Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-08-2007, 23:49
Sortjuh
Avatar van Sortjuh
Sortjuh is offline
Citaat:
Kosten staan gewoon op de site, hoor.
Je kunt via Abunai een plek in de blokhutten of op de camping regelen. Blokhutten zitten echter al vol. Camping is, meen ik, maar 5 euro extra voor het hele weekend. Ik heb er zelf nooit geslapen, dus geen persoonlijke ervaringen. De mensen die ik er over gehoord hebben, zijn er wel over te spreken en ik heb sowieso nog geen negatieve verhalen gehoord. Camping is ook dicht bij de campus. Er zijn douches en wasbakken aanwezig en die zijn redelijk schoon.
Daarnaast kun je het hotel nog proberen, maar dat is duur.

Het eten vorig jaar was bagger. Niet helemaal de schuld van Abunai overigens. Ze zijn contractueel verplicht in zee te gaan de catering van de TU zelf, tenzij ze iets kunnen vinden wat beter is én goedkoper. Daar zijn ze nu hard naar op zoek... Maar ondanks dat degenen die dit jaar over het eten gaan twee goede vrienden van me zijn, waag ik het er niet op. (Sorry guys). Vorig jaar betaalde je namelijk 8 euro per maaltijd en je kreeg een kant-en-klare-magnetron maaltijd, die ook nog eens niet te vreten was. Na een avond heb ik met vrienden mee gegeten die Chinees en pizza lieten bezorgen. Twee maaltijden voor niets betaald. Ik meen dat Abunai zelf ook een klacht heeft ingediend hier over. Maar ik wacht het jaar af tot het eten goed is en dan probeer ik het het jaar er op wel weer. De eerste twee jaar was het eten namelijk erg goed (toen konden ze nog vrij een cateraar regelen...) en het derde jaar iig acceptabel.
Het kan dus goed zijn dat ze dit jaar wel goed eten hebben. Ze doen er genoeg moeite voor om iets beters te vinden, maar aan jou of je die gok wilt nemen.

Ontbijt is verder prima. (Ik meen 3,-). Gewoon koffie, thee, melk, jus; brood, broodjes, broodbeleg. Niets aparts, maar wel makkelijk. Er is ook een supermarktje op het terrein, dus je kunt ook daar je ontbijt halen. Die is wel op zondag gesloten. Voor eten tussendoor kun je daar dus ook langs en op de vestingsbar en in het hotel verkopen ze ook warme tussendoortjes.
Toen ik keek stonden die er nog niet.

Dankjewel voor de informatie!
__________________
Sort zegt het en Sort is de baas. © Not for Sale | Hertog Jan.<3 | Stem BLANCO!! | ST!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-08-2007, 00:08
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Hmm, apart; volgens mij is het ieder jaar hetzelfde; vreemd dat het er dan toen niet op stond. Maar dan moet je wel een tijd terug gekeken hebben. Ik heb me een maand ofzo terug aangemeld en stond het er wel, meen ik.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 19:06
Sortjuh
Avatar van Sortjuh
Sortjuh is offline
Hmm dan heb ik misschien verkeerd gekeken.

Ik wil echt graag maar het vervoer alleen is al 25 euro per enkeltje.
__________________
Sort zegt het en Sort is de baas. © Not for Sale | Hertog Jan.<3 | Stem BLANCO!! | ST!
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 21:02
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Citaat:
Hmm dan heb ik misschien verkeerd gekeken.

Ik wil echt graag maar het vervoer alleen is al 25 euro per enkeltje.
Weekendretour. Da's 38 euro, 2e klas vol tarief. Wat je dus alweer 12 euro scheelt.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2007, 01:10
Sortjuh
Avatar van Sortjuh
Sortjuh is offline
Citaat:
Weekendretour. Da's 38 euro, 2e klas vol tarief. Wat je dus alweer 12 euro scheelt.
Maar dan ben ik er pas om 9u ofzo.
__________________
Sort zegt het en Sort is de baas. © Not for Sale | Hertog Jan.<3 | Stem BLANCO!! | ST!
Met citaat reageren
Oud 01-09-2007, 08:41
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Citaat:
Maar dan ben ik er pas om 9u ofzo.
10 uur aangezien je nog met de bus moet.
En je kunt toch niet van het begin af aan aanwezig zijn, want je hebt stage.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 22:20
Sortjuh
Avatar van Sortjuh
Sortjuh is offline
Citaat:
10 uur aangezien je nog met de bus moet.
En je kunt toch niet van het begin af aan aanwezig zijn, want je hebt stage.
Niet waar.
__________________
Sort zegt het en Sort is de baas. © Not for Sale | Hertog Jan.<3 | Stem BLANCO!! | ST!
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 22:21
Sortjuh
Avatar van Sortjuh
Sortjuh is offline
a.f.k. is momenteel een beetje.. afk.. Voor Lucky Star heb ik andere subs gevonden. Wie heeft een andere groep voor Sayonara Zetsubou Sensei voor me?
__________________
Sort zegt het en Sort is de baas. © Not for Sale | Hertog Jan.<3 | Stem BLANCO!! | ST!
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 11:29
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Die is er niet

Nou ja, die is er wel, maar die heeft net pas de derde aflevering uitgebracht en de kwaliteit is een stuk minder.
__________________
I like angles...to a certain degree.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 16:40
Sortjuh
Avatar van Sortjuh
Sortjuh is offline
Verdomme. Ik vond het net zo'n leuke serie.

En die groep waar je het over had had ik inderdaad ook al gevonden..
__________________
Sort zegt het en Sort is de baas. © Not for Sale | Hertog Jan.<3 | Stem BLANCO!! | ST!
Met citaat reageren
Oud 04-09-2007, 23:14
Copycat
Avatar van Copycat
Copycat is offline
Citaat:
heb vandaag 5 Centimeters Per Second gezien, die ik echt super goed vond. trailer hier: http://stage6.divx.com/Anime-DivX/vi...Second-Trailer

nu ben ik eigenlijk op zoek naar meer anime (drama) films zonder de hele tijd battles en gekke monsters, heeft er iemand tips ?
Een goed film inderdaad.

Paprika is een leuke film mischien? Dan moet je die van KAA kijken. Lekker een hoge resolutie
__________________
Hikikomori {T_T}
Met citaat reageren
Oud 08-09-2007, 21:13
marco_nogwat
Avatar van marco_nogwat
marco_nogwat is offline
ik vind byousoku 5 cm ook een mooie film , vond alleen wel dat het af en toe iets sneller mag

net ook blood+ uitgekeken, vond het een toffe serie, alleen vond ik hetgeen wat diva nou zelf wilde een beetje vaag;o
Spoiler
__________________
Piggymoo.com - watch band of brothers - Stargate - Futurama - AlloAllo - Death note - Fma - Fmp - Kanon - Inuyasha - hellsing - Shana & more
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 11:40
Sortjuh
Avatar van Sortjuh
Sortjuh is offline
Ik heb eens gekeken naar wat ik wil gaan volgen dit seizoen..

Kodomo no Jikan
Myself;Yourself
Sketchbook ~full color's~
BLUE DROP~Tenshitachi no Gikyoku~
Mokke
Suteki Tantei Labyrinth
Goshuushousama Ninomiya-kun
CLANNAD
Shakugan no Shana 2
ef -a tale of memories
Kimikiss pure rouge
Sugo Chara!
Prism Ark
Minami-ke
Maple Story
Pururun! Shizuka-chan Aha
Moyasimon

Ik ga het druk krijgen denk ik zo.
__________________
Sort zegt het en Sort is de baas. © Not for Sale | Hertog Jan.<3 | Stem BLANCO!! | ST!
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 12:32
Prue Halliwell
Avatar van Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Ik loop weer eens 2 a 3 episodes achter nu, Zao... Maar door mijn 3 kitten kan ik niet meer uren achter elkaar achter de comp zitten. Zal komende vrijdag even vragen of Mart ze brandt, dan kunnen we het op tv kijken met de kittens erbij
__________________
I'm not sure if you meant what you said, but that's ok, cause it stil sounded good when you said it anyway...
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 06:18
Sortjuh
Avatar van Sortjuh
Sortjuh is offline
a.f.k Heeft Lucky Star 20 gedaan zag ik!!!! Ik hoop dat Sayonara Zetsubou Sensei ook snel volgt dan.
__________________
Sort zegt het en Sort is de baas. © Not for Sale | Hertog Jan.<3 | Stem BLANCO!! | ST!

Laatst gewijzigd op 12-09-2007 om 16:54.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 14:24
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Vraag me af wat ze met Claymore gaan doen.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2007, 11:48
Sortjuh
Avatar van Sortjuh
Sortjuh is offline
Ik dacht dat het er nooit meer van zou komen! Maar Bure subs heeft Sayonara Zetsubou Sensei gesubd!
__________________
Sort zegt het en Sort is de baas. © Not for Sale | Hertog Jan.<3 | Stem BLANCO!! | ST!
Met citaat reageren
Oud 15-09-2007, 19:20
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Waarom gebeuren dat soort dingen altijd op de dagen dat ik weg ben...
Nu moet ik weer wachten tot morgen om het te kijken.
__________________
I like angles...to a certain degree.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2007, 21:09
illogical
Avatar van illogical
illogical is offline
Net even Saikano 最終兵器彼女 uitgekeken... tering ik weet niet wat ik ervan moet vinden -_- Vond dat er soms wel erg pedo achtige scenes in zaten Nog meer stoorde ik me eraan dat er zo'n beetje elke episode 10 minuten werd gejankt op random momenten. Toch kon het me wel genoeg boeien om de serie helemaal uit te zien, maar ik heb geen zin meer om de OVA te kijken.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2007, 01:08
Verwijderd
Citaat:
Ik loop weer eens 2 a 3 episodes achter nu, Zao... Maar door mijn 3 kitten kan ik niet meer uren achter elkaar achter de comp zitten. Zal komende vrijdag even vragen of Mart ze brandt, dan kunnen we het op tv kijken met de kittens erbij
Ino! Sleep die kittens dan mee achter je PC? En de nieuwe Naruto was wel vet
Met citaat reageren
Oud 16-09-2007, 02:01
K-pax
Avatar van K-pax
K-pax is offline
Citaat:
Vraag me af wat ze met Claymore gaan doen.

Indeed, een beetje opzwepende muziek volgende episode en het zit goed. Het is op dit moment een van de weinge weekelijkse anime's die ik volg.

Spoiler
__________________
A righteous infliction of retribution manifested by an appropriate agent
Met citaat reageren
Oud 16-09-2007, 12:28
marco_nogwat
Avatar van marco_nogwat
marco_nogwat is offline
Citaat:
Indeed, een beetje opzwepende muziek volgende episode en het zit goed. Het is op dit moment een van de weinge weekelijkse anime's die ik volg.

Spoiler
het is nu toch al heel anders dan de manga? dus je kan he tniet weten met die gekke animemakertjes!
__________________
Piggymoo.com - watch band of brothers - Stargate - Futurama - AlloAllo - Death note - Fma - Fmp - Kanon - Inuyasha - hellsing - Shana & more
Met citaat reageren
Oud 16-09-2007, 13:22
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Citaat:
Indeed, een beetje opzwepende muziek volgende episode en het zit goed. Het is op dit moment een van de weinge weekelijkse anime's die ik volg.

Spoiler
Ik bedoel eigenlijk qua verhaallijn. Ergens las ik dat ze na de Pieta arc willen stoppen (de manga gaat gewoon verder).
Met citaat reageren
Oud 16-09-2007, 16:55
K-pax
Avatar van K-pax
K-pax is offline
Citaat:
het is nu toch al heel anders dan de manga? dus je kan he tniet weten met die gekke animemakertjes!

Idd, daarom ben ik benieuwd.

@Rob

Heb ik ook gelezen, maar oke snap um Dat vraag ik me opzich ook wel af, ze moeten nog zoveel afronden, en als ze voor lets say 26 eps gaan.... wat dan ?
__________________
A righteous infliction of retribution manifested by an appropriate agent
Met citaat reageren
Oud 16-09-2007, 19:39
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Citaat:
Idd, daarom ben ik benieuwd.

@Rob

Heb ik ook gelezen, maar oke snap um Dat vraag ik me opzich ook wel af, ze moeten nog zoveel afronden, en als ze voor lets say 26 eps gaan.... wat dan ?
Dan denk ik dat we een afgeraffeld einde krijgen waar Claire Priscilla verslaat, bijna awakened en dan stop Raki haar ofzo, net zoals in die kerk. Ofzoiets. =\
Met citaat reageren
Oud 16-09-2007, 22:44
Verwijderd
Ik ben inmiddels begonnen aan Lucky Star, te vage serie gaat eigenlijk nergens over, maar het is wel leuk om te kijken.

Vandaag ook 22 en 23 van Airantou gezien, eindelijk.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2007, 18:59
Sortjuh
Avatar van Sortjuh
Sortjuh is offline
Guerrand neem nu naast Lucky Star, ook Sayonara Zetsubou Sensei van afk over!! http://guerrand.anime.googlepages.com/
__________________
Sort zegt het en Sort is de baas. © Not for Sale | Hertog Jan.<3 | Stem BLANCO!! | ST!
Met citaat reageren
Oud 17-09-2007, 21:11
Prue Halliwell
Avatar van Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Citaat:
Ino! Sleep die kittens dan mee achter je PC? En de nieuwe Naruto was wel vet
dahm, dahm.. ik beloof je dat ik ze nog deze week kijk, Zao! Echies waar!
__________________
I'm not sure if you meant what you said, but that's ok, cause it stil sounded good when you said it anyway...
Met citaat reageren
Oud 18-09-2007, 14:16
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
Guerrand neem nu naast Lucky Star, ook Sayonara Zetsubou Sensei van afk over!! http://guerrand.anime.googlepages.com/


Ben benieuwd of ze het eens in de week gaan doen of er wat meer vaart achter zetten nu omdat ze een paar weken achterlopen.
__________________
I like angles...to a certain degree.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 05:10
Verwijderd
Citaat:
dahm, dahm.. ik beloof je dat ik ze nog deze week kijk, Zao! Echies waar!
Ik heb allesch op mijn computer staan
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 08:45
Sinqi
Avatar van Sinqi
Sinqi is offline
Iemand hier Higurashi No Naku Koroni gezien? Echt een aanrader.
__________________
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you wanna be tough, grow a vagina. Those things can take a pounding
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 13:59
Sortjuh
Avatar van Sortjuh
Sortjuh is offline
Citaat:


Ben benieuwd of ze het eens in de week gaan doen of er wat meer vaart achter zetten nu omdat ze een paar weken achterlopen.
Bure-tsuki heeft 7!

http://tracker.anirena.com/download.php?id=2153
__________________
Sort zegt het en Sort is de baas. © Not for Sale | Hertog Jan.<3 | Stem BLANCO!! | ST!
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 14:11
Verwijderd
Lucky Star is klaar eindelijk wel een te vaag einde zeg

Nu ga ik met Death Note beginnen.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 21:04
Sortjuh
Avatar van Sortjuh
Sortjuh is offline
Citaat:
Lucky Star is klaar eindelijk wel een te vaag einde zeg

Nu ga ik met Death Note beginnen.


Spoiler
__________________
Sort zegt het en Sort is de baas. © Not for Sale | Hertog Jan.<3 | Stem BLANCO!! | ST!
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 08:59
Verwijderd
Citaat:


Spoiler
Ja idd, dat verbaasde me ook al, daarom vond ik het ook zo'n slecht einde.

Gisteravond even de eerste aflevering van DN gezien, en ik vond em gaaf
Met citaat reageren
Oud 24-09-2007, 09:44
Sortjuh
Avatar van Sortjuh
Sortjuh is offline
Citaat:
Ja idd, dat verbaasde me ook al, daarom vond ik het ook zo'n slecht einde.

Gisteravond even de eerste aflevering van DN gezien, en ik vond em gaaf
Het voelde heel nostalgisch op de een af andere manier, en dat hoort op het einde, niet in het midden van de laatste ep.

DN is ook heel gaaf.
__________________
Sort zegt het en Sort is de baas. © Not for Sale | Hertog Jan.<3 | Stem BLANCO!! | ST!
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 08:39
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Ik ben hèèl benieuwd naar Claymore.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 20:44
marco_nogwat
Avatar van marco_nogwat
marco_nogwat is offline
Citaat:
Ik ben hèèl benieuwd naar Claymore.
ik vond de laatste epi niet zo super, het longt echt heel(te) veel naar een vervolg, als dat er maar komt
__________________
Piggymoo.com - watch band of brothers - Stargate - Futurama - AlloAllo - Death note - Fma - Fmp - Kanon - Inuyasha - hellsing - Shana & more
Met citaat reageren
Oud 27-09-2007, 20:36
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Als 't inderdaad komt, vind ik het prima. Want het verhaal in de manga gaat wel door.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2007, 10:55
Verwijderd
Airantou is ook bijna klaar, nog 2 afleveringen
Ik ben echt benieuwd hoe ze die gaan laten eindigen.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2007, 00:41
Sortjuh
Avatar van Sortjuh
Sortjuh is offline
School Days afgezien, echt heel erg wtf. Heb er hard bij gehuild.
__________________
Sort zegt het en Sort is de baas. © Not for Sale | Hertog Jan.<3 | Stem BLANCO!! | ST!
Met citaat reageren
Oud 01-10-2007, 08:20
Verwijderd
Nieuwe Naruto gezien, goddomme wat een ongelofelijk gave anime is het toch <3 Tranen in mijn ogen bij het laatste stuk.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2007, 17:04
Verwijderd
Ik had een vraagje over Naruto. Ik ga nu richting de fillers. Kan iemand mij vertellen wanneer de fillers beginnen, wanneer ze eindigen en of ze de moeite waard zijn. Naruto 1 stopt namelijk bij 220 geloof ik. Is de laatste aflevering nog belangrijk ofzo?

Bedankt!
Met citaat reageren
Oud 02-10-2007, 18:26
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Volgens mij is het allemaal filler en kan je gewoon verder gaan met Shippuuden.

Rond SZS is het de laatste tijd weer heel stil. Net nu ik de hoop had dat bure-tsuki het op zou pakken
__________________
I like angles...to a certain degree.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2007, 19:01
Verwijderd
Citaat:
Ik had een vraagje over Naruto. Ik ga nu richting de fillers. Kan iemand mij vertellen wanneer de fillers beginnen, wanneer ze eindigen en of ze de moeite waard zijn. Naruto 1 stopt namelijk bij 220 geloof ik. Is de laatste aflevering nog belangrijk ofzo?

Bedankt!
Mja, je kunt de laatste ep voor 220 nog wel meepakken geloof ik
Met citaat reageren
Oud 02-10-2007, 19:39
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Citaat:
Ik had een vraagje over Naruto. Ik ga nu richting de fillers. Kan iemand mij vertellen wanneer de fillers beginnen, wanneer ze eindigen en of ze de moeite waard zijn. Naruto 1 stopt namelijk bij 220 geloof ik. Is de laatste aflevering nog belangrijk ofzo?

Bedankt!
Alleen de laatste helft van de laatste aflevering boeit echt aangezien Naruto daar weggaat. De rest is je moeite niet waard.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2007, 20:17
Verwijderd
Citaat:
Alleen de laatste helft van de laatste aflevering boeit echt aangezien Naruto daar weggaat. De rest is je moeite niet waard.
Okay! Bedankt allemaal.

Ik had ondertussen al een handig overzicht gevonden op wikipedia.

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Naruto_story_arcs
Met citaat reageren
Oud 02-10-2007, 21:22
Sortjuh
Avatar van Sortjuh
Sortjuh is offline
Citaat:
Volgens mij is het allemaal filler en kan je gewoon verder gaan met Shippuuden.

Rond SZS is het de laatste tijd weer heel stil. Net nu ik de hoop had dat bure-tsuki het op zou pakken
Ja verdomme!
__________________
Sort zegt het en Sort is de baas. © Not for Sale | Hertog Jan.<3 | Stem BLANCO!! | ST!
Met citaat reageren
Oud 02-10-2007, 22:33
Verwijderd
Death Note bijna af nog 4 te gaan, iemand die de anime film gezien heeft en zo ja, is hij de moeite waard om te gaan kijken?

Als ik klaar ben met DN ga ik beginnen aan Sumomomo Momomo denk ik of aan Ultimate Girls wat een behoorlijk foute serie schijnt te zijn, dus ik ben benieuwd
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 21:23
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Weet iemand nog een leuke on-going serie die net begonnen is / nog niet teveel afleveringen heeft?
Geen drama of school-zooi of romantiek. Denk in de richting van Claymore, Death Note, Full Metal Panic, Darker than Black en dat soort dingen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Animetopic #12
Verwijderd
500 03-03-2006 11:44
Films, TV & Radio [Anime] Naruto
Verwijderd
98 15-05-2005 10:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:12.