Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-11-2012, 14:38
Verwijderd
Hallo ik heb een probleem ik ben niet echt verliefd,maar ik zag laatst een leuk meisje in het station van Amsterdam.
het probleem is ik woon in Eindhoven maar ik zou graag in contact willen komen
met dat meisje. ik hoef niet per se een relatie maar ze leek me een heel leuk type om
als vriendin te hebben.
Maar ik weet nou niet hoe ik in contact moet komen met dat meisje.
Heeft iemand tips?

p.s
ik ga elke vrijdag naar amsterdam
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-11-2012, 14:43
Gitte v
Avatar van Gitte v
Gitte v is offline
Kijk of je haar vaker tegenkomt, misschien neemt ze ook elke week dezelfde trein. Dan kan je haar gewoon aanspreken. Vroeger had je zo'n krantje in de trein waar mensen oproepjes in plaatsten, misschien bestaat dat nog?
__________________
J'ai tendu des cordes de clocher à clocher ; des guirlandes de fenêtre à fenêtre ; des chaînes d'or d'étoile à étoile, et je danse. -Arthur Rimbaud
Met citaat reageren
Oud 05-11-2012, 15:00
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Je komt moeilijk in contact met dat meisje als je haar alleen een keer op het station hebt gezien, en niet hebt gesproken of op een andere manier contact hebt gelegd. Als je elke week naar Amsterdam gaat is er misschien een kans dat je haar nog eens tegenkomt, maar wie weet was ze slechts voor een enkele keer op station. Volgende keer kun je iemand beter meteen aanspreken als je denk dat je er achteraf spijt van krijgt als je het niet doet.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 05-11-2012, 15:44
Verwijderd
Bedankt voor de tips maar want nou als ik haar weer tegen kom hoe kan ik haar dan aanspreken,want ik denk dat het best raar is als een vreemde in het station je aanspreekt.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2012, 15:55
Verwijderd
Is het ook, hehe. Maar er zijn mensen die elkaar op vreemdere plekken tegenkomen. Stel jezelf gewoon voor of begin spontaan een praatje over weet-ik-veel-wat. En als ze jou op basis van de eerste indruk ziet zitten, praat ze terug, anders niet, en heb je pech;-)
Met citaat reageren
Oud 05-11-2012, 17:10
Gitte v
Avatar van Gitte v
Gitte v is offline
Ja, dat is heel vreemd, maar soms is het oke om vreemd te zijn. Als zij dat ook vindt, komt het helemaal goed.
( Moet je haar wel eerst tegenkomen)
__________________
J'ai tendu des cordes de clocher à clocher ; des guirlandes de fenêtre à fenêtre ; des chaînes d'or d'étoile à étoile, et je danse. -Arthur Rimbaud
Met citaat reageren
Oud 05-11-2012, 18:13
Verwijderd
Ik heb een oproep geplaats op trein flirt hoop dat het werkt,nogmaals bedankt voor alle tips
Met citaat reageren
Oud 05-11-2012, 19:44
Verwijderd
Ik had nog een kleine vraag ik weet niet of iemand hier in Amsterdam woont maar was gewoon nieuwsgierig.Ik wou weten of jullie het meisje kennen waar ik naar opzoek ben ik zal haar beschrijven toen ik haar op het station zag: ze had rode grijze vans aan en een zwarte majo aan en rood jasje aan rode nagelak blond haar dat over haar rechter schouder hing had een zwarte hand tas bij met gouden puntjes erop en wat ze onder het jasje aan had weet ik niet precies
Met citaat reageren
Oud 05-11-2012, 19:58
Gitte v
Avatar van Gitte v
Gitte v is offline
Oei, ik kom vaak op het Station in A'dam, maar er lopen daar zo veel mensen. Was het op centraal?
je zou briefjes kunnen ophangen of nog meer oproepjes op internet kunnen zetten. Maar ik denk niet dat er een grote kans is dat je haar terug ziet. Ik vind het wel heel leuk dat je dit doet! succes ermee.
__________________
J'ai tendu des cordes de clocher à clocher ; des guirlandes de fenêtre à fenêtre ; des chaînes d'or d'étoile à étoile, et je danse. -Arthur Rimbaud
Met citaat reageren
Oud 05-11-2012, 19:59
Verwijderd
Citaat:
Ik had nog een kleine vraag ik weet niet of iemand hier in Amsterdam woont maar was gewoon nieuwsgierig.Ik wou weten of jullie het meisje kennen waar ik naar opzoek ben ik zal haar beschrijven toen ik haar op het station zag: ze had rode grijze vans aan en een zwarte majo aan en rood jasje aan rode nagelak blond haar dat over haar rechter schouder hing had een zwarte hand tas bij met gouden puntjes erop en wat ze onder het jasje aan had weet ik niet precies
Die kwam ik gisteren nog tegen in de trein richting Antwerpen!
Met citaat reageren
Oud 05-11-2012, 20:01
Verwijderd
Daar herken ik geen meisje uit.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2012, 20:28
Verwijderd
Elmar je hebt me erg geholpen toen je zei dat ze richting Antwerpen ging ben een stapje verder maar weet je zeker dat het dat meisje was???

Laatst gewijzigd op 05-11-2012 om 20:35.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2012, 20:37
Verwijderd
Hoe zou ik het ooit kunnen weten na zo'n beschrijving. Sorry voor m'n reply dude, had niet verwacht dat je 'm serieus zou nemen;-)
Met citaat reageren
Oud 05-11-2012, 20:52
Verwijderd
Ik stel misschien veel vragen maar als ik ergens aan begin wil ik het ook afmaken dan had ik nog een vraag of 2 en daarna misschien wel weer meer was ze net een stukje kleiner dan 1.70 en stapte ze uit bij het stations van antwerpen en uhm klinkt misschien dom Maar wel wat is een reply
Met citaat reageren
Oud 05-11-2012, 20:55
Verwijderd
Mijn eerste antwoord was niet serieus. Het enige OV waar ik gisteren gebruik van heb gemaakt, is de tram naar Rotterdam-Zuid geweest. En daar zat niemand in die aan jouw beschrijving voldoet, die ook tamelijk vaag is. Snappie?
Met citaat reageren
Oud 05-11-2012, 20:58
Gitte v
Avatar van Gitte v
Gitte v is offline
Ik ken iemand die aan al je beschrijvingen voldoet, maar ik weet zeker dat zij het niet is. Ik denk dat je haar op basis hiervan niet gaat vinden.
__________________
J'ai tendu des cordes de clocher à clocher ; des guirlandes de fenêtre à fenêtre ; des chaînes d'or d'étoile à étoile, et je danse. -Arthur Rimbaud
Met citaat reageren
Oud 05-11-2012, 20:59
Verwijderd
Dus je eerste antwoord was een grapje hmmm moet mn zoektocht maar weer voort zetten
Met citaat reageren
Oud 05-11-2012, 21:01
Verwijderd
Uhm gitte v ik wil niet als een vreemde overkomen bij haar,maar is ze een stukje kleiner dan 1.70 zo ja kunt u mij de naam geven als zij het niet is dan zal ik haar heus niet gaan stalken ik ben alleen heel benieuwd of zij het is
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-11-2012, 21:03
Gitte v
Avatar van Gitte v
Gitte v is offline
Dat zou zeker kunnen. Ik kom haar ook wel eens in A'werpen tegen.
__________________
J'ai tendu des cordes de clocher à clocher ; des guirlandes de fenêtre à fenêtre ; des chaînes d'or d'étoile à étoile, et je danse. -Arthur Rimbaud
Met citaat reageren
Oud 06-11-2012, 14:36
Verwijderd
Citaat:
Dat zou zeker kunnen. Ik kom haar ook wel eens in A'werpen tegen.
Uhm gitte v zou u haar naam aan mij willen geven als zei het niet is val ik haar heus niet lastig ben alleen heel benieuwd of zij het is
Met citaat reageren
Oud 06-11-2012, 14:40
Verwijderd
Ligt het aan mij of had je dat al eerder gepost?
Met citaat reageren
Oud 06-11-2012, 14:42
Verwijderd
haha ja had al eerder gepost maar kwam volgens mij niet aan
Met citaat reageren
Oud 06-11-2012, 14:42
Verwijderd
Hij kwam wel aan hoor, die posts blijven hier gewoon staan. Ik denk dat ze gewoon nog niet gereageerd heeft
Met citaat reageren
Oud 06-11-2012, 14:44
Verwijderd
haha oke
Met citaat reageren
Oud 06-11-2012, 14:46
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Misschien kun je een wat betere beschrijving geven. Want met wat ze die dag aan had kom je niet ver.

Wat voor postuur, huidskleur, oogkleur, geschatte leeftijd had ze?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-11-2012, 14:51
Verwijderd
Ze was slank lichte huidskleur niet al te lichte huidskleur ogen kon ik niet goed zien en ik denk dat haar leeftijd tussen de 14 en de 16 zat en haar lengte was ongeveer 1.67 denk ik want ze was net kleiner dan mij haar haren waren een beetje krullend zal ik haar houding ook beschrijven ?
Met citaat reageren
Oud 06-11-2012, 15:00
Verwijderd
Doe maar, het kan geen kwaad.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2012, 15:06
Verwijderd
Citaat:
Doe maar, het kan geen kwaad.
Haar voeten stonde een beetje naar binnen,ze speelde toen met haar haren en hield haar hoofd ook een beetje schuin.Ik weet niet of iemand haar kent maar ik zeg het maar gewoon toen ze gaapte hield ze haar handen bijna over heel haar gezicht en ze stond ook een keer met haar benen gekruist.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2012, 15:11
Verwijderd
Wat is haar haarkleur?
Met citaat reageren
Oud 06-11-2012, 15:14
Verwijderd
blond
Met citaat reageren
Oud 06-11-2012, 15:21
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Hoe kun je nou zo geobsedeerd zijn? Je kent het meisje niet eens. Wie weet is het een gigantische bitch.

Maar serieus, je gaat haar niet vinden op deze manier. De beschrijvingen die je geeft helpen helemaal niets. Als ik jou was zou ik het gewoon vergeten en verder gaan met je leven.

Oh en ophouden met namen vragen en zo. Het lijkt me sowieso dat het meisje het vast niet zo geweldig zou vinden als haar informatie zomaar aan vreemden wordt gegeven op het internet (als iemand haar al zou herkennen) en laten we stalken niet in de hand werken.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2012, 15:24
Verwijderd
Vowel toch! "ik hoef niet per se een relatie maar ze leek me een heel leuk type om
als vriendin te hebben". In plaats van dat je nu komt met een catalogusnummer Toon wat begrip voor die arme jongen.

Serieus: helemaal gelijk, dit is een kansloze queeste. Zeker als je niet verliefd bent maar het type wel leuk vindt, zou ik zeggen: kom vaker onder de mensen en zoek een ander van dat type.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2012, 15:28
Verwijderd
Ook al heb ik haar naam dan zal ik haar niet toevoegen op facebook ofso want dat komt raar over.Aan een naam heb ik al genoeg.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2012, 15:28
Verwijderd
Om wat te doen?
Met citaat reageren
Oud 06-11-2012, 15:35
Verwijderd
Met een naam heb je al best veel informatie zoals leeftijd als zij bijv. 18 is dan stop ik gewoon snap je
maar ik heb een ding geleerd gewoon gelijk aanspreken als het je wat lijkt.
en met een naam kan je natuurlijk ook weten of zij het is
Met citaat reageren
Oud 06-11-2012, 15:43
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Heb je verder ook nog hobby's?
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-11-2012, 15:44
Verwijderd
ja straat bmx rap teksten schrijven muziek luisteren gamen
Met citaat reageren
Oud 06-11-2012, 15:45
Verwijderd
Ik zou hopen op goed geluk dat je haar weer ziet.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2012, 16:04
Verwijderd
Als je zo geïnteresseerd kan raken na slechts een eerste indruk, duurt het vast niet lang voordat je de volgende tegenkomt..;-)
Met citaat reageren
Oud 07-11-2012, 13:58
Verwijderd
Heb je d'r al gevonden?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Liefdes probleem
Papa Roach fan
3 17-03-2016 09:56
Liefde & Relatie liefde probleem
Jk1997
4 09-03-2015 10:51
Liefde & Relatie Liefde probleem
relaxboy16
14 31-10-2012 20:07
Liefde & Relatie Liefdes probleem
Lizzza
8 23-03-2009 12:34
Liefde & Relatie Weer een liefdes probleem
kvdb
6 02-07-2008 08:30
Liefde & Relatie aargh..en alweer het zoveelste liefdes probleempje
So freSh
8 16-05-2004 20:08


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:14.