Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-01-2008, 19:51
Laen
Avatar van Laen
Laen is offline
Ohja, dat was het. Wel jammer als het dit jaar weer zo te voorspellen is...
__________________
Negers & tompoucen zoenen met testout.com | <*)_>< "Onmogelooflijk!"
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-01-2008, 19:56
Verwijderd
In de vorige serie was het niet te voorspellen.

Daar was Paul R nog te zien in t introfilmpje in de treinopdracht, dat was aflevering 3.
En hij heeft t gewonnen
Met citaat reageren
Oud 10-01-2008, 20:17
Laen
Avatar van Laen
Laen is offline
Ik kan me herinneren dat het bij een aantal afleveringen wel voorpeld kon worden?
Of door het eindfilmpje ofzo?

Edit: Ohnee, als die persoon bij de test geen naam zei!!
__________________
Negers & tompoucen zoenen met testout.com | <*)_>< "Onmogelooflijk!"
Met citaat reageren
Oud 10-01-2008, 20:23
Verwijderd
Daar ging Annette.

Wel zonde, was een leuke mol geweest.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2008, 20:27
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Ze verzinnen toch wel altijd gave opdrachten Bij dat schieten ging niemand voor de flessen met namen, dat was dan wel weer sociaal (iedereen zat te klagen dat er geen groepsgevoel was omdat mensen voor dingen voor zichzelf gingen, maar het was pas echt erg geweest als mensen voor naamflessen gingen...). En ik kan me prima inleven in Dunya, ik zou het ook vreselijk moeilijk vinden om met zo'n revolver te schieten.
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Met citaat reageren
Oud 10-01-2008, 20:33
Verwijderd
Ik vond dat huilgedoe overdreven. Je schiet toch geen mens of iets dat daar op lijkt neer? Het zou mij wel cool lijken.

Ik weet het trouwens echt niet meer nu. Aangezien Joris en Georgina
"nep" gingen mollen zijn zij geen mol? Ik weet nooit of ik daar dan vanuit kan gaan. In ieder geval heb ik weinig verdachte dingen gezien.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2008, 20:43
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
Aangezien Joris en Georgina
"nep" gingen mollen zijn zij geen mol? Ik weet nooit of ik daar dan vanuit kan gaan. In ieder geval heb ik weinig verdachte dingen gezien.
Nee niet vanuit gaan! Yvon ging ook een keertje 'nepmollen' en toch was zij de Mol.

Ik vind Georgina, Edo en Dennis helemaal niet verdacht..
Wel vind ik Joris, Patrick en Dunya verdacht..
Korte aflevering vond ik het btw, was zo weer voorbij.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 10-01-2008, 20:45
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
op wie had annette nou gestemd/gegokt op het eind??? ze noemde wel namen
__________________
a pill-popping jukebox
Met citaat reageren
Oud 10-01-2008, 20:47
Verwijderd
Citaat:
op wie had annette nou gestemd/gegokt op het eind??? ze noemde wel namen
Ja, maar Georgina was haar hoofdverdachte zei ze.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2008, 20:54
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
hmmmmmmm die alice-aanwijzingen zijn alweer net zo sterk als die vorig jaar met de handgebaren... denk dat ik me daar weer bij aan ga sluiten, al was het maar om de lol
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 10-01-2008, 21:31
Verwijderd
Ja, haha, brilliant die Alice-aanwijzingen.. Ik sluit me ook aan.. al komt er nog niet echt een duidelijke mol door naar voren.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2008, 21:43
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Ja, die Alice aanwijzingen zijn goed gevonden. Maar vele daar op die site verdenken Georgina en ik echt helemaal niet.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 10-01-2008, 22:12
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Echt, Joris is zo irritant. Een ego van hier tot overmorgen.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 11-01-2008, 08:41
Verwijderd
Ik vond het een leuke aflevering!
Wel moeilijk want iedereen was wel aan het mollen. Maar ik denk dat Dennis en Regina niet de mol zijn, want zij zijn veel te fanatiek met het spel bezig.
De rest is wel nog verdacht
Met citaat reageren
Oud 11-01-2008, 08:46
Verwijderd
Wat was trouwens het nut van de test openbaar te maken?
Met citaat reageren
Oud 11-01-2008, 09:54
Algodon
Algodon is offline
Citaat:
Wat was trouwens het nut van de test openbaar te maken?
Volgens mij hebben ze dat gedaan zodat ze van elkaar konden zien wie vorige week zn jokers niet heeft ingeleverd en nu dus kon inzetten?
Met citaat reageren
Oud 11-01-2008, 10:44
Verwijderd
Citaat:
Oh, er is echt een weer een geweldige theorie ontstaan op het forum van Wie is de Mol! Ik vind het wel vergezocht, maar erg goed bedacht!

http://www.wieisdemol.com/forum/inde...&topic=30289.0
stukje gelezen, haha

dan denk ik ook aan de panfluit als iemand een rond fluitje inblaast in de intro
Met citaat reageren
Oud 11-01-2008, 10:46
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij hebben ze dat gedaan zodat ze van elkaar konden zien wie vorige week zn jokers niet heeft ingeleverd en nu dus kon inzetten?
idd
Met citaat reageren
Oud 12-01-2008, 10:22
Verwijderd
In het Pool-topic stemmen heel veel mensen op Dunya als mol. Waarom? Wat heeft een mol eraan om niet mee te doen aan een opdracht?
Met citaat reageren
Oud 12-01-2008, 10:45
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
kan geen geld binnenhalen. maar ze kan zo ook geen topito's halen of deelnemers uitschakelen, dus verdacht is het niet te noemen. geld komt altijd wel
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 14-01-2008, 14:29
niña
Avatar van niña
niña is offline
Jammer dat Anneke er uit is. Zij stemde ook onder andere wel op Dunya.
__________________
“I have a friend who is a stripper. You’re much happier than her.”
Met citaat reageren
Oud 14-01-2008, 22:36
Verwijderd
Hmm.

Ik vind t nou moeilijk.
Met veel deelnemers is het moeilijk iemand aan te wijzen
Met citaat reageren
Oud 15-01-2008, 08:22
Verwijderd
Trouwens grappig hoe die topito's overal (op andere forums) genoemd worden: takio's, dorito's, bokito's
Met citaat reageren
Oud 15-01-2008, 13:49
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
hehehe ja dorito's okay, daar lijken ze op, maar oklito's of bokito's hihihi ze verzinnen gekke dingen.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 15-01-2008, 23:31
Verwijderd
Ik hoop echt dat Georgina de mol is, dan heb ik al twee jaar achter elkaar vanaf de eerste uitzending de mol ontmaskerd.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2008, 23:35
Lynne
Avatar van Lynne
Lynne is offline
Georgina lijkt overigens me wel zo'n persoon die het ontzéttend leuk zou vinden om te mol te mogen zijn. Mja, ik heb de eerste aflevering gemist omdat ik toen nog in Noorwegen zat, en op alleen aflevering 2 ga ik nog niks baseren. Ben benieuwd naar de aflevering van morgen!
__________________
We slip through the streets while everyone sleeps~
Met citaat reageren
Oud 17-01-2008, 10:50
Verwijderd
Volgens mij vinden veel haar ook verdacht, omdat het haar goed zou staan om mol te zijn. :')
Met citaat reageren
Oud 17-01-2008, 14:44
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat was Dennis dom zeg met die gebaren, of deed hij maar alsof? En Georgina die er helemaal niets van begreep èn expres ging mollen en toch toevallig de juiste antwoorden had gegeven :')

En Joris Voor 3000 euro even expres een 'foutje' maken!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 17-01-2008, 16:22
Verwijderd
Eigenlijk; wat is het nut om als mol openbaar te mollen maar vervolgens geen geld uit de pot te halen door alsnog de opdrachten goed te doen (in geval van Georgina)?
Met citaat reageren
Oud 17-01-2008, 16:26
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ze dacht dat ze het juist niet goed deed. Omdat ze heel dom was en soieso al niet snapte wat het antwoord zijn moest, ging ze expres de 'verkeerde' antwoorden geven. Die dus precies de goede waren
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 17-01-2008, 16:49
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Eigenlijk; wat is het nut om als mol openbaar te mollen maar vervolgens geen geld uit de pot te halen door alsnog de opdrachten goed te doen (in geval van Georgina)?
Mol of geen mol, ze wist natuurlijk niet welke drie personen Dunya en Coen uit hadden gekozen aan het begin, dus misschien dacht ze wel echt dat ze de goede antwoorden had en bedoelde ze het niet als mollen. Maar het kwam wel heel mols over. Misschien wilde ze doen alsof ze de mol was maar dan zonder geld uit de pot te verliezen, dus deed ze expres raar en kwam uiteindelijk toch op de goede antwoorden uit. Alleen snap ik het dan niet want ze maakt zich nu alleen verdacht naar de kijkers toe, de andere deelnemers zien alleen dat het t/m haar stap goed ging en pas door Joris verknald werd. Ze zien niet wat zij voor raars deed.

Vreemd was het sowieso.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2008, 16:53
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ze maakt zich zo juist alles behalve verdacht.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 17-01-2008, 17:07
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Daar ben ik het mee eens, maar misschien was het wel haar intentie om zichzelf verdacht te maken. Het is moeilijk te zeggen bij zo'n wazige actie. Maar idd, voor mij was het ook veel meer een bevestiging dat zij juist niet de mol is.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2008, 18:03
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Weet iemand overigens hoe lang het duurt voor uitzendingen te bekijken zijn via www.uitzendinggemist.nl?
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2008, 19:36
Verwijderd
Citaat:
Weet iemand overigens hoe lang het duurt voor uitzendingen te bekijken zijn via www.uitzendinggemist.nl?
meestal een dag.

vanavond uitgezonden, meestal komt t er dan na 0.00 uur erop.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2008, 19:39
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Hmmm, jammer, zin om het te zien.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2008, 19:45
Verwijderd
Edo met t bordje 'mol' erop..
Met citaat reageren
Oud 17-01-2008, 20:26
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Grmm, dr gaan steeds mensen uit die ik NIET verdacht vind... Zo wordt mijn lijstje nooit kleiner natuurlijk.
Verder, echt vreselijk moeilijk, die zin die ze moesten brouwen. En ik zou echt zo verschrikkelijk claustrofobisch worden in zo'n maisveld, brrrrr.
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Met citaat reageren
Oud 17-01-2008, 20:28
Lynne
Avatar van Lynne
Lynne is offline
Ik vond het raar dat ze zich meteen aan elkaar gingen ketenen. Ze hadden toch veel beter eerst iedereen bij elkaar kunnen zoeken, en dan gaan kijken wat voor zin ze zouden kunnen maken?
__________________
We slip through the streets while everyone sleeps~
Met citaat reageren
Oud 17-01-2008, 20:29
Verwijderd
Wat een leuk en spannend spel in dat maisveld!

Wel vet jammer dat Georgina eruit is. Er blijven zo steeds minder leuke over.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2008, 20:30
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Beetje jammer idd dat er geen mannen uitgaan, omdat statistisch gezien de kans op een mannelijke mol wel erg groot is.
Ik vond Joris wel erg verdacht doen vandaag bij beide opdrachten, maar juist daarom vind ik hem niet verdacht, omdat in de vorige series de mol ook nooit echt openlijk dingen deed.
En Edo met zn links, links, links! waarop Coen/Patrick? niet reageert: heeft hij het knopje van zn walkietalkie wel ingedrukt dan.
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2008, 20:36
Verwijderd
Georgina

Als Joris de mol is zou ik dat niet leuk vinden.
Bovendien is hij stom en moet hij er sowieso uit!
Met citaat reageren
Oud 17-01-2008, 20:36
Lynn
Avatar van Lynn
Lynn is offline
Joris zit veel te veel te mollen om een echte mol te zijn, deze aflevering en vorige week ook al. Beetje jammer.
Ik zou het btw echt in mijn broek doen bij dat maisspel, als je weet dat er fanatieke jagers achter je aan zitten.

Hou het nog steeds op Coen (of Edo), al weet ik niet waarom.
__________________
de rest is geschiedenis
Met citaat reageren
Oud 17-01-2008, 20:51
Verwijderd
Citaat:
En Edo met zn links, links, links! waarop Coen/Patrick? niet reageert: heeft hij het knopje van zn walkietalkie wel ingedrukt dan.
Wooooow dat is briljant!! Had ik niet eens door.. hij is nu mijn nummer 1 verdachte.. Al vind ik Dennis ook wel verdacht onverdacht.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2008, 21:04
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
Ik hoop echt dat Georgina de mol is, dan heb ik al twee jaar achter elkaar vanaf de eerste uitzending de mol ontmaskerd.
Ehhh niet dus.

Citaat:
Ik vond het raar dat ze zich meteen aan elkaar gingen ketenen. Ze hadden toch veel beter eerst iedereen bij elkaar kunnen zoeken, en dan gaan kijken wat voor zin ze zouden kunnen maken?
Ja, dat dacht ik dus ook, maar op wieisdemol.com zeggen ze dat ze zich gelijk aan elkaar vast moesten ketenen als ze elkaar zagen. Daarom ging dat groepje van drie zich ook verstoppen voor Dennis om eerst zijn woorden te kunnen lezen.

Ik vond het een leuke aflevering.
Alleen dat verdelen van die topito's..... beetje hetzelfde als het verdelen van de jokers... saai dus.

Edo maakte zich inderdaad verdacht, met die walkie talkie weet je nooit of hij Coen expres niet kon bereiken.
En hij riep Dennis bij die woordenopdracht....

Maar ik vind Patrick ook verdacht en Regina....
Pffff... moeilijk!

Georgina eruit is wel jammer, ik vond dr wel okee.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 17-01-2008, 22:41
niña
Avatar van niña
niña is offline
Wel jammer dat ze er uit is. Maisspel vond ik erg gaaf.
__________________
“I have a friend who is a stripper. You’re much happier than her.”
Met citaat reageren
Oud 18-01-2008, 14:44
Verwijderd
Het was volgens mij de eerste keer dat je niet adhv de test kan zien wie er uit moet. Normaal zegt iedereen wie hij verdenkt, behalve degene die eruit moet, zodat de kijker niet weet wie het in ieder geval NIET is. Deze aflevering zei Edo niets. En Georgina had het over 3 verdachten en over Dunya specifiek. Maar ik weet niet of ze gespreid heeft geantwoord.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2008, 15:30
Verwijderd
Viel mij ook al op, ja.
Maar ik geloof dat Edo niemand noemde, dus ik vreesde dat hij wegging.
Maar Georgina weg is ook niet leuk.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2008, 15:32
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Citaat:
En Georgina had het over 3 verdachten en over Dunya specifiek. Maar ik weet niet of ze gespreid heeft geantwoord.
Ze zei achteraf dat ze meer gespreid had dan andere afleveringen, terwijl ze eigenlijk wel wist wie de mol was... Ik was ook bang dat Edo eruit zou gaan ja, ze lieten bij hem alleen een shot van Regina zien, vreemd dat er geen uitleg ofzo was...
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Met citaat reageren
Oud 18-01-2008, 22:22
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Hmmmmm op die wieisdemol sites verdenken een hoop mensen Dennis en ik snapte daar eerst niks van maar nu ga ik hem ook verdenken door al hun aanwijzingen.
Ik hoop ergens dat hij het is, want dat zou me zo verbazen en dat is juist goed! Ik verdenk nl oa Joris en Joris lijkt me helemaal geen leuke mol.

Oh trouwens, misschien goed nieuws wat betreft het terugkijken van de oude mol series:
http://www.avro.nl/tv/media-archief/
AVRO Media Archief
Op deze pagina is binnenkort het AVRO Media Archief te raadplegen. In dit media archief zijn straks alle video- en audiostreams van alle AVRO Radio en TV-programma's die reeds zijn uitgezonden terug te vinden. Maar ook vind je er, in sommige gevallen, extra tekstuele informatie over bijvoorbeeld de inhoud van een uitgezonden aflevering. De internetredactie van de AVRO is op dit moment druk bezig om alle oude archieven van de verschillende Radio- en TV-programma's samen te voegen en geschikt te maken voor publicatie in dit nieuwe grote media archief.
Binnenkort hopen we alles gereed te hebben en kan iedereen van het AVRO Media Archief gebruik maken.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio [pool] WIDM '13
WolterB
239 15-03-2013 18:11
Films, TV & Radio [pool] WIDM '12
WolterB
268 12-03-2012 11:41
Films, TV & Radio Wie is de Mol, 2011!
Signy
483 07-07-2011 14:57
De Kantine Wie is de mol?
Verwijderd
500 22-02-2009 22:33
Films, TV & Radio Wie is de Mol 2008 #2
Verwijderd
134 25-03-2008 18:39
Films, TV & Radio Wie is de mol Pool - 2008
Fleurop
364 11-03-2008 16:52


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:57.