Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-01-2011, 17:27
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik ben vooral verbaasd dat de KRO in het contract van de deelnemers niet heeft opgenomen dat ze tussen de tv-opnamen geen contact mogen hebben.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-01-2011, 10:53
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik kan me haast niet voorstellen dat dat niet in het contract staat.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 27-01-2011, 15:06
Verwijderd
las net dat de grote finale niet doorgaat en de boeren allemaal in een andere aflevering duidelijk gaan maken voor wie ze uiteindelijk kiezen
Lekker laf!!
Ik vrees dat dit het laatste seizoen bzv wordt
Met citaat reageren
Oud 27-01-2011, 16:24
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik weet niet of het het laatste seizoen zal worden, maar ik denk inderdaad wel dat ze op het hoogtepunt van hun succes zitten. Jammer hoor, dat ze dat ook in verschillende afleveringen doen.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 27-01-2011, 16:41
Verwijderd
Ik vind het niet echt erg, eigenlijk. Ik hoef toch niet per se een 'grote finale', ik wil gewoon weten wie wie kiest en hoe het nu met ze gaat
En de uitzending van afgelopen zondag brak weer een record, dus ik denk niet dat er geen volgend seizoen komt. Het zou me wel leuk lijken wanneer ze 'oude' boeren die nog vrijgezel zijn nog eens een kans geven, gewoon weer opnieuw brieven laten schrijven etc.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2011, 19:51
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Barbecuen in de open haard, wtf?

En ik vind het raar dat Frank al wel heel zakelijk praktische dingen bespreken, zoals hoe en wanneer ze op de boerderij zouden kunnen werken. Na 2 dagen al
Met citaat reageren
Oud 30-01-2011, 19:55
Verwijderd
Arme Anita! Ze valt er ineens een beetje buiten!

Edit: aww, arme Frank! Nu vind ik 'm wel weer heel cute hoor... Wat een jonkie is het toch! Awww!

Laatst gewijzigd op 30-01-2011 om 20:03.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2011, 20:15
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik vind hem een huilie.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2011, 23:39
Verwijderd
Citaat:
Ik vind hem een huilie.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2011, 06:06
Verwijderd
haha volgens mij is de enigste die op de boerderij van richard wil/mag komen toch echt yvonne, welke vrouw wil nou iemand die zoiets flikt?
Met citaat reageren
Oud 31-01-2011, 07:37
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik vond het geniaal, barbecuen in de open haard

Aan de ene kant dacht ik: Frank, wat doe je moeilijk, met al dat praktische gezever, vind nu eerst maar eens uit met wie je überhaupt een relatie zou willen beginnen, maar blijkbaar vindt hij ze allebei leuk en dan kan ik me toch voorstellen dat hij uiteindelijk voor Judith gaat.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 31-01-2011, 10:02
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik vind dat Frank wel erg moeilijk doet over het feit dat Anita nog studeert. Een weekendrelatie is niet ideaal, maar om dat nou als uitgangspunt voor je keuze te nemen.. Als zij degene is die je leuk vindt, dan ga je daar toch voor.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2011, 17:05
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik snap het ook niet, ik meende dat Frank zelf ook één of andere boerenbedrijfstudie had gedaan (en dan lijkt mij Wageningen oid logisch) of heb ik dat zelf bedacht?
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 31-01-2011, 19:04
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Het gaat volgens mij ook niet om het studeren op zich, maar om het feit dat Anita dus een ander levensritme heeft en ze de komende jaren een weekendrelatie moeten hebben omdat Anita op kamers zit.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2011, 19:30
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Tis volgens mij meer dat hij ze allebei niet leuk genoeg vind om op basis daarvan een keuze te maken. Hij vindt ze allebei wel leuk maar niet een overtuigend meer dan de ander. En dan is het denk ik logisch dat je dingen mee gaat rekenen als toekomstperspectief, afstand, etc. Of het verstandig is, is een tweede maar ik kan het wel begrijpen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 01-02-2011, 14:54
Verwijderd
Ligt het aan mij of was het verhaal rondom Richard ietsje anders dan eerst werd gezegd.. Heidi bleek te hebben gemaild en daarin te ver zijn gegaan en toen ging Richard die ander zien zodat die niet opgaf. Ik vond haar nu ook een stuk oprechter, en juist Heidi een beetje suf, zij deed zelf ook aan stiekeme activiteiten.

En Frank is een huilie die doet alsof studenten (hallo, diergeneeskundestudenten) elke dag tot zes uur stappen en misschien 's middags even een college meepakken. Wat een weirdo. Deze dingen had hij zich al kunnen bedenken bij de brieven.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2011, 15:06
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ja, ik volgde het ook niet helemaal, hoe het nu uiteindelijk bij Richard was gegaan, het verhaal leek voortdurend te veranderen. Alleen Suzan leek niets ervan te hebben meegekregen, dat vond ik wel zielig. Maar zelf reageerde ze nogal Amerikaans: "He has found his true love!" Nou, daar ben ik nog niet zo zeker van.

Nou ja, ik ben het dus wel eens met Dana, ik begrijp wel dat Frank ook aan het toekomstperspectief denkt en niet zo veel zin heeft in een jarenlange weekendrelatie, maar ik vond het inderdaad ook wel raar hoe hij over studenten sprak. Anita lijkt me toch niet echt het type dat zeven dagen per week feestviert en verder niets uitvoert, zo deed hij het wel een beetje overkomen.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 01-02-2011, 17:37
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Ligt het aan mij of was het verhaal rondom Richard ietsje anders dan eerst werd gezegd.. Heidi bleek te hebben gemaild en daarin te ver zijn gegaan en toen ging Richard die ander zien zodat die niet opgaf. Ik vond haar nu ook een stuk oprechter, en juist Heidi een beetje suf, zij deed zelf ook aan stiekeme activiteiten.
Zo heb ik het niet opgevat.
Volgens mij zei Richard dat hij met de dames (Heidi en Annemieke) een aantal keer gebeld had om elkaar ietsje meer te leren kennen en om afspraken te maken over wat ze zouden gaan doen op de boerderij. Om te zorgen dat het niet een totaal onwennige week zou worden.
En toen zijn Richard en Annemieke te ver gegaan, door ook nog eens af te spreken.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.

Laatst gewijzigd op 01-02-2011 om 17:47.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2011, 06:01
Verwijderd
Citaat:
Zo heb ik het niet opgevat.
Volgens mij zei Richard dat hij met de dames (Heidi en Annemieke) een aantal keer gebeld had om elkaar ietsje meer te leren kennen en om afspraken te maken over wat ze zouden gaan doen op de boerderij. Om te zorgen dat het niet een totaal onwennige week zou worden.
En toen zijn Richard en Annemieke te ver gegaan, door ook nog eens af te spreken.
'In de dagen voor de logeerweek heeft Richard gebeld en gemaild met Heidi en Annemieke. In dit mailcontact is Heidi volgens Annemieke een stap te ver gegaan. Uit angst dat Annemieke daarop de handdoek in de ring zou gooien, is Richard naar haar toegereden en hebben ze elkaar in het geheim ontmoet. Een goedbedoelde actie misschien, maar met grote gevolgen.'

(voice over Yvon na zes minuten, introductie van de Richardsoap in deze aflevering)
Met citaat reageren
Oud 02-02-2011, 08:04
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Dus, is het dan zo dat Richard per ongeluk niet het adres van Suzan had, maar wel dat van Heidi en Annemieke, omdat hij alvast wilde bespreken hoe ze de week gingen indelen en of ze zelf laarzen moesten meenemen e.d.? Maar dat Annemieke ging mailen over meer dan dat en dat Heidi dat stom vond en dat Richard toen naar Annemieke is gereden om het te redden en dat dat alles nu is uitgekomen?
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 02-02-2011, 10:51
Verwijderd
Nee juist dat Heidi over meer ging mailen. En Annemieke dat hoorde en dacht ah nouja, dan hoef ik niet eens naar die boerderij. Annemieke vond dat Heidi te ver ging.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2011, 11:09
Verwijderd
Citaat:
Nee juist dat Heidi over meer ging mailen. En Annemieke dat hoorde en dacht ah nouja, dan hoef ik niet eens naar die boerderij. Annemieke vond dat Heidi te ver ging.
Idd, en van Annemieke begreep ik dat Richard en Heidi ook eens gebeld hadden, dus niet alleen gemaild.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2011, 11:31
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
O, o ja. Jeetje, wat ingewikkeld allemaal. De gemiddelde soap is eenvoudiger.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 02-02-2011, 11:32
Verwijderd
Citaat:
O, o ja. Jeetje, wat ingewikkeld allemaal. De gemiddelde soap is eenvoudiger.
Idd
Met citaat reageren
Oud 04-02-2011, 15:51
Catch
Catch is offline
Frank die huilend een geit knuffelt terwijl hij telefoneert, haha
Met citaat reageren
Oud 06-02-2011, 15:56
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Frank die huilend een geit knuffelt terwijl hij telefoneert, haha
Dan doen echte mannen nu eenmaal
Met citaat reageren
Oud 06-02-2011, 16:00
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ja, ik volgde het ook niet helemaal, hoe het nu uiteindelijk bij Richard was gegaan, het verhaal leek voortdurend te veranderen. Alleen Suzan leek niets ervan te hebben meegekregen, dat vond ik wel zielig. Maar zelf reageerde ze nogal Amerikaans: "He has found his true love!" Nou, daar ben ik nog niet zo zeker van.
Maar wel goed van Susan hoe ze zo ver boven hem bleef staan door het niet te hebben over dat ze zich bedonderd voelde. Waarschijnlijk zal ze best wel even gehad hebben van "WTF, stomme eikel" maar hield ze dat voor zichzelf
Met citaat reageren
Oud 06-02-2011, 16:28
Verwijderd
@Noedelhap, dat zie ik idd ook best gebeuren dat Susan toch zulke gevoelens had, maar wie weet is het wel gebeurd maar gewoon niet uitgezonden ofzo...
Met citaat reageren
Oud 06-02-2011, 17:19
Verwijderd
Als dat was gebeurd, was het echt wel uitgezonden

Vanavond weer!
Met citaat reageren
Oud 06-02-2011, 19:21
Verwijderd
Ik zit helemaal klaar, fantastisch programma <3
Met citaat reageren
Oud 06-02-2011, 20:22
Verwijderd
Ja behoorlijk veel frustrerende zaken

Samenvatting: Stom dat eigenlijk alle keuzes al gemaakt zijn en Frank had sowieso al eerder moeten bedenken dat ie dit zo'n drama vindt. Bla.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2011, 20:25
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik heb echt nog niks romantisch gezien bij Annemarie, maar aan het voorstukje te zien denk ik dat ze voor Adriaan kiest. Harry is idd meer de gezellige vriend.

Marcel (de engerd) kiest wel voor Ksenia. Die stuurt altijd degene weg die het meest verliefd op hem is. Ksenia lijkt niet echt verliefd, maar leek wel beter in haar vel te zitten bij dat etentje. Marita vind ik ook wel een beetje een zeikerd, met haar "mijn motor kwam helemaal niet ter sprake" en "het leek net of Ksenia alles heeft gekookt".

Gijsbert, ja ach, niet zo boeiend.

Frank gaat voor die ene chick die niet studeert, denk ik.

Annemieke bij dat etentje met Richards familie deed wel een beetje erg twijfelachtig over haar gevoelens, dus ik vermoed dat dat vroeg of laat spaak gaat lopen. Ze vind het veel te snel gaan en Richard is al blijkbaar helemaal verkocht. Dat gaat vast niet werken op lange termijn.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2011, 20:54
Verwijderd
Is het geen beter idee als Annemarie sollicitatierondes gaat houden??
Werknemers gezocht voor boerderij!!!

Sorry hoor maar zelfs al krijgt ze de kans om over gevoelens te praten gaat het binnen drie zinnen alweer over dr bedrijf

En idd zowel de romantiek als de humor zijn dit seizoen ver te zoeken
Met citaat reageren
Oud 06-02-2011, 21:17
Verwijderd
Ik kan me niet voorstellen dat Annemarie het geduld heeft om stil te staan om te zoenen
Met citaat reageren
Oud 07-02-2011, 08:51
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik denk ook dat ze Adriaan gaat kiezen. Met Harry is het toch wel onhandig, hij heeft ook zijn eigen bedrijf...

Ik dacht: iedereen gaat op zijn verstand af, maar toen koos Gijsbert ineens voor Femke en dat is toch niet al te praktisch... Nou ja, dat ze maar samen erg gelukkig mogen worden.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 07-02-2011, 10:34
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik denk ook dat Frank niet voor Anita gaat kiezen ivm die vier jaar studeren. "Ik mis 's avonds een vrouw op mijn boerderij." Kom op zeg, je bent 26, denk ik dan, maar goed.
Ik vond het wel verrassend dat Gijsbert voor Femke koos, ik vond Jose veel beter bij hem passen.
Ksenia piept minder dan Marita en weet meer van aanpakken, dat trekt Marcel wel aan, denk ik.
En Annemarie... Tja. Die zal haar keuze vooral praktisch maken en dan zal ze Adriaan wel kiezen, hoewel ik Harry beter bij haar vind passen. Haar broer was trouwens een stuk vlotter dan zij zelf. (die was wel leuk... )
Met citaat reageren
Oud 07-02-2011, 10:40
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Tsja, ik snap op zich wel dat als je kunt kiezen, je het liefst iemand hebt die wat in de buurt woont en met wie je op niet al te lange termijn kunt gaan samenwonen. Maar aan de andere kant lijkt het me ook niet dat hij binnen een paar maanden gaat samenwonen, ze kennen elkaar nauwelijks, dus dan heb je het eigenlijk nog maar over twee tot drie jaar dat je er echt last van hebt dat het een weekendrelatie is. En het lijkt me toch het belangrijkste bij een basis voor een relatie dat je verliefd bent, dát moet doorslaggevend zijn.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 07-02-2011, 11:44
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ja, inderdaad. Al dat gedoe met verstand, ik zou gewoon voor mijn gevoel gaan.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 07-02-2011, 14:14
Catch
Catch is offline
Ik wou dat ik Gijsbert had geschreven
Met citaat reageren
Oud 07-02-2011, 14:17
Verwijderd
Citaat:
Marcel (de engerd) kiest wel voor Ksenia. Die stuurt altijd degene weg die het meest verliefd op hem is. Ksenia lijkt niet echt verliefd, maar leek wel beter in haar vel te zitten bij dat etentje. Marita vind ik ook wel een beetje een zeikerd, met haar "mijn motor kwam helemaal niet ter sprake" en "het leek net of Ksenia alles heeft gekookt".
En hij heeft immers altijd een meisje gewild met een dode man Plus Marita is iets te belegen om nog meer kinderen te baren, dat zal ook wel meespelen.

Annemarie Het gaat alleen maar om het bedrijf. Ja, en gevoel speelt ook wel mee. Welk gevoel ze bij elkaars bedrijf hebben om precies te zijn. Ik vind dat ze Harrie moet kiezen, Adriaan heeft iets dat me tegenstaat en bovendien wil hij eerst trouwen en dan pas samenwonen en Annemarie niet. Hoe dan ook voorzie ik een seksloze relatie in huize Annemarie.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2011, 15:05
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Zodra ze 'broer van boerin zoekt vrouw' beginnen doe ik wel mee.
Hallo Koen
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2011, 16:52
Sikko
Avatar van Sikko
Sikko is offline
Boer Marcel kiest voor die poolse (Ksenia of zoiets?), boer Frank kiest voor Judith en Annemarie voor Harrie.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2011, 21:06
Verwijderd
Ik vond Frank een beetje een zeikerd met z'n 'maar jij studeert nog vier jaar en ik wee tniet of ik dat wil.' Ja, trut, als je voor haar kiest, zul je het daar mee moeten doen. Ik vond het dan wel weer heel erg stoer dat Anita gewoon zei dat ze dat wel soort van kortzichtig vond. Ik waardeer haar wel

Ik denk nog steeds dat Yvonne het beste bij Gijsbert had gepast, als ze elkaar in een andere setting hadden leren kennen. Datzelfde vind ik van José. Ik snap dat hij voor Femke kiest, want zij voelt zich blijkbaar vrij genoeg om zichzelf te zijn, maar ik denk dat José beter bij hem had gepast, mts ze elkaar op een andere manier hadden leren kennen....

Marita begint steeds meer een zeikerd te worden met zand in d'r ogen, Ksenia die alles kookt en haar motor die niet ter sprake komt. Als je zo graag aandacht wil en wil vertellen over wat je bezig houdt, moet je dat doen en niet zo whinen. Marcel is overigens nog steeds eng en zijn moeder had haar haar helemaal in de watergolf zitten, net naar de kapper geweest Ksenia past denk ik trouwens wel goed bij hem, zij staat stevig en kan nuchter tegengas geven, dat is wel goed voor hem, denk ik.

Annemarie begint steeds schattiger te worden. Die meid heeft echt gevoelsissues en kan haar gevoel blijkbaar écht niet uitspreken... Ik hoop dat ze voor Adriaan gaat, ik denk dat die het beste bij haar past. Ik heb het idee dat Harrie als een mak lammetje achter haar aan gaat hobbelen, terwijl Adriaan zich wel meldt als hij het echt niet tof vind ofzo... Ik vind hem leuk

En! DIe Annemieke (toch?) Van RIchard is ook een stom wijf. 'Ja, ik heb de hele tijd gedacht dat ik zou gaan en ik wilde na dat hele gedoe naar huis maar ja. Dat doe je op zo'n moment toch ook niet.' Eh, wait, what? Tuurlijk doe je dat op zo'n moment wel. Tuurlijk wel. Juist wel. Doe eens even normaal ja.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2011, 07:36
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Huh, Annemieke was toch wel naar huis gegaan, ze was toch nu weer teruggekomen, of heb ik dat verkeerd begrepen? Maar dat gaat toch totaal spaak lopen, zij zijn zo verkeerd begonnen, Richard heeft echt alles kapot gemaakt, door zo te zitten zeveren dat hij meteen wist dat Annemieke de ware was en zo, want Annemieke blijft maar zeggen: "Je kent mij nog helemaal niet." en Richard dan wel weer: "O jawel, ik ken jou heel goed."
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 08-02-2011, 09:34
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
ik vind Richard maar een viezig, zielig mannetje
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 08-02-2011, 10:04
Verwijderd
Citaat:
Marita vind ik ook wel een beetje een zeikerd, met haar "mijn motor kwam helemaal niet ter sprake" en "het leek net of Ksenia alles heeft gekookt".
Ja, echt he. Terwijl Ksenia zei 'wij rijden ook motor, wij allebei hoor' terwijl ze naar Marita wees. Ja, als je dan vervolgens zelf niets zegt, is het niet vreemd dat jouw motor verder niet meer ter sprake komt. Net zoals met dat eten: als je aan tafel gaat zitten en niets zegt terwijl je de ander alles laat opdienen, dan weet niemand dat jij ook gekookt hebt, zo gaat dat. Ze deed alsof het Ksenia's verantwoordelijkheid was dat zijzelf goed over zou komen, ofzo.

Citaat:
Maar aan de andere kant lijkt het me ook niet dat hij binnen een paar maanden gaat samenwonen, ze kennen elkaar nauwelijks, dus dan heb je het eigenlijk nog maar over twee tot drie jaar dat je er echt last van hebt dat het een weekendrelatie is.
En ook dat 'dan moet je elke dag bellen, daar hou ik helemaal niet van'. 't Is niet alsof er wetten zijn over hoe je een weekendrelatie in moet richten.

Citaat:
want Annemieke blijft maar zeggen: "Je kent mij nog helemaal niet." en Richard dan wel weer: "O jawel, ik ken jou heel goed."
Daar leek ze terecht ook wat beledigd over. Het komt een beetje over als 'je bent zo ééndimensionaal dat iemand je binnen vier dagen door en door kan kennen'.

Laatst gewijzigd op 08-02-2011 om 10:11.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2011, 14:15
Verwijderd
Richard is echt vaag, nu zegt hij dat hij vanaf het beign wist dat het annemieke zou worden, terwijl hij tijdens de speeddates alleen maar over die zogenaamde maxima van m praatte
hij zit gewoon de boel voor elkaar te liegen

En die adriaan vind ik echt een rare vent, hoop dat annemarie daar niet voor kiest

Meestal weet je vantevoren echt al lang welke boer voor wie gaat kiezen maar nu is dat echt lastig
Met citaat reageren
Oud 08-02-2011, 14:50
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Ik vind Gijs en Femke leuk samen, hoop dat dat gaat werken. Ze leek ook gewoon wat opener en met meer gevoel ervoor te gaan dan Jose.
Frank snap ik ook niet met die weekendrelatie. Dat had hij toch al met die brievenstapel kunnen bedenken? Je kan niet verwachten dat iemand z'n studie opgeeft en helemaal zoiets als diergeneeskunde met loting en alleen in Utrecht te studeren. Maar beide meiden vind ik verder wel leuk.

Volgen anderen ook die 3 broers online? Wel jammer dat die niet op de tv zijn, vind ik toch een stuk boeiender dan een Marcel of een Ricard.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2011, 18:01
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Ja, echt he. Terwijl Ksenia zei 'wij rijden ook motor, wij allebei hoor' terwijl ze naar Marita wees. Ja, als je dan vervolgens zelf niets zegt, is het niet vreemd dat jouw motor verder niet meer ter sprake komt. Net zoals met dat eten: als je aan tafel gaat zitten en niets zegt terwijl je de ander alles laat opdienen, dan weet niemand dat jij ook gekookt hebt, zo gaat dat. Ze deed alsof het Ksenia's verantwoordelijkheid was dat zijzelf goed over zou komen, ofzo.
Dat vond ik niet, ik vond het wel overkomen dat ze wel door had dat het haar eigen schuld was.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 09-02-2011, 18:31
Verwijderd
Citaat:
Dat vond ik niet, ik vond het wel overkomen dat ze wel door had dat het haar eigen schuld was.
Ik kreeg het idee dat ze dat doorhad, maar ze had het ook over dat Ksenia meer op de voorgrond trad en daarbij leek ze weer te vinden dat Ksenia haar in de weg zat oid. Terwijl ik dat idee niet krijg van Ksenia; eerder dat Marita zichzelf in de weg zit.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:28.