Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-04-2007, 16:01
Hyphen
Avatar van Hyphen
Hyphen is offline
Citaat:
Severus schreef op 25-04-2007 @ 03:40 :
Hier zijn al foto's te vinden van (blijkbaar) de Addison-spin-off, die nu nog de voorzichtige titel "Private Practice" heeft.
Oe, ik vind die ontblote surfer wel wat!
Zitten in spin-offs trouwens altijd ook mensen van de serie waar het een spin-off van is? Ik zie best vaak Meredith en Izzy enzo op die foto's.. (spoiler warning trouwens..)

@ Blubje; als je een aflevering idd in 12 min kan downloaden zou ik dat ook doen idd! (Ik wist niet eens dat dat kon..) Helaas ben ik niet gezegend met zo'n geweldige verbinding..

Oh trouwens, hoezo zat Derek na te denken om Meredith te dumpen voor die baan? Wanneer deed ie dat dan?
Ik keek met allemaal vrienden dus het kan zijn dat ik het gemist heb.. Toch geloof ik in MerDer, hij gaat haar echt niet dumpen.
__________________
I'll make you banana pancakes pretending it's the weekend now
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-04-2007, 23:13
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Spoiler
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Met citaat reageren
Oud 26-04-2007, 09:02
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Over de spin-off: De laatste 2 episode van Grey's lopen door elkaar met de eerste (of ook 2e) episode van Private Practice. Met andere woorden; om echt alles te weten, moet je ook de eerste episodes van PP gaan kijken. Heel slim natuurlijk, want dat gaat iedereen natuurlijk wel doen en met een beetje geluk blijven een hoop kijkers hangen. Het is eigenlijk net zoals ooit bij Buffy en Angel

@Hyphen: Dereck zei zoiets als dat ie speciaal naar Seattle Grace was gekomen voor de baan van Chief en dat Mer hem nu eigenlijk maar in de weg stond als hij werkelijk die baan zou willen. Hij zei dat erengs in de tweede helft van de episode, in het gesprek dat ie had met de Chief.
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 26-04-2007, 10:42
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
ehm maar stopt greys dan na 3 seizoenen?
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Met citaat reageren
Oud 26-04-2007, 19:07
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Drez schreef op 26-04-2007 @ 11:42 :
ehm maar stopt greys dan na 3 seizoenen?
Nee
Maar er komt dus een spin-off serie die over Addison gaat. Zij gaat dus weg uit Greys en krijgt haar eigen serie. GA blijft natuurlijk gewoon
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 26-04-2007, 20:31
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
Citaat:
Severus schreef op 25-04-2007 @ 03:40 :
Hier zijn al foto's te vinden van (blijkbaar) de Addison-spin-off, die nu nog de voorzichtige titel "Private Practice" heeft.
wtf er staan foto's op van Amy uit Judging Amy Die actrice gaat dus waarschijnlijk meedoen in PP... Wanneer is de eerste show?
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Met citaat reageren
Oud 26-04-2007, 22:22
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Dvine schreef op 26-04-2007 @ 21:31 :
wtf er staan foto's op van Amy uit Judging Amy Die actrice gaat dus waarschijnlijk meedoen in PP
Ja, klopt. Zij speelt iig een collega van Addison, ik dacht zelfs een goede vriendin en volgens mij is ze ook gyneacologe, maar dat weet ik niet zeker. Wel leuk dat zij erin zit, ik vind haar gaaf
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 27-04-2007, 11:35
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Citaat:
Blubje schreef op 26-04-2007 @ 20:07 :
Nee
Maar er komt dus een spin-off serie die over Addison gaat. Zij gaat dus weg uit Greys en krijgt haar eigen serie. GA blijft natuurlijk gewoon
hah okee, maar omdat je ´laatste 2´ zei, en omdat ze door elkaar lopen enzo. ik schrok al!
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Met citaat reageren
Oud 27-04-2007, 18:38
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Drez schreef op 27-04-2007 @ 12:35 :
hah okee, maar omdat je ´laatste 2´ zei, en omdat ze door elkaar lopen enzo. ik schrok al!
Owja, laatste 2 van dit seizoen bedoelde ik dus hihi

Ik hoop niet dat George echt ergens anders heen gaat hoor! (zal wel niet, maar toch). Maar dat gedoe met hem en Izzie moet ook stoppen. Callie verdient dit niet.

Die penis vis HAHAHAHA
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 27-04-2007, 20:24
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
Is het nu over met MerDer? Zo zielig...damn... (ja ik ga me dan serieus verdrietig voelen )

En bah die vis En zielige zielige zielige Addy <3
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Met citaat reageren
Oud 27-04-2007, 21:11
Verwijderd
Die vis. Om één of andere reden keek ik er niet meer van op. Alsof ik het al eerder gezien/gehoord heb. Lijkt me trouwens echt vreselijk. Brrr...

Der en Mer... Vind Mer nu eigenlijk wel zielig En Callie... Ach, heb stiekem eigenlijk niet zoveel medelijden.
En Jane Doe is echt lief! Denk dat zij en Alex echt 'friends for life' zouden kunnen worden. Maar zou zij niet stiekem de hots voor hem hebben? Of krijgen misschien? Vooral als Addison natuurlijk weggaat.
En George moet niet weg hoor, maar denk ook niet dat ie weggaat.
En zie het nog wel gebeuren dat Bailey chief wordt. En wat was dat ene mens in de clinic weer irritant zeg Geniaal hoe ze dat speelt
Vond het wel sneu dat Bailey zich zo verantwoordelijk en rot voelde over die jongen.
En Christina en Burke zijn gewoon superleuk en superlief samen. Leuk dat ze uiteindelijk ook voor dezelfde taart kozen
En McSteamy was echt wel schattig hoe teleurgesteld en gekwetst hij ook was en dan heel stoer zeggen dat hij met een ander seks had gehad, terwijl hij het echt wilde proberen met haar.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2007, 22:37
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Grrrr, ik wil die aflevering ook zien!
Heb net een uur gewacht op een download, ondertussen de helft überlangzaam in stukjes van 3 seconden, waarna hij weer een minuut moest laden gekeken, en toen ik m eindelijk had en wilde kijken heeft mediaplayer m verneukt en toen bestond t file ineens niet meer in m'n tijdelijke internetbestanden

not fair!
iemand nog een fatsoenlijke site om aflevering 21 te kijken zonder 2 uur te hoeven wachten?
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 28-04-2007, 10:04
Laen
Avatar van Laen
Laen is offline
Citaat:
Pluis schreef op 27-04-2007 @ 23:37 :
Grrrr, ik wil die aflevering ook zien!
Heb net een uur gewacht op een download, ondertussen de helft überlangzaam in stukjes van 3 seconden, waarna hij weer een minuut moest laden gekeken, en toen ik m eindelijk had en wilde kijken heeft mediaplayer m verneukt en toen bestond t file ineens niet meer in m'n tijdelijke internetbestanden

not fair!
iemand nog een fatsoenlijke site om aflevering 21 te kijken zonder 2 uur te hoeven wachten?
Kun je niet downloaden met torrents?
__________________
Negers & tompoucen zoenen met testout.com | <*)_>< "Onmogelooflijk!"
Met citaat reageren
Oud 28-04-2007, 10:49
Me-ke
Avatar van Me-ke
Me-ke is offline
dat met die vis was echt gooooor ja! dat chief em ook zo hele tijd in de lucht hield, van check dit.. iegh,....
en wel echt freaky trouwens, (als dat echt kan) .. een vis die in je pis omhoog zwemt zo je piemel in
ook al ben ik n meisje, ik kan me dr wat bij voorstellen

vind t wel beetje jammer dat mer en der (...) niet gewoon ff praten.
is sowieso irritant in tv-series.. ze praten daar nooit ofzo! niks wordt uitgepraat. der zegt niks.. van.. yo mer waarom ging je niet zwemmen, wou je niet meer? of whats die deal!?
en dan kan zij uitleggen of weet ik wat, zodat hij haar in ieder geval begrijpt, als hij dan nog zoiets heeft van nou ik wil niet voor jou 'zorgen', dan is dat zo, maar dit is toch suf, eerst niks zeggen en dan ineens " t uit maken"..
ja, dat irriteert mij dus in tv-series, dat niemand met elkaar praat, "in t echt" had je er al lang een goed gesprek over gehad met zn tweeen....
__________________
Zeg 't zegt 't ... Deportivo de la Coruña ... ah!!
Met citaat reageren
Oud 28-04-2007, 13:43
Verwijderd
Volgens mij is 't nog niet uit hoor..
Met citaat reageren
Oud 28-04-2007, 15:13
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 28-04-2007 @ 14:43 :
Volgens mij is 't nog niet uit hoor..
Nee, volgens mij ook niet.
Dereck zei alleen dat ie t niet echt cool vond dat ze niet had gezwommen ofzo. En toen had zij zoiets van ja uh whatvere ik ga wel naar huis.
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 28-04-2007, 17:35
Verwijderd
Promo van volgende week: http://www.youtube.com/watch?v=uBcuyOfAM4w
Met citaat reageren
Oud 30-04-2007, 04:49
Hyphen
Avatar van Hyphen
Hyphen is offline
Citaat:
Pluis schreef op 27-04-2007 @ 23:37 :
iemand nog een fatsoenlijke site om aflevering 21 te kijken zonder 2 uur te hoeven wachten?
abc.com
en mocht die het niet doen omdat je in NL zit, dat had ik een keer..
alloftv.net (maar dat is wel redelijk slechte kwaliteit, ik vind het niet heel storend op zich)

Maar goed, het is echt nog niet meteen over tussen meredith en dereck! Dat zou echt nergens op slaan idd!
Maar George gaat dus naar een ander ziekenhuis? Ik vind dat best shocking, jullie niet? Maar op zich wel een goede oplossing natuurlijk, ik denk niet dat het doorgaat aangezien de producers dan heel veel moeite moeten doen om George in beeld te krijgen.. Dus denk ik dat alles uitkomt in een van de volgende eps.. Het seizoen duurt niet zo lang meer toch? Misschien is dat de final? (of MerDer natuurlijk..)
Ik vind Izzy leuk trouwens! <3

Spoiler
__________________
I'll make you banana pancakes pretending it's the weekend now
Met citaat reageren
Oud 30-04-2007, 10:27
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Yaaaaay volgende week 2 uur lang
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 30-04-2007, 12:50
Verwijderd
Citaat:
Hyphen schreef op 30-04-2007 @ 05:49 :
abc.com
en mocht die het niet doen omdat je in NL zit, dat had ik een keer..
alloftv.net (maar dat is wel redelijk slechte kwaliteit, ik vind het niet heel storend op zich)

Maar goed, het is echt nog niet meteen over tussen meredith en dereck! Dat zou echt nergens op slaan idd!
Maar George gaat dus naar een ander ziekenhuis? Ik vind dat best shocking, jullie niet? Maar op zich wel een goede oplossing natuurlijk, ik denk niet dat het doorgaat aangezien de producers dan heel veel moeite moeten doen om George in beeld te krijgen.. Dus denk ik dat alles uitkomt in een van de volgende eps.. Het seizoen duurt niet zo lang meer toch? Misschien is dat de final? (of MerDer natuurlijk..)
Ik vind Izzy leuk trouwens! <3

Spoiler
Nee, Thatcher. Komt idd in de promo voor.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2007, 15:04
Verwijderd
Citaat:
Hyphen schreef op 30-04-2007 @ 05:49 :


Spoiler
Spoiler


Oh lol, wat degene boven mij zegt dus (wat overigens wel in spoiler tags moet ) Had niet ver genoeg doorgescrold.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2007, 19:06
Verwijderd
Citaat:
Poggy schreef op 30-04-2007 @ 16:04 :
Spoiler


Oh lol, wat degene boven mij zegt dus (wat overigens wel in spoiler tags moet ) Had niet ver genoeg doorgescrold.
En waarom moet dat als spoiler? Het zegt toch niets? Volgens mij kan niemand daar wat uit opmaken. En daarnaast: het is toch een spoilertopic?
Met citaat reageren
Oud 30-04-2007, 19:32
Verwijderd
Ik ga er altijd maar vanuit dat alles wat nog niet in de reguliere uitzending is geweest tussen spoilertags moet Dat het op zich niet zoveel zegt maakt dan natuurlijk niet uit, sommige mensen willen dat gewoon nog niet weten en kijken daarom ook geen promo's.

Het is een spoilertopic omdat het gaat over de uitzendingen in de VS en niet die in Nederland.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2007, 21:51
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 30-04-2007 @ 20:06 :
En waarom moet dat als spoiler? Het zegt toch niets? Volgens mij kan niemand daar wat uit opmaken. En daarnaast: het is toch een spoilertopic?
Ja maar de promo van de volgende aflevering is wel een ongewenste spoiler voor sommige mensen Het verklapt toch al wat er nog moet gebeuren.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 01-05-2007, 21:09
Hyphen
Avatar van Hyphen
Hyphen is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 30-04-2007 @ 13:50 :
Nee, Thatcher. Komt idd in de promo voor.
Hm.. wie was Tatcher ook alweer?
__________________
I'll make you banana pancakes pretending it's the weekend now
Met citaat reageren
Oud 01-05-2007, 21:29
Verwijderd
Citaat:
Hyphen schreef op 01-05-2007 @ 22:09 :
Hm.. wie was Tatcher ook alweer?
Vader van Meredith.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2007, 22:44
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Spoiler
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 04-05-2007, 09:30
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Hmm, ik heb zin in die twee uur durende aflevering.

*downloaden is*
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 04-05-2007, 12:56
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
hmm weet iemand een site waar je 22 al kunt kijken? (pm?)
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Met citaat reageren
Oud 04-05-2007, 13:19
jet
Avatar van jet
jet is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 27-04-2007 @ 22:11 :
t niet weg hoor, maar denk ook niet dat ie weggaat.
En zie het nog wel gebeuren dat Bailey chief wordt. En wat was dat ene mens in de clinic weer irritant zeg Geniaal hoe ze dat speelt
bailey kan volgensmij geen chief worden omdat ze resident is ofzo (snap het amerikaanse systeem nog niet helemaal) maar de kan wel chief resident worden ofzo... raar iets
iemand die het wel goed snapt?
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Met citaat reageren
Oud 04-05-2007, 13:26
jet
Avatar van jet
jet is offline
Citaat:
Drez schreef op 04-05-2007 @ 13:56 :
hmm weet iemand een site waar je 22 al kunt kijken? (pm?)
ik ook pm graag
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Met citaat reageren
Oud 04-05-2007, 14:03
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
jet schreef op 04-05-2007 @ 14:19 :
bailey kan volgensmij geen chief worden omdat ze resident is ofzo (snap het amerikaanse systeem nog niet helemaal) maar de kan wel chief resident worden ofzo... raar iets
iemand die het wel goed snapt?
Ik heb hetzelfde begrepen als jij, dus volgens mij klopt t wel

Dit is niet goed De 2 episodes waren echt geweldig vond ik. Tenminste, als pilot episodes voor de spin-off van Addy Als GA eps waren ze wat minder. Maar dat betekent dus dat wanneer de spin-off echt helemaal doorgaat, dat ik dan nóg een serie moet gaan kijken. AHHHH. Maar met een beetje geluk zenden ze die dan uit in de zomer en stopt ie weer voor GA weer begint. Ik vond de karakters *kuch*Amy Brenneman*kuch* geweldig iig

George

Oh en ik moest bijna huilen bij t einde, ik vond het echt zó zielig. Nu is niet alleen Mer's echte moeder dood, maar ook fake-mommy...
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 04-05-2007, 16:24
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Argh, net de laatste 2 gekeken. Beetje jammer dat Meredith Derek nog steeds niet toelaat en nu ben ik bang dat dat fout gaat aah. En verdorie, wanneer begint seizoen 4
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Met citaat reageren
Oud 04-05-2007, 16:28
Verwijderd
Citaat:
Drez schreef op 04-05-2007 @ 13:56 :
hmm weet iemand een site waar je 22 al kunt kijken? (pm?)
Met citaat reageren
Oud 04-05-2007, 16:28
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
Drez schreef op 04-05-2007 @ 17:24 :
Argh, net de laatste 2 gekeken. Beetje jammer dat Meredith Derek nog steeds niet toelaat en nu ben ik bang dat dat fout gaat aah. En verdorie, wanneer begint seizoen 4
Dit waren nog niet de laatste aflevering van seizoen 3 hoor! Nog een paar te gaan.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2007, 16:46
Hyphen
Avatar van Hyphen
Hyphen is offline
Het was echt een grote promo voor de spin-off! Ik ergerde me dood steeds! Tss..
Op zich lijkt me die spin-off ook wel leuk, maar ik vond Addison wel heel populair doen nu.. Echt zo van: het wordt mijn serie dus ik moet heel leuk en grappig zijn.. Dat deed ze in Grey's veel en veel minder. Nep dus.
Maar die foto's die iemand gepost had waren dus van deze twee afleveringen, dus het hoeft op zich niet zo te zijn dat de eerste afleveringen van de spin-off ook dingen over Grey's bevatten a la Angel/Buffy.
Verder ben ik idd ook bang dat MerDer niet meer zo lang gaat duren.. snik.. Ik hou van Dereck! <3
__________________
I'll make you banana pancakes pretending it's the weekend now
Met citaat reageren
Oud 04-05-2007, 16:54
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 04-05-2007 @ 17:28 :
Dit waren nog niet de laatste aflevering van seizoen 3 hoor! Nog een paar te gaan.
Echt? Bron
Haha.

edit; nevermind ik heb t al. 25 dus.
__________________
Jusqu´ici tout va bien...

Laatst gewijzigd op 04-05-2007 om 17:02.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2007, 17:01
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
Drez schreef op 04-05-2007 @ 17:54 :
Echt? Bron
Haha.
U vraagt, wij draaien
60. 3-24 324 10 May 07 Testing 1-2-3
61. 3-25 325 17 May 07 Didn't We Almost Have It All?

http://epguides.com/GreysAnatomy/
Met citaat reageren
Oud 04-05-2007, 17:03
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 04-05-2007 @ 18:01 :
U vraagt, wij draaien
60. 3-24 324 10 May 07 Testing 1-2-3
61. 3-25 325 17 May 07 Didn't We Almost Have It All?

http://epguides.com/GreysAnatomy/
haha, held

ik ben echt te verslaafd. meh.
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Met citaat reageren
Oud 04-05-2007, 17:27
Verwijderd
Ik vond het wel leuk eigelijk, de Addison spin off. Natuurlijk was dit een grote promotie van de spin off, maar dat wisten we al van tevoren toch. Denk wel dat ik het ga kijken. Die gast waarmee Addie zoende was wel ok trouwens
George is stom bezig. Nog steeds. En Mer en Der gaat ook slecht, zal wel een deel van de cliffhanger van de laatste ep worden.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2007, 22:15
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Hey eh ik heb net s03e22 binnen, en hij duurt gewoon 47 minuten. Hij eindigt met Adisson die haar slechte testresultaten krijgt en dan een mental breakdown krijgt in de lift.

Maar aan de reacties te horen gaat -ie nog verder... vaag... Moet ik dan episode 23 hebben ofzo?
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 04-05-2007, 22:18
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Ja.
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Met citaat reageren
Oud 05-05-2007, 10:15
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Ik hoop dat MerDer snel afgelopen is, want ik vind ze stom Ze is veel te vrolijk nu haha. Ik hou van Meredith als ze depressief is
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 05-05-2007, 10:50
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Piz van Veronica Mars speelt erin!! <3 (Chris Lowell, de ontblootte surfer in Private Practice.)
__________________
Wark!
Met citaat reageren
Oud 05-05-2007, 11:01
Verwijderd
Citaat:
Flowtje schreef op 05-05-2007 @ 11:50 :
Piz van Veronica Mars speelt erin!! <3 (Chris Lowell, de ontblootte surfer in Private Practice.)
En Kellerman van Prison Break en Amy van Judging Amy.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2007, 12:03
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Poggy schreef op 05-05-2007 @ 12:01 :
En Kellerman van Prison Break en Amy van Judging Amy.
Ja! Ik vind de serie nu al leuk.
__________________
Wark!
Met citaat reageren
Oud 05-05-2007, 13:46
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Flowtje schreef op 05-05-2007 @ 11:50 :
Piz van Veronica Mars speelt erin!! <3 (Chris Lowell, de ontblootte surfer in Private Practice.)
Jaaa <3
Maar dat betekent ook dat Pizonica geen toekomst heeft

Ik vrees echt dat ik de spin-off ga volgen, want ik vond er echt leuke mensen in spelen. En ook hun karakters interesseerden me wel. Ik vind nu al dat Amy (geen idee hoe ze nou in GA heette ) en die kerel die haar wilde zoenen, iets moeten krijgen HAHA
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 06-05-2007, 17:32
Verwijderd
Ik kan vanaf 3.19 niets meer vinden help!
Met citaat reageren
Oud 06-05-2007, 19:08
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 06-05-2007 @ 18:32 :
Ik kan vanaf 3.19 niets meer vinden help!
www.eztvefnet.org
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2007, 20:27
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Ik vind trouwens dat Adisson haar lippen heel irritant tuit.

Haha, hier nog een mooi Christina moment
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio [Spoilertopic] Grey's Anatomy
__
68 28-09-2010 11:25
Films, TV & Radio [spoilertopic] Private Practice
Nothing
22 25-02-2009 16:33
Films, TV & Radio Grey's Anatomy #6
Verwijderd
500 23-04-2007 20:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:48.