verwacht dat ze op Ilona zou stemmen. Zo hebben ze alleen nog maar minder kans om proeven te winnen.
Vraag me af wanneer er een aflevering gaat komen dat Lydia NIET jankt!
Ik vind het erg jammer dat Ilona er uit is, zij was tenminste nog een Robinson, zij probberde vuur en al te maken. Dat heb ik de rest (-Maxime) niet zien doen!
En waar blijft Mick nu met zijn zwakste schakel? Het was nu toch duidelijk dat Ilona dat niet was! Maar nee, nu opeens vind hij dat andere ook maar een kans moeten krijgen!
Vond het opzich wel terecht wat Douwe deed. Dat hij boos was dat hij de proef niet mee moecht zwemmen. Hij had toch ook gezegt dat hij goed kon zwemmen. Hoezo veranderen ze dan 2 min. voor de proef opeens de spelers? Ze mogen wel een beetje vertrouwen in hem hebben. Komt allemaal door die vrouw, waarvan ik de naam nu vergeten ben!
Nu met z'n allen hopen dat Maxime het de volgende x overleeft!! Anders is er geen Robinson meer op dat eiland!

Edit: De vrouw heet Jennifer

Laatst gewijzigd op 18-04-2006 om 16:48.
Oud 18-04-2006, 16:31
Verwijderd
Citaat:
Shadina schreef op 18-04-2006 @ 13:59 :
Omdat zij misschien ook wel stiekem geilt op Lydia.
ach ja dat kan, maar zoals maxime zei: op haar hoofd kak je nog
Oud 18-04-2006, 17:21
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
1 lydia slet
2 man loopt lydia achterna
3 lydia for robinson

^doomscenario

"pussy power" nee eerder sletjes take over the world
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 18-04-2006, 17:23
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
_Mosquito_ schreef op 18-04-2006 @ 16:31 :
ach ja dat kan, maar zoals maxime zei: op haar hoofd kak je nog
Lydia heeft idd een chagrijnig hoofd, ielw! Volgens mij zeikt ze echt over alles waarom doet zo iemand in godsnaam mee aan een survivalprogramma??

Zegt ze in dat eindfilmpje nog iets van: "Robinson is wel een survival programma maar het is gebleken dat mensen toch vooral stemmen op sociaal niveau. Ilona had dat zeker nog niet helemaal begrepen!" En dan met die rotkop van haar, zo van: "Tja, had ze het spelletje maar beter mee moeten spelen, zoals ik. Pech." Aargh

Ik ben gefrustreerd
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 18-04-2006, 18:01
Verwijderd
haha wat grappig om dit zo allemaal te lezen ik zat gister helemaal met mn vriendje op de bank te roepen: lydia oprotten oprotten, best kinderachtig maar we zaten ons echt te ergeren
maargoed jongens, zo gaat het ook in het echt met die "sletten".
het is gewoon als je je lichaam laat zien hebben mensen eerder interesse in je.. helaas maar waar..
Oud 18-04-2006, 18:14
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Ik vind 't juist grappig dat veel mensen blijkbaar gefrustreerd en geirriteerd raken door lydia. Van mij mag ze alleen daarom al nog een paar afleveringen blijven.
Oud 18-04-2006, 20:20
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Die Björn vond ik helemaal in het begin nog wel oké, maar toen begon ie te zeiken over dat de rest niet op goed geluk een visnet ging zoeken.
Lydia moet er echt zo snel mogelijk uit! Ik erger me dood bij elke beweging van dat kreng.
Ik ben voor Frank en Max.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 18-04-2006, 20:56
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef op 18-04-2006 @ 18:14 :
Ik vind 't juist grappig dat veel mensen blijkbaar gefrustreerd en geirriteerd raken door lydia. Van mij mag ze alleen daarom al nog een paar afleveringen blijven.
wil je mij nog levend terug vinden?
Oud 18-04-2006, 22:38
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef op 18-04-2006 @ 18:14 :
Ik vind 't juist grappig dat veel mensen blijkbaar gefrustreerd en geirriteerd raken door lydia. Van mij mag ze alleen daarom al nog een paar afleveringen blijven.
Ja inderdaad. Ik zie dat vele forumsters balen van die Lydia. Zelfs daarom moet ze blijven.
Oud 20-04-2006, 16:44
Verwijderd
Lydia hoort niet in Expeditie Robinson, ze past beter bij Temptation Island.

Vond die reactie van Maxime in het voorstukje voor komende week ook wel mooi
Oud 20-04-2006, 17:44
tm87
Avatar van tm87
tm87 is offline
Haha, wat een slet die Lydia
Douwe for president
Oud 20-04-2006, 18:30
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
Lydia zal dr echt niet snel worden uitgestemd.
Ze vormt geen bedreiging, je gooit eerst de sterke spelers eruit.
Dan heb je daar geen last meer van na de samensmelting
Oud 21-04-2006, 07:30
lawallan
Avatar van lawallan
lawallan is offline
ik vond maxime nogal hypocriet, hij is het wel eens met Ilona dat het geen beautysalon is maar loopt er wel het best verzorgt bij van iedereen.
__________________
Nothing is just satire
Oud 21-04-2006, 09:53
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Citaat:
lawallan schreef op 21-04-2006 @ 07:30 :
ik vond maxime nogal hypocriet, hij is het wel eens met Ilona dat het geen beautysalon is maar loopt er wel het best verzorgt bij van iedereen.
Misschien omdat hij nou eenmaal knap is? Nee maar ik zie hem nooit bezig met zijn uiterlijk.
Oud 21-04-2006, 10:20
M'ne
Avatar van M'ne
M'ne is offline
Citaat:
puta_madre schreef op 20-04-2006 @ 18:30 :
Lydia zal dr echt niet snel worden uitgestemd.
Ze vormt geen bedreiging, je gooit eerst de sterke spelers eruit.
Dan heb je daar geen last meer van na de samensmelting
Meestal wachten ze daarmee tot na de samensmelting. Kamp noord heeft nu al twee proeven verloren en ze hebben er niet slim aan gedaan om Ilona eruit te stemmen, zodat ze ook minder kans maken om eten ed. te winnen.
__________________
less is more
Oud 21-04-2006, 16:24
Verwijderd
Citaat:
lawallan schreef op 21-04-2006 @ 07:30 :
ik vond maxime nogal hypocriet, hij is het wel eens met Ilona dat het geen beautysalon is maar loopt er wel het best verzorgt bij van iedereen.
Nee, hij is gewoon een mooie jongen.
Oud 21-04-2006, 17:12
Igorrrai
Avatar van Igorrrai
Igorrrai is offline
Citaat:
Cherry Springs schreef op 18-04-2006 @ 20:20 :
Die Björn vond ik helemaal in het begin nog wel oké, maar toen begon ie te zeiken over dat de rest niet op goed geluk een visnet ging zoeken.
Lydia moet er echt zo snel mogelijk uit! Ik erger me dood bij elke beweging van dat kreng.
Ik ben voor Frank en Max.
Björn is gewoon cool. Hij zorgt voor wat leuke dingen.
Oud 24-04-2006, 13:48
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Igorrrai schreef op 21-04-2006 @ 17:12 :
Björn is gewoon cool. Hij zorgt voor wat leuke dingen.
Ik moest wel lachen om dat gezeik de hele tijd idd Maar ik vond hem wel irritant...
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 24-04-2006, 14:19
moppie285
moppie285 is offline
Ik was aan het surfen op het web en vond een site van een café in Limburg waar Lydia werkt.

www.debarbier.tk
Oud 24-04-2006, 14:48
moppie285
moppie285 is offline
Kijk maar eens op die site, bij de foto's van het halloween-weekend, 28 oktober... Blijkbaar een duidelijk beeld van Lydia...
Oud 24-04-2006, 15:20
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Heu ja dat is haar idd .. maar ik vraag me hevig af hoe je daar in godsnaam helemaal bij komt?

Grappig om te zien dat ze daar dus naar de toilet gaat om een gast te neuken om vervolgens 't condoom in een vuilnisbak te dumpen.

Laatst gewijzigd op 24-04-2006 om 15:22.
Oud 24-04-2006, 16:57
niña
Avatar van niña
niña is offline
O my 0_o

Nu ja, ik hoop vooral dat Maxime er nu in blijft. Verder boeit dat kamp me niet meer.
__________________
“I have a friend who is a stripper. You’re much happier than her.”
Oud 24-04-2006, 21:23
Verwijderd
ben blij dat kamp noord heeft gewonnen, alleen al zodat maxime er in kan blijven!

Nu Jennifer er maar uit

En ik hoop niet dat Melvin zich om laat praten en dat Frank zich wel aan zn belofte houdt.
Oud 24-04-2006, 21:41
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef op 24-04-2006 @ 21:23 :
En ik hoop niet dat Melvin zich om laat praten en dat Frank zich wel aan zn belofte houdt.
Wel dus.
Grr...
Oud 24-04-2006, 21:42
Verwijderd
Ik had niet gedacht dat Pieter en Ryan zich meer irriteerden aan Jacobien's labrador gedrag (wat ik wel mee vind vallen btw) dan aan Douwe's niks-doen..

Karin gaat dus wel naar de samensmelting, daar ben ik wel blij om

En dan zal het nog wel een iemand uit noord worden en een iemand uit zuid.. volgens mij wil melvin wel voor Mick kiezen, en ik denk dat het dan ook Ryan of Pieter wordt.
Geen Maxime

Ik hoop dat er dan nog een laatste proef is, want dan zit er ook een 8ste persoon in de samensmelting, en volgens mij zijn het er altijd 8.. En dat moet dan Maxime zijn
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Expeditie Robinson 2007
KiMZz
207 29-01-2007 18:13
Films, TV & Radio Najaars programmeringen
Verwijderd
31 10-08-2006 14:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:09.