Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-02-2010, 10:25
Verwijderd
Citaat:
Die hele verhaallijn Barbara-Martijn-Ludo-Maxime slaat toch werkelijk nergens op. Ludo en Maxime willen wraak nemen op Martijn omdat hij respectievelijk hun dochter en nichtje gered heeft. Want dat is wat er in feite is gebeurd: was Martijn er niet geweest, dan had hij Nina niet kunnen redden en was ze nu misschien wel dood. Dat hij eerst zijn eigen zoon redde is niet meer dan logisch.

En is Danny eigenlijk wel boos geweest op Sjors omdat ze vreemdgegaan is (heb een tijdje niet gekeken)?
Ik vind die verhaallijn ook echt episch slecht.
Iedere keer als ze weer een andere gekke sprong er in gooien, lig ik echt weer dubbel.
Of zit ik echt voor de TV irl te facepalmen hoe erg t is.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-02-2010, 12:32
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Ja dat gedoe met Martijn slaat echt nergens op, het is gewoon Ludo's excuus om er met Irene vandoor te kunnen gaan, hij vond haar al leuk sinds die therapiesessies.

En Danny is inderdaad boos geweest, maar ik snap echt niet dat hij er zo snel overheen is gekomen.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2010, 19:18
Allure
Allure is offline
Ik vind het vreemd dat Bing al zo snel overtuigd is van het feit dat Lorena Sjors iets heeft aangedaan. Waarom zou je met iemand samen willen zijn die tot zoiets in staat is? Ze heeft het natuurlijk ook wel echt gedaan, maar dat zou niet in Bing zijn hoofd op moeten komen. Dat is wel het geval en dus snap ik niet waarom hij überhaupt een relatie heeft met haar.

@flyaway: zo heb ik het nog niet bekeken, dat Ludo Irene misschien leuk vindt. Maar waarom geeft hij dat dan niet toe aan Maxime? En het past inderdaad helemaal niet bij Danny's karakter om zich zo snel over zijn boosheid heen te zetten.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2010, 19:19
Allure
Allure is offline
Citaat:
Ja, Danny had Sjors 'n huwelijksaanzoek gedaan, waarop zij had opgebiecht dat de baby ook van Bing kon zijn. Danny was toen voor 'n dagje weggelopen, maar hij kwam terug en voelde zich (als de mogelijke vader) verplicht om 't bij te leggen met Sjors. Oh ja, en hij had Bing flink op z'n smoel geslagen .

Zo was 't ongeveer gegaan, geloof ik .
Ok, beetje slap.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2010, 19:22
Verwijderd
He lucas dronk gister zijn biertje helemaal op, ook voor het eerst dat ik iemand dat zie doen in gtst.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2010, 19:49
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het vreemd dat Bing al zo snel overtuigd is van het feit dat Lorena Sjors iets heeft aangedaan. Waarom zou je met iemand samen willen zijn die tot zoiets in staat is? Ze heeft het natuurlijk ook wel echt gedaan, maar dat zou niet in Bing zijn hoofd op moeten komen. Dat is wel het geval en dus snap ik niet waarom hij überhaupt een relatie heeft met haar.

@flyaway: zo heb ik het nog niet bekeken, dat Ludo Irene misschien leuk vindt. Maar waarom geeft hij dat dan niet toe aan Maxime? En het past inderdaad helemaal niet bij Danny's karakter om zich zo snel over zijn boosheid heen te zetten.
dat eerste viel mij dus ook op. ;x
Met citaat reageren
Oud 19-02-2010, 11:01
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Had hij dat boekje met dei gevaarlijke recepten niet gezien?

Onee dat was Jef. Ja dan vind ik het ook raar. Waarschijnlijk komt Bing er dan via Jef weer achter, ofzo.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2010, 19:05
Verwijderd
die verhaallijn van nina, dex en zijn vader en ludo en maxime enz slaat echt neeergens op..
Met citaat reageren
Oud 23-02-2010, 19:16
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
En nu Ludo weer net doen of hij het niet wist en Maxime en Dex komen in het nauw te zitten, uiteindelijk komt dit uit en dan gaat Nina daar weer emo over doen T.T Eindeloos.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2010, 14:36
palindrome
Avatar van palindrome
palindrome is offline
Janine en Ludo
Janine en Jack
Jack en salsadansen
Charlie en Rick: boring.
Laura die zich overal mee bemoeit
Maxime en Danny
Danny-Sjors-Bing

Wanneer gaat Ludo weer eens échte wraakacties ondernemen, wordt Lorena weer de heks die ze was (wraak op Bing/Sjors!), komen er uberhaupt weer interessante personages in GTST?
Ik las dat de familie Huygens ook op moet rotten van de schrijvers
Met citaat reageren
Oud 24-03-2010, 15:20
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
Janine en Ludo
Janine en Jack
Jack en salsadansen
Charlie en Rick: boring.
Laura die zich overal mee bemoeit
Maxime en Danny
Danny-Sjors-Bing

Wanneer gaat Ludo weer eens échte wraakacties ondernemen, wordt Lorena weer de heks die ze was (wraak op Bing/Sjors!), komen er uberhaupt weer interessante personages in GTST?
Ik las dat de familie Huygens ook op moet rotten van de schrijvers
Bring gewoon Martine en Isabella terug (die laatste komt al dacht ik) en hoppa Ludo is weer evil.
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Met citaat reageren
Oud 24-03-2010, 22:03
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Jaaaa Martine moet terugkomen!!
Met citaat reageren
Oud 24-03-2010, 22:16
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
Jaaaa Martine moet terugkomen!!
Ik kijk niet eens meer gst maar mijn ma wel, en iedere keer als ze het spannend vindt en iets verteld maak ik de opmerking "En toen kwam Martine de hoek om met een bijl" oid. kan ze niet tegen
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Met citaat reageren
Oud 19-04-2010, 19:10
Allure
Allure is offline
Nina: 'Ze is niet veel ouwer als ik nu.'
Janine: 'Je bent intelligent.'



En wat slecht dat er nu sneeuw te zien is in de afleveringen. En vreemd dat Isabella Rose nu al meteen met Amy aanspreekt, terwijl ze haar jarenlang Rose heeft genoemd.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2010, 12:34
Verwijderd
Citaat:
Ik kijk niet eens meer gst maar mijn ma wel, en iedere keer als ze het spannend vindt en iets verteld maak ik de opmerking "En toen kwam Martine de hoek om met een bijl" oid. kan ze niet tegen
dat is ook niet grappig
Met citaat reageren
Oud 21-04-2010, 15:11
Allure
Allure is offline
Suzanne moet terugkomen! Ik kwam er laatst achter dat zij de stem van Mitsy Nohara (moeder ven Shin Chan) heeft ingesproken.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2010, 22:05
Verwijderd
Nee niet Suzanne HuileBalk ;(
Met citaat reageren
Oud 29-04-2010, 09:09
Miek
Avatar van Miek
Miek is offline
Supergrappig dat Charlie denkt dat Rik met haar wil trouwen
__________________
Addicts of communication..
Met citaat reageren
Oud 29-04-2010, 14:33
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Echt superstom ook
Met citaat reageren
Oud 12-05-2010, 23:43
Verwijderd
Kan iemand aub even de stembanden van wiet verwijderen en een zak over haar hoofd trekken. Wat een irritant schaap zeg.

en nina, hoe oud is dat kind nou? Tijdens de explosie van teluma was ze 21, dus is ze nu 22 of 23 (waarom woon je dan nog thuis, maar oke). En dan toch zo kinderachtig en jaloers doen tegen haar nieuwe zusje, ik dacht dat alleen peuters en kleuters daar last van hadden
Met citaat reageren
Oud 13-05-2010, 01:15
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Nina is altijd al ontzettend kinderachtig geweest, naar mijn mening . Maar ergens begrijp ik haar deze keer ook wel hoor. Ze is altijd Ludo's oogappeltje geweest en nu moet ze 'm opeens delen met iemand die haar niet eens schijnt te mogen .
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 13-05-2010, 11:17
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
Kan iemand aub even de stembanden van wiet verwijderen en een zak over haar hoofd trekken. Wat een irritant schaap zeg.

en nina, hoe oud is dat kind nou? Tijdens de explosie van teluma was ze 21, dus is ze nu 22 of 23 (waarom woon je dan nog thuis, maar oke). En dan toch zo kinderachtig en jaloers doen tegen haar nieuwe zusje, ik dacht dat alleen peuters en kleuters daar last van hadden
Wat is er mis met thuiswonen op je 22e?
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Met citaat reageren
Oud 04-06-2010, 17:36
Verwijderd
Citaat:
Suzanne moet terugkomen! Ik kwam er laatst achter dat zij de stem van Mitsy Nohara (moeder ven Shin Chan) heeft ingesproken.
are you fucking serious haha dat is geniaal
Met citaat reageren
Oud 17-06-2010, 19:19
palindrome
Avatar van palindrome
palindrome is offline
Dat buikwrijven van Sjors
Met citaat reageren
Oud 17-06-2010, 23:31
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Citaat:
Dat buikwrijven van Sjors
"Ik ben zwanger" - acteert
Met citaat reageren
Oud 18-06-2010, 08:09
Verwijderd
ze kan ook niet gewoon kinDje zeggen, maar ze zegt kinsje. krijg ik de kriebels van.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2010, 14:42
Verwijderd
Oh god, wat een rukacteerwerk.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2010, 21:51
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Lorena acteert ook heel irritant.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2010, 15:49
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik vond dat Charlie ineens heel goed speelde nadat ze die vent met die teaser had geraakt beetje jammer dat het hele trauma daarna weer snel vergeten was.

Wiet moet ophouden met de hele serie, Sjors ook (die staat op alsof ze niet 8 maanden zwanger is, maar 1, zinder enige moeite, maar wel over haar bruik wrijven inderdaad en haar handen in haar rug en dat soort dingen..). En ik was zo blij dat Dex bijna weg moest, maar helaas
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2010, 00:13
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Kan iemand me uitleggen wat Ludo van plan is met Dex? Ik geloof namelijk niet dat 't puur zakelijk is dat hij 'm naar Praag stuurt, want.. voor Ludo is toch niets belangrijker dan Nina's geluk? 't Lijkt wel alsof hij hun uit elkaar probeert te drijven ofzo.
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 21-06-2010, 12:04
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Wiet moet echt stoppen, zij is zo irritant.
Sjors is met de jaren slechter gaan acteren.

En volgens mij vindt Ludo Dex niet goed genoeg, ofzo. Ik snap het ook niet helemaal.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2010, 00:18
Verwijderd
Citaat:
Kan iemand me uitleggen wat Ludo van plan is met Dex? Ik geloof namelijk niet dat 't puur zakelijk is dat hij 'm naar Praag stuurt, want.. voor Ludo is toch niets belangrijker dan Nina's geluk? 't Lijkt wel alsof hij hun uit elkaar probeert te drijven ofzo.
de hele familie huijgens gaat de serie uit. dus voor hem moeten ze ook iets verzinnen.
hoorde laatst irene en martijn zeggen dat ze naar parijs gaan, krijgen ze vast een ongeluk oid.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2010, 10:34
Verwijderd
tihihih.

Emiel Sandtke wilde btw naar de NCRV, maar daar ging t niet door.
Nu issie boos. En werkeloos.
http://www.nu.nl/achterklap/2275226/...boos-ncrv.html

En beter schreven ze Gigi Ravelli eruit.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2010, 19:08
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
de hele familie huijgens gaat de serie uit. dus voor hem moeten ze ook iets verzinnen.
hoorde laatst irene en martijn zeggen dat ze naar parijs gaan, krijgen ze vast een ongeluk oid.
Volgens mij zijn ze al geweest, aangezien Dex een schort met de Eiffeltoren kreeg.

Omg, Isabella kan niet dood gaan hoor
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2010, 13:46
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Over een week al de cliffhanger
Met citaat reageren
Oud 25-06-2010, 14:00
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij zijn ze al geweest, aangezien Dex een schort met de Eiffeltoren kreeg.

Omg, Isabella kan niet dood gaan hoor
oh
Citaat:
Over een week al de cliffhanger
oh nooo zo snel al.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2010, 16:33
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Over een week al de cliffhanger
Hmm dan zal dat wel iets met Isabella, Ludo en dat poepkind zijn, gok ik. Of dat Dex in het vliegtuig zit met pappie en mammie (want die hebben besloten om mee te gaan) en dat ze dan crashen

OF! Lorena gaat eraan Of beter nog, Wiet gaat eraan. Wat een irritant kutkind blijft zij toch.
OOOOF (dit is echt de laatste) Sjors bevalt en er is iets met het kindje/ze komen erachter wie de vader is en dan is de laatste zin: Omg, ik weet wie de vader is.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2010, 17:56
Verwijderd
Nou, sowieso gaat Sjors in bevalling en is de cliffhanger van die lijn 'Wie zou nou de vader zijn?'.
Dex vertrekt met flinke twijfels blabla.
Irene en Martijn zitten een reis te boeken.
Spoiler

Isabella gaat wss in cardiac arrest (niet zo vaak naar ER kijken. ).
Ofzo. Ze hebben nu mooi veel verhalen om niet te laten eindigen.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2010, 21:52
Verwijderd
http://www.rtl.nl/%28/soaps/gtst/ach.../cliff2010.xml

Heeeeeeeeeel erg spoilergevoelig!!!!
Niet klikken op de link dus, als je ECHT NIETS wilt weten.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2010, 22:00
Verwijderd
En oei, 'opportunisme' en 'bagatelliseren'.

Nina en Lorena, wat gebruiken jullie moeilijke woorden.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2010, 09:27
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Ja past totaal niet bij ze
Met citaat reageren
Oud 30-06-2010, 19:26
Verwijderd
Spoiler


meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeega-spoiler.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2010, 00:11
Verwijderd
maxime, smerig loeder.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2010, 20:52
Verwijderd
Ik voelde m al aankomen toen ik dr zag, wat een actie.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2010, 21:12
Verwijderd
Nou nou, zo'n bootje drijft niet zo snel weg hoor.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2010, 21:51
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Haha wat een faal cliffhanger Wat een vet bedreigende vrouw was dat, jeetje werd er helemaal bang van, de spanning
Met citaat reageren
Oud 03-07-2010, 10:08
Verwijderd
Die actie van Maxime vind ik wel echt briljant.
Maar verder.. ja.. natuurlijk zouden we er nu nog niet achterkomen wie de pappa is.

En GTST is normaal al niet echt heel erg op niveau, maar deze cliffhanger sloeg wel alles.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2010, 15:09
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Ik vond die hele scène met Priscilla juist tegenvallen. 't Kon echt wel wat spectaculairder allemaal. En dat hele 'wie-is-de-vader'-gezeur komt me ondertussen echt de neus uit . Ben alleen erg benieuwd naar hoe 't af zal lopen tussen Maxime en Ludo .

Ze hadden de cliffhanger misschien spannender kunnen maken door iets eerder te stoppen, bij de voorlaatste aflevering ofzo.
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 03-07-2010, 17:00
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Ik heb wel hard moeten lachen om Lorena.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2010, 20:35
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Ze deed er wel erg lang over trouwens, om tien meter van de zee naar de boot te zwemmen In die tijd kon Sjors bevallen (en dat kan uren duren).
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Gtst #22
Bell
375 30-06-2007 18:51
Films, TV & Radio Gtst #22
Verwijderd
0 19-11-2006 13:03
Films, TV & Radio Jouw tv-week
Verwijderd
43 05-03-2005 17:50
Films, TV & Radio star-trek
I love stars
100 08-09-2004 20:26
De Kantine hoe vul je je dagen in?
Secreet
30 28-08-2002 18:54
De Kantine Wat hebben jullie vandaag gedaan???
xxSweetLoverxx
54 09-05-2002 01:21


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:41.